Produkter for management (2371)

Forretningsportrett - for ledelse, styret og selvstendig næringsdrivende

Forretningsportrett - for ledelse, styret og selvstendig næringsdrivende

Ofte blir det første inntrykket gjort av deg i dagens digitale verden. Forretningsportretter er derfor mer enn bare bilder av deg; de er den avgjørende faktoren for om dine potensielle kunder bygger en forbindelse til deg og handler.
Flex Manager for Perla Nostra

Flex Manager for Perla Nostra

Dette bokset er en kraftpakke som kommuniserer med alle tilkoblede enheter i ditt system og hjem. Den gir dataene som er nødvendige for at Solarwatt Home-appen og Solarwatt Manager-portalen skal fungere optimalt. Du kan bruke strømmen din på en vanlig måte, men du kan også gjøre det på en bemerkelsesverdig måte. Med EnergyManager-portalen kan du visualisere og styre strømforbruket ditt. Selvforbruket er optimalisert Installasjonen er synlig til enhver tid Dataene er sikret Vår energihåndterer er selvfølgelig i samsvar med personvernloven (GDPR). Alle data er kryptert etter de samme standardene som nettbanker og lagres på sikre servere i Tyskland. Hvis du ønsker det, kan installatøren din bruke vår sikre portal for å oppdage og rette feil i hele energisystemet uten å måtte komme hjem til deg.
Håndtering av din E-Rykte

Håndtering av din E-Rykte

E-reputasjon eller nett-reputasjon er et sett med reaksjoner, meninger og data som gir et bilde av en persons omdømme på nettet. For å beskytte ditt omdømme på nettet, må du proaktivt håndtere din e-reputasjon og sørge for å kontrollere din tilstedeværelse på nettet. Det er essensielt å kontrollere ditt omdømme på nettet for å unngå negativ omtale som kan forstyrre strategien din. Fjerning, eller uttak av sider fra søkeresultatene, er en måte å oppnå dette på.
ISO 27001 Informasjonssikkerhetsledelsessystem - ISO 27001 Sertifikat

ISO 27001 Informasjonssikkerhetsledelsessystem - ISO 27001 Sertifikat

Informasjon, uansett hvilken form den tar eller hvilken betydning den har når den deles eller samles, må alltid beskyttes på en passende måte. Mens mange eiendeler kan gjenopprettes ved tap, har tapt informasjon ingen økonomisk verdi. Derfor øker viktigheten av informasjon og nødvendigheten av å beskytte den i dagens skiftende og utviklende forhold. Informasjon kan brukes og lagres på mange måter; i skriftlige og elektroniske formater, muntlig, i ansattes hukommelse, og på mange andre måter. Informasjonssikkerhet beskytter informasjonen mot et bredt spekter av farer og trusler for å sikre forretningskontinuitet, minimere økonomiske tap og maksimere avkastningen på forretningsmuligheter og investeringer. Informasjon kan finnes i mange former. Den kan være skrevet og trykt på papir, lagret elektronisk, sendt via post eller ved hjelp av elektroniske midler, vist i filmer, eller uttrykt muntlig under samtaler.
Headhunter

Headhunter

Nøkkelen til bedrifts suksess er faglig og personlig egnede medarbeidere. BOLDEN International tilbyr optimale problemløsninger – perfekt tilpasset det aktuelle selskapet og dets kultur. Å finne fag- og ledertalenter på alle hierarkiske nivåer for våre kunder er oppgaven til BOLDEN International. Det er ikke mengden av presenterte kandidater som teller, men deres kvalitet.
HubSpot Løsningstjenester - LÅS OPP SUKSESS MED HUBSPOT-LØSNINGER

HubSpot Løsningstjenester - LÅS OPP SUKSESS MED HUBSPOT-LØSNINGER

Hos Elixir er vi Digitale Forretningsingeniører. Vår enestående ekspertise innen både forretnings- og tekniske aspekter av HubSpot-løsninger, kombinert med vår helhetlige tilnærming, sikrer at du får mest mulig ut av din HubSpot-investering. - HubSpot Konsultasjon: Markedsføring, Salg & Tjenester - HubSpot Implementeringer - HubSpot Onboarding: Markedsføring, Salg & Tjenester
Rådgivning og Sertifisering av Arbeidsmiljøledelsessystem i henhold til DIN EN ISO 45001

Rådgivning og Sertifisering av Arbeidsmiljøledelsessystem i henhold til DIN EN ISO 45001

Konsultasjon og Første Sertifisering i henhold til ISO 45001 Arbeidsmiljøledelsessystem
Arbeidsnærværs kontroll

