Lagerteknikk Müller & Partner GmbH ble grunnlagt i 1992 av de administrerende partnerne Ulrich Müller og Theodor Meyer. Det er et mellomstort selskap med ca. 6 faste og 5 frilansere, som spesialiserer seg på utvikling, produksjon og distribusjon av personbeskyttelsesanlegg. Vår filosofi Kvalitet, fleksibilitet og en utmerket service er våre høyeste mål. Innovasjon og nærhet til kunden! Våre pr...
Portefølje (6)
Tyskland, Altenstadt
...Call-senter-tjenester for IT-bransjen og programvareleverandører. Profesjonelle, vennlige medarbeidere håndterer dine innkommende anrop med moderne programvare og maskinvare, helt etter dine ønsker. Du bestemmer fleksibelt når og i hvilken grad du ønsker å bruke vår telefonservice. Enten det er i rushtiden, under møter ute, når kontoret er ubemannet eller døgnet rundt. Bare ved å slå av og på omdirigeringen av anrop. En ekstra varsling er ikke nødvendig.
Portefølje (16)
Tyskland, Nieder-Olm
Vi er din pålitelige salgspartner innen salgskonsultasjon og outsourcing av salgsaktiviteter i B2B-segmentet. Vårt hovedmål er å støtte veksten av virksomheten din og være en langsiktig partner. Med en oppstartsmentalitet bringer vi friske og innovative ideer for å generere nye kunder, som vil øke salgssuksessen din på en bærekraftig måte. Vi forstår utfordringene både unge selskaper og etablerte...
Portefølje (2)
Tyskland, Bocholt
Taktfull og intelligent kommunikasjon får stadig større betydning. Som en engasjert tjenesteleverandør med tiår med unik kompetanse fra ulike bransjer, hjelper vi våre kunder med å utvikle en kommunikasjonskultur. Med rådgivning. Med analyser. Med workshops. Med coaching. Med prosjektledelse. Innen alle temaer relatert til kundeservice, salg og telefoni. Telefonetikette er en del av enhver god t...
Portefølje (3)
✍ Datainnsamling ✇ Skanningstjeneste ➥ Dokumentarkivering ✉ Brevtrykkeri @ e-Brevtrykkeri ✆ Callcenter Vi har tilbudt profesjonell dokumenthåndtering (DMS) og CRM-outsourcingtjenester samt programvare for kommunikasjon med kundene til våre oppdragsgivere i 50 år (siden 1969). Datainnsamling og datavask: automatisk og manuell datainnsamling (fra A som svarkort til R som faktura og Z som avisartikke...
Portefølje (5)
ADF Inkasso - Generell database for kravinnkreving AS Suksessfull inkasso, online økonomisk informasjon & adresseforskning ADF Generell database for kravinnkreving AS er din partner for effektive inkassotjenester, online informasjonstjenester innen moderne kreditt- og kravhåndtering. Med vår inkassotjeneste og informasjonsforvaltning minimerer du risikoen for betalingsmislighold og oppnår ekstr...
Portefølje (8)
...Refurbished Herstellernummer: L30250-F600-C247 HFA V3 Firmware Unify OpenStage 40 kan tilpasses ulike arbeidsmiljøer og er dermed den ideelle løsningen for kontormiljøer, ansatte med delt arbeidsplassbruk, team eller for call center-ansatte. Display Svingbart grafisk display, sekslinjers monokrom, bakgrunnsbelyst Optisk anropssignalisering Taster Tastatur 8 faste funksjonstaster (delvis utstyrt...
Portefølje (28)
Vårt utvalgte team av 20 eksperter tilbyr kompetanse og kunnskap innen kommunikasjonsteknologi, sikkerhetskonsepter og sikkerhetsteknologi.
Portefølje (11)
Tyskland, Recklinghausen
Ved vår beliggenhet i Recklinghausen, NRW, tilbyr vi våre call center-tjenester 365 dager i året, 7 dager i uken og 24 timer i døgnet (24/7).
