Spania, Olesa De Montserrat
Forvaltning av eiendom er vår hovedtjeneste, hvor vi tar oss av alle områder innen administrasjon: regnskap og finans, forsyninger, forsikringer, juridiske tjenester, administrasjon og sekretariat samt reparasjoner. Vi holder til i Olesa de Montserrat (Barcelona) og herfra forvalter vi eiendomsmassen, leieforhold, bygninger og områder i regionen. Benytt deg av vårt nåværende tilbud som du kan se på vår nettside! Inkludert er de to første månedene med gratis forvaltning, gratis maling av trapper eller 6 måneder med gratis heisvedlikehold.
Belgia, Dendermonde
Det Sosiale Administrasjonskontoret omfatter en gruppe dedikerte fagfolk som fungerer som et filter mellom arbeidsgiver og den endeløse strømmen av papirarbeid og lovgivning. Vi kombinerer slagkraften til et sosialt sekretariat med fleksibiliteten til en uavhengig HR-konsulent. Den tjenesten vi tilbyr innen lønnsadministrasjon og sosial-juridisk rådgivning prøver vi å fylle så fullstendig som...
... • Isolasjonsprodukter • Pakninger og tetninger • Vanntett klær • Glassfiberstoffer og fibermaterialer kontakt: Gdynia PH Surtex Sp. z o. o. ul. B. Krzywoustego 8 81 - 035 Gdynia Tel. 58 667-45-00 sekretariat[at]surtex.gdynia.pl www.surtex.gdynia.pl...
Frankrike, Balma
Som et tjenesteselskap er kompetanse og pålitelighet hos våre team nøkkelfaktorer i vår virksomhet. Lokal service i Toulouse, regional og nasjonal service. Leveranser på 1 time 23 års erfaring 2 dispatchere, 1 sekretariat Transportlisenser gyldige til 2020 Mer enn 10 000 oppdrag per måned 22 faste bud 3 minutter for å få et pristilbud ...
Italia, Latina
... kommunikasjonsplattformer: Facebook, Messenger, WhatsApp, Telegram, Instagram, LinkedIn, nettside, i tillegg til de som er dedikert til de klassiske kommunikasjonskanalene med pasienten, nemlig sentralbord og sekretariat. Dette betyr for pasienten mer bekvemmelighet i forhold til de nye kommunikasjonsmetodene i befolkningen, automatisert sending av informasjon om nyheter fra vårt medisinske senter, detaljert...
Frankrike, Lamentin
En spesialist for innredning av arbeidsplassen din, En profesjonell spesialisert i: - Kontormøbler, sekretariat, ledelse, møter, resepsjon - Møbler for kollektive formål, undervisning, servering, biblioteker, overnatting, flerbruksrom, konferanser - Arkivering, gardinskap, tre, glass, skranker, garderober, hyllesystemer, Setene, kontorstoler, ledelsesstoler, besøksstoler, ergonomiske stoler...
... beste valg, den virkelige verdien av selskapet. Tjenester: - Strategier og rådgivning innen kommunikasjon - Bedriftskommunikasjon og PR - Organisering av arrangementer og teknisk sekretariat - Identitet og bedriftsbilde - Markedsundersøkelser - Tilleggs tjenester...
Belgia, Zaventem
... sanntid, følg flåten din tett, reager raskt på endringer i situasjonen, be om detaljerte rapporter om fortiden). Orditach: skreddersydd digital arkivering (lesing og utskrift uten tap av kjøretid, skreddersydd for sjåføren din og deg selv, i samsvar med lovgivningen, mulig kobling til ditt sosiale sekretariat). Ordiconsult: Langt mer enn bare støtte (rådgivning om ekstern vekst, beregning av kostnader, operasjonelle revisjoner).
Frankrike, Lille
Selskapet Rogé, grunnlagt i 1967, er spesialist og leverandør av kontormøbler for profesjonelle. Vi tar oss av innredningen av dine avslapningsområder, møterom, lederkontorer og sekretariat med et bredt utvalg av møbler som best passer dine ønsker. Skrivebord, skap, skuffer, seter og stoler er vår hverdag! Vi håndterer levering, installasjon, forsyninger, innredning og optimalisering av dine profesjonelle rom.
Nederland, Wateringen
VT2000 VvE Beheer tar seg av administrasjonen av forvaltningsforeninger. Vi avlaster deg helt innen sekretariat, økonomi, bygningsmessig og teknisk forvaltning av eiendommer som boliger, butikker, bedrifter, næringsområder, skoler og parkeringsplasser samt blandede komplekser.
