No results

Det er ingen resultater for
"call management software"

Produkter for "call management"
Senter for innkommende samtalehåndtering - Nosycom, din partner for å administrere innkommende samtaletjenester
For å delegere håndteringen av dine innkommende samtaler, ikke nøl med å benytte deg av tjenestene til Nosycom. Med 22 års erfaring har de alle nødven...
Utgående Anropsadministrasjon - Samarbeid med en Utgående Anrops Ekspert
Médiphone Téléservices er et callsenter med over 20 års erfaring innen outsourcing av samtaler (inngående og utgående). Byrået tilbyr håndtering av di...
Call Center Management - Rådgivning
Ingenting slår gode relasjoner. Dette gjelder også, spesielt, forholdet mellom selskaper og deres kunder.
Call Center Tjeneste - Høykvalitets Call Center, samt Chat og E-post
Velkommen til Benefit-Partner, din pålitelige partner for utmerket kundeservice. Oppdag våre skreddersydde tjenester, fra profesjonell call-center-ser...
Telesekretærtjeneste - Kundeservice - Klagehåndtering - Back Office - Anropshåndtering (Inngående/Ungående)
Optimaliser din administrative håndtering med vår eksterne Tele-sekretærtjeneste. Fra Madagaskar tilbyr vi skreddersydd støtte: e-posthåndtering, avta...
Inngående Call Center - Bestillingshotline
Med vårt innkommende callsenter utvider vi kundeservicen din, hjelpesenteret, servicesenteret eller bestillingshotline.
Samleoppringning
Ønsker du å kontakte en av kundene dine for å følge opp utestående betalinger, men har ikke tid eller ressurser internt? Call Collect-tjenesten fra Eu...
KUNDESERVICE OG STØTTE - Innkommende og utgående samtaler
«Vær alltid der, alltid hjelp» KUNDESERVICE OG KUNDESTØTTE Vi har alle sagt eller hørt setningen: «produktet deres er bra, men det som mangler er ser...
B2B Kald Anrop - Leadgenerering, Ny Kundeforhold, E-postadministrasjon, LinkedIn Outreach
Vår ekspertise ligger i multi-channel outreach, som er en kombinasjon av telefonisk kaldakvisisjon, e-postmarkedsføring og LinkedIn-outreach. Disse s...
Oppdag nye forretningsmuligheter
Oppdag nye forretningsmuligheter...
DISK PAGER - rund pager, 3 sifre - Bærbar mottaker for kunder og gjester, for å håndtere ventelister
Ideell for å unngå samlinger. Blinkende blå LED Pip Vibrasjon Strømforsyning med oppladbart litiumbatteri. Lad med PT-C900-lader Svart farge Mål diam...
Problemløsning i flerspråklig kundeopplevelse
I en stadig mer globalisert verden blir evnen til å tilby effektiv og rask problemløsning i et flerspråklig miljø stadig mer en hjørnestein i fremrage...
CHR Anropsknapper
Gi serverne dine muligheten til å svare effektivt på kundenes forespørsel. For det er et faktum, serverne dine har ikke øyne i nakken, og det er ikke ...
Call Center – Datainntasting
Call Center – Datainntasting...
Prediktiv Oppringer
Kavkoms Predictive Dialer-programvare, et produkt av Kavkoms innovasjon, gjør det mulig å optimalisere dine anropskampanjer. Ved å automatisere opprin...
KUNDEFORHOLD - Den beste reklamen er en fornøyd kunde!
- Kundeservice (stemme, e-post, chat) - Teknisk støtte - Avtaleinngåelse - Telefonvakt • Kundeservice - Klage - Berikelse av databaser - Tilfred...
Kommunikasjonsstrategi
Hos BDG Consulting GmbH er vi eksperter på å lage kommunikasjonsstrategier som sikrer at produktet ditt blir godt forstått i det tyske markedet. Vi le...
Prosjektledelse for markedsføringstiltak i partnernettverket
Skulle prosjektet ditt overstige vårt tjenestetilbud, lar vi deg ikke i stikken. Gjennom vårt omfattende partnernettverk kan vi innhente ekstra tilbud...
Overgangsledelse
Delville Management er et konsulentselskap spesialisert på overgangsledelse, anerkjent for sin ekspertise i å støtte selskaper i transformasjonsfaser.
