Tyskland, Neukirchen
...Redu-Kat er en 32,5 % urea-løsning for etterbehandling av eksos i kjøretøy Redu-Kat urea-løsning er en nøyaktig 32,5 % urea-løsning i henhold til ISO 22241/DIN 70070 for etterbehandling av eksos i dieselkjøretøy med SCR-katalysator. Redu-Kat urea-løsning kan enkelt brukes i alle kjøretøy som er utstyrt med SCR-katalysator. Den omdanner giftige nitrogenoksider (NOx) til nitrogen og vanndamp i SCR-katalysatoren, kan gi drivstoffbesparelser på opptil 8 % og er svært miljøvennlig. Redu-Kat finnes i emballasjestørrelser fra 1l til 1000l.
Portefølje (19)
Tyskland, Stuttgart
... avlinger. Passer for risfrøplanter, veksten av te, gress, grønnsaker og frukttrær, og fremmer effektivt rask vekst av korn, grønnsaker, frukt, gress og andre planter. Det har høyere effektivitet enn urea, ammoniumbikarbonat, ammoniumklorid og ammoniumnitrat. Store granulerte ammoniumsulfat kan også brukes som råmateriale for blandingsgjødsel. Som fôrtilsetninger gir det næringsstoffene av ikke-protein nitrogen til drøvtyggere. Det brukes også til fiskeoppdrett i noen områder.
Tyskland, Taunusstein
Tyskland, Fulda
...Ikke bare innen nyttekjøretøy, men nå også i nesten alle dieselkjøretøy med Euro 6 utslippsstandard, brukes AdBlue til rensning av eksos. Blandingen av urea og demineralisert vann sprøytes inn i eksosstrømmen ved hjelp av våre ureadyser, hvor den frigjør ammoniakk som reagerer med nitrogenoksidene i eksosen i en SCR-katalysator og danner nitrogen N2 og vanndamp H2O. Dette gjør at utslippene av...
Portefølje (12)
...Urea 46% Nitrogen Gjødsel & NPK Eksport av landbruksgjødsel Urea 46% & NPK Vi, Lieferanto selskapet, i samarbeid med gjødselfabrikker i Egypt, har laget vår egen produksjonslinje for å produsere UREA av alle typer i henhold til europeiske spesifikasjoner. Og NPK produksjonslinjen med alle nødvendige installasjoner for alle land i verden til de beste prisene. En eksportkapasitet på opptil 100 000...
Portefølje (5)
Tyskland, Buchholz I. D. N.
... nær dieseltanken eller i bagasjerommet på personbilen. Den tilsettes ikke dieselbrenslet. ERC AdBlue brukes til miljøvennlig etterbehandling av eksosgasser fra dieselkjøretøy ved hjelp av selektiv katalytisk reduksjon (SCR-system) og omdanner skadelige NOx-komponenter i eksosgassen til ufarlige luftkomponenter som nitrogen og vann. Fordelene i et nøtteskall ERC AdBlue: Miljøvennlig Fjerner skadelige NOx fra eksosgassen Ikke-giftig og luktfri ERC AdBlue fylles enkelt fra beholderen...
Portefølje (40)
Tyskland, Aicha Vorm Wald
...SCR-systemer brukes til etterbehandling av eksos og muliggjør redusert NOx-utslipp fra kjøretøyet ditt. I eksosstrengen plasseres en katalysator som, ved tilsetning av reduksjonsmiddelet urea AUS 32 (32,5 % urea/vann-løsning), også kjent som AdBlue®, omdanner nitrogenoksidene (NOx) til elementært nitrogen (N2) og vann (H2O). Gjennom sensorer i hele systemet registreres driftsparametrene for å sikre korrekt dosering og funksjonalitet av systemet. Det er ikke nødvendig med inngrep i motorstyringen av dieselkjøretøyet ditt med vårt system!
Portefølje (9)
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play