Produkter for management (150)

Teknisk Støtte Tjenester

Teknisk Støtte Tjenester

Den tekniske supporttjenesten til Assis.Ter. Tech Solutions tilbyr vedlikehold og assistanse, både på stedet og eksternt, for alle maskiner som er solgt og installert. Vårt team av kvalifiserte teknikere er tilgjengelig for å rykke ut innen 48 timer etter mottak av meldingen, og garanterer målrettede og nøyaktige løsninger for rask gjenoppretting av maskinene. Tjenestene inkluderer aktiv teknisk support 24/7, installasjon, feilsøking og rådgivning for oppgradering eller tilpasning av eksisterende systemer. Takket være denne omfattende tekniske støtten kan bedrifter sikre lang levetid og effektivitet for sine maskiner, og dermed forbedre sine operative evner generelt. Blant spesialiseringene til Assis.Ter. Tech Solutions inngår også intervensjon på industrielle laser kuttemaskiner, for hvilke vi tilbyr profesjonelle reparasjoner og målrettede tekniske løsninger. Med over tretti års erfaring er vi pålitelige leverandører av industrielle artikler og assistanse for industrier av alle størrelser. Våre teknikere håndterer mekaniske, elektriske og termohydrauliske feil og utfører funksjonstester på alle maskiner etter hver reparasjon eller installasjon. For situasjoner som ikke krever fysisk intervensjon, tilbyr vi rådgivning eksternt via telefon- og telematisk support, med kvalifisert personale alltid tilgjengelig.
Separert avfallshåndteringstjeneste

Separert avfallshåndteringstjeneste

L’outsourcing del servizio di gestione dei rifiuti è una pratica sempre più diffusa tra le aziende di ogni settore, tra cui anche quelle che si occupano di attività alberghiere. In particolare, la gestione dei rifiuti differenziati, e anche di quelli speciali, è un’attività complessa che richiede un’attrezzatura specifica e personale altamente specializzato. Innanzitutto, è importante sottolineare come la gestione dei rifiuti sia un tema di grande importanza per tutte le attività che producono rifiuti. La corretta gestione dei rifiuti differenziati, e anche speciali, è fondamentale per tutelare l’ambiente e la salute delle persone, oltre a rispettare le norme vigenti in materia di tutela ambientale.
Å Møte Utfordringene med Byggebonus: Praktiske Løsninger for Ledelse

Å Møte Utfordringene med Byggebonus: Praktiske Løsninger for Ledelse

Sala convegni ANCE Verona - Via Santa Teresa, 12 Verona ANCE, i samarbeid med ODCEC i Verona, har organisert konferansen Møte utfordringene med byggebonuser: praktiske løsninger for regnskapsforvaltning, avslutning av byggeplasser og finansiering av arbeider En anledning til å diskutere de regnskapsmessige og finansielle kompleksitetene knyttet til byggebonuser, håndtering av ufullstendige byggeplasser innen 2023 og strategier for 2024 Introduksjon: Dott. Giustino Spatola - Skatte-, finans- og avgiftsansvarlig i ANCE Verona Foredragsholdere: Dott. Marco Ghelli - Studio Righini (ACBMember) "Korrekt regnskapsføring av bonuser i regnskapet, de vanligste feilene og de skattemessige konsekvensene og konsekvensene for meritt" Avv. Daniele Giacomazzi - Studio Righini (ACBMember) "Håndtering av byggeplasser med fakturasrabatt og arbeider som ikke er fullført per 31.12.2023" Dott. Marco Ghelli - Studio Righini (ACBMember)
Nettmagasin for industrielt avløpsvannhåndtering

Nettmagasin for industrielt avløpsvannhåndtering

WaterNext er et selskap spesialisert på ingeniørarbeid, bygging og effektiv forvaltning av industrielle, sivile og mobile anlegg, med særlig fokus på bærekraftige løsninger for avløpsbehandling/gjenvinning og null væskeutslipp-systemer. WaterNext opererer i Italia, India og Mexico gjennom dedikerte selskaper, med en global tilstedeværelse i 20 land og over 500 fullførte behandlingsanlegg. WaterNexts teknologier for industriell vannbehandling tilbyr enestående miljøbeskyttelse med minimale driftskostnader. Av den grunn har WaterNext engasjert HENRY & CO. for å utvikle en kommunikasjonsplan rettet mot sine viktigste interessenter for å øke bevisstheten om bærekraftige avløpsbehandlingsspørsmål og informere dem om de beste vannbehandlingsteknologiene.
Lagerstyring

