Italia, Belluno
REGNSKAPSFØRERE - REVISORER...
Italia, Riva Del Garda
Behandling av regnskaps- og skattedata...
Italia, Padova
Databehandling...
Italia, Concesio
Regnskapsfirma...
Italia, Castenaso
IT-tjenester...
Aerre Consulenze s.r.l.
Italia, Camposampiero
Databehandlingssenter...
Italia, Novi Ligure
Statsautorisert revisor...
Belgia, Fleurus
Greday transporterer varer, produkter og artikler av alle typer og formater, nøye pakket (pakker, paller, ...). Bare produkter som er underlagt spesielle lovgivninger, dekkes ikke. Gredays flåte, som er nøye vedlikeholdt, består av omtrent tretti pålitelige kjøretøy i ulike størrelser og nyttelaster: stasjonsvogner, varebiler, minibuss og lastebiler. I et ønske om konsistens og hensyn til miljødat...
Spania, Barcelona
Nettjenester for bedrifter og selvstendige profesjonelle. Vi tilbyr virtuelle assistansetjenester innen administrasjon, ledelse og teknisk støtte, samt bedriftsdesign, webdesign, SEO-optimalisering, og alle prosjekter som ikke kan løses på grunn av mangel på tid, personale eller ressurser. Siden det er en nettjeneste, gir hastigheten og dynamikken i prosessen deg muligheten til å optimalisere tids...
Tyskland, Freiberg Am Neckar
Din tjenesteleverandør for det kommersielle området: Virtuell assistanse, kontortjenester, skrivearbeid, kontoradministrasjon, reiseadministrasjon, reisebestilling, oversettelser, og mye mer. Vi tar oss av arbeidet du enten ikke liker å gjøre selv, eller som du ikke har tid til. Deleger "papirarbeidet" ditt til oss og fokuser på din kjernevirksomhet. Et skreddersydd tjenestetilbud venter på deg. H...
Belgia, Herstal
Cap Business Center tilbyr mange tjenester for bedrifter og deres ansatte: utleie av kontorer med tjenester, utleie av møterom med catering, sekretariat, juridiske og skattemessige tjenester, innkjøpssentral, arkivsentral, strykesenter, avslapningsområde, bilvaskesenter, restaurant og catering for bedrifter, treningsrom, kristelig gjensidig forsikring, sosialt sekretariat,...
Luxembourg, Luxembourg
Fiduciairen Benoy Kartheiser er et selskap innen regnskap og skatt. Våre tjenester: skatteregnskap, lønn - rådgivning og sosialt sekretariat (håndtering av lønn, administrativ håndtering av skattefradragsdokumenter, utarbeidelse av arbeidskontrakter, rådgivning innen arbeidsrett og sosialrett,...) og ledelse.
Opprettet i mars 1992, FBF har sin opprinnelse i initiativet fra en gruppe dynamiske personligheter som er aktive innen franchising. I dag har FBF en struktur bestående av et permanent sekretariat og syv arbeidskommisjoner, og er godt rustet til å oppfylle sitt oppdrag: å samle medlemmene sine ved å involvere dem så nært som mulig i byggingen av en stadig mer dynamisk og balansert franchise, samt styrke merket for autentisk franchise, som garanterer kvalitet og etikk, og dermed troverdighet overfor offentlige myndigheter, franchisegivere, franchisetakere og potensielle franchisetakere.
Italia, Torino
...nyhetsbrev og redaksjonelle prosjekter, publikasjoner, merchandising, emballasje og salgssted, nettsteder, multimedia, reklamefilmer og filmer, utstillinger og installasjoner, organisering av arrangementer og konferanser, pressearbeid og organisatorisk sekretariat.
Frankrike, Vaulnaveys
...menneskelige ressurser,… • Juridisk og skattemessig strukturering av formuen. Koordinering av advokater, notarer, formuesrådgivere, revisorer for å identifisere de beste strukturene, for å opprettholde en optimal organisering i et utviklende miljø. • Administrativ støtte: Vi tar også oss av den daglige driften for våre klientfamilier: - privat sekretariat, arkivering og sikker utveksling, digitalt safe, beskyttelse av personopplysninger, administrasjon, forsikring, likviditet, concierge.
...Leie av kontorer "deltid" lar deg unngå kostbare investeringer, unødvendige leiekostnader, ... Betal ikke lenger for tomme kontorer. Administrer, styr din belegg! Et effektivt sekretariat støtter deg, frigjør deg og lar deg fokusere fullt ut på din kjernevirksomhet. Sekretariat, databehandling, oversettelse, koding, Word, Powerpoint, Excel, osv. Et grafisk studio (pre-press) og en markedsføringstjeneste kan utvikle logoene dine, brosjyrer, kataloger, mapper, brevpapir, nettsider, bannere, kampanjebannere, direkte post, ...
Arkitektkontoret 3A, som ligger mellom Tournai og Mouscron, består av erfarne arkitekter som er vant til å jobbe sammen, samt et fulltids sekretariat som sørger for informasjonsflyt, avtaler og koordinering mellom entreprenørene. Hovedprinsippet er å stille spørsmål ved seg selv i hvert nytt prosjekt - DITT - Miljømessige og energimessige aspekter har blitt avgjørende bekymringer. Våre tjenester: - Arkitektur grunnoppdrag - Utførelse av komplett oppdrag - Utførelse i separate fagområder - Ekspertvurderinger - Teknisk bistand til entreprenører.
Luxembourg, Windhof
Vårt unge og dynamiske team består av kvalifiserte ansatte innen de ulike områdene som påvirker driften av en bedrift: Regnskap og forvaltning - Beskatning av fysiske og juridiske personer - MVA - Sosial sekretariat - Juridisk rådgivning (innenfor rammene fastsatt av den luxembourgske OEC).
