Østerrike, Wien
Skreddersydde Contact Center-løsninger for din bedrift. Laget i Østerrike. Profesjonell dialog for salg og kundeservice. Inn- og utgående telefonitjenester I innkommende sektor besvarer våre call-agenter enkle til komplekse henvendelser innen kundeservice, som for eksempel forespørsel om fakturering, reklamasjoner, bestillinger, tekniske spørsmål, påmeldinger til kundeklubb og spørsmål, samt mye...
Portefølje (7)
Italia, Volvera
...Call Center – Datainntasting...
Portefølje (13)
Lagerteknikk Müller & Partner GmbH ble grunnlagt i 1992 av de administrerende partnerne Ulrich Müller og Theodor Meyer. Det er et mellomstort selskap med ca. 6 faste og 5 frilansere, som spesialiserer seg på utvikling, produksjon og distribusjon av personbeskyttelsesanlegg. Vår filosofi Kvalitet, fleksibilitet og en utmerket service er våre høyeste mål. Innovasjon og nærhet til kunden! Våre pr...
Portefølje (6)
Østerrike, St.pölten
...Velkommen til Benefit-Partner, din pålitelige partner for utmerket kundeservice. Oppdag våre skreddersydde tjenester, fra profesjonell call-center-service til teknisk kundestøtte. Med nesten to tiår med erfaring tilbyr vi innovative løsninger, skreddersydd for deg, og hjelper deg med å fokusere på din kjernevirksomhet. Våre høyt kvalifiserte team er alltid tilgjengelige for å rapportere feil og...
Portefølje (1)
Velkommen til TEKNOFOAM, din ledende partner innen avanserte akustiske løsninger og produksjonskvalitet i Tyrkia og Midtøsten. Vi er eksperter på å møte ulike kundebehov med fokus på akustisk regulering, prosjektdesign og byggeakustikk. Våre omfattende løsninger inkluderer: •Akustiske svamper •Lydisolasjonsskum •Akustiske veggpaneler •Akustiske takpaneler •Akustiske gulvbelegg •Akustiske teppeflis...
Portefølje (86)
...Aluminiums skilleveggsystemer: Demonterbar modulær skillevegg Systemet har aluminiumsramme og tre i ønsket størrelse, glass, mikrojalousi mellom dobbeltglass, stoff over tre kan kles som kledning. Fugemurt skillevegg Systemet har aluminiumsramme. Stål innvendig konstruksjon med høye dimensjoner av tre og glass. Skilleveggsystemets tykkelse er 100 mm. Call Center skilleveggsystemer Systemet har aluminiumsramme og er tilgjengelig i ønsket størrelse. Som tre, glass, stoffdekk på tre kan kles.
Portefølje (13)
Tyskland, Altenstadt
...Call-senter-tjenester for IT-bransjen og programvareleverandører. Profesjonelle, vennlige medarbeidere håndterer dine innkommende anrop med moderne programvare og maskinvare, helt etter dine ønsker. Du bestemmer fleksibelt når og i hvilken grad du ønsker å bruke vår telefonservice. Enten det er i rushtiden, under møter ute, når kontoret er ubemannet eller døgnet rundt. Bare ved å slå av og på omdirigeringen av anrop. En ekstra varsling er ikke nødvendig.
Portefølje (16)
Siden 1998 har vi med vår spesielle kompetanse innen områdene avtaleinngåelse, datainnsamling, meningsmålinger og salg vært en av de etablerte dialogmarkedsføringsbyråene i Østerrike. Hovedfokuset vårt er avtaleinngåelse og salg innen B2B-segmentet. Med våre overbevisende og fritt førte samtaler etablerer vi direkte kontakt med kundene deres. Vi er utstyrt med moderne arbeidsplasser samt høyt k...
Samsvarende produkter
Call Center
Call Center
Portefølje (1)
...Å outsource timebestilling er en stor mulighet til å oppdatere teknologien din umiddelbart uten kapitalutgifter. Det er derfor vi bruker avanserte teknologier. Du kan dermed dra nytte av vår infrastruktur for å maksimere den første dagen. Forvent call-senteret for den lille tilleggskostnaden som gjør hele forskjellen. Ved å bruke timebestillingstjenestene fra Ubinaweb, utvider du talentbasen din. Du vil ansette et erfarent og høytytende team som vil bli satt i aksjon og ansette agenter med forskjellige og komplementære ferdigheter til de nåværende ansatte. Vi blir ditt team i Portugal.
Portefølje (4)
Albania, Tirana
... profesjonelle og kvalitetsrike tjenester for å nå ut til våre kunder over telefon og online. Vi forstår viktigheten av tidsriktig kundeservice, opprettholde kundetilfredshet og kvalitetsanrop for alle deres ansatte. EuroCom CX tilbyr førsteklasses e-handels call center-tjenester som er skreddersydd for å løse ditt unike e-handelsproblem eller møte dine spesifikke behov. Vi tilbyr også administrert leadgenerering for ditt målgruppe-segment. Våre kunnskapsrike og dedikerte medarbeidere venter på å svare på spørsmålene dine og gi deg enestående service.
