...Teknisk kundestøtte.
Med vår kompetente tekniske hotline for markedene for forbrukerelektronikk og husholdningselektronikk kan vi dekke alle områder av første- og andrelinjestøtte for deg. Moderne IT-infrastrukturer gjør det mulig for oss å kommunisere på best mulig måte gjennom ulike kanaler. Fra videokonferanser til interaktive chatter eller klassisk støtte via telefon/e-post, kan vi tilby omnikanalstøtte til kundene dine. Med service tider skreddersydd for kundene dine, bidrar vi sterkt til kundetilfredsheten.
... opplæring i resultatorientert og interaktiv bruk av hard- og programvareverktøy. På forespørsel kan vi gå inn på ditt spesifikke prosjekt.
Support
Installasjon og lisensiering av programvare, teknisksupport og feilsøking, vedlikehold, oppdateringer og oppgraderinger, samt tilpasning av programvare.
... Beskyttelsesgrader IP40 og IP67
Uskjermede og skjermede utførelser
Ulike låsemekanismer (Bajonett, Push-Pull)
f.eks. NCC-kontakter Serie 770
Oppfølging på stedet av salgsrepresentanter
Kompetent og personlig rådgivning
Gratis teknisksupport
God leveringstjeneste gjennom stort lager og høy varetilgjengelighet
Standardfrakt med GLS
Fleksible...
... løsningen for krevende miljøer.
- Trange passasjer.
- Dynamiske lokasjoner og materialer.
- Samarbeid med mennesker.
Vi i LMZ er offisiell løsningspartner for de mobile robot-systemene LD & HD. Dermed får du all støtte fra oss rundt de innovative mobilrobotene – fra prosjektplanlegging til teknisksupport. Du kan få robotikkmodellene både som en frittstående løsning og integrert i et individuelt automasjonssystem.
...støtter vi deg med:
• Analyse av bruksområder, rådgivning og implementering
• Analyse av bedriftsdata og forretningsprosesser
• Design for dashbord & co
• Redesign og oppdatering av eksisterende applikasjoner
• Workshops for nybegynnere / profesjonelle
• Faglig støtte til fagavdelingen(e) i den løpende driften
• Teknisksupport
Ta kontakt med oss for en uforpliktende innledende samtale!
Din kontaktperson står klar til å hjelpe deg:
Markus Ruf, Tlf. 089 589394 11, markus.ruf@mip.
...En internasjonal spesifikasjon for materialforvaltning er S2000M. Den fastsetter de ulike prosedyrene for utstyr av forskjellige systemer innen ulike områder.
Teknisk dokumentasjon er nødvendig både i alle faser av utviklingen og gjennom hele produksjonssyklusen. Vi fokuserer både på å lage utviklingsstøttende, intern dokumentasjon og på å produsere dokumentasjonen for det ferdige produktet...
...Opprettelse av nettbutikker i dagens responsive design inkludert konsept, design, innhold, bilder, søkemotoroptimalisering (SEO) og teknisk/innholdsmessig støtte.
Opprettelse av nettbutikker for detaljhandel og grossist i dagens responsive design inkludert konsept, design, innhold, bilder, søkemotoroptimalisering (SEO), teknisk/innholdsmessig støtte og mye support.
Velg mellom en frittstående...
... teknisksupport. Dermed kan vi tilby alle tjenester knyttet til materialflyt fra én kilde.
Gjennom kontinuerlig implementering av nye metoder og retningslinjer, samt modernisering av vårt utstyr og opplæring av personalet, holder vi oss alltid oppdatert.
... klimateknikk.
Climate Energy GmbH er den ideelle og kompetente kontaktpersonen når du raskt trenger en pålitelig klimaløsning på leiebasis. Utleie av klimaanlegg skjer skreddersydd og til en overbevisende pris – med individuelt tilpasset leieperiode.
- Kompetent, faglig dyktig service inkludert teknisk 24/7-support for hele leieperioden
- Lang erfaring innen mobil kjøle- og klimateknikk
- Effektiv og...
... tilgjengelige i selskapets eget lager for å sikre deg rask levering innen 24 timer. Dermed motvirkes lange stillstands- og nedetid for maskiner og anlegg.
Skulle du ikke finne det du leter etter på nettet, eller trenger ytterligere hjelp, står den kompetente kundeservicen til disposisjon. Du kan kontakte dem via chat-funksjonen på www.automation24.de, per e-post, faks eller telefon (gratis teknisksupport: +800 24 2011 24). Service-teamet hos Automation24 hjelper gjerne og lar ingen spørsmål forbli ubesvart.