Frankrike, Toulouse
Forretningssenteret TECHNOCENTRE, som ligger i Purpan-distriktet i Toulouse, i umiddelbar nærhet av Blagnac flyplass, tilbyr fullt utstyrte private kontorer til leie, fra 1 til 10 arbeidsplasser, uten minimumsforpliktelse og fra kun én time. I tillegg har vi 3 møterom som kan romme opptil 40 personer sittende, samt mange tjenester for bedrifter (administrasjon, sekretariat, markedsføring og...
Luxembourg, Ehlange/mess
... for bedrifter og privatpersoner, finansielle opplysninger, analytisk regnskap, erklæringer og lovpålagte forpliktelser (MVA, SKATT, INTRASTAT, FORETAKSREGISTER ...), årsavslutningsarbeid, sosial sekretariat. Lederen og hans team garanterer en personlig og kvalitetsrik tjeneste. Våre medarbeidere får kontinuerlig opplæring for å gi deg en tjeneste i forkant av utviklingen.
...), samt til Fylkes- og Lokale Myndigheter (APL), programvareverktøy og tjenester for å gjennomføre sin egen lønnspolitikk og måle ytelsen. I samarbeid med UCMs Sosiale Sekretariat, kompletterer FormaTech sin støtte til HR-avdelingen med et skreddersydd tilbud av opplæring, operativ assistanse og juridisk rådgivning.
... sprinkleranlegg, FM200-systemer, CO-sentraler for ventilasjon i garasjer, deteksjonssystemer for båter, konvensjonelle og analoge systemer. Videre utfører vi design og utarbeidelse av brannvern- og selvbeskyttelsesplaner. For teknikere og selgere innen brannvern og sikkerhetssystemer tilbyr vi en outsourcing-tjeneste: • Telematisk sekretariat • Administrative tjenester • Salgsledelse • Tekniske styringsverktøy • Opplæring og rådgivning...
Frankrike, Londigny
GEDWORKING er et IT-tjenesteselskap som tilbyr outsourcing av administrative, regnskapsmessige og kommersielle operasjoner. Vi tar oss av sekretariat, lønnsadministrasjon, regnskap, administrative prosesser og markedsføringskampanjer. Vi kan også bidra innen IT-området. Vi posisjonerer oss som en unik partner for alle tidkrevende aktiviteter for å frigjøre ressursene til våre kunder til mer verdiskapende operasjoner. Å outsource disse aktivitetene betyr å frigjøre seg fra ansvar og kostnader knyttet til intern personale, samtidig som man delegerer til fagfolk dedikert til suksess.
Portefølje (1)
Frankrike, Paris
...Echoradom er spesialisten på røntgen og ultralyd hjemme. Undersøkelsene utføres ved pasientens seng av en mobil enhet for medisinsk bildebehandling. Resultatene tolkes av spesialiserte og erfarne radiologer. Vi samarbeider jevnlig med helsesentre, EHPAD og allmennleger for å avlaste deres pasienter med funksjonshemninger og/eller nedsatt mobilitet. Vår tjeneste utfører alle typer tradisjonell røntgen og ultralyd. Resultatene kommuniseres raskt via en sikker e-post. Vår sekretariat er tilgjengelig for deg 7 dager i uken for å planlegge et hjemmebesøk.
... trykk) • arrangementer (fra små møter til nasjonale konferanser, inkludert cocktailer, gallamiddager og presentasjoner) • Kongresser og konferanser (organisatorisk sekretariat, logistikkallokering, osv.) • Gadgets...
Belgia, Assenede
... stålbygging, Elia-prosjekter innen høyspentfordeling, totalprosjekter og brobygging. Et totalpakke tilbys som begynner med ingeniørarbeid, beregninger og dimensjonering, konstruksjon og montering. Selskapet ledes av ingeniør R. DE GRYSE, administrerende direktør, og har følgende personale: Ingeniører spesialitet bygg: 3 Tekniker spesialitet bygg: 1 X-Steel tegnere: 2 Sekretariat: 2 Montører: 15 Verkstedarbeidere: 16 Mester: 1 Lastebilsjåfør: 1...
Frankrike, Fontainebleau
Frukten av samlingen av flere kompetanser innen Human Resources, Atix Intérim er et uavhengig byrå som tilbyr stillinger i midlertidige, faste eller prosjektbaserte ansettelser. Vår ekspertise strekker seg over flere aktivitetsområder: Ingeniørfag, IT, Finans, Jernbane, Arrangement, med en orientering mot administrative yrker: Sekretariat, Assistanse, Regnskap. Vi opererer lokalt samt i Paris og...
... sekretariat i våre åpningstider for små, selvstendige endringer med verdifulle tips, kostnadsfritt. Individuelle interne opplæringer for endringer i patenttegninger eller svar på vedtak fra deres ansatte, tilbyr vi på forespørsel. Vi lager gjerne et uforpliktende tilbud etter at du har sendt oss dine tegningmaler eller oppfinnelsesmeldinger. Dine konfidensielle dokumenter kan du selvfølgelig sende oss...
Italia, Schio
Sos Vino ble grunnlagt i Vicenza, vår felles lidenskap for vin har drevet oss til å skape denne virkeligheten med uformelle toner og presis informasjon for å hjelpe deg, hvis du ønsker å lære, kjøpe, smake eller prate om vin! Paola, Vinelsker I Sos Vino jobber jeg med sekretariat, logistikk og å pynte vinene deres som gaver. Antonello, Mat- og vinrådgiver Jeg er sommelier og har alltid jobbet i vinbransjen. Jeg velger personlig ut vinene som Sos Vino tilbyr. Følg oss på Facebook!
Portefølje (3)

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play