Produkter for management (225)

Industri 4.0 – Flåtestyring

Industri 4.0 – Flåtestyring

Velkommen til Mazzocchia eQuality - Industry4.0 Her kan du få tilgang til portalen for administrasjon av din Mazzocchia-flåte, overvåke forbruket, følge med på serviceplanene og geolokalisere hvert kjøretøy for en mer effektiv og bærekraftig innsamling.
Teknisk Støtte Tjenester

Teknisk Støtte Tjenester

Den tekniske supporttjenesten til Assis.Ter. Tech Solutions tilbyr vedlikehold og assistanse, både på stedet og eksternt, for alle maskiner som er solgt og installert. Vårt team av kvalifiserte teknikere er tilgjengelig for å rykke ut innen 48 timer etter mottak av meldingen, og garanterer målrettede og nøyaktige løsninger for rask gjenoppretting av maskinene. Tjenestene inkluderer aktiv teknisk support 24/7, installasjon, feilsøking og rådgivning for oppgradering eller tilpasning av eksisterende systemer. Takket være denne omfattende tekniske støtten kan bedrifter sikre lang levetid og effektivitet for sine maskiner, og dermed forbedre sine operative evner generelt. Blant spesialiseringene til Assis.Ter. Tech Solutions inngår også intervensjon på industrielle laser kuttemaskiner, for hvilke vi tilbyr profesjonelle reparasjoner og målrettede tekniske løsninger. Med over tretti års erfaring er vi pålitelige leverandører av industrielle artikler og assistanse for industrier av alle størrelser. Våre teknikere håndterer mekaniske, elektriske og termohydrauliske feil og utfører funksjonstester på alle maskiner etter hver reparasjon eller installasjon. For situasjoner som ikke krever fysisk intervensjon, tilbyr vi rådgivning eksternt via telefon- og telematisk support, med kvalifisert personale alltid tilgjengelig.
Separert avfallshåndteringstjeneste

Separert avfallshåndteringstjeneste

L’outsourcing del servizio di gestione dei rifiuti è una pratica sempre più diffusa tra le aziende di ogni settore, tra cui anche quelle che si occupano di attività alberghiere. In particolare, la gestione dei rifiuti differenziati, e anche di quelli speciali, è un’attività complessa che richiede un’attrezzatura specifica e personale altamente specializzato. Innanzitutto, è importante sottolineare come la gestione dei rifiuti sia un tema di grande importanza per tutte le attività che producono rifiuti. La corretta gestione dei rifiuti differenziati, e anche speciali, è fondamentale per tutelare l’ambiente e la salute delle persone, oltre a rispettare le norme vigenti in materia di tutela ambientale.
Revo PN – Multikanal Kontroll SCR - Effektkontroll for Varmeelementer og IR-lamper

Revo PN – Multikanal Kontroll SCR - Effektkontroll for Varmeelementer og IR-lamper

Enhetene REVO PN er designet for å håndtere applikasjoner med mange effektsoner. De møter moderne krav til tilkobling, datainnsamling, overvåking og diagnostikk av industrielle anlegg via de mest utbredte feltbussene. De er det ideelle tillegget til din PLC/MULTILOOP for termoreguleringsfunksjoner. Hovedtekniske egenskaper: - Fra 4 til 24 uavhengige enfasekanaler med samme kombinasjon Fase-Nøytral eller Fase-Fase - Fra 12 til 24 uavhengige enfasekanaler fordelt på de tre fasene - Logisk inngang SSR 7 ÷ 30Vdc 9mA Max (ON ≥7Vdc OFF < 6Vdc) - Nominell strøm i kontinuerlig drift Max 25A per belastning Fordeler: - Eliminering av øyeblikkelige effekt topper. - Effektfaktor nær 1 på grunn av bruk av nullkryssing for spenningsbryteren. - REVO PN holder den øyeblikkelige effekten under de kontraktsmessige grensene for ditt selskap. - Dette gjør det mulig å inngå mindre kostbare kontrakter og unngå straffer for overskridelse av kontraktsgrenser. - Rask tilbakebetaling av investeringen
Å Møte Utfordringene med Byggebonus: Praktiske Løsninger for Ledelse