Lagerstyring

Lagerstyring
Filhåndtering

Filhåndtering

I enhver bedrift er det et vanlig problem med oppbevaring av papir dokumenter, som må holdes i perfekt stand, samtidig som man er bekymret for at de noen ganger tar opp plass som kan være viktig for driften. Vår tjeneste omfatter alle aktiviteter som er nødvendige for korrekt oppbevaring og forvaltning av kundens dokumentbeholdning, i samsvar med lovgivningen og med fullt hensyn til kriterier for effektivitet og økonomiskhet. Vi tar oss av å bevare den fysiske integriteten til papirmaterialet, slik at man til enhver tid kan benytte seg av tilgjengelighet og konsultasjon. Dokumentasjonen oppbevares i spesialtilpassede lokaler utstyrt med hyllesystemer, som er kompatible med de ulike behovene til tjenesten.
Håndtering av eksepsjonelle laster

Håndtering av eksepsjonelle laster

I tillegg til å håndtere løft og transport med spesialkjøretøy for containere og industrimaskiner, tilbyr vi en presis og kvalifisert tjeneste for håndtering av overdimensjonerte og overvektige laster, kjent som eksepsjonelle laster. Disse lastene kan kun transporteres og løftes med spesifikke metoder og kjøretøy, som også omfattes av spesielle forskrifter (lovartiklene nummer 61 og 62 i veitrafikkloven).
Regnskapsprogramvare

Regnskapsprogramvare

Vår regnskapsprogramvare er designet for å forenkle prosessen med økonomisk styring av din bedrift. Med vår programvare kan du registrere finansielle transaksjoner på en tidsriktig og nøyaktig måte, overvåke de finansielle resultatene og generere detaljerte rapporter. Dette lar deg ta informerte beslutninger basert på data og forbedre den samlede drifts effektiviteten. Vår regnskapsprogramvare er svært tilpassbar, noe som lar deg skreddersy den til de spesifikke behovene til din bedrift. Med et intuitivt grensesnitt og avanserte funksjoner gir vår programvare deg en helhetlig oversikt over dine finansielle operasjoner, og hjelper deg med å ta mer informerte og strategiske beslutninger. Oppdag hvordan vår regnskapsprogramvare kan transformere din bedrift og føre den til suksess.
GLORY CI-5

GLORY CI-5

GLORY CI-5 representerer en fleksibel likviditetsstyringsløsning som kan øke effektiviteten til personalet og forretningsoperasjonene. Systemet Glory CI-5 for resirkulering av små kontanter, en del av løsningen CASHINFINITY TM, eliminerer behovet for at personalet håndterer penger i butikken. Integrert i det eksisterende POS-systemet, automatiserer CI-5 sikkert kontanthåndteringen ved betalingspunktene, noe som minimerer risikoen for feil og tilbaketrekkinger, samtidig som det forbedrer personalets produktivitet og kundeservice. Spesielt designet for mindre salgsomgivelser, er CI-5 elegant utformet for enkel integrering i ulike butikkformater, samt for selvbetjening.
Lean Management

Lean Management

Lean Management og kontinuerlig forbedring er planleggingen av en prosess som tar sikte på å eliminere sløsing og forbedre effektiviteten i produksjonssystemet, gjennom identifisering av spesifikke problemer hos Kunden.
Bedriftsbloggforvaltning - Profesjonelle Blogger

Bedriftsbloggforvaltning - Profesjonelle Blogger

Håndtering av bedriftsblogger som forteller historien din og posisjonerer merket ditt i Googles SERP. SEO-optimalisert digitalt innhold som utdyper verdiene du forfølger og fordelene ved produktene/tjenestene du tilbyr.
Prosjektledelse Kurs

Prosjektledelse Kurs

Prosjektledelseskurs for PMI-sertifisering
BEDRIFTSASSISTANSE - Regnskaps-, skatte- og avgiftsassistanse samt håndtering av relaterte forpliktelser

BEDRIFTSASSISTANSE - Regnskaps-, skatte- og avgiftsassistanse samt håndtering av relaterte forpliktelser

