Produkter for management (2371)

Prosjektledelse

Prosjektledelse

Prosjektledelse
Skanner og digitalisering

Skanner og digitalisering

Vi tilbyr toppmoderne skanner- og digitaliseringstjenester, som konverterer fysiske dokumenter til digitale formater. Våre tjenester er skreddersydd for å møte behovene til bedrifter som ønsker å effektivisere sine databehandlingsprosesser.
Reklame-logistikk

Reklame-logistikk

Rosa Waeng tilbyr optimal lagring, rask distribusjon og sømløs logistikk for alt deres markedsføringsmateriell. Vi tar ikke bare hånd om design og trykking av deres reklameartikler, merchandise og markedsføringsmateriell, men vi håndterer også logistikk, lagring, frakt og distribusjon til ulike salgssteder, messer eller arrangementer. Uansett om det gjelder produkteventer, messer eller influencer-/PR-kampanjer. Distribusjon ved POS: Vi administrerer leveringen av markedsføringsmateriell til salgssteder (POS) på alle deres lokasjoner og sørger for at de blir korrekt installert eller plassert. Lagring av messe- og arrangementsteknikk: Vi tilbyr sikker lagring for deres messestands, skjermer, event- og markedsføringsutstyr, slik at alt er klart for den neste store aktiviteten. Fulfillment av influencer-pakker: Vi tar hånd om logistikk, pakking og frakt av influencer-kits, slik at produktene deres ankommer i tide, fullt merket. Skreddersydd pakking og branding: Våre tilpassede pakkeløsninger sørger for at deres markedsføringsmateriell eller event-gaver ankommer i en pakkedesign som gjenspeiler identiteten til deres merke og skaper en uforglemmelig utpakkingsopplevelse. Ved å kombinere kampanjestyring med fulfillment-tjenester optimaliserer vi hele prosessen og unngår behovet for eksterne logistikktjenester. Dette fører til lavere kostnader, raskere prosesser og færre misforståelser – alt for å maksimere budsjettet deres. Med vår interne fulfillment drar dere nytte av færre forsinkelser, optimaliserte fraktruter og bedre kontroll over lager og distribusjon. Gjennom den sømløse tilknytningen av våre grafiske team kan vi raskt tilpasse markedsføringsmateriell og forkorte Go-To-Market tiden for kampanjen deres betydelig.
Logistikk tjenester

Logistikk tjenester

Vår ambisjon er å designe og organisere logistikktjenester som bidrar til suksessen til arrangementene dine. La oss sammen se på behovene dine for å lage en skreddersydd løsning som møter alle forventningene dine. Kontakt oss i dag og gjør Wdb Expo til din pålitelige logistikkpartner.
Operasjonell Kontroll - Hvordan Vi Håndterer Operasjoner

Operasjonell Kontroll - Hvordan Vi Håndterer Operasjoner

Klar kommunikasjon og en etablert kommandokjede er avgjørende for påliteligheten og konsistensen i AIS EURELOs operasjonelle kontrollprosess. Vår tilnærming er å tildele en dedikert prosjektleder for hvert prosjekt som vil gi et ansvarlig grensesnitt mellom ditt team og vårt. Hos AIS EURELO er operasjonell kontroll sentral for hvordan vi arbeider ved hvert kontaktpunkt. Vårt kundeserviceteam sørger for at hver kontakt blir loggført og håndtert, og gir deg full ansvarlighet og åpenhet. Kostnader, risikovurderinger, metodebeskrivelser og tidsforpliktelser er alle klare, og vi vil informere deg så raskt som mulig hvis noen av disse leveransene må endres.
Logistikk

Logistikk

Vi er åpne for nye former for samarbeid og for å bygge et integrert logistikksystem skreddersydd til våre kunders behov, med mål om å bli deres partner innen logistikk, lagring og distribusjon. Den kunnskapen vi har tilegnet oss gjennom årene har gjort oss i stand til å utvikle et nettverk på de viktigste punktene på halvøya, hvor vi tilbyr følgende tjenester: - LAGRING - PLUKKING (FORBEREDELSE AV BESTILLINGER) - PAKKING (FORVANDLING AV PAKKER) - HÅNDTERING AV LAGER - HÅNDTERING AV DEDIKERTE LAGER - CROSS DOCKING (BESTILLING UTEN MELLOMLAGRING) - ALLE ANDRE AKTIVITETER SOM KUNDENE VÅRE KREVER - INTEGRERT HÅNDTERING AV CAMPAS.
Opprettelse av aksjeselskap

