Tyskland, Straubing
Som produsent og kildekodeeier av den åpne kildekoden help desk-programvaren OTRS, tilbyr OTRS AG blant annet administrerte tjenester, støtte, tilpasset utvikling, rådgivning og opplæring.
GMS ble grunnlagt i 2004 og spesialiserer seg på levering av høykvalitets og skreddersydde servicekonsepter innen audio-visuell teknologi, mediateknikk og globale videokonferansenettverk. GMS tilbyr individuelle service-desk løsninger, on-site støtte og konsepter innen telepresence og Unified Communications. På grunn av de høye kravene til global bedriftskommunikasjon, fokuserer GMS på...
Kundestøttetjenester; Telemarketing innkommende; E-post- og oppgavebehandling; Merverditjeneste; Dokumenthåndtering; Brevutsendelse; Fullføring Hotline- og servicetelefon, Help desk, Kundeoppretting, E-post- og oppgavebehandling, Dokumenthåndtering...
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Ordrebehandling i hele Europa; Ordrebehandling i nærområdet; Ordrebehandling innen Bayern; Internett-telefoni; Faks-tilkobling; Call-center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Ordrebehandling globalt; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; ACD-anlegg;...
Tyskland, München
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Call-center programvare; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Ordremottak innen Tyskland; ACD-anlegg; E-posttilkobling; Internett-tilbakekallingsknapp; IVR...
Tyskland, München
...-løsningstilbyder innen Desktop System Management, HelpDesk Management og IT-prosessrådgivning globalt. Fokus for tjenestene og løsningene ligger innen programvarefordeling, Help Desk Management, patch- og sikkerhetsadministrasjon, eiendomsforvaltning, endringsledelse, serveradministrasjon og tjenestenivåadministrasjon.
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Faks-tilkobling; Call-center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Tidsavhengig outsourcing; Front-office outsourcing; Oppgaveorientert outsourcing; Ordremottak innen Tyskland; ACD-anlegg; Dialer;... ...
Tyskland, Vaterstetten
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Faks-tilkobling; Call-Center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppkjøp; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Ordremottak innen Tyskland; ACD-anlegg; E-post-tilkobling; CTI...
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Ordremottak i nærområdet; Ordremottak innen Bayern; Internett-telefoni; Faks-tilkobling; Call-center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; ACD-anlegg; Dialer;...
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Faks-tilkobling; Call-center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Ordremottak globalt; Adressekvalifisering; Ny kundeoppkjøp; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Front-office outsourcing;... Leadgenerering; Telemarketing; Telesalg; Inbound; Outbound; Call Center; Call-Center; Konsultasjon; Rådgivning; Opplæring; Salg;...
...Lead-generering; Lead management; Avtaleplanlegging og salgsstyring; Deltakeraktivering; e-post- og søkemotormarkedsføring; Database-tjenester og CRM; Service-linjer; Help Desk; Call Center-konsultasjon Fast størrelse innen direkte markedsføring på det tyske markedet; Operativ salgsstøtte; Våre integrerte løsninger går langt utover den tradisjonelle call center-/direkte markedsføringsmetoden; Innovativ markedsføringsmix gir en betydelig, merkbar merverdi...
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Internett-telefoni; Faks-tilkobling; Call Center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Oppgaveorientert outsourcing;...
Tyskland, Weiden i.d.OPf
...Forretningsmodell: eBusiness, Call Center, Logistikk Distribusjon & Markedsføring. Nærmere bestemt: Hot Line/Servicetelefon; teknisk servicelinje; ordre-/bestillingsmottak; Help Desk; kapasitetstilpasset outsourcing; ordrebehandling i hele Europa; ordrebehandling i nærområdet; ordrebehandling innen Bayern; fax-tilkobling; Call-Center programvare; responsbehandling; ordrebehandling globalt...
Programvareutvikling; Databaseutvikling; Programvareutviklingssystemer; Systemanalyser og -ingeniørarbeid; Konsulenttjenester og løsninger; Programmeringsspråk og verktøy; Internett-tjenester; Nettbaserte applikasjoner; Ledelsestjenester, planleggingstjenester; Sikkerhetsrådgivning; Databaseprogramvare; Windows; Datakonvertering og -behandling; Applikasjonstjenesteleverandører; Bildearkivering;... J2EE-utvikling; PHP; .NET; Butikkløsninger; Help Desk nettverksstøtte; Oracle-databaser; USSQL...
...Hot Line/Servicetelefon; Aktiver Telefonverkauf; Help Desk; Kapasitetsavhengig Outsourcing; Fax-tilkobling; Call-Center Programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Front-Office outsourcing; Oppgaveorientert outsourcing; ACD-anlegg;...
Tyskland, Wächtersbach
Tyskland, Forchheim

europages-appen er her!

Bruk vår forbedrede leverandørsøk eller lag dine henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen for kjøpere.

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play