Luxembourg, Strassen
Du kan stole på oss for et komplett spekter av tjenester tilpasset dine spesifikke behov innen regnskap, finans, skatt og sosial sekretariat. Du kan stole på oss for en tverrfaglig tilnærming til vår ekspertise, 360°, i din spesielle sak, for suksessen til din bedrift. For en løsning som er resolutt resultatorientert, en tjeneste som kombinerer fleksibilitet og reaksjonsevne, samt en utrettelig oppfølging av din sak. Du kan endelig stole på oss for en klar og overraskelsesfri prising, og selvfølgelig for et Moien, hei, guten Tag, hello, et smil og en god kaffe.
Den Nasjonale Arbeidsgiverorganisasjonen har siden 1946 vært et anerkjent sosialt sekretariat for arbeidsgivere, kontrollert av Ministeren for Sosiale Anliggender og den Føderale Offentlige Tjenesten for Sosial Sikkerhet, og står til disposisjon for å oppfylle alle deres sosiale og skattemessige forpliktelser som arbeidsgiver. Den Nasjonale Arbeidsgiverorganisasjonen fokuserer på problematikken...
Spania, Molina Del Segura
Skole for opplæring av profesjonelle sjåfører med kurs for å få følgende profesjonelle sertifikater. FROET Sjåførskolen startet sin virksomhet i 2011. Senteret har sekretariat, lærerværelse, 3 undervisningsrom med multimediautstyr - ett av dem utstyrt med 15 arbeidsplasser i tillegg til læreren. Det finnes også toaletter, et arkiv, møterom, sjåførrom og verksted-lager. Det er parkeringsplasser...
Luxembourg, Strassen
...Aksjeselskapet PKF Weber & Bontemps tilbyr regnskapstjenester og skatterådgivning. Selskapet har i dag 14 regnskaps- og skatteeksperter samt over seksti høyt kvalifiserte fagfolk, og har tilbudt sine tjenester til både fysiske og juridiske personer i mer enn to tiår. Kontoret tilbyr tjenester fra et sosialt sekretariat som leverer beregning og håndtering av lønn, administrative prosesser overfor myndighetene, samt bistand til alle juridiske spørsmål knyttet til (arbeidsrett, sosialrett og beskatning).
... detaljene som bidrar til den utmerkede gjennomføringen av hvert arrangement der C&Events er involvert. For dette har vi tjenester som vertinner, passende teknologiske applikasjoner (app for arrangementer, registrerings- og kommunikasjonsplattform, digitale skjermer, adgangskontroll...), teknisk, administrativ, vitenskapelig, kommersiell og turistisk sekretariat, i tillegg til hjelpefunksjoner for hver...
Belgia, Marche-En-Famenne
UCM er den viktigste franskspråklige arbeidsgiverorganisasjonen som jobber for å forsvare selvstendige næringsdrivende og bedriftsledere. UCM tilbyr små og mellomstore bedrifter et variert utvalg av tjenester: - Arbeidsgiverorganisasjon. - Støttetjenester for bedrifter. - Bedriftskontor. - Sosiale forsikringskasser. - Sosialt sekretariat. - Familieytelseskasse. - Miljøtjeneste.
Frankrike, Villepinte
YSO YOUR SAVVY OFFICE tilbyr følgende tjenester og ytelser: registrering av ditt selskap, mottak av dine besøkende, kontormøbler, tilgang til avslapningsområdet og fellesområdene, forhåndskabling for datanettverk, tilgang til høyhastighetsinternett, strøm, oppvarming, vedlikehold av felles- og private områder, forsikring, eiendomsskatt på kontorer og husholdningsavfall, tilgang til kopimaskiner i svart-hvitt og farger samt faks, tilgang til ulike registreringsordninger og diverse valgfrie tjenester (telefoni, sekretariat, ...).
Frankrike, Champigneulles
... utviklingskontor med et datanettverk for produksjonsstyring (GPAO) er tilgjengelig ved DAMIEN. En verkstedsleder som er ansvarlig for produksjon og logistikk, er sikret av ERIC. Et kommersielt og regnskapsmessig sekretariat er representert av CELIA. Fleksibiliteten i våre ressurser og produksjonskapasitet gjør at vi kan imøtekomme dine ønsker på best mulig måte og med et kontinuerlig fokus på kvalitet.
Tyskland, München
SÜDPOOL PERSONALKONZEPTE er et rekrutterings- og bemanningsbyrå spesialisert på sekretariat og (prosjekt)assistanse i München, som kun formidler faste ansettelser. Siden 2009 har vi søkt etter og funnet høyt kvalifiserte assistenter for ledelsen, managementassistenter eller sjefsekretærer for selskaper i alle bransjer. For kontoradministrasjonen til våre kunder tilbyr vi ulike personal tjenester...