Svolgimento pratiche Camera di Commercio, Comune, Agenzia Entrate, lnps, Inail Tenuta contabilità Adempimenti fiscali con assistenza tributaria Compilazione e redazione Dichiarazione dei redditi Mod. 730, Modello Unico persone fisiche e società Gestione del personale/buste paga Check-up aziendale completo (analisi di bilancio, esame dei costi, analisi finanziaria) Consulenza marketing-organizzativa Consulenza bancaria, analisi e monitoraggio condizioni e tassi applicati Gestione tesoreria - Ristrutturazione debitoria aziendale Interfaccia tra aziende e istituti di credito affidanti e potenziali Rilascio garanzie, tramite confidi, su affidamenti bancari (finanziamenti, linee di smobilizzo, leasing) Ricerca di partner bancari Consulenza contrattuale Valutazione progetti di impresa e reperimento fonti di finanziamento e assicurazione del credito Domiciliazioni societarie
GIM - Bedrifts- og Lagerstyring - Administrasjonsprogramvare for selskaper, kommersielle aktiviteter og fagfolk

GIM - Bedrifts- og Lagerstyring - Administrasjonsprogramvare for selskaper, kommersielle aktiviteter og fagfolk

GIM er et enkelt, intuitivt, men samtidig komplett, sikkert og sterkt tilpassbart program. Det inkluderer alle funksjoner for administrasjon (kunde- og leverandørdata, innkjøp og salg), logistikk (lagerstyring), kommersielle (tilbud og bestillinger, fraktbrev, fakturaer), administrative (forfallsdatoer og første registrering), og statistikk (dataanalyse av salg, første registrering, omsetning...) for styring og kontroll av enhver aktivitet, i tillegg til funksjoner for kontroll og håndtering av små produksjoner eller transformasjoner fra råvarer til ferdig produkt (stykkliste og partier). Det gjør det mulig å håndtere tilbud, bestillinger, fraktbrev, fakturaer, elektroniske fakturaer til offentlig sektor B2B og B2C, kreditnotaer, innbetalinger, lager, første registrering, forfallsoversikt, statistikk over omsetning, partier, størrelser og farger, depositum på returvarer, ... Tilgjengelig også i gratis versjon som kan lastes ned fra nettstedet.
Strategisk Planlegging og Ledelseskontroll

Strategisk Planlegging og Ledelseskontroll

Strategisk planlegging, budsjettering, styringsrapportering, investeringsvurdering - EOD er spesialisert på implementering av prosjektkontrollsystemer som har som mål å overvåke de viktigste KPI-ene for ledelse, økonomi og finans i virksomheten. Fra et operativt perspektiv utnytter EOD fullt ut potensialet i det eksisterende informasjonssystemet (generell regnskap, industrielt regnskap, styringssystem) for å skape grunnlaget for rapportering (styringsrapportering) som - når den er delt med kunden - vil bli utarbeidet og sendt månedlig. I tillegg til dette inkluderer tjenestene benchmarking med konkurrenter, økonomisk og finansielt budsjettering med påfølgende avviksanalyser.
Ledelseskontrollapp

Ledelseskontrollapp

De vitale parametrene for din bedrift kan være tilgjengelige når som helst og hvor som helst med bedriftsapper som er koblet til programvaren din via skyen. Med bedriftsapper for styringskontroll kan du endelig overvåke salgs- eller produksjonsresultater i sanntid med maksimal sikkerhet og personvern. Programvaren til din bedrift kobles til bedriftsappene via skyen med sikre og raske programvarekoblinger uten mulighet for uønsket tilgang. Våre konsulenter er klare til å designe den beste løsningen slik at du kan kontrollere bedriften når som helst og hvor som helst.
Sertifisering av Ledelsessystemer

Sertifisering av Ledelsessystemer

Vi støtter bedrifter i implementeringen av ledelsessystemer og deres sertifisering for følgende ordninger: Kvalitet - ISO 9001 Miljø - ISO 14001 Arbeidssikkerhet - ISO 45001 Informasjonssikkerhet - ISO 27001 Antikorrupsjon og anti-hvitvasking - ISO 37001 Etikk og samfunnsansvar - SA 8000 Mattrygghet - ISO 22000 andre sertifiseringsordninger
Tidlig Utstyrsforvaltningssystem

