Tyrkia, Istanbul
All Over Fashion, som ligger i hjertet av Istanbul, har vært en pioner i tekstilindustrien i mange år. Vi lager tilpassede design. Vi produserer i små mengder for nyoppstartede selskaper. For eksisterende selskaper leverer vi produksjon i store mengder. Vi produserer stoffer i ønskede GSM-er. Vi bruker også økologisk bomull og økologiske blandingsstoffer. Som en produsent av ferdig klær er vi stol...
Tyskland, Bonn
Fragatea ble grunnlagt i april 2024 i NRW og er aktiv innen europeisk handel med eksotiske frukter. Vi fokuserer på kvalitet, bærekraft og sosialt ansvar, og tilbyr ferske produkter som Pitahayas, avokadoer, mangoer, appelsiner og sitroner – levert direkte fra Andalusia. Produktkvalitet og bærekraftig dyrking Våre frukter kommer fra økologisk sertifisert dyrking innen EU, for å minimere CO₂-utsli...
Portefølje (5)
...Napolitansk presepial kunst. Lorenzo Mosca Napoli (+ 1789): "Rustico med skjegg" med kropp i jerntråd og hamp; hode i terrakotta, hender og føtter i utskåret tre, polykrom; øyne av glass; høyde cm 40. Klesdrakt: stoff i telette; veske og ciocie i lær.
Portefølje (8)
Frankrike, Paris
Fra den enkleste til den mest komplekse innredningen, sørger vi for at prosjektet ditt for innvendig renovering forløper som det skal helt til det er fullført. Som partner for byggefirmaer, snekkere, malere, rørleggere, glassmestere, elektrikere og alle andre håndverks- og byggeyrker, er B&B HOME en pålitelig innredningspartner du kan stole på for ditt design- og innredningsprosjekt.
Samsvarende produkter
Dressinger
Innredning og interiørdesign
Portefølje (1)
Klesdrakt gjør ikke bare folk, men også selskaper. Allerede har stadig flere bedrifter innsett at det ikke er tilstrekkelig å la et firmalogo dukke opp så ofte som mulig for å oppnå en ekte gjenkjennelseseffekt og et enhetlig bilde utad. Det handler snarere om at tilstedeværelsen totalt sett fremstår som en helhet. Her spiller temaet klær en sentral rolle. En forpliktende kleskode kan være til...
... forskjellige land hver sesong. Vi legger stor vekt på design og innovasjon, og skaper to kolleksjoner hvert år som tilbys til våre kunder. Vårt merke er posisjonert for å møte mote behovene til menn i alderen 18 - 30 og 30 - 50 år med smart casual, klassiske og brudekolleksjoner. Med tilgjengelige priser omfavner vårt selskap alle samfunnslag og følger en prisstrategi som standardiserer stilfull klesdrakt...

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play