Produkter for management (135)

Nettsted og webapplikasjon - digital løsning

Nettsted og webapplikasjon - digital løsning

Spesialisert i utvikling av skreddersydde og skalerbare profesjonelle nettsteder, tilbyr Byrå 1400 komplette løsninger tilpasset din virksomhet, med fokus på visuell markedsføring og søkemotoroptimalisering. Oppdag vår helhetlige løsning dedikert til digitalisering av en bedrift, designet for å hjelpe deg med å øke ytelsen og synligheten din. Oppdag våre nett-løsninger og bli mer synlig!
Energistyring

Energistyring

Mål = Opprettholde en dynamikk for kontinuerlig forbedring. Verktøy: • Ledelse av et internt energikomité • Analyse av typen «Overvåking og Målsetting» • Implementering av et energiledelsessystem (ISO 50001) • Utvikling av en strategi • Støtte til gjennomføringen av en handlingsplan
HubSpot Løsningstjenester - LÅS OPP SUKSESS MED HUBSPOT-LØSNINGER

HubSpot Løsningstjenester - LÅS OPP SUKSESS MED HUBSPOT-LØSNINGER

Hos Elixir er vi Digitale Forretningsingeniører. Vår enestående ekspertise innen både forretnings- og tekniske aspekter av HubSpot-løsninger, kombinert med vår helhetlige tilnærming, sikrer at du får mest mulig ut av din HubSpot-investering. - HubSpot Konsultasjon: Markedsføring, Salg & Tjenester - HubSpot Implementeringer - HubSpot Onboarding: Markedsføring, Salg & Tjenester
Å ta imot og håndtere følelser på jobben

Å ta imot og håndtere følelser på jobben

Bli bevisst sine egne følelser, andres følelser, lære å ta imot dem og gi dem sin rette plass.
VÅRE NYE PROSJEKTER

VÅRE NYE PROSJEKTER

L’Atelier Cambier handler om deling av erfaring og kunnskap. Disse deltakende arbeidsmetodene gir hver enkelt en rolle å spille i utformingen av den mest tilpassede løsningen for våre kunder. En partner av valg som lytter til deg L’Atelier Cambier ser fremover ved å svare på markedets behov. Vi utvikler oss derfor mot nye perspektiver og løsninger for bedre å støtte våre kunder i realiseringen av prosjektene deres. Hvordan kan vi hjelpe deg? Med et proaktivt utviklingsperspektiv posisjonerer L’Atelier Cambier seg som en aktiv aktør i utviklingen av nye prosjekter. Vår ekspertise og vår logistiske støtte gir oss muligheten til å utvikle nye perspektiver for deg eller dine kunder. Tilpasning og innovasjon er vår høyeste prioritet, så ikke nøl med å kontakte oss for å komme i kontakt med oss.
Smart Manager med Dataanalysator BMS-SM1281ETLE

Smart Manager med Dataanalysator BMS-SM1281ETLE

Hvor finner vi produktene våre? Toshiba-partnere Smart Manager med Data Analyser: Compliant Manager som integrerer en Ethernet-modul og funksjonen Data Analyser Funksjoner identiske med Compliant Manager: Direkte eller fjernkontroll (via webgrensesnitt) av 128 innendørs enheter. På/Av. Justering av temperaturinnstilling og ventilasjonshastighet. Visualisering og endring av driftsmodus. Håndtering av luftstrømmer. Visualisering av feilkoder med historikk over alarmer. Avanserte kalenderfunksjoner med programmert initialisering. Håndtering av inngangs- og utgangssignaler. Energimåling som alternativ. Berøringsalternativ. Data Analyzer-funksjon: Den gir tilgang til informasjon om energiforbruk via et dedikert verktøy, installert på en datamaskin koblet til Smart Manager**. I grafisk form kan du analysere det totale elektriske forbruket til systemet, men også enhet for enhet. Det er mulig å sammenligne, på 2...
Opprettelse av selskap i Frankrike