Luxembourg, Luxembourg
... aktiviteter mange andre tjenester som tilbys til bedrifter, slik som: organisering og føring av generell regnskap, organisering av analytisk regnskap, implementering av styringsrapporter, rådgivning og planlegging innen direkte og indirekte beskatning, utarbeidelse av skatteerklæringer, kontraktsmessig kontroll av regnskap, sosial sekretariat og rådgivning innen arbeidsrett, samt selskapsadresse.
Italia, Roma
...fagfolk og forretningsfolk som ønsker å operere i Roma, enten de kommer fra utlandet eller fra en annen by i Italia. Executive sekretariat Dette er "High Class Sekretariat", personale som behersker alle nødvendige språk, med klasse, utmerket kultur, og kunnskap om dataverktøy, til deres direkte disposisjon for å gi dem, i en avtalt periode, sekretariatsassistanse. Oversettelser og tolking. Møblerte kontorer til leie Domiciliering Profesjonelt sekretariat...
Sveits, Genève, Canton De Genève, Suisse
Forretningssenter Basert i hjertet av Genève og proaktiv på regionalt, nasjonalt og internasjonalt nivå, tilbyr Level Up Gestion et panel av nøkkeltjenester som er avgjørende for ditt entreprenørprosjekt: - Fiduciær (regnskap og skatt) - Hjelp med opprettelse og drift av virksomhet - Hjelp med sekretariat og personaladministrasjon - Markedsføring og webkommunikasjon - Kjøp, salg, overdragelse og...
Frankrike, Ivry sur Seine
Vi tilbyr kvalitets tjenester for renovering av dine profesjonelle og personlige eiendommer. Våre erfarne teknikere står til din disposisjon for å utføre gratis befaringer. Takket være våre dyktige team garanterer vi et kvalitetsarbeid som respekterer miljøet, gjeldende forskrifter og avtalte tidsfrister. Vårt sekretariat er tilgjengelig for å avtale tid for alle renoveringsarbeider, inkludert murerarbeid, isolasjon, åpning av bærende vegger, legging av fliser, belegning, innredning av loft, fasadearbeid, gipsarbeid, oppretting av betongtrapper, oppretting av gulv...
Sveits, Genève
Et Forretningssenter med Fiduciær Tjenester Basert i hjertet av Genève og aktiv både lokalt og internasjonalt, Level Up Gestion tilbyr et panel av nøkkeltjenester som er avgjørende for ditt entreprenørprosjekt: - Domiciliering av selskap - Forretningsplan og finansiering - Hjelp med opprettelse og drift av virksomhet - Fiduciær (regnskap og skatt) - Skatteerklæring - Hjelp med sekretariat og...
Luxembourg, Luxembourg
... er opptatt av å gjøre alt for å tilfredsstille kundenes behov til enhver tid. Gjennom sine kvalifikasjoner og erfaring er Fiduciaire Jean-Marc Faber i stand til å tilby et komplett spekter av tjenester innen følgende områder: regnskapsføring og skatterådgivning, selskapsdomiciliering, sosial sekretariat. På grunn av sin uavhengighet er Fiduciaire Jean-Marc Faber fri og uavhengig i valget av sine profesjonelle mellomledd: advokater, notarer, finansinstitusjoner, kolleger osv. Denne uavhengigheten garanterer kunden en kvalitetsservice, skreddersydd og tilpasset deres behov.
Frankrike, Saint-Bonnet-De-Mure
Hjelp med administrative prosedyrer (vognkort, identifikasjonspapirer, helsekort, osv.) Skriving av brev av alle typer Abonnementsregistrering eller oppsigelse Administrative prosedyrer og formaliteter på papir eller digitalt Melde adresseendring til organisasjoner/etater Bestilling av avtaler (medisinske, administrative, juridiske, ...) Behandling av e-postene dine Håndtering av kontrakter knytte...
Spania, Barcelona
Organisering av kongresser, seminarer og konferanser, sekretariat og generell koordinering av disse. Opprettelse av eksklusiv nettside. Simultanoversettelse på alle språk. Høyt kvalifiserte oversettere i hele Spania og utlandet. Teknisk installasjon av simultanoversettelsesutstyr fra Sony, Bosch og Philips. Audiovisuelt utstyr i full rekkevidde (projektorer, videoer, videokameraer av alle typer...
Regnskapsfirma...
Behandling av regnskapsdata...
Sandro Dott. Mazza Giorgio Dott. Polato...

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play