Å Møte Utfordringene med Byggebonus: Praktiske Løsninger for Ledelse

Sala convegni ANCE Verona - Via Santa Teresa, 12 Verona ANCE, i samarbeid med ODCEC i Verona, har organisert konferansen Møte utfordringene med byggebonuser: praktiske løsninger for regnskapsforvaltning, avslutning av byggeplasser og finansiering av arbeider En anledning til å diskutere de regnskapsmessige og finansielle kompleksitetene knyttet til byggebonuser, håndtering av ufullstendige byggeplasser innen 2023 og strategier for 2024 Introduksjon: Dott. Giustino Spatola - Skatte-, finans- og avgiftsansvarlig i ANCE Verona Foredragsholdere: Dott. Marco Ghelli - Studio Righini (ACBMember) "Korrekt regnskapsføring av bonuser i regnskapet, de vanligste feilene og de skattemessige konsekvensene og konsekvensene for meritt" Avv. Daniele Giacomazzi - Studio Righini (ACBMember) "Håndtering av byggeplasser med fakturasrabatt og arbeider som ikke er fullført per 31.12.2023" Dott. Marco Ghelli - Studio Righini (ACBMember)
Nettmagasin for industrielt avløpsvannhåndtering

Nettmagasin for industrielt avløpsvannhåndtering

WaterNext er et selskap spesialisert på ingeniørarbeid, bygging og effektiv forvaltning av industrielle, sivile og mobile anlegg, med særlig fokus på bærekraftige løsninger for avløpsbehandling/gjenvinning og null væskeutslipp-systemer. WaterNext opererer i Italia, India og Mexico gjennom dedikerte selskaper, med en global tilstedeværelse i 20 land og over 500 fullførte behandlingsanlegg. WaterNexts teknologier for industriell vannbehandling tilbyr enestående miljøbeskyttelse med minimale driftskostnader. Av den grunn har WaterNext engasjert HENRY & CO. for å utvikle en kommunikasjonsplan rettet mot sine viktigste interessenter for å øke bevisstheten om bærekraftige avløpsbehandlingsspørsmål og informere dem om de beste vannbehandlingsteknologiene.
Mita IoT-plattform 4.0 - for fjernstyring av kjøleren

Mita IoT-plattform 4.0 - for fjernstyring av kjøleren

Plattform for styring (MITA IOT) for å overvåke driften av enhetene, samle inn big data og for prediktivt vedlikehold. Alle tilgjengelig på en sikker måte og fra hvor som helst, via nett, app og mobil.
Lagerstyring

Lagerstyring

Lagerstyring
Filhåndtering

Filhåndtering

I enhver bedrift er det et vanlig problem med oppbevaring av papir dokumenter, som må holdes i perfekt stand, samtidig som man er bekymret for at de noen ganger tar opp plass som kan være viktig for driften. Vår tjeneste omfatter alle aktiviteter som er nødvendige for korrekt oppbevaring og forvaltning av kundens dokumentbeholdning, i samsvar med lovgivningen og med fullt hensyn til kriterier for effektivitet og økonomiskhet. Vi tar oss av å bevare den fysiske integriteten til papirmaterialet, slik at man til enhver tid kan benytte seg av tilgjengelighet og konsultasjon. Dokumentasjonen oppbevares i spesialtilpassede lokaler utstyrt med hyllesystemer, som er kompatible med de ulike behovene til tjenesten.
Håndtering av eksepsjonelle laster

Håndtering av eksepsjonelle laster

I tillegg til å håndtere løft og transport med spesialkjøretøy for containere og industrimaskiner, tilbyr vi en presis og kvalifisert tjeneste for håndtering av overdimensjonerte og overvektige laster, kjent som eksepsjonelle laster. Disse lastene kan kun transporteres og løftes med spesifikke metoder og kjøretøy, som også omfattes av spesielle forskrifter (lovartiklene nummer 61 og 62 i veitrafikkloven).
Regnskapsprogramvare

Regnskapsprogramvare

Vår regnskapsprogramvare er designet for å forenkle prosessen med økonomisk styring av din bedrift. Med vår programvare kan du registrere finansielle transaksjoner på en tidsriktig og nøyaktig måte, overvåke de finansielle resultatene og generere detaljerte rapporter. Dette lar deg ta informerte beslutninger basert på data og forbedre den samlede drifts effektiviteten. Vår regnskapsprogramvare er svært tilpassbar, noe som lar deg skreddersy den til de spesifikke behovene til din bedrift. Med et intuitivt grensesnitt og avanserte funksjoner gir vår programvare deg en helhetlig oversikt over dine finansielle operasjoner, og hjelper deg med å ta mer informerte og strategiske beslutninger. Oppdag hvordan vår regnskapsprogramvare kan transformere din bedrift og føre den til suksess.
GLORY CI-5