Opprettelse av selskap i Frankrike

Opprettelsen av et selskap i Frankrike er et avgjørende skritt for enhver entreprenør som ønsker å etablere seg på det franske markedet. Denne prosessen innebærer flere administrative, juridiske og finansielle trinn som krever spesiell oppmerksomhet. Ved å velge å opprette et selskap i Frankrike, drar du nytte av et stabilt juridisk rammeverk og et dynamisk marked, gunstig for utviklingen av din virksomhet. Enten du velger en SARL, en SAS eller en annen juridisk form, er det essensielt å forstå implikasjonene av hver struktur for å ta det mest passende valget for prosjektet ditt. Frankrike tilbyr mange fordeler til entreprenører, inkludert skatteinsentiver og støtte til innovasjon. I tillegg har landet et nettverk av partnere og tjenesteleverandører som kan hjelpe deg med opprettelsen av din bedrift. Ved å omgi deg med gode råd, kan du navigere trygt gjennom de administrative prosedyrene og fokusere på utviklingen av din virksomhet. Opprettelsen av et selskap i Frankrike er derfor en mulighet som bør utnyttes for enhver bedrift som ønsker å etablere seg varig i Europa.
Forebyggende Etiketter

Forebyggende Etiketter

Har du følelsen av at noen av kundene dine alltid venter til siste øyeblikk med å betale regningene sine, noe som setter likviditeten din i fare? Ikke la dem ta lett og billig kreditt: vis dem at du er oppmerksom! ENKELT - Den minimale kostnaden for en fluorescerende og selvklebende etikett gir håndfaste resultater. - Du velger hvem de er ment for. - De styrker din troverdighet og viser din besluttsomhet. EFFEKTIVT - Dine "distraherte" kunder blir raskere klar over at de utsettes for risikoen for ekstra kostnader. - Regningene dine har nå alle muligheter for å bli betalt raskere. - Betalingsfrister er i tråd med dine forfall. - Forsinket betaling og risikoen for tap reduseres betydelig. - Kontanter som kommer inn raskere, forbedrer likviditeten, og gir tilgjengelige midler for bedriften din. Trinn 1: Send regningen Trinn 2: Send første påminnelse Trinn 3: Send andre påminnelse Trinn 4: Utenrettslig inndrivelse
Responsiv Webdesign - Ditt Nettprosjekt

Responsiv Webdesign - Ditt Nettprosjekt

Teknologi - webdesign og responsivt design Teknologiene utvikler seg, og nettstedet ditt må forbli kompatibelt med de fleste verktøyene som brukes av publikum for å fortsette å holde dem informert om nyhetene dine, men også for å være tilgjengelig for brukere av mobile enheter som iPad, iPhone og andre smarttelefoner. Responsivt design har på mindre enn to år blitt et uunngåelig element i opprettelsen av profesjonelle nettsteder, både innen BtoC (salg til forbrukere) og BtoB (salg til profesjonelle). Responsivt webdesign (RWD) er teknikken for å lage nettsteder som gir en maksimal lese- og navigasjonsopplevelse for brukeren, uansett hvilken enhet som brukes: mobiltelefoner, nettbrett, e-lesere, stasjonære datamaskiner, bærbare PC-er.
Sosiale Medier Håndtering

Sosiale Medier Håndtering

UPARTNER foreslår opprettelse og administrasjon av diskusjonsgrupper på sosiale medier for å styrke engasjementet i ditt online fellesskap. Vi identifiserer de mest relevante sosiale plattformene for din bedrift og oppretter dynamiske diskusjonsgrupper der kundene og tilhengerne dine kan samhandle, stille spørsmål, dele ideer og utveksle råd. Vi aktivt leder disse gruppene ved å publisere relevant innhold, oppmuntre til diskusjoner og svare på spørsmål fra medlemmene for å fremme et samarbeidende og engasjerende miljø.
Kontakter - Kunderelasjonshåndtering

Kontakter - Kunderelasjonshåndtering

Kontakter Hold omfattende informasjon om alle selskapene og personene du jobber med.
Profesjonell støtte for SMB