Tidlig Utstyrsforvaltningssystem

Early Equipment Management er en søyle i WCM. EEM har som mål å rasjonalisere prosjektarbeidsflyten ved å fremheve problemer i de tidlige fasene av prosjektet, når det er mer kostnadseffektivt å løse dem. Kjernen i EEM er "Prosjektledelse". Systemet gjør det mulig å opprette, administrere og overvåke prosjekter. Den presise overvåkningen av hvert trinn i prosjektet er "MP Info" og "sjekklister": det vil si problemer som må løses og spørsmål som må besvares. Fordelene ved å bruke et verktøy som EEM er: - Forenkling av vedlikeholdsaktiviteter - Gjennomsnittlig reparasjonstid (MTTR) og planlagt vedlikeholdstid er redusert - Utstyrsstandardene sikrer at kjøp av nytt utstyr unngår gjentakelse av problemer som allerede er håndtert og løst - Reduserte leveringstider fra design til installasjon - Reduksjon av driftskostnader gjennom eiendelens livssyklus (LCC)
IT-ledelse - Vi beskytter ditt digitale økosystem

IT-ledelse - Vi beskytter ditt digitale økosystem

Vi sikrer sikkerheten og optimaliserer effektiviteten til IT-systemer, slik at du kan fokusere på kjernevirksomheten din.
Arkivforvaltning

Arkivforvaltning

Firmaet Cucchiarale Traslochi er ikke bare spesialisert på flyttetjenester, men er også tilgjengelig for håndtering av bedriftsarkiver på forespørsel. Håndtering av sensitive data og dokumenter i outsourcing har aldri vært så effektivt og funksjonelt takket være våre skreddersydde løsninger utviklet for hver enkelt kunde. Vi er i stand til å håndtere både papir- og digitale arkiver, samt utføre optisk håndtering av dokumenter, arkivering og oppbevaring av backup-materiell. Tjenesten for outsourcing av håndtering består av tre faser: - analyse av problemene og utarbeidelse av prosjektet - overtakelse av arkivet - konsultasjon av arkivet utført per beholder, per sak eller per enkelt dokument
Bedriftsrådgivning og ledelse - Bedriftsrådgivning og ledelse

Bedriftsrådgivning og ledelse - Bedriftsrådgivning og ledelse

{"8. La certificazione Gost Russia e certificazione EAC Unione Doganale e assistenza legale in Russia e paesi dell’Unione Doganale Euroasiatica.":"8. Gost-sertifisering i Russland og EAC-sertifisering for tollunionen samt juridisk bistand i Russland og landene i den eurasiske tollunionen.","3. Consulenze Societarie e Controllo di Gestione":"3. Selskapsrådgivning og styring","6. Temporary manager per l’internazionalizzazione":"6. Midlertidig leder for internasjonalisering","4. Consulenza Finanziaria":"4. Finansrådgivning","Consulenza Amministrativa, Commerciale e Aziendale":"Administrativ, kommersiell og bedriftsrådgivning","2. Consulenza Fiscale":"2. Skatterådgivning","5. Formazione aziendale continua":"5. Kontinuerlig bedriftsopplæring","7. Realizzazione materiale informativo in lingua russa (brochure, cataloghi, siti web, social media, etc.). Offriamo traduzione professionale.":"7. Utarbeidelse av informasjonsmateriell på russisk (brosjyrer, kataloger, nettsteder, sosiale medier, osv.). Vi tilbyr profesjonell oversettelse."}
HR- og Ledelsesløsninger

HR- og Ledelsesløsninger

Vi tilbyr HR- og ledelsesløsninger fra Zucchetti for bedrifter og profesjonelle kontorer.
ISO ledelsessystemer - Konsulenttjeneste for sertifisering

ISO ledelsessystemer - Konsulenttjeneste for sertifisering

Den eneste effektive måten å håndtere en organisasjon på er gjennom et ledelsessystem! Se videoen: det tar bare 1 minutt å forstå hva det handler om >> https://youtu.be/8A32PVC9vq0 - Kvalitet ISO 9001:2015 - Miljø ISO 14001:2015 - Helse og sikkerhet for arbeidere ISO 45001:2018 (tidligere Ohsas 18001) - Informasjonssikkerhet ISO 27001:2018 Velg det perfekte ledelsessystemet for deg (https://www.mussardo.com/barbara/sistemi-di-gestione/) og skriv til meg: barbara@mussardo.com
Energileder