Arbeidsnærværs kontroll

Checkplus Presence er en programvare for arbeidsnærvær og medarbeiderhåndtering. Med vår applikasjon er du forberedt på enhver inspeksjon, vi lagrer dataene i 4 år som angitt av gjeldende lovgivning i datasentre med høy tilgjengelighet. Siden vår oppstart har vi jobbet for å forbedre ytelsen til HR-avdelingene. Vi tilbyr et sikkert sky-miljø hvor du kan godta eller avslå ferie- og fraværforespørsel, lage kalendere, administrere skift, kontrollere arbeidsfravær og utføre obligatorisk lønnsregistrering.
Ordrehåndtering i Kina

Ordrehåndtering i Kina

Sikre, overvåke og kontrollere alle faser av bestillingen din i Kina. Få full støtte for alle prosjektene dine i Kina. Vår bestillingshåndteringstjeneste er utviklet av Asiaction-eksperter med over 10 års erfaring og utføres av kvalifiserte agenter på vårt kontor i Guangzhou.
Utgiftsforvaltning

Utgiftsforvaltning

Vår utgiftshåndtering gjør det enkelt og raskt å registrere utgifter sammen med daglige arbeidstimer. Dette kan gjøres enten på en PC eller på en smarttelefon.
Å ta imot og håndtere følelser på jobben

Å ta imot og håndtere følelser på jobben

Bli bevisst sine egne følelser, andres følelser, lære å ta imot dem og gi dem sin rette plass.
Arbeidshelse - Bedriftens helsetjeneste

Arbeidshelse - Bedriftens helsetjeneste

Hvorfor, hvordan? Dynamisere virksomheten din med fokus på positive helseutfordringer, teamkoheksjon og ytelse. Gi teamene dine verktøyene de trenger for å redusere stress til fordel for livskvalitet og trivsel på arbeidsplassen. Fremme tilpassede atferdsmønstre når det gjelder kosthold, søvn og stresshåndtering, slik at hver enkelt kan utvikle sitt fulle potensial. Vi tilbyr morsomme løsninger som avdramatiserer 3 hovedtemaer innen helse: i en positiv, utdannende tilnærming, samarbeidsorientert i små, inkluderende grupper som mobiliserer kollektiv intelligens. Sérotonine Plus Ekspertkontor støtter deg i virksomheten med tverrfaglig refleksjon og implementering av verksteder, debatter, interaktive konferanser om problemstillinger knyttet til stress, kosthold og søvn. Jeg er tilgjengelig for å høre om prosjektet ditt. For mer informasjon kan du kontakte oss på 07.83.05.35.58 eller via e-post.
VÅRE NYE PROSJEKTER

VÅRE NYE PROSJEKTER

L’Atelier Cambier handler om deling av erfaring og kunnskap. Disse deltakende arbeidsmetodene gir hver enkelt en rolle å spille i utformingen av den mest tilpassede løsningen for våre kunder. En partner av valg som lytter til deg L’Atelier Cambier ser fremover ved å svare på markedets behov. Vi utvikler oss derfor mot nye perspektiver og løsninger for bedre å støtte våre kunder i realiseringen av prosjektene deres. Hvordan kan vi hjelpe deg? Med et proaktivt utviklingsperspektiv posisjonerer L’Atelier Cambier seg som en aktiv aktør i utviklingen av nye prosjekter. Vår ekspertise og vår logistiske støtte gir oss muligheten til å utvikle nye perspektiver for deg eller dine kunder. Tilpasning og innovasjon er vår høyeste prioritet, så ikke nøl med å kontakte oss for å komme i kontakt med oss.
Lagersystemer

Lagersystemer

Forsyningskjeder kan være kompliserte nok, det siste du trenger er mer kompleksitet fra et konsulentfirma. Vi har som mål å holde tilnærmingen vår enkel og levere reelle, håndgripelige resultater.
ADGANGSFORVALTNING OG KONTROLLSYSTEM - Sikkerhetsanordning for å regulere inn- og utganger

ADGANGSFORVALTNING OG KONTROLLSYSTEM - Sikkerhetsanordning for å regulere inn- og utganger

Å organisere forvaltningen, kontrollen og sikkerheten av tilganger til bygningene dine krever at man tar hensyn til mange parametere: strømmen av personer eller kjøretøy, ønskede sikkerhetsnivåer i de ulike områdene av bygningene dine, samt håndtering av besøkende eller eksterne aktører.
ENGINE4.SERVICE - Mobil Ordrehåndtering og Digitalt Feltserviceledelse