Profesjonell støtte for SMB

Juridisk bistand er en uunnværlig tjeneste for enhver bedrift som ønsker å sikre sine aktiviteter og overholde gjeldende forskrifter. Ved å velge juridisk bistand får du tilgang til ekspertisen til juridiske fagfolk som hjelper deg med utarbeidelsen av kontrakter, håndtering av tvister og oppsett av dine "generelle salgsbetingelser". Denne tjenesten gjør det mulig å forebygge juridiske risikoer og sikre bedriftens langsiktige overlevelse. Juridisk bistand dekker et bredt spekter av områder, som "kommersielt rett", "arbeidsrett" og "skatterett". Den hjelper deg med å navigere i de juridiske kompleksitetene og ta informerte beslutninger for utviklingen av din virksomhet. Ved å omgi deg med kompetente juridiske rådgivere, beskytter du bedriften din mot potensielle tvister og sikrer en forvaltning i samsvar med lovgivningen. Juridisk bistand er derfor en strategisk investering for enhver bedrift som er opptatt av sin sikkerhet og vekst.
Kunde Relasjonsledelse

Kunde Relasjonsledelse

Kundesporing Optimaliser sporing av salg og muligheter gjennom kommentarer, planlagte handlinger og påminnelser på kundekort.
Tilpasning

Tilpasning

Våre løsninger lar deg tilpasse rapportene dine uten problemer ved å justere formatet og innholdet med et enkelt klikk. I tillegg kan du enkelt konfigurere varslingsparametrene slik at de samsvarer med dine preferanser og motta varsler deretter.
Støtte for nettstedadministrasjon - Mer enn et byrå, vi er din partner

Støtte for nettstedadministrasjon - Mer enn et byrå, vi er din partner

UPARTNER er her for å veilede deg i hvert steg, ved å gi deg råd og verktøy som er nødvendige for å sikre at nettstedet ditt fungerer som det skal. Vi hjelper deg med å etablere en effektiv forvaltningsstrategi, ved å tilby skreddersydde løsninger for å møte dine spesifikke behov. Enten det gjelder regelmessig oppdatering av innholdet ditt, optimalisering av søkemotorresultater eller løsning av tekniske problemer, er vi her for å støtte og hjelpe deg. Dra nytte av en solid partner for vellykket forvaltning av nettstedet ditt, som gjør det mulig for deg å maksimere potensialet og nå dine mål på nettet.
Ledelseskonsultasjon - Planlegg og vurder ytelsen til din toppledelse

Ledelseskonsultasjon - Planlegg og vurder ytelsen til din toppledelse

Alhambra International har fremhevet flere faktorer som påvirker og utfordrer lederskap i dag, og foreslår sin egen tilnærming som dekker kravene til dagens lederpraksis. I dag sliter selskaper med å tiltrekke, beholde og utvikle lederne som vil forme organisasjonens fremtid. Det er ikke lenger tilstrekkelig å vurdere toppledelsen uten en eksplisitt kobling til deres videre vekst. Alhambra Internationals lederkonsulenttjenester utvikler ledere fra innsiden og ut, noe som bidrar til å klargjøre verdier, styrker, personlige motivasjoner, evner og fra utsiden og inn mens de gjennomfører en konstruktiv coaching.
Pick&Pack-tjeneste - Produktvalg fra hyller og emballering

Pick&Pack-tjeneste - Produktvalg fra hyller og emballering

Ekspert innen Pick&Pack tilbyr vi mottak av bestillinger med: verifisering av artikler for å sikre at riktig antall produkter er mottatt og samsvarer med lagerregistrene; sjekk for fravær av skader eller forringelse; oppfølging av plassering og mengde ved å legge til SKU-er i et lagerstyringssystem; verifisering av at alle artikler har strekkoder eller SKU-koder. Oppfølging av forberedelse av bestillingen, emballering av varer og frakt. Outsourcing frigjør deg til å fokusere på mer strategiske mål for din e-handelsvirksomhet, som produktutvikling og markedsføring.
Optimy - Programvare for håndtering av donasjoner og sponsorater