GLORY CI-5

GLORY CI-5 representerer en fleksibel likviditetsstyringsløsning som kan øke effektiviteten til personalet og forretningsoperasjonene. Systemet Glory CI-5 for resirkulering av små kontanter, en del av løsningen CASHINFINITY TM, eliminerer behovet for at personalet håndterer penger i butikken. Integrert i det eksisterende POS-systemet, automatiserer CI-5 sikkert kontanthåndteringen ved betalingspunktene, noe som minimerer risikoen for feil og tilbaketrekkinger, samtidig som det forbedrer personalets produktivitet og kundeservice. Spesielt designet for mindre salgsomgivelser, er CI-5 elegant utformet for enkel integrering i ulike butikkformater, samt for selvbetjening.
360-graders forvaltning av varer

360-graders forvaltning av varer

SP Trans har base i Forretningssenteret i Quadrante Europa i Verona, et viktig kompleks som ligger i krysset mellom Brenner (Nord-Sør) og Serenissima (Vest-Øst) motorveiene, samt de tilsvarende jernbanelinjene. Dette er stedet hvor Fraktsenteret, Tollkontoret, Generelle Varehus, Intermodal Jernbaneterminal og Agri-Food Senteret ligger: en strategisk posisjon for den internasjonale kureren og tollagenten, figurer som spiller en grunnleggende rolle i korrekt utførelse av de byråkratiske prosedyrene knyttet til utveksling av varer i verden.
Lean Management

Lean Management

Lean Management og kontinuerlig forbedring er planleggingen av en prosess som tar sikte på å eliminere sløsing og forbedre effektiviteten i produksjonssystemet, gjennom identifisering av spesifikke problemer hos Kunden.
BIG 100/200 LIFTER - Batteridrevne mini-løftere som er ekstremt håndterbare. Kapasitet Kg 100/200

BIG 100/200 LIFTER - Batteridrevne mini-løftere som er ekstremt håndterbare. Kapasitet Kg 100/200

Løftehøyde mm. Fra 1500 til 2000. Robust og pålitelig. Gaffeltruck med manuell traversering og batteriløft. Praktisk og håndterbar, svært nyttig for å løfte laster opp til 100 kg eller 200 kg avhengig av modellen. Avhengig av valgfritt utstyr kan den brukes til å løfte bokser, håndtere spoler eller hekte produkter til krok "G". Senke rammen gjør at den kan passe under standard paller for å oppnå spoler eller bokser plassert i midten av pallen. Leveres med batterier og lader. Tilgjengelig i følgende versjoner: BIG 100/150 kapasitet 100 kg Løftehøyde 1500 mm BIG 100/175 kapasitet 100 kg Løftehøyde 1750 mm - mast høyde mm. 2170 BIG 100/200 kapasitet 100 kg Løftehøyde 2000 mm BIG 200/150 kapasitet 200 kg Løftehøyde 1500 mm BIG 200/175 kapasitet 200 kg Løftehøyde 1750 mm - mast høyde mm. 2170 BIG 200/200 dobbel kapasitet: 200 kg med løftehøyde 1500 mm / 100 kg med løftehøyde 2000 mm Eksempelmodell: BIG 100/200 Last: 100 Kg Løftehøyde: 2000 mm Heisehøyde: 2420 mm Batterier: 2x12 V/ 40 Ah Dimensjoner: 560x1000x2500 mm
Heisadministrasjon CAA480ATR - ATRIUM® Adgangskontroll

Heisadministrasjon CAA480ATR - ATRIUM® Adgangskontroll

Modulen for Heisadministrasjon koblet til A22-sentralen via E-Bus kan kontrollere opptil 16 heisetasjer. Når det aktiverte kortet leses, aktiverer ATRIUM adgangskontrollsystemet reléet for etasje, slik at brukeren kan velge ønsket etasje. Hvis flere brukere befinner seg i heisen, må hver av dem lese sitt eget kort for å velge den aktiverte etasje. Størrelse Kabinett (B x D x H): 400 x 337 x 105mm Tamper og Brann: 1 Strømforbruk: 2.5A maks
Behandling og Forvaltning

Behandling og Forvaltning

For alle hageprodukter, spesielt for gulrøtter, spiller de doble vaskefasene, bearbeidingen og emballeringen en viktig rolle, i tillegg til dyrkingskarakteristikkene. Friskheten og integriteten til produktene garanteres av omsorgen i prosessene for håndtering av aktiviteter utført av spesialiserte og kvalifiserte operatører for NARA esa og -e Internasjonale.
Bedriftsbloggforvaltning - Profesjonelle Blogger

Bedriftsbloggforvaltning - Profesjonelle Blogger

Håndtering av bedriftsblogger som forteller historien din og posisjonerer merket ditt i Googles SERP. SEO-optimalisert digitalt innhold som utdyper verdiene du forfølger og fordelene ved produktene/tjenestene du tilbyr.
Prosjektledelse Kurs