MENNESKELIGE RESSURSER / JURIDISK
Fremtidige utfordringer vil være å fortsette å transformere selskapet og kapitalisere på motstandskraft. Personalet i en organisasjon er essensielt.
Produkter for "call software"
Kontakt Senter Call-Senter Systemer Programvare for Datatelefoni Integrasjon (CTI) Programvare for Telekommunikasjon
Vi har samlet kompetanse og nødvendige ressurser innen rådgivning og implementering av moderne kommunikasjonssystemer. Vi bistår med valg, implementer...
Tidsregistreringsprogramvare
Ordre tidsregistrering Hver arbeidsprosess knyttes til en ordre. Prosjekt tidsregistrering Valgfri ordrenummer gjør det mulig å opprette prosjekter. S...
CRM - Kunderelasjonshåndtering
Enten det er en enkel operasjon eller komplekse CRM-løsninger, tilbyr RDSL deg muligheten til å håndtere dine kunde-relasjonsaktiviteter. Kunderelasj...
Fjernsupporttjenester
IT-vedlikehold...
Prosjektleder
Prosjektledelsestjenesten til AUBERON TECHNOLOGIES er designet for å støtte deg i håndteringen og gjennomføringen av dine komplekse prosjekter. Våre e...
HTTP Debugger - Feilsøking av HTTP API-anrop til en backend og mellom backends
Med HTTP Debugger kan du feilsøke HTTP API-anrop til backend og mellom backend. Den har et rent brukergrensesnitt og er veldig enkel å bruke. Den endr...
Samleoppringning
Ønsker du å kontakte en av kundene dine for å følge opp utestående betalinger, men har ikke tid eller ressurser internt? Call Collect-tjenesten fra Eu...
Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom
For mange bedrifter kan håndtering av telefonsekretariatet være en forvirrende og nervepirrende oppgave. Dette betyr at utgående samtaler ofte er noe ...
Symfoni Programvare - IT og Programvare
Symphony™-programvaren er en klient/server-applikasjon som aktiveres av en MassLynx®-innhenting og muliggjør automatisering av en eller flere funksjon...
Våre kvalitetsprosesser
For å sikre total tilfredshet for våre profesjonelle kunder, følger vi en metodisk tilnærming til hvert trinn i våre tjenester. Alt begynner med en nø...
BR’i Terminaler - Identifikasjons- eller anropskiosk
Hvordan dele investeringene i butikkene dine Drive med 3? Velg Antenner og RFID-merker for forhåndsbetalte bestillinger. Implementer en «Cloud Hardwar...
CHR Anropsknapper
Gi serverne dine muligheten til å svare effektivt på kundenes forespørsel. For det er et faktum, serverne dine har ikke øyne i nakken, og det er ikke ...
Nosycom: outsourcet callsenter for utgående samtaler - Optimalisering av din salgstjeneste garantert av Nosycom
Vi er et utgående callsenter som tilbyr deg den beste kvaliteten. Vi skaper og leverer utgående samtaletjenester, slik at bedriften din kan komme i ko...
Utgående Telemarketing - Din outsourcete utgående telemarketingkampanje med en pålitelig leverandør
Våre tjenester innen call center hjelper bedrifter med å nå ut til store kundegrupper og øke merkevarebevisstheten. Våre utgående telefonkampanjer kan...
Skreddersydd Programvareutvikling - Tilpasset programvareutvikling for bedrifters behov
Programvareutvikling er en av de viktigste aspektene ved veksten til en bedrift. Enten du er en liten eller mellomstor bedrift, en organisasjon eller ...
Programvareutvikling - Ekspertleverandør innen programvareutvikling
Programvareutvikling er en kontinuerlig prosess med forbedringer, innovasjoner og nye ideer innen datateknologi. Kontinuerlig programvareutvikling gjø...
Utgående Anropskampanje - Outsourcet Utgående Call Center til en Profesjonell
Hos Nosycom, det ledende callsenteret i Madagaskar, gjennomfører vi utgående samtalekampanjer for bedrifter eller organisasjoner for å promotere deres...

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play