ENGINE4.SERVICE - Mobil Ordrehåndtering og Digitalt Feltserviceledelse

ENGINE4.SERVICE er den ledende programvaren for feltservicehåndtering med mobil ordrebehandling og tidsregistrering for teknisk kundeservice. Tilpasses individuelt etter kundens ønsker gjennom tilpasning. Feltservicehåndtering, mobil arbeidsstyrkehåndtering, mobil ordrebehandling, mobil tidsregistrering, mobil datainnsamling, personalplanlegging med interaktiv planlegger, automatisk ruteplanlegging og ruteoptimalisering, GPS-lokalisering og -plassering, digitale skjemaer med elektronisk signatur, digitale service rapporter, aktivitetsbevis, sjekklister og protokoller, service- og vedlikeholdsplanlegging, kontraktsadministrasjon, maskin- og anleggsforvaltning, kunde- og anleggs historikk, sanntidsdata synkronisering. Tilgjengelig som: - Nettportal og offline-brukbar app for iOS, Android, Windows - Frittstående system eller tillegg til eksisterende systemer (ERP, CRM, osv.) takket være åpne grensesnitt (REST API, ODBC, m.m.)
KONTRAKTLEDER (K/M)

KONTRAKTLEDER (K/M)

Du har en utdanning på minimum mastergradsnivå, helst fra en ingeniørhøyskole. Du har en betydelig første erfaring innen prosjektledelse og kontraktsingeniørarbeid på et infrastrukturprosjekt. Avhengig av din profil, dine ferdigheter og oppdraget som vil bli tildelt deg, kan du blant annet være ansvarlig for: - Å sikre styringen av kontrakten (håndtering og analyse av kontraktsmessige, tekniske og finansielle avvik); - Å delta i kostnadsberegning og svar på anbud; - Å analysere tilbudene og sammenhengen i kontraktsvilkårene; - Å identifisere risikoer og foreslå tiltak for dekning; - Å rådgive prosjektteamet i valg og gjennomføring av administrative prosedyrer; - Å vurdere muligheter for å forbedre kontraktens ytelse; - Å analysere tvister og sørge for at alle obligatoriske erklæringer relatert til forsikringer og offentlige myndigheter blir overholdt.
Smart Manager med Dataanalysator BMS-SM1281ETLE

Smart Manager med Dataanalysator BMS-SM1281ETLE

Hvor finner vi produktene våre? Toshiba-partnere Smart Manager med Data Analyser: Compliant Manager som integrerer en Ethernet-modul og funksjonen Data Analyser Funksjoner identiske med Compliant Manager: Direkte eller fjernkontroll (via webgrensesnitt) av 128 innendørs enheter. På/Av. Justering av temperaturinnstilling og ventilasjonshastighet. Visualisering og endring av driftsmodus. Håndtering av luftstrømmer. Visualisering av feilkoder med historikk over alarmer. Avanserte kalenderfunksjoner med programmert initialisering. Håndtering av inngangs- og utgangssignaler. Energimåling som alternativ. Berøringsalternativ. Data Analyzer-funksjon: Den gir tilgang til informasjon om energiforbruk via et dedikert verktøy, installert på en datamaskin koblet til Smart Manager**. I grafisk form kan du analysere det totale elektriske forbruket til systemet, men også enhet for enhet. Det er mulig å sammenligne, på 2...
ADMINISTRATIV ASSISTENT / ALLSIDIG / STØTTE - Føl det virkelige bidraget og projiser deg selv i ditt eget tempo!

ADMINISTRATIV ASSISTENT / ALLSIDIG / STØTTE - Føl det virkelige bidraget og projiser deg selv i ditt eget tempo!

- Håndtering av administrative dokumenter - Håndtering av e-postboks (klassifisering og behandling) - Håndtering av kalender (godkjenning eller avbestilling av avtaler) - Forberedelse av møter - Referat - Håndtering av gave til kunder - Sikre oppfølging av betalinger - Håndtere ubetalte fakturaer - Utarbeide tilbud og pristilbud til kunder - Klassifisering og omdøping av dokumenter - Oppdatering av fremdriftsoversikt for prosjekter - Sending av regnskapsdokumenter til regnskapskontoret - Kommunikasjon via e-post og/eller telefon med tredjeparter (regnskapskontor, bank, kunde, leverandører …).
Nasjonal Transport

Nasjonal Transport

Vår forpliktelse til kvalitet og kundetilfredshet skiller oss ut, og vårt brede spekter av tjenester møter alle dine logistikkbehov.
Databeskyttelse - Opplæring for databeskyttelsesansvarlige

