Produkter for management (7)

Kontakter - Kunderelasjonshåndtering

Kontakter - Kunderelasjonshåndtering

Kontakter Hold omfattende informasjon om alle selskapene og personene du jobber med.
Kunde Relasjonsledelse

Kunde Relasjonsledelse

Kundesporing Optimaliser sporing av salg og muligheter gjennom kommentarer, planlagte handlinger og påminnelser på kundekort.
Nettverksinfrastruktur

Nettverksinfrastruktur

•Analyse av Nettverksbehov: Vurdering av spesifikke nettverkskrav og skreddersydd planlegging. •Design av Skalerbare Nettverk: Oppretting og distribusjon av høyt skalerbare LAN/WAN-nettverk. •Avansert Konfigurasjon av Utstyr: Ekspertinnstilling av rutere, svitsjer og brannmurer. •Avansert Sikkerhet med IDS: Implementering av avanserte sikkerhetsløsninger, inkludert trusseldeteksjon (IDS). •24/7 Overvåking av Ytelse: Kontinuerlig overvåking av nettverksytelse og proaktiv håndtering av hendelser. •Sikret Klient-VPN: Konfigurasjon av Klient-til-Sted VPN for sikker tilgang fra hvor som helst. •Sikret Sted-til-Sted VPN: Konfigurasjon av Sted-til-Sted VPN for å trygt koble sammen flere bedriftssteder. •Kvalitet på Tjeneste (QoS): Implementering av QoS for å sikre prioritering av kritisk trafikk. •Ytelsessterke Wi-Fi Nettverk • Nettverkssikring med 802.
Nettverksinstallasjon

Nettverksinstallasjon

Et effektivt datasystem krever et pålitelig og stabilt nettverk. På denne måten har du alltid tilgang til ressursene, applikasjonene og filene dine. Og dette på en sikker måte.
Eiendomsforvaltning - Daglige Operasjoner

Eiendomsforvaltning - Daglige Operasjoner

Eiendomsforvaltning Hold en omfattende oversikt over alle fysiske ressurser i selskapet ditt, enten de brukes felles eller tildeles agenter.
Mailings - Kunderelasjonshåndtering

Mailings - Kunderelasjonshåndtering

Mailings Organiser dine utsendelser basert på kontaktene i KeyOffice.
IT-støtte

IT-støtte

• Teknisk Støtte i Sanntid: Tilbyr umiddelbar teknisk støtte for å løse brukernes dataproblemer. • Forebyggende Vedlikehold: Utførelse av regelmessige sjekker og oppdateringer for å unngå driftsstans. • Håndtering av Sikkerhetsoppdateringer og Programvareoppdateringer: Installasjon og administrasjon av sikkerhetsoppdateringer og programvareoppdateringer. • Dedikert Brukerstøtte: Tildeling av dedikert støtte for å svare på spørsmål og bekymringer fra brukerne. • Overvåking av Ytelse: Kontinuerlig overvåking av system- og nettverksytelse med sanntidsvarsler. • Brukeropplæring: Tilbyr opplæring til ansatte for effektiv bruk av teknologi. • Håndtering av Brukerkontoer: Oppretting, endring og sletting av brukerkontoer og tilgangsrettigheter. • Støtte for Skrivere og Skannere • Støtte for Audiovisuelt Utstyr • Tilpassede Tjenestekontrakter