Portefølje (3)
Portugal, Lisboa
... lytte til dem er den eneste måten å lære og forbedre seg på. Vi er takknemlige når noen tar ordet. I dag legger de fleste kunder igjen tilbakemeldinger og anmeldelser på nettet. All tilbakemelding er en gave, bruk den til din fordel. Negative tilbakemeldinger som blir behandlet med omtanke kan ofte forvandle en misfornøyd kjøper til en livslang kunde. - Fra oppfølging til rettslige skritt, fra inkasso til kundelojalitet. - Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice.
Portefølje (8)
Tyskland, Nieder-Olm
Vi er din pålitelige salgspartner innen salgskonsultasjon og outsourcing av salgsaktiviteter i B2B-segmentet. Vårt hovedmål er å støtte veksten av virksomheten din og være en langsiktig partner. Med en oppstartsmentalitet bringer vi friske og innovative ideer for å generere nye kunder, som vil øke salgssuksessen din på en bærekraftig måte. Vi forstår utfordringene både unge selskaper og etablerte...
Portefølje (2)
Tyskland, Bocholt
Taktfull og intelligent kommunikasjon får stadig større betydning. Som en engasjert tjenesteleverandør med tiår med unik kompetanse fra ulike bransjer, hjelper vi våre kunder med å utvikle en kommunikasjonskultur. Med rådgivning. Med analyser. Med workshops. Med coaching. Med prosjektledelse. Innen alle temaer relatert til kundeservice, salg og telefoni. Telefonetikette er en del av enhver god t...
Portefølje (3)
Frankrike, Le Mans
MEDIPHONE TÉLÉSERVICES er et selskap basert i MANS (72) siden 1993, spesialisert på telefonvakt og datainnsamling, til tjeneste for bedrifter og frilansprofesjoner. Erfarne telefonskrivere og en personlig telefonvakt vil være tilgjengelig for deg. Avhengig av dine behov, tar vi avtaler, videresender meldinger, håndterer forespørsel om informasjon og svarer på kunders henvendelser når du er utilgje...
Portefølje (186)
...Det beste kvaliteten, det mest brukervennlige call center møbelsystemet. Fabrikkens beste priser på tre- og aluminiumspanel call center møbler modeller. Teknologisk støttet, med kabelkanaler, data-telefon-ups stikkontakt system, lydisolerte, de beste call center bordene leveres uten mellomledd til din arbeidsplass til de laveste prisene, inkludert montering.
Portefølje (3)
✍ Datainnsamling ✇ Skanningstjeneste ➥ Dokumentarkivering ✉ Brevtrykkeri @ e-Brevtrykkeri ✆ Callcenter Vi har tilbudt profesjonell dokumenthåndtering (DMS) og CRM-outsourcingtjenester samt programvare for kommunikasjon med kundene til våre oppdragsgivere i 50 år (siden 1969). Datainnsamling og datavask: automatisk og manuell datainnsamling (fra A som svarkort til R som faktura og Z som avisartikke...
Portefølje (5)
Frankrike, Chambourcy
...Vi utvikler sammen din internasjonale og digitale markedsføringsstrategi Vi setter opp de operative verktøyene SEA-kampanjer Google AdWords B2B-utgivere Profesjonelle nettverk (Xing, LinkedIn..) Call center-aktiviteter Leadgenerering eller kvalifisering av målgrupper og potensielle kunder Business to Business markedsføringskampanjer E-postkampanjer (GDPR-kompatible) SMS-kampanjer Tracking- og retargeting-løsninger og mye mer...
Portefølje (6)
Madagaskar, Antananarivo
...Våre tjenester for utgående call-senter gir deg de nødvendige verktøyene for å håndtere hele din markedsføringsprosess. Vi kan ta hånd om kampanjene dine for oppringing, inkludert innsamling av informasjon, kundesøk og utvelgelse av potensielle kunder, avtaleinngåelse og telemarketingaktiviteter. Du kan outsource oppringingene dine til Nosycom og redusere driftskostnadene dine.
Portefølje (193)
Malta, Ta´xbiex
... aktiviteten som genererer mest lønnsomhet og stole på oss med oppmerksomheten kunden din trenger, noe vi er eksperter på. Alle tjenestene vi tilbyr på call center-plattformen er tilgjengelige for deg, slik at du kan utvikle din tilpassede kampanje. Ved å lage en klassifisering basert på typen tjenestesamtaler som blir gjort, har du muligheten til å kreve: Inngående samtaletjenester: • Kundestøtte • Teknisk støtte • Kundefordel Utgående samtaletjenester: • Optimalisering av databaser • Telemarketing eller Telemarketing For mer informasjon, besøk vår nettside eller send oss en e-post.