Portefølje (5)
Tyskland, Hamburg
Tyskland, Berlin
Tjeneste-i-perfeksjon Doppelpack Handels GmbH tilbyr et av de største sortimentene for gastronomi, hotellvirksomhet, catering, restauranter og detaljhandel. Og det siden 1991. Dette inkluderer et alltid oppdatert sortiment, individuell rådgivning på stedet fra våre kvalifiserte salgsrepresentanter og våre call-center-agenter med faglig kompetent rådgivning. For å kunne tilby deg tjenesten i...
Portefølje (7)
Vi er et vennlig, ytelsesorientert og familiedrevet selskap nær Bremen flyplass. Vårt mål er å gi bedrifter den best mulige støtten i prosjekter som krever bruk av et call center. Beslutningen om intern bruk (hos kunden) eller ekstern bruk (i våre lokaler) skal vi gjøre så enkel som mulig for deg fra begynnelsen av. Hvilke fordeler du får gjennom oss, vil du raskt oppdage i en testfase. Vi hos...
Tyskland, Weinheim
... vanskelighetsgrader. Omsorg fra første telefonsamtale Fiege electronic står for 25 års solid kompetanse og konsekvent produktutvikling innen heissystemteknologi. Hva skiller oss fra konkurrentene? Vår forpliktelse, pålitelighet og korte responstider på din forespørsel. For vi tar kundebehandling veldig personlig. Selv om vårt tekniske blikk alltid er rettet mot fremtiden – her forblir vi gjerne "old school": Telefonkøer og call center-roboter er et fremmedord for oss. Du snakker alltid personlig med en kompetent rådgiver.
Portefølje (10)
Tyskland, Lüdenscheid
... til deg! * betaler våre ansatte rettferdig, fordi bare motiverte mennesker gjør ordentlig arbeid! * utdanner, slik at våre barn har en fremtid! * betaler ærlig våre skatter, slik at fellesskapet kan finansieres. * har ikke et CALL Center, men motiverte ansatte som raskt svarer på dine spørsmål! * behandler våre leverandører rettferdig, fordi man sammen oppnår mer! * jobber etter prinsippene til ærlige kjøpmenn, fordi vi er overbevist om det! * hjelper deg!
Portefølje (3)
Tyskland, Wildau
...sense.AI.tion utvikler og endrer programvareløsninger uavhengig av størrelse. Ved behov kan disse suppleres med KI-elementer og/eller talanalyse. I tillegg til utvikling av programvare for andre selskaper tilbyr sense.AI.tion egne B2B-produkter for støtte, f.eks. innen Human Resources og Call Center. Med erfaring fra mer enn to tiår med arbeid innen design og implementering av...
Portefølje (3)
Tyskland, Tetlow
... telemarketingløsninger. Alt fra én leverandør av din kommunikasjonsproff Som din allsidige partner for call center og chat-kommunikasjon tilbyr vi et omfattende utvalg av tjenester. Vårt brede tilbud retter seg mot bedrifter av alle størrelser og bransjer som ønsker å utforme sin forretningskommunikasjon profesjonelt og effektivt. Fra nykundeverving til personalutvikling og kvalitetsstyring, samt...
... best pris-ytelsesforhold. I tillegg tar Brandl seg av meglerinnkrevingen og samler faktureringen fra forsikringene i én faktura for den betjente bedriften. Aktiv og personlig kundeservice i stedet for ventetid i call-center.
Tyskland, Mittelbiberach
Firmaet Saupe Telemarketing er spesialisert innen dialogmarkedsføring, telemarketing, B2B call center-tjenester (innkommende og utgående tjenester), rådgivning og akvisisjon. Den spesielle styrken til vårt call center ligger i effektiv leadgenerering samt reaktivering og optimalisering av eksisterende kundeforbindelser. Ulike næringslivsbedrifter, samt flere universiteter, høyskoler og foreninger, stoler på det daglige arbeidet til vårt kompetanseteam.
