Produkter for management (22)

Teknisk Støtte Tjenester

Teknisk Støtte Tjenester

Den tekniske supporttjenesten til Assis.Ter. Tech Solutions tilbyr vedlikehold og assistanse, både på stedet og eksternt, for alle maskiner som er solgt og installert. Vårt team av kvalifiserte teknikere er tilgjengelig for å rykke ut innen 48 timer etter mottak av meldingen, og garanterer målrettede og nøyaktige løsninger for rask gjenoppretting av maskinene. Tjenestene inkluderer aktiv teknisk support 24/7, installasjon, feilsøking og rådgivning for oppgradering eller tilpasning av eksisterende systemer. Takket være denne omfattende tekniske støtten kan bedrifter sikre lang levetid og effektivitet for sine maskiner, og dermed forbedre sine operative evner generelt. Blant spesialiseringene til Assis.Ter. Tech Solutions inngår også intervensjon på industrielle laser kuttemaskiner, for hvilke vi tilbyr profesjonelle reparasjoner og målrettede tekniske løsninger. Med over tretti års erfaring er vi pålitelige leverandører av industrielle artikler og assistanse for industrier av alle størrelser. Våre teknikere håndterer mekaniske, elektriske og termohydrauliske feil og utfører funksjonstester på alle maskiner etter hver reparasjon eller installasjon. For situasjoner som ikke krever fysisk intervensjon, tilbyr vi rådgivning eksternt via telefon- og telematisk support, med kvalifisert personale alltid tilgjengelig.
Separert avfallshåndteringstjeneste

Separert avfallshåndteringstjeneste

L’outsourcing del servizio di gestione dei rifiuti è una pratica sempre più diffusa tra le aziende di ogni settore, tra cui anche quelle che si occupano di attività alberghiere. In particolare, la gestione dei rifiuti differenziati, e anche di quelli speciali, è un’attività complessa che richiede un’attrezzatura specifica e personale altamente specializzato. Innanzitutto, è importante sottolineare come la gestione dei rifiuti sia un tema di grande importanza per tutte le attività che producono rifiuti. La corretta gestione dei rifiuti differenziati, e anche speciali, è fondamentale per tutelare l’ambiente e la salute delle persone, oltre a rispettare le norme vigenti in materia di tutela ambientale.
Å Møte Utfordringene med Byggebonus: Praktiske Løsninger for Ledelse

Å Møte Utfordringene med Byggebonus: Praktiske Løsninger for Ledelse

Sala convegni ANCE Verona - Via Santa Teresa, 12 Verona ANCE, i samarbeid med ODCEC i Verona, har organisert konferansen Møte utfordringene med byggebonuser: praktiske løsninger for regnskapsforvaltning, avslutning av byggeplasser og finansiering av arbeider En anledning til å diskutere de regnskapsmessige og finansielle kompleksitetene knyttet til byggebonuser, håndtering av ufullstendige byggeplasser innen 2023 og strategier for 2024 Introduksjon: Dott. Giustino Spatola - Skatte-, finans- og avgiftsansvarlig i ANCE Verona Foredragsholdere: Dott. Marco Ghelli - Studio Righini (ACBMember) "Korrekt regnskapsføring av bonuser i regnskapet, de vanligste feilene og de skattemessige konsekvensene og konsekvensene for meritt" Avv. Daniele Giacomazzi - Studio Righini (ACBMember) "Håndtering av byggeplasser med fakturasrabatt og arbeider som ikke er fullført per 31.12.2023" Dott. Marco Ghelli - Studio Righini (ACBMember)
Nettmagasin for industrielt avløpsvannhåndtering

Nettmagasin for industrielt avløpsvannhåndtering

WaterNext er et selskap spesialisert på ingeniørarbeid, bygging og effektiv forvaltning av industrielle, sivile og mobile anlegg, med særlig fokus på bærekraftige løsninger for avløpsbehandling/gjenvinning og null væskeutslipp-systemer. WaterNext opererer i Italia, India og Mexico gjennom dedikerte selskaper, med en global tilstedeværelse i 20 land og over 500 fullførte behandlingsanlegg. WaterNexts teknologier for industriell vannbehandling tilbyr enestående miljøbeskyttelse med minimale driftskostnader. Av den grunn har WaterNext engasjert HENRY & CO. for å utvikle en kommunikasjonsplan rettet mot sine viktigste interessenter for å øke bevisstheten om bærekraftige avløpsbehandlingsspørsmål og informere dem om de beste vannbehandlingsteknologiene.
Lagerstyring