Optimy - Programvare for håndtering av donasjoner og sponsorater

Optimy er en programvare for håndtering av donasjoner og sponsorater. Designet spesielt for stiftelser og tilskuddsforvaltere, er det deres beste verktøy. Verktøyet støtter alle trinn i prosjektledelse, fra søk etter prosjekter som skal finansieres til evaluering av resultater, inkludert utvelgelse og ledelse av prosjektene.
Intern Logistikk - Logistikk

Intern Logistikk - Logistikk

Ved å operere direkte fra produsentens egne lokaler, tilbyr vår ekspert på interne tjenester administrert logistikk som tilfører verdi til kundens kjernevirksomhet ved å optimalisere lager- og informasjonsflyt. Ved å velge en erfaren, intern logistikkpartner som kontinuerlig fokuserer på å forbedre og utvikle forsyningskjeden, sikrer kundene at de har råvarer og ferdige produkter tilgjengelig når de trenger det.
Sapphire - En toppmoderne sikkerhetsstyringsløsning for materialhåndteringsindustrien

Sapphire - En toppmoderne sikkerhetsstyringsløsning for materialhåndteringsindustrien

Sapphire er en flåtestyringsløsning for materialhåndteringsindustrien. Med automatiserte sjekklister som er i samsvar med OSHA, sanntids rapportering av påvirkninger og PIN/RFID tilgangskontroll, sikrer Sapphire sikkerhetsoverholdelse og minimerer hendelser. Dens funksjoner for rapportering av økter og timer gir verdifulle innsikter i operatøreffektivitet, noe som hjelper til med å optimalisere flåtesammensetningen. Lisenshåndtering forhindrer bruk av uregistrerte maskiner. Støttet av en robust skyplattform, tilbyr Sapphire sanntidsrapportering, noe som forvandler lageret ditt til et tryggere og mer effektivt rom.
IT-prosjektledelse

IT-prosjektledelse

IT-prosjektledelse
Opplæring

Opplæring

Tre krav for suksess med en opplæring: 1/ være et konkret svar på et behov 2/ gi deltakerne direkte brukbar informasjon og verktøy 3/ være lønnsom i forhold til de forventede økonomiske avkastningene
Inkluderende Ledelse - Hvordan implementere inkluderende ledelse for å overvinne begrensninger?

Inkluderende Ledelse - Hvordan implementere inkluderende ledelse for å overvinne begrensninger?

En nøkkelfaktor for suksess i de transformasjonene som pålegges oss. Mål for opplæringen: - Identifisere de mange utfordringene knyttet til mangfold og inkludering, både for individers velvære og for effektiviteten i kollektive funksjoner, - Mestre det juridiske rammeverket for diskriminering og mangfold i vid forstand (inkludert likestilling mellom kjønnene, seksisme) både fra et personlig og profesjonelt perspektiv, - Bli bevisst på egne mentale programmeringer, «naturlige» hindringer for aksept av mangfold (stereotyper, beslutningsskjevheter), - Tilegne seg metoder og retningslinjer for å implementere inkluderende ledelse, for bedre operasjonell ytelse og Kvalitet på Arbeidslivet (QVT), også i konteksten av hjemmearbeid. Fordeler: - Utvikling av en ledelseskvalitet som fremmer ytelse og QVT, også på avstand, - Relevant respons på mangfoldsutfordringer for å gjøre det til et verktøy for ytelse og QVT.
Administrativ Rådgivning - Opprettelse av Virksomhet

Administrativ Rådgivning - Opprettelse av Virksomhet

Youcall International tilbyr tjenester for støtte i den daglige driften av din bedrift. Administrativ oppfølging i hverdagen (bedriftsconcierge), utarbeidelse og verifisering av dine forretningskontrakter, utarbeidelse av salgsbetingelser, søk etter leasing, bilutleie, etablering av partnerskap, bedriftslobbying, diverse
Rådgivning om oppstart av virksomhet