Opprettelse av aksjeselskap

Youcall tilbyr sine tjenester innen opprettelse av SRL, enten det er i Wallonia, Brussel-regionen eller Flandern. Vi organiserer for deg: utarbeidelse av vedtekter, finansplan, prosesser med "Guichet d'entreprises", momsregistrering, overholdelse av "UBO"-registeret, bistand ved åpning av bankkonto, søk etter selskapsadresse. Bistand til å finne en forsikringsgiver, revisor, osv.
Leverandørinnkjøp

Leverandørinnkjøp

Tjenesten for leverandør sourcing hjelper med å identifisere og velge pålitelige leverandører for å møte spesifikke behov hos bedrifter. Ved å tilby verktøy for søk og evaluering, gjør denne tjenesten det mulig for bedrifter å finne de beste partnerne og sikre en konstant og kvalitetsmessig forsyning. Bedrifter kan dermed styrke sitt nettverk av leverandører og forbedre sin konkurranseevne. I tillegg letter leverandør sourcing forhandlingene om fordelaktige vilkår og optimalisering av kostnader. Denne tjenesten er essensiell for bedrifter som ønsker å styrke sitt nettverk av leverandører og sikre en effektiv håndtering av sine innkjøp. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og lønnsomhet.
Avfalls- og Rydningstjeneste

Avfalls- og Rydningstjeneste

Outsourcing av avfallshåndtering og rydding er et stadig mer etterspurt alternativ blant privatpersoner, bedrifter og virksomheter i alle sektorer. Takket være eksternaliseringen av tjenesten, er det mulig å få tilgang til spesialisert personell, passende utstyr og en korrekt håndtering av avfall, noe som gjør at man unngår å bruke verdifulle ressurser og tid på å håndtere avfalls- og ryddeoperasjoner. Bedrifter som spesialiserer seg på avfallshåndtering og rydding kan garantere en effektiv avfallshåndtering, i samsvar med gjeldende lover om miljøbeskyttelse. I tillegg kan de tilby skreddersydde tjenester som kan imøtekomme kundenes spesifikke behov, når det gjelder tid og metoder for avfallshåndtering. Takket være outsourcing av avfallshåndtering og rydding, kan virksomheter spare penger ved å unngå høye kostnader knyttet til kjøp av spesifikt utstyr og håndtering av
HR-outsourcing

HR-outsourcing

Outsourcing-tjenesten innebærer at vi "tar over" håndteringen av dine HR-transaksjoner og -administrasjon, for eksempel onboarding av dine ansatte, tids- og fraværshåndtering, opplæring, rapportering, månedlig lønnskjøring osv. Mens du beholder "kontrollen", tar vi oss av de daglige HR-transaksjonene med ytterste omhu. I alt vi gjør, bruker vi vår ekspertise, erfaring og omtanke. Siden vi utelukkende fokuserer på administrasjonen av dine HR-oppgaver og -transaksjoner, tar vi oss tid og engasjementet de fortjener, slik at du som interessent får en god opplevelse.
Frakttransport

Frakttransport

Frakttransport Vi tilbyr skreddersydde løsninger for frakttransport. Fra små forsendelser til store sendinger, håndterer vi alle typer varer med samme omsorg og profesjonalitet.
Veiledninger og Manualer

Veiledninger og Manualer

Du har lagt alle våre løsninger, guider og manualer på https://www.gemone.com/en/guides-manuals/, inkludert installasjonsguider for Sapphire, Onyx og tillegg.
forvaltning av måle- og testutstyr - Opplæring

forvaltning av måle- og testutstyr - Opplæring

Lær hvordan du effektivt kan administrere og overvåke måle- og testutstyret ditt. I dette opplæringskurset vil du lære det grunnleggende om administrasjon av måle- og testutstyr, kravene til kalibrering og dokumentasjon. Opplæringen er rettet mot alle som er ansvarlige for eller interessert i måle- og testutstyr. Emner i opplæringskurset: Administrasjon av måle- og testutstyr som en søyle i kvalitetsikring; Administrasjon av måle- og testutstyr som en del av kvalitetsstyringssystemet – testutstyrsoffiser; Egnethet av enheter og sensorer som måle- og testutstyr; Sporbarhet og kalibrering; Dokumentasjon og opplæring av ansatte; Overvåking og vedlikehold av databasen for måleutstyr.
ADS Kampanjestyring - ADS Kampanjestyring

ADS Kampanjestyring - ADS Kampanjestyring

Vårt byrå tilbyr spesialiserte tjenester for håndtering av annonseringskampanjer (ADS) for å maksimere din avkastning på investering og nå dine markedsføringsmål. Vi utvikler skreddersydde annonseringsstrategier, lager slagkraftige annonser, og optimaliserer kontinuerlig kampanjene dine på ulike plattformer som Google Ads, Facebook Ads og Instagram Ads. Gjennom grundig analyse av ytelsen og regelmessige justeringer, sikrer vi økt synlighet og høy engasjement. Overlat håndteringen av dine ADS-kampanjer til oss for å dra nytte av spisskompetanse og optimal effektivitet.
Cafedesart: luksusmøbler