Lagerstyring

Lagerstyring
Filhåndtering

Filhåndtering

I enhver bedrift er det et vanlig problem med oppbevaring av papir dokumenter, som må holdes i perfekt stand, samtidig som man er bekymret for at de noen ganger tar opp plass som kan være viktig for driften. Vår tjeneste omfatter alle aktiviteter som er nødvendige for korrekt oppbevaring og forvaltning av kundens dokumentbeholdning, i samsvar med lovgivningen og med fullt hensyn til kriterier for effektivitet og økonomiskhet. Vi tar oss av å bevare den fysiske integriteten til papirmaterialet, slik at man til enhver tid kan benytte seg av tilgjengelighet og konsultasjon. Dokumentasjonen oppbevares i spesialtilpassede lokaler utstyrt med hyllesystemer, som er kompatible med de ulike behovene til tjenesten.
Håndtering av eksepsjonelle laster

Håndtering av eksepsjonelle laster

I tillegg til å håndtere løft og transport med spesialkjøretøy for containere og industrimaskiner, tilbyr vi en presis og kvalifisert tjeneste for håndtering av overdimensjonerte og overvektige laster, kjent som eksepsjonelle laster. Disse lastene kan kun transporteres og løftes med spesifikke metoder og kjøretøy, som også omfattes av spesielle forskrifter (lovartiklene nummer 61 og 62 i veitrafikkloven).
GLORY CI-5

GLORY CI-5

GLORY CI-5 representerer en fleksibel likviditetsstyringsløsning som kan øke effektiviteten til personalet og forretningsoperasjonene. Systemet Glory CI-5 for resirkulering av små kontanter, en del av løsningen CASHINFINITY TM, eliminerer behovet for at personalet håndterer penger i butikken. Integrert i det eksisterende POS-systemet, automatiserer CI-5 sikkert kontanthåndteringen ved betalingspunktene, noe som minimerer risikoen for feil og tilbaketrekkinger, samtidig som det forbedrer personalets produktivitet og kundeservice. Spesielt designet for mindre salgsomgivelser, er CI-5 elegant utformet for enkel integrering i ulike butikkformater, samt for selvbetjening.
Outsourcing Alberghiero

Outsourcing Alberghiero

Hotelloutsourcing er en stadig mer utbredt praksis blant hoteller over hele verden. Det er mange aktiviteter som et hotell kan velge å outsource, inkludert oppussing av rom, vaskeritjenester, minibarservice, velkomstservice, portiertjenester, bagasjeservice, hagearbeid og vedlikeholdstjenester.
Vedlikehold av grøntområder

Vedlikehold av grøntområder

Hagearbeidstjenester for vedlikehold av grønne områder og hager.
Logistikk- og arbeidsservice

Logistikk- og arbeidsservice

L’outsourcing del servizio di logistica e manodopera è un’opzione sempre più diffusa tra le aziende che operano in diversi settori, dal commercio all’industria. Grazie all’esternalizzazione del servizio, le aziende possono beneficiare di un servizio altamente professionale, in grado di garantire un’efficace gestione della logistica e del personale impiegato nelle operazioni produttive. Le aziende specializzate nella logistica e nella fornitura di manodopera dispongono di personale altamente qualificato, in grado di gestire ogni aspetto del processo produttivo, dalla gestione dei magazzini alla preparazione degli ordini, dal trasporto delle merci alla gestione del personale impiegato nelle operazioni produttive. Grazie all’outsourcing del servizio di logistica e manodopera, le aziende possono risparmiare denaro, evitando costi legati all’acquisto di attrezzature e alla gestione del personale dedicato alla logistica e alla
Avfalls- og Rydningstjeneste