Tyskland, Leipzig
TAS AG, Tysklands største familieeide outsourcing-ekspert, har tilbudt tjenester innen call center-sektoren siden 1992. I tillegg finnes det et tilknyttet akademi. Tjenestetilbudet omfatter profesjonelle og helhetlige løsninger innen områdene kundekommunikasjon, rådgivning og forretningsprosessoutsourcing. Styrken til familiebedriften er kommunikasjonen mellom mennesker. De definerte målene er...
Tyskland, Meckenheim
Internasjonalt orientert Call Center-tjeneste fra Kreuzer, kommandosentralen for alle salgsrelaterte og kundeorienterte prosesser. Fra klassiske telefonmarkedsføringskampanjer for å tiltrekke nye kunder, til komplekse Call Center-outsourcingløsninger.
Grunnlagt sommeren 2000, er TeleTeam Call Center og Service GmbH i dag det største callsenteret i Oldenburg og omegn, med mer enn 320 ansatte.
Tyskland, Bad Homburg
... •Innovative POS-kampanjer •Merkeopplevelser for ansatte, handel eller sluttbrukere •Inbound / Outbound Call Center Det spiller ingen rolle hvor stor eller liten aksjonen er. Vi hjelper deg med å øke salget ditt. Dra nytte av vår erfaring og vår kunnskap, effektiviteten av våre konsepter, og øk dermed din ytelse. CPM-gruppens oppdrag er derfor "INSIGHT-INFLUENCE-SALES".
Tyskland, Erlangen
...Aktiv telefon salg; Help Desk; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivisering av gamle kunder; E-posthåndtering; Faks-tjenester; Lead-håndtering; Gjenoppretting av kunder; Kundeforvaltning. Defacto call center GmbH er spesialist på utforming av call center-tjenester. Den nyeste teknologiske utstyringen, nøye personalrekruttering samt optimale prosesser gjør defacto til kvalitetsleder i Tyskland for komplekse call center-prosjekter.
Telekommunikasjonstjenester, utgående, inngående, telefon salg, distribusjon, call center-tjenester, helpdesk, kundeservice, forretningsprosessledelse. Tjenestene innen kundeservice omfatter dialogorienterte medier som telefon, e-post og internett. cca24 er en moderne outsourcing-leverandør som tilbyr skreddersydde helhetlige løsninger for oppdragsgivere og kunder - inkludert komplette prosesskjeder. Dette inkluderer aktiviteter som kundekonsultasjon, backoffice, kundegjenvinning og styring av salgsoppgaver.
...Hot Line/Servicetelefon; Aktiver Telefonverkauf; Help Desk; Kapasitetsavhengig Outsourcing; Fax-tilkobling; Call-Center Programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Front-Office outsourcing; Oppgaveorientert outsourcing; ACD-anlegg;...
Markedsføringsbyrå som spesialiserer seg på partnermarkedsføring, leadgenerering, direkte markedsføring for apotek, direkte markedsføring for grossister, pressemail, brosjyrelevering og call center-tjenester.
Call Center Byrå. Høy kvalitet kundeverv med langsiktig kundelojalitet, økning av markedsandelen til oppdragsgivere gjennom aktive markedsføringstiltak.
Tyskland, Ubstadt-Weiher
I over 20 år har vi vært din tjenesteleverandør innen call center, telemarketing, direktesalg, reklame. Vi hjelper gjerne med å øke din salgssuksess. Vi ser frem til din henvendelse.
Tyskland, Hanau
10 års call center-tjenester med totalt 20 arbeidsplasser. Ordreforholdet er 50% innkommende til 50% utgående. Utdanning og kvalitet er viktig, elokvens utdanningspartner for Handelskammeret.
Call Center-tjeneste; Kundeservice-senter; Adressekvalifisering; Ordremottak; Bestillingsmottak; Avtaleinngåelse; Klagehåndtering; Korrespondansetjeneste; Brevtjenester; Programvareutvikling; IT-støtte; Brukerhjelp; Forsikringstjeneste; Dokumentdigitalisering; Outsourcing, individuell programvareutvikling under Windows, utvikling av databasesystemer, 24-timers Call Center, turistinformasjon både telefonisk og skriftlig...
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play