Cafedesart: luksusmøbler

Cafedesart er et merke av Deco og moderne møbler fra F.lli Bianchini, et historisk møbelsnekkerfirma fra Verona møbelområdet med over 50 års historie. Selskapet kontaktet HENRY & CO. for å starte en omfattende bærekraftreise, i stand til å berøre og transformere kort- og langsiktig strategi, kunstnerisk retning, markedsføring, kommunikasjon og design for å kommunisere og promotere bærekraftig luksus. Begynnelsen av samarbeidet så HENRY & CO.-teamet engasjert i å studere utviklingen av Deco-stilen gjennom tiårene. Denne studien gjorde det mulig for selskapet å være oppdatert på utviklingen av smaker og trender i møbelverdenen, samt å analysere utviklingen av selve konseptet luksus de siste årene. Forskningen la grunnlaget for videre markedsanalyse, som inkluderte en detaljert studie av konkurrenter og deres posisjonering.
eBIn Cloud: Den Elektroniske Faktureringsløsningen for B2B - Håndtering og Arkivering av Elektroniske Fakturaer

eBIn Cloud: Den Elektroniske Faktureringsløsningen for B2B - Håndtering og Arkivering av Elektroniske Fakturaer

eBIn Cloud er den ideelle løsningen for håndtering og arkivering av elektroniske fakturaer B2B og B2G, i samsvar med reformen for elektronisk fakturering fra 2024. Vår banebrytende API-applikasjon gjør det mulig å utstede, overføre, motta og behandle alle elektroniske fakturaer, uavhengig av bransje og størrelse på din bedrift. Fleksible og Tilpassbare Tjenester eBIn Cloud tilbyr tjenester for dematerialisering, validering, kontroll og sikker arkivering av fakturaer. Den modulære konfigurasjonen av arbeidsflyter (Workflows) sikrer tilpasning til de spesifikke kravene til din bedrift. Vi bruker tjenester fra Amazon Web Services® (AWS) for å sikre optimal ytelse, sikkerhet og pålitelighet. Med AWS er fakturaene dine alltid beskyttet og tilgjengelige. Du kan være trygg på at din bedrift er klar til å møte fremtiden for elektronisk fakturering med ro og sikkerhet.
Rådgivning & Ledelse

Rådgivning & Ledelse

Rådgivning er en støtte i transformasjonsprosjekter som vil ha innvirkning på bedriften din, på utformingen og vilkårene i kontraktene dine, samt på fremtidige prosjekter. Konsulentene jobber tradisjonelt med driftsledere og kontraktører innen flere områder, med oppdrag som omorganisering, bedriftsimage-rådgivning og forhandlinger av ulike kontrakter. Råd Vi har en tjeneste som tar seg av produksjonen av logoene dine og din grafiske profil. Våre eksperter leverer din fremtidige nettside basert på dine forventninger og utfører vedlikehold av den. Ønsker du synlighet, skaper våre eksperter innen digital markedsføring, måler og optimaliserer kampanjene dine. Du tiltrekker abonnenter og gjør merkevaren din kjent på LinkedIn, og kommuniserer med profesjonelle som interesserer deg for å utvikle virksomheten din.
Endringsledelse - Rådgivning og Støtte

Endringsledelse - Rådgivning og Støtte

Vi støtter dere i håndteringen av organisatoriske endringer ved å hjelpe til med å forutse og overvinne motstand, kommunisere effektivt med ansatte, implementere opplæring og kompetanseutviklingsprogrammer, osv.
Prosjektledelse & Prosjektstøtte

Prosjektledelse & Prosjektstøtte

Fra grunnlagsundersøkelse til objektoppfølging, følger jeg deg i prosjektet ditt gjennom alle faser av tjenestene. Fra grunnlagsundersøkelse til objektoppfølging, følger jeg deg i prosjektet ditt gjennom alle faser. Gjennom helhetlig oppfølging sikres tidsriktige, kvalitetsmessige og kostnadseffektive prosjektfaser. Med hjelp av en uavhengig ekspert får du optimale prosessdesign og arbeidsflyter, samt mulighet for kostnadsoptimalisering gjennom behovsbaserte analyser og vurderinger.
Prosjektledelse Opplæring

Prosjektledelse Opplæring

Mestring av verktøy og teknikker for prosjektledelse for å nå målene dine effektivt.
Tjenester for "infogérance" og sikring av data