Avfalls- og Rydningstjeneste

Outsourcing av avfallshåndtering og rydding er et stadig mer etterspurt alternativ blant privatpersoner, bedrifter og virksomheter i alle sektorer. Takket være eksternaliseringen av tjenesten, er det mulig å få tilgang til spesialisert personell, passende utstyr og en korrekt håndtering av avfall, noe som gjør at man unngår å bruke verdifulle ressurser og tid på å håndtere avfalls- og ryddeoperasjoner. Bedrifter som spesialiserer seg på avfallshåndtering og rydding kan garantere en effektiv avfallshåndtering, i samsvar med gjeldende lover om miljøbeskyttelse. I tillegg kan de tilby skreddersydde tjenester som kan imøtekomme kundenes spesifikke behov, når det gjelder tid og metoder for avfallshåndtering. Takket være outsourcing av avfallshåndtering og rydding, kan virksomheter spare penger ved å unngå høye kostnader knyttet til kjøp av spesifikt utstyr og håndtering av
Hagearbeid

Hagearbeid

Outsourcing av hagearbeidstjenester er et stadig mer populært alternativ blant virksomheter med grønne områder. Takket være ekstern tjenesteyting kan virksomhetene dra nytte av en profesjonell tjeneste som kan garantere en høy standard for vedlikehold av grøntområder. Selskaper som spesialiserer seg på hagearbeid har høyt kvalifisert personale og moderne utstyr, som kan sikre riktig pleie av planter og plener. I tillegg kan de tilby tjenester for design og oppretting av nye grønne områder, som kan forbedre virksomhetens image. Takket være outsourcing av hagearbeidstjenester kan virksomhetene fokusere på sin kjernevirksomhet, uten å måtte bruke ressurser og tid på pleie av grøntområder. I tillegg kan de spare penger ved å få tilgang til høyt profesjonelle tjenester, uten å måtte kjøpe kostbart utstyr eller ansette spesialisert personale.
Nye kataloger for Km 0 keramikk

Nye kataloger for Km 0 keramikk

Ceramica Mediterranea er et italiensk selskap som produserer porselen steinware laget utelukkende av råmaterialer utvunnet og bearbeidet på Sardinia av lokal arbeidskraft. Den korte forsyningskjeden for utvinning og bearbeiding gjør at keramikk produsert av Ceramica Mediterranea kan betraktes som ekte km0-keramikk, preget av lokal utvinning og bearbeiding, som styrker økonomien og menneskelig kapital i området. I tillegg til forsyningskjeden inkluderer bærekraftsegenskapene til Ceramica Mediterranea: - et svært lavt vannforbruk i produksjonen av steinware takket være en tørrmaleteknikk; - bruken av solenergi for selvforbruk; - gjenvinning av varm luft fra ovnene og dens bruk som termisk energi; - reintegrering av avfall generert i produksjonssyklene.
Cafedesart: luksusmøbler

Cafedesart: luksusmøbler

Cafedesart er et merke av Deco og moderne møbler fra F.lli Bianchini, et historisk møbelsnekkerfirma fra Verona møbelområdet med over 50 års historie. Selskapet kontaktet HENRY & CO. for å starte en omfattende bærekraftreise, i stand til å berøre og transformere kort- og langsiktig strategi, kunstnerisk retning, markedsføring, kommunikasjon og design for å kommunisere og promotere bærekraftig luksus. Begynnelsen av samarbeidet så HENRY & CO.-teamet engasjert i å studere utviklingen av Deco-stilen gjennom tiårene. Denne studien gjorde det mulig for selskapet å være oppdatert på utviklingen av smaker og trender i møbelverdenen, samt å analysere utviklingen av selve konseptet luksus de siste årene. Forskningen la grunnlaget for videre markedsanalyse, som inkluderte en detaljert studie av konkurrenter og deres posisjonering.
Lederoppkjøp

Lederoppkjøp

Lo Studio, med partner Giorgio Aschieri, har bistått administrerende direktør i et aksjeselskap, som tidligere ikke var aksjonær, med oppkjøpet av majoriteten av aksjekapitalen i selskapet, og har håndtert alle kontraktsmessige aspekter frem til closing. Denne manager buyout-operasjonen ble forutgått av konverteringen av deler av selskapets gjeld til morselskapet til innskudd i aksjekapital (til pålydende verdi, for å nøytralisere den skattemessige effekten av transaksjonen). Samtidig med closing ble det også gjort avtaler om den gjenværende eksponeringen til aksjeselskapet overfor innehaveren gjennom noen betingede avkall på de gjenværende fordringene, som kun vil være fullt forfalt dersom det normaliserte EBITDA for aksjeselskapet overstiger de kontraktsmessig fastsatte tersklene.
Sosiale medier administrasjon per TAKT Marble