Prosjektledelse Kurs

Prosjektledelseskurs for PMI-sertifisering
Køsystemer - Køhåndtering

Køsystemer - Køhåndtering

Komplette køeliminering systemer for håndtering av køer, Visning med fjernkontroll og Tilbehør. Komplekse forvaltningssystemer for Multiskranker for banker og Kontorer.
BEDRIFTSASSISTANSE - Regnskaps-, skatte- og avgiftsassistanse samt håndtering av relaterte forpliktelser

BEDRIFTSASSISTANSE - Regnskaps-, skatte- og avgiftsassistanse samt håndtering av relaterte forpliktelser

Svolgimento pratiche Camera di Commercio, Comune, Agenzia Entrate, lnps, Inail Tenuta contabilità Adempimenti fiscali con assistenza tributaria Compilazione e redazione Dichiarazione dei redditi Mod. 730, Modello Unico persone fisiche e società Gestione del personale/buste paga Check-up aziendale completo (analisi di bilancio, esame dei costi, analisi finanziaria) Consulenza marketing-organizzativa Consulenza bancaria, analisi e monitoraggio condizioni e tassi applicati Gestione tesoreria - Ristrutturazione debitoria aziendale Interfaccia tra aziende e istituti di credito affidanti e potenziali Rilascio garanzie, tramite confidi, su affidamenti bancari (finanziamenti, linee di smobilizzo, leasing) Ricerca di partner bancari Consulenza contrattuale Valutazione progetti di impresa e reperimento fonti di finanziamento e assicurazione del credito Domiciliazioni societarie
GIM - Bedrifts- og Lagerstyring - Administrasjonsprogramvare for selskaper, kommersielle aktiviteter og fagfolk

GIM - Bedrifts- og Lagerstyring - Administrasjonsprogramvare for selskaper, kommersielle aktiviteter og fagfolk

GIM er et enkelt, intuitivt, men samtidig komplett, sikkert og sterkt tilpassbart program. Det inkluderer alle funksjoner for administrasjon (kunde- og leverandørdata, innkjøp og salg), logistikk (lagerstyring), kommersielle (tilbud og bestillinger, fraktbrev, fakturaer), administrative (forfallsdatoer og første registrering), og statistikk (dataanalyse av salg, første registrering, omsetning...) for styring og kontroll av enhver aktivitet, i tillegg til funksjoner for kontroll og håndtering av små produksjoner eller transformasjoner fra råvarer til ferdig produkt (stykkliste og partier). Det gjør det mulig å håndtere tilbud, bestillinger, fraktbrev, fakturaer, elektroniske fakturaer til offentlig sektor B2B og B2C, kreditnotaer, innbetalinger, lager, første registrering, forfallsoversikt, statistikk over omsetning, partier, størrelser og farger, depositum på returvarer, ... Tilgjengelig også i gratis versjon som kan lastes ned fra nettstedet.
Strategisk Planlegging og Ledelseskontroll

Strategisk Planlegging og Ledelseskontroll

Strategisk planlegging, budsjettering, styringsrapportering, investeringsvurdering - EOD er spesialisert på implementering av prosjektkontrollsystemer som har som mål å overvåke de viktigste KPI-ene for ledelse, økonomi og finans i virksomheten. Fra et operativt perspektiv utnytter EOD fullt ut potensialet i det eksisterende informasjonssystemet (generell regnskap, industrielt regnskap, styringssystem) for å skape grunnlaget for rapportering (styringsrapportering) som - når den er delt med kunden - vil bli utarbeidet og sendt månedlig. I tillegg til dette inkluderer tjenestene benchmarking med konkurrenter, økonomisk og finansielt budsjettering med påfølgende avviksanalyser.
Ledelseskontrollapp

Ledelseskontrollapp

De vitale parametrene for din bedrift kan være tilgjengelige når som helst og hvor som helst med bedriftsapper som er koblet til programvaren din via skyen. Med bedriftsapper for styringskontroll kan du endelig overvåke salgs- eller produksjonsresultater i sanntid med maksimal sikkerhet og personvern. Programvaren til din bedrift kobles til bedriftsappene via skyen med sikre og raske programvarekoblinger uten mulighet for uønsket tilgang. Våre konsulenter er klare til å designe den beste løsningen slik at du kan kontrollere bedriften når som helst og hvor som helst.
Sertifisering av Ledelsessystemer