Tjenester for "infogérance" og sikring av data

Spoxi tilbyr infogeringstjenester som gjør det mulig for bedrifter å delegere forvaltningen av sin IT-infrastruktur. Dette inkluderer proaktiv overvåking av systemene, håndtering av programvareoppdateringer, løsning av tekniske hendelser, og brukerstøtte. Denne tjenesten sikrer maksimal tilgjengelighet av IT-systemene og lar bedrifter fokusere på sin kjernevirksomhet.
Termisk Håndtering

Termisk Håndtering

Varmetransport gjennom konveksjon, stråling og varmeledning // Vurdering av termomekanikk // Varmetransport gjennom konveksjon, stråling og varmeledning // termisk utvidelse // Kobling av temperaturfelt- og strømningsanalyser // Termiske strømningsanalyser med kjemiske reaksjoner // Termosjokk-analyser // Utvikling av kjølekonsepter
Fellesskapsledelse

Fellesskapsledelse

Her tilbyr vi å utvikle din visuelle identitet ved å lage logoen din og din grafiske profil, samt tilpasse typografi og farger etter dine preferanser. Vi tar et helhetlig ansvar for håndteringen av dine sosiale medier, som begynner med å lage en slående Instagram- og Facebook-profil, designe dine historier, innlegg/karuseller og Reels (samt videoer for TikTok og YouTube Shorts). I tillegg frigjør vi deg fra bekymringen med å finne ideer til innholdsproduksjon ved å generere konsepter, skrive tekster og bildetekster som vi deretter presenterer for deg.
Løsninger for håndtering av elektronisk avfall

Løsninger for håndtering av elektronisk avfall

Løsningene for håndtering av elektronisk avfall omfatter en rekke praksiser og teknologier som er designet for å behandle elektroniske enheter på en effektiv og miljøvennlig måte når de når slutten av sin levetid. De inkluderer innsamling, sortering, resirkulering, gjenbruk og sikker avhending av elektroniske komponenter. Målet er å gjenvinne verdifulle materialer, redusere mengden avfall som sendes til deponi, forebygge miljøforurensning og fremme en sirkulær økonomi.
Community Management

Community Management

Sosiale medier er nå essensielle i digitale taktikker. Hvorfor? Fordi de gir muligheten til å nå svært spesifikke målgrupper til en lavere kostnad! Kort sagt, et budsjett som er perfekt optimalisert for svært gode resultater. Byrået Oía tar hånd om dine nettverk og hjelper deg med å utvikle en effektiv strategi for anskaffelse på sosiale medier.
Strategisk Materialforvaltning

Strategisk Materialforvaltning

Sikkerhet og kostnadseffektivitet ved komponentanskaffelse Vi tar oss av hele materialdisposisjonen fra innkjøp, lagring til lagerhold ved problemkomponenter. Gjennom vår fremadskuende tilnærming til utviklinger og endringer i komponentmarkedet kan vi redusere materialkostnadene ved anskaffelse.
Interne Revisjoner / Intern Revisjon

Interne Revisjoner / Intern Revisjon

Våre erfarne revisorer hjelper deg med målrettet gjennomføring av dine interne revisjoner (Juridiske samsvarsrevisjoner, Systemrevisjoner/1. partsrevisjoner, 'Avfallshåndteringsrevisjoner' osv.).
Personalforvaltning - Den Komplette Løsningen for Personalforvaltning

Personalforvaltning - Den Komplette Løsningen for Personalforvaltning

Forenkle og optimaliser HR-prosessene dine med vår intuitive og kraftige programvare, som sentraliserer alle dine talentforvaltningsoperasjoner på ett sted. Nøkkelfunksjoner: Rekruttering og Integrering: Automatiser og strømlinjeform rekrutteringsprosessen din med avanserte verktøy for utvelgelse og integrering av nye ansatte. Lønnshåndtering: Håndter enkelt lønn, fordeler og skatteerklæringer med omfattende og nøyaktige lønnsfunksjoner. Ytelsessporing: Vurder og forbedre ytelsen til de ansatte med verktøy for kontinuerlig sporing, evaluering og tilbakemelding. Opplæring og Utvikling: Planlegg og følg opplæringsprogrammer for å utvikle ferdighetene til teamene dine og fremme deres profesjonelle vekst. Fraværs- og Arbeidstidshåndtering: Forenkle håndteringen av ferie, fravær og arbeidstid med automatiserte og nøyaktige verktøy.
IT-prosjektledelse

IT-prosjektledelse

IT-prosjektledelse
VIDEOFORVALTNING

VIDEOFORVALTNING

Uansett om det er vandalisme, produksjonskontroll eller uautorisert adgang. Hendelser skal raskt verifiseres og tiltak iverksettes. Lovlig planlegging og utførelse er grunnlaget for et fungerende videoovervåknings- og observasjonssystem. Ta en titt på våre referanser!