Energileder

Som energileder kan jeg tilføre betydelige fordeler til bedrifter gjennom optimalisert energihåndtering. Her er hvordan jeg kan bidra: 1. Energianalyse og Overvåking • Energi-Audits: Jeg gjennomfører grundige vurderinger for å identifisere energ ineffektiviteter og sparemuligheter. • Kontinuerlig Overvåking: Jeg implementerer overvåkingssystemer for å spore energibruken i sanntid og oppdage avvik.
Wprod - MES Produksjonsledelse - Avansert Produksjonsordre Oppfølging

Wprod - MES Produksjonsledelse - Avansert Produksjonsordre Oppfølging

Industria 4.0 for Wise Ingegneria e Soluzioni Software betyr å gi produksjons- og næringsmiddelbedrifter muligheten til å bruke fleksible, intuitive og ergonomisk utformede programmer for å lette driften i produksjonsavdelingene. Å programmere og planlegge med Wprog-løsningene, håndtere logistikken med Wlog og Wgate, samt sertifisere med Wcert, er mye enklere når produksjonen har Wprod-løsningene integrert med anleggene og emballeringen. Wprod håndterer produksjonsordrene, utfører oppsett av linjene og identifikasjons- og kontrollenhetene, samler inn mengdene av både conforme og ikke-conforme produkter, og håndterer avvik og produksjonsstopp. Wprod er svært tilpassbar, noe som er avgjørende for de ulike produksjonsrealitetene den opererer i; som alle Wise-løsninger er den helt utviklet internt og levert til kunden med kildekode, som, gitt brukervennligheten til utviklingsplattformen, kan ta ansvar for.
Nettsteder - e-handel - sosiale medier administrasjon - grafisk design og programmering av nettsteder og e-handel og administrasjon av sosiale medier

Nettsteder - e-handel - sosiale medier administrasjon - grafisk design og programmering av nettsteder og e-handel og administrasjon av sosiale medier

Grafisk design, og programmering av nettsider for visning og e-handel, responsive nettsteder for mobilnavigering: disse tjenestene gir muligheten til å være synlig og tilgjengelig på nettet. Også en god håndtering av egne sider på sosiale medier hjelper i relasjonen med sine kunder og i å generere et publikum å snakke til og presentere sine produkter for.
Registratori di cassa telematici

Registratori di cassa telematici

Con Wypos hai tutte le soluzioni più smart per la gestione del tuo punto vendita. Wypos è la linea completa per la gestione del punto cassa, progettata per garantire alle attività commerciali come la tua strumenti tecnologici professionali progettati intorno alle tue esigenze reali, che aiutano a semplificare i processi di controllo e gestione e a migliorare l’esperienza dei clienti dando nuova energia al tuo business.
One Touch Booking - bookingshåndteringssystem for hoteller og B&B

One Touch Booking - bookingshåndteringssystem for hoteller og B&B

One Touch Booking er en nettplattform for håndtering av reservasjoner av hotellrom, B&B, gårdshoteller og romutleie. Med One Touch Booking kan du umiddelbart, på en enkel og effektiv måte, kontrollere alle aspekter av reservasjonsadministrasjonen ved å bruke én enkelt plattform. Den er komplett med mange funksjoner som vanligvis brukes av store hoteller. Målet med reservasjonsystemet er å være det mest kostnadseffektive, fleksible, omfattende og brukervennlige reservasjonsystemet tilgjengelig på markedet i dag. One Touch Booking-systemet er en bookingmotor som synkroniseres med alle de viktigste bookingtjenestene som booking.com, expedia og Airbnb. Det er mulig å administrere alle reservasjoner fra en enkelt portal, noe som unngår risikoen for overbooking. Alt dette til en liten månedlig avgift.
E-handel utvikling, nettsteder, webstyringssystemer

E-handel utvikling, nettsteder, webstyringssystemer

Vi lager nettsteder, blogger og portaler med open-source CMS eller ved å tilpasse vårt eget dedikerte CMS. Vårt webområde er spesialisert på e-handelsnettsteder og har sterk erfaring innen e-handel (både nasjonalt og internasjonalt, innen ulike bransjer). De mest oppdaterte teknologiene og de mest passende rammeverkene for prosjektet brukes: HTML5 – CSS3 – JQuery – PHP – MySql – Laravel - Angular
Nettstedsutvikling - Bedriftssider

Nettstedsutvikling - Bedriftssider

Opprettelse av bedriftsnettsteder for italienske selskaper (og ikke).