Rådgivning om oppstart av virksomhet

Rådgivning om oppstart av bedrift er en essensiell tjeneste for entreprenører som ønsker å lansere prosjektet sitt med suksess. Ved å velge denne tjenesten får du støtte fra eksperter som veileder deg i hver fase av opprettelsen av din bedrift, fra utarbeidelsen av din forretningsplan til registreringen av ditt selskap. Denne tjenesten gjør det mulig for deg å strukturere prosjektet ditt på en optimal måte og unngå vanlige feil som kan kompromittere suksessen til din bedrift. Rådgivning om oppstart av bedrift dekker et bredt spekter av områder, som valg av juridisk form, søk etter finansiering og etablering av din forretningsstrategi. Ved å omgi deg med erfarne rådgivere maksimerer du sjansene for suksess og sikrer en effektiv håndtering av prosjektet ditt. Rådgivning om oppstart av bedrift er derfor en strategisk investering for alle som ønsker å realisere sine entreprenørielle ambisjoner og etablere seg varig på markedet.
Event Management

Event Management

Planlegger du å organisere et arrangement? Du kan stole på våre erfarne team for å sikre velkomst, sikkerhet på stedet, kontroll og håndtering av inn- og utgående besøkende. Alt dette med et smil for et vellykket arrangement.
Nettverkstjenester

Nettverkstjenester

Nettverkstjenester involverer design, implementering og administrasjon av datanettverk som letter kommunikasjon og datatransfer. Dette inkluderer nettverksoppsett, sikkerhet, optimalisering, feilsøking og trådløs nettverksbygging.
Opplæring: Lær å håndtere dine sosiale medier

Opplæring: Lær å håndtere dine sosiale medier

Oppdag hemmelighetene bak suksess i sosiale medier med UPARTNER! Vår spesialiserte opplæring gir deg en omfattende utdanning, fra A til Å, for å mestre håndteringen av dine sosiale medier. Enten du er en spirende entreprenør eller ønsker å utvikle din online tilstedeværelse, vil våre interaktive sesjoner veilede deg gjennom alle nødvendige trinn for å effektivt administrere dine sosiale profiler. Fra å lage innholdsstrategier og planlegge innlegg til å analysere ytelse og engasjere publikum, vil du lære alle triksene for å maksimere din innvirkning på sosiale medier. Med praktiske råd og konkrete eksempler vil du være rustet til å vokse ditt online fellesskap og nå dine forretningsmål. Bli med oss i dag og bli en ekspert på håndtering av sosiale medier!
Autonom webtilstedeværelsesadministrasjon - En skreddersydd 360° webtilstedeværelse, 100% delegert

Autonom webtilstedeværelsesadministrasjon - En skreddersydd 360° webtilstedeværelse, 100% delegert

Du kan delegere 100% av administrasjonen av nettstedet ditt til vårt byrå, men du kan også bli fullt operativ internt takket være våre kurs. Administrer nettstedet ditt enkelt hver dag med full autonomi.
Ny leder, ny stilling

Ny leder, ny stilling

Å ta en ny hierarkisk stilling er en mulighet til å avdekke sitt talent! Å være ny eller å stige opp et nivå for å lede tidligere kolleger eller et nytt team kan være stressende, så det er viktig å forberede seg godt for å føre hele teamet til seier. Man må forbedre sin kommunikasjon og bedre håndtere konfliktene som vil oppstå. Man må organisere teamet sitt på en effektiv måte, håndtere viktige endringer i selskapet samtidig som man opprettholder motivasjonen i teamene for å nå sine mål. Etter denne coachingen / opplæringen er du klar til å: Handle med mer selvtillit i din evne til å lede et team til seier. Sette klare mål og skape større motivasjon for deg selv og teamet ditt. Bruke kommunikasjons- og overtalelsesteknikker for å løse spenninger, sette grenser, mekle, gi tilbakemeldinger og oppmuntre. Identifisere dine lederegenskaper for å skape bedre samarbeid.