Sosiale medier administrasjon per TAKT Marble

Takt Marble er et selskap som spesialiserer seg på design, innkjøp, bearbeiding og installasjon av marmor og andre edle materialer. Takt Marble fremstår som en unik samarbeidspartner for kunder, entreprenører, interiørdesignere og arkitekter, og følger dem steg for steg gjennom alle nødvendige prosjektfaser for prestisjefylte realiseringer, både innen bolig og kontrakt. Strategien for sosiale medier som HENRY & CO. har tatt i bruk, har fokusert på Laura som en leder og suksessfull kvinne i bransjen. Laura representerer essensen av Takt Marble og har blitt presentert som en inspirerende og karismatisk figur gjennom selskapets sosiale kanaler. Hennes erfaring og entreprenørvisjon har blitt fremhevet for å skape tillit og autoritet blant følgere og potensielle kunder. Lauras online tilstedeværelse har blitt utformet for å fremheve hennes lederskap og lidenskap for marmorindustrien.
Elektronisk Kvittering: Revolusjonen innen Digitalisering av Salg

Elektronisk Kvittering: Revolusjonen innen Digitalisering av Salg

Den elektroniske kvitteringen representerer et viktig skritt fremover i digitaliseringen av detaljhandelen. Dette innovative systemet muliggjør utstedelse av kvitteringer i digitalt format, noe som reduserer bruken av papir og bidrar til en mer bærekraftig og ansvarlig forvaltning. Med vår tjeneste for elektronisk kvittering kan du sikre maksimal transparens i transaksjonene og forenkle den skattemessige kontrollen. Systemet er perfekt integrert med "kasseapparater", og sikrer en jevn synkronisering mellom salg og skattemessige registreringer. Å ta i bruk den elektroniske kvitteringen forbedrer ikke bare bildet av din bedrift, men tilfredsstiller også behovene til et marked som i økende grad er orientert mot innovasjon og bærekraft. Velg vår tjeneste og ta et skritt mot fremtiden for din virksomhet!
Håndtering av eksepsjonelle laster

Håndtering av eksepsjonelle laster

I tillegg til å håndtere løft og transport med spesialkjøretøy for containere og industrimaskiner, tilbyr vi en presis og kvalifisert tjeneste for håndtering av overdimensjonerte og overvektige laster, kjent som eksepsjonelle laster. Disse lastene kan kun transporteres og løftes med spesifikke metoder og kjøretøy, som også omfattes av spesielle forskrifter (lovartiklene nummer 61 og 62 i veitrafikkloven).
Elektronisk fakturering

Elektronisk fakturering

Fakturering i elektronisk format er et innovativt system som gjør det mulig å håndtere fakturaer i digitalt format, noe som forenkler prosessen med utstedelse og mottak. Takket være denne tjenesten kan bedrifter redusere kostnadene for håndtering og arkivering av papirfakturaer, og dermed forbedre den operative effektiviteten. I tillegg er elektronisk fakturering i samsvar med italienske skatteregler, noe som garanterer maksimal sikkerhet og pålitelighet. Med vår løsning kan du sende og motta fakturaer raskt og sikkert, uten å bekymre deg for eventuelle sanksjoner. Velg elektronisk fakturering for å optimalisere din virksomhet og alltid være oppdatert på de nyeste skattenyhetene.
Programvare for restauranter

Programvare for restauranter

Programvaren for restauranter er en komplett løsning for å håndtere alle de daglige operasjonene i en restaurantvirksomhet. Dette verktøyet lar deg overvåke bestillinger, håndtere betalinger og optimalisere arbeidsprosessene, noe som forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheten. Med vår programvare kan du få en klar oversikt over driften din og ta informerte beslutninger for å utvikle virksomheten din. I tillegg er vår tekniske støtte alltid tilgjengelig for å sikre optimal drift av systemet. Velg programvaren for restauranter for å forenkle administrasjonen av virksomheten din.
Chiosco cassa 17" - Totem selvbetaling

Chiosco cassa 17" - Totem selvbetaling

CASHKIOSK 17" er spesielt egnet for dagligvarehandelen, for å tilby kundene en rask og innovativ Personal Self Shopping-opplevelse. Denne løsningen kan integreres med e-Grocery-systemer: på denne måten blir det leveringspunktet for Click&Collect, hvor kunden kan betale og hente varene de har handlet online.