... med rådgivning og muligheten til å teste de anbefalte enhetene grundig på forhånd. Og fortsetter med ordrebehandling og teknisksupport – sistnevnte er tilgjengelig for deg før og under implementeringen, samt selvfølgelig i drift. Og i tilfelle reparasjon kan du stole på våre teknikere.
Alt dette til en overbevisende pris-ytelsesforhold.
... – teknisk og applikativ
Personlig rådgivning på stedet
Rask og presis ordrebehandling
24 timers responstid
Leveringstid 48 timer (lagervarer)
Leveranser fra lager i Vöhringen.
Vårt kompetente og engasjerte team i Vöhringen ser frem til å samarbeide med deg!
Om Hanna Instruments, Inc.
I mer enn 35 år har Hanna Instruments utviklet, designet og produsert måleinstrumenter...
... kunder optimal rådgivning innen områdene Intralogistik, RFID, DPM og OEM, samt tilby skreddersydde løsninger.
Våre tjenester:
- Analyse av din nåværende situasjon
- Prosjektutvikling/prosjektplanlegging
- Trådløs dekning
- Rådgivning om maskinvare
- Utvikling av individuell programvare
- Valg av passende forbruksvarer
- Tilpasning til det aktuelle ERP-systemet
- Idriftsettelse på stedet
- Skreddersydde etikettlayouter og trykk
- Reparasjonssenter
- Teknisksupport...
... hundre anvendelsesprosjekter
vitenskapelig: innen dataanalyse og optimalisering
teknisk: i utviklingen av skreddersydde programvareløsninger
Utnytt optimaliseringspotensialet for din bedrift
Ikke-lineær dataanalyse og global optimalisering er moderne teknologier hvis store potensial for analyse og optimalisering av produkter og prosesser så langt har vært lite utnyttet.
Sammen med divis...
... tilhørende teknisk service og support.
Blant våre kunder finner vi forsknings-, utviklings-, test- og serviceavdelinger i mange kjente industriselskaper fra ulike bransjer, samt forsvarstekniske etater, høyskoler, forskningsinstitusjoner, ingeniørkontorer og tjenesteleverandører.
Vårt salgsprogram omfatter produkter fra ledende produsenter innen deres respektive felt. Med mål om et langsiktig og tillitsfullt samarbeid tilbyr vi deg faglig kompetent og rettferdig rådgivning i salget, samt førsteklasses teknisk service og support.
...
- Forretningsprosesskartlegging
- Forretningsprosessdesign
- Automatisering av forretningsprosesser
- Bruk av beste praksis
- Implementering gjennom COPC-standarder, Six Sigma-metodikk og Lean-metoder
- Fokusert på kontinuerlig forbedring
TEKNISKSUPPORT
- Fjernsupport med eget billettsystem (mobil- og skrivebordsapplikasjoner)
- Flerspråklig, telefon-, chat- og e-postsupport
- På stedet support fra våre...
... PEPS CAD/CAM-programvaren og OPTICAM CAM-programvaren - Teknisk rådgivning og salg av CAD/CAM-systemene PEPS og OPTICAM - Opplæring i PEPS CAD/CAM-programvaren og OPTICAM CAM-programvaren i deres firma og i vårt opplæringssenter i Köln - CAD/CAM-support (fjernsupport, hotline, e-post) - Programvareinstallasjoner - Kontraktsprogrammering - DNC datatransfer PEPS CAD/CAM-system Med over 40.000...
... transportert direkte til kunden.
Support? Som din kontaktperson i Stuttgart er vi klare til å støtte deg i alle forretningsfaser. Som kunde drar du spesielt nytte av vår service i din nærhet, som garanterer en smidig prosjektgjennomføring og høy kundetilfredshet. Ta kontakt med oss, vi rådgir deg gjerne.
...), søkemotoroptimalisering, tilgjengelighet, support, hosting, oppdateringstjenester.
WebMenneskene kjennetegnes av kompetanse og tett samarbeid med kundene sine. Fra CGI til AJAX er ingen webteknologi fremmed for oss. Nettstedene og webapplikasjonene vi utvikler skreddersydd for kundene, er søkemotoroptimalisert, brukervennlige og på et høyt estetisk og teknisk nivå.