Databeskyttelse - Opplæring for databeskyttelsesansvarlige

Databeskyttelsesforordningen EU-DSGVO - Halvdagseminar - Databeskyttelsesforordningen EU-DSGVO - den bedriftsmessige implementeringen - Workshopseminar (1 dag) Datasikkerhet i bedriften Seminar: • Hovedpunkter fra BDSG, TKG, DSGVO • Konsekvenser av DSGVO for bedrifter, frilansere, foreninger, håndverksbedrifter • Dokumenter inkludert skjemaer og henvisninger til lovteksten Workshopseminar: • Hovedpunkter fra DSGVO • Integrering av DSGVO i eksisterende lover • Bedriftsmessig implementering av EU-DSGVO • Konsekvenser av DSGVO for bedrifter, frilansere, foreninger, håndverksbedrifter • Generell og individuell veikart • Implementering med 5S, KVP • Beste praksis og pragmatisk tilnærming • Dokumenter inkludert skjemaer og henvisninger til lovtekstene
Konsultasjon

Konsultasjon

Sammen med deg diskuterer vi dine ønsker i et rådgivningsmøte. Vi kan trekke på lang erfaring og tar oss tid til hver detalj. Dette inkluderer blant annet demonstrasjon og forklaring av aktuelle bryterprogrammer. En viktig del av rådgivningen er også utarbeidelsen av et personlig funksjons- og romregister. Det viser hvordan og i hvilke rom automatiseringskretsene vil fungere, og danner samtidig vårt arbeidsgrunnlag. Funksjons- og romregisteret er selvfølgelig tilgjengelig for deg – som utskrift eller tekstfil. Slik kan du se over alt hjemme i ro og mak, diskutere det med familien eller vennene dine, og notere eventuelle endringsønsker.
Map&Guide desktop - Alt under kontroll

Map&Guide desktop - Alt under kontroll

Ruteplanleggeren PTV Map&Guide desktop har omfattende tilleggsegenskaper som går utover enkel ruteplanlegging. Du kan blant annet visualisere kundeadresser eller foreta individuelle rutejusteringer. Takket være den integrerte ruteplanleggeren med bompengeberegning har du alltid transportkostnadene i tankene.
Salgsrådgivning

Salgsrådgivning

Innovativ og fremtidsrettet støtter vi kunder innen IT, programvare, personal og markedsføring. Alltid i takt med tiden, kombinerer vi tradisjonelle salgsstrategier med moderne tilnærminger som AI og digitalt salg for å øke effektiviteten betydelig. Vår metodikk begynner med din nåværende situasjon. Sammen definerer vi klare mål og den tilhørende prosessen. Som din partner følger nxt milestone deg gjennom en strukturert og transparent tilnærming som sikrer samarbeid på lik linje. Med over 10 års salgserfaring og en dyp forståelse for utfordringene ved kundeverving, spesielt i oppstartsverdenen, vet vi hvordan man starter fra 0 og raskt når målet. Vår ekspertise gjør det mulig for oss å utvikle målrettede strategier som akselererer din suksess. Våre rådgivningstilnærminger er individuelt tilpasset dine spesifikke behov og utfordringer.
Bedriftsbloggforvaltning - Profesjonelle Blogger

Bedriftsbloggforvaltning - Profesjonelle Blogger

Håndtering av bedriftsblogger som forteller historien din og posisjonerer merket ditt i Googles SERP. SEO-optimalisert digitalt innhold som utdyper verdiene du forfølger og fordelene ved produktene/tjenestene du tilbyr.
ERP Dialogos - Den skreddersydde ledelsesløsningen for SMB-er

ERP Dialogos - Den skreddersydde ledelsesløsningen for SMB-er

Alle prosessene i bedriften din i ett system Fullt tilpassbar Konstant oppdatert I skyen, sikkerhet garantert Ingen kjøpskostnader Du betaler bare for det du trenger Månedlige avgifter
Nettstedvedlikehold - Fra 50 € ekskl. MVA

Nettstedvedlikehold - Fra 50 € ekskl. MVA

Har nettstedet ditt problemer, en feil, en nedetid, et virusangrep, eller tilstedeværelse av virusinfiserte filer? Vi kan hjelpe deg med å rette opp feilene dine. Hvis du ønsker å være helt trygg, kan du også abonnere på våre ZEN-abonnementer. Kontakt oss!
Gjennomføring av isolasjonstester

Gjennomføring av isolasjonstester

Gjennomføring av isolasjonstester Vi sjekker isolasjonen og lavmotstandsforbindelsene til PE-beskyttelseslederen i henhold til gjeldende standarder ved hjelp av spesielle høyspenningsgeneratorer og måleinstrumenter for beskyttelsesledere.