ADF Inkasso - Generell database for kravinnkreving AS Suksessfull inkasso, online økonomisk informasjon & adresseforskning ADF Generell database for kravinnkreving AS er din partner for effektive inkassotjenester, online informasjonstjenester innen moderne kreditt- og kravhåndtering. Med vår inkassotjeneste og informasjonsforvaltning minimerer du risikoen for betalingsmislighold og oppnår ekstr...
Portefølje (8)
Sveits, Widnau
...Bordunderstellet FC er perfekt for høydejusterbare skrivebord, sitte/stå-bord, call center-bord og enkle pakkebord. Det kan settes opp på få minutter. Deretter kan du montere din foretrukne bordplate. Med den elektriske høydejusteringen kan du raskt forvandle ditt sittebord til et ståbord.
Portefølje (46)
...Refurbished Herstellernummer: L30250-F600-C247 HFA V3 Firmware Unify OpenStage 40 kan tilpasses ulike arbeidsmiljøer og er dermed den ideelle løsningen for kontormiljøer, ansatte med delt arbeidsplassbruk, team eller for call center-ansatte. Display Svingbart grafisk display, sekslinjers monokrom, bakgrunnsbelyst Optisk anropssignalisering Taster Tastatur 8 faste funksjonstaster (delvis utstyrt...
Portefølje (28)
Frankrike, Loire-Authion
GAIACOM er en distributør av multimerke telekommunikasjonsutstyr som tilbyr løsninger for enhetlig kommunikasjon for bedrifter og offentlige etater. Vår katalog gir deg et bredt utvalg av referanser som: - profesjonelle telekommunikasjonssystemer - lyd- og videokonferansesystemer - kablede og trådløse hodetelefoner - lokale nettverksinfrastrukturer i kobber – optikk – trådløst (Wifi) - produkter...
Portefølje (65)
Vårt utvalgte team av 20 eksperter tilbyr kompetanse og kunnskap innen kommunikasjonsteknologi, sikkerhetskonsepter og sikkerhetsteknologi.
Portefølje (11)
Frankrike, Berdh'uis
...Oppdag våre hodetelefoner designet for å passe alle arbeidsstiler for kontoransatte og call center. Dine behov for kommunikasjonsteknologi utvikler seg hele tiden. Så ikke vent lenger, besøk Bureautique-communication.fr Hvis du trenger råd før kjøp, er Anne Sophie, Solenne eller Mathilde tilgjengelige via e-post, chat eller telefon på 02 33 73 54 15. (Vi minner om at hos B&C er samtalen ikke...
Portefølje (4)
Romania, Bucharest
...Basert på ekspertise innen rekruttering og prosjektledelse, tilbyr vårt selskap løsninger for følgende utvalgsområder: Medisin og Paramedisin, finans/regnskap, logistikk, Salg, Markedsføring, Call center, Energi, IT, Produksjon og Ingeniørledelse.
Portefølje (2)
Belgia, Jumet
Ligger i hjertet av Europa, rett overfor Charleroi Bruxelles-Sud internasjonale flyplass, ønsker Ceres Group deg velkommen til et arbeidsmiljø som kombinerer effektivitet, tilgjengelighet og tilkobling. Vår unike struktur har som mål å støtte deg gjennom hele livssyklusen til din bedrift. Enten du er en oppstartsbedrift, i vekst eller i stabil drift, tilbyr vi tjenester med høy verdi for å hjelpe ...
Portefølje (7)
Frankrike, Dun Le Palestel
Basert på min yrkeserfaring tilbyr selskapet Central Téléphonique Excellence eksepsjonelle tjenester. Våre stikkord er:  Tilgjengelighet,  Effektivitet,  Tids- og kostnadsbesparelser. Central Téléphonique Excellence opererer innen sekretariat og sentralbord, både for innkommende og utgående samtaler. Vårt personale sikrer en kvalitetsmessig telefonmottakelse, filtrerer samtaler og tar meldi...
Samsvarende produkter
Call Center - Kundeservice
Call Center - Kundeservice
Portefølje (1)
Storbritannia, Poole
Omfax har hjulpet hundrevis av boligorganisasjoner med å levere utmerkede boligreparasjoner og henvendelsestjenester. Boligforeninger velger Keyfax fordi: * Kun Keyfax tilbyr intelligent skripting for utmerket kundeservice. * Enkelt å legge til selvbetjente reparasjoner eller henvendelser fra leietakere ved å gjenbruke de ansattes diagnostiske skript. * Enkel grafisk grensesnitt for kundeserviceme...
Portefølje (5)
Grunnlagt i 1969, spesialiserer Storacall Voice Systems seg på utvikling, levering og installasjon av løsninger for samtaleregistrering. Vi har en dokumentert merittliste innen dette feltet og føler virkelig at vi er det rette valget for din virksomhet. I 2019 ble Storacall Voice Systems kjøpt av entreprenør Stephen Whyte. Stephen har over 18 års erfaring innen IT-programvareløsninger og forretnin...
Portefølje (1)
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play