Sertifisering av Ledelsessystemer

Vi støtter bedrifter i implementeringen av ledelsessystemer og deres sertifisering for følgende ordninger: Kvalitet - ISO 9001 Miljø - ISO 14001 Arbeidssikkerhet - ISO 45001 Informasjonssikkerhet - ISO 27001 Antikorrupsjon og anti-hvitvasking - ISO 37001 Etikk og samfunnsansvar - SA 8000 Mattrygghet - ISO 22000 andre sertifiseringsordninger
Tidlig Utstyrsforvaltningssystem

Tidlig Utstyrsforvaltningssystem

Early Equipment Management er en søyle i WCM. EEM har som mål å rasjonalisere prosjektarbeidsflyten ved å fremheve problemer i de tidlige fasene av prosjektet, når det er mer kostnadseffektivt å løse dem. Kjernen i EEM er "Prosjektledelse". Systemet gjør det mulig å opprette, administrere og overvåke prosjekter. Den presise overvåkningen av hvert trinn i prosjektet er "MP Info" og "sjekklister": det vil si problemer som må løses og spørsmål som må besvares. Fordelene ved å bruke et verktøy som EEM er: - Forenkling av vedlikeholdsaktiviteter - Gjennomsnittlig reparasjonstid (MTTR) og planlagt vedlikeholdstid er redusert - Utstyrsstandardene sikrer at kjøp av nytt utstyr unngår gjentakelse av problemer som allerede er håndtert og løst - Reduserte leveringstider fra design til installasjon - Reduksjon av driftskostnader gjennom eiendelens livssyklus (LCC)
IT-ledelse - Vi beskytter ditt digitale økosystem

IT-ledelse - Vi beskytter ditt digitale økosystem

Vi sikrer sikkerheten og optimaliserer effektiviteten til IT-systemer, slik at du kan fokusere på kjernevirksomheten din.
Helse- og Sikkerhetssertifisering på Arbeidsplassen - Ledelsessystem for Helse og Sikkerhet på Arbeidsplassen ISO 45001

Helse- og Sikkerhetssertifisering på Arbeidsplassen - Ledelsessystem for Helse og Sikkerhet på Arbeidsplassen ISO 45001

Standarden for ISO 45001 sertifisering av helse- og sikkerhetsstyringssystemer på arbeidsplassen vil være verktøyet som hjelper din organisasjon med å identifisere, overvåke og forbedre ytelsen knyttet til helse- og sikkerhetsrisikoer for arbeidstakere, for å forebygge yrkessykdommer og arbeidsulykker.
Arkivforvaltning

Arkivforvaltning

Firmaet Cucchiarale Traslochi er ikke bare spesialisert på flyttetjenester, men er også tilgjengelig for håndtering av bedriftsarkiver på forespørsel. Håndtering av sensitive data og dokumenter i outsourcing har aldri vært så effektivt og funksjonelt takket være våre skreddersydde løsninger utviklet for hver enkelt kunde. Vi er i stand til å håndtere både papir- og digitale arkiver, samt utføre optisk håndtering av dokumenter, arkivering og oppbevaring av backup-materiell. Tjenesten for outsourcing av håndtering består av tre faser: - analyse av problemene og utarbeidelse av prosjektet - overtakelse av arkivet - konsultasjon av arkivet utført per beholder, per sak eller per enkelt dokument
Bedriftsrådgivning og ledelse - Bedriftsrådgivning og ledelse

Bedriftsrådgivning og ledelse - Bedriftsrådgivning og ledelse

{"8. La certificazione Gost Russia e certificazione EAC Unione Doganale e assistenza legale in Russia e paesi dell’Unione Doganale Euroasiatica.":"8. Gost-sertifisering i Russland og EAC-sertifisering for tollunionen samt juridisk bistand i Russland og landene i den eurasiske tollunionen.","3. Consulenze Societarie e Controllo di Gestione":"3. Selskapsrådgivning og styring","6. Temporary manager per l’internazionalizzazione":"6. Midlertidig leder for internasjonalisering","4. Consulenza Finanziaria":"4. Finansrådgivning","Consulenza Amministrativa, Commerciale e Aziendale":"Administrativ, kommersiell og bedriftsrådgivning","2. Consulenza Fiscale":"2. Skatterådgivning","5. Formazione aziendale continua":"5. Kontinuerlig bedriftsopplæring","7. Realizzazione materiale informativo in lingua russa (brochure, cataloghi, siti web, social media, etc.). Offriamo traduzione professionale.":"7. Utarbeidelse av informasjonsmateriell på russisk (brosjyrer, kataloger, nettsteder, sosiale medier, osv.). Vi tilbyr profesjonell oversettelse."}