Tyrkia, Istanbul
...regnfrakk, trenchcoat, bukser, vest, t-skjorter, poloer, joggesett. I 2014 utviklet Enerteks sin vekststrategi også innen merkevareledelse og skapte sine egne dameklærmerker BLAGO og ELU. Begge merkene ble bygget på en mote- og kvalitetsorientert kultur.
... vekststrategi som kan kalles kortvarig, er vi nå en av de få selskapene i Kayseri. Vårt selskap har som mål å kontinuerlig vokse og utvikle seg, og følger nøye med på ny teknologi. Med 140 forhandlere selger vi 20.000 dører årlig og eksporterer til 17 land, først og fremst i Europa, men også i Midtøsten og Afrika. I tillegg har selskapet vårt ISO 9001:2000-sertifikat, T.S.E.-sertifikat, garantisertifikat, varemerket registreringssertifikat og sertifikater for ettermarkedstjenester, og vi tilbyr tjenester under det registrerte merket "UYGUN".
Tyrkia, Istanbul
Gülsan Alüminyum Profil San. Tic. A.Ş. startet salget av aluminiumbillet i 2007 i Topçular-distriktet i Istanbul, og har siden 2013 fortsatt med produksjon av aluminiumprofiler i sin nye fabrikk som er bygget på 4.000 m2. I 2016, for å møte den økende innenlandske etterspørselen samt å implementere en vekststrategi rettet mot eksport, utvidet GÜLSAN ALÜMİNYUM sin maskinpark og team, og fortsatte...
Devecioğlu Metal Plastik Ev Gereçleri İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş. startet produksjon av strykebord og tørkestativ i 1990 i den organiserte industriparken, og har siden 2012 fortsatt sin virksomhet i sin nye fabrikk som er bygget på 20.000 m2 utendørs og 17.000 m2 innendørs areal. I 2014, for å møte den økende innenlandske etterspørselen samt å adoptere en vekststrategi rettet mot eksport...
Portefølje (10)
Bomanti er en av de ledende produsentene av tilhengerakslinger i Konya, bestående av et ungt og erfarent team som deler sin erfaring og kunnskap med kundene. De anser innovasjon og operasjonell fortreffelighet som grunnlaget for sin vekststrategi. Bomanti jobber kontinuerlig med å utvikle sine produkter med tanke på de skiftende kravene i transport- og tilhengersektoren, og representerer vårt...
Tyrkia, Cakmakli-Hadimkoy-Esenyurt
Med vår omfattende erfaring opparbeidet gjennom mange år, har vi bygget opp kundetilfredshet og glede. Vår vekststrategi er å produsere produkter av høy kvalitet som best møter kundenes behov, og dermed gå mot en større tilstedeværelse i markedet. Artent har kapasitet til å møte bransjens behov på et alvorlig nivå i våre 5000 m² store integrerte anlegg, utstyrt med toppmoderne maskiner og...
I 2015 ble Motolux grunnlagt i Adana og begynte produksjon og salg av e-sykler og motorsykler. Som en del av sin bærekraftige vekststrategi har de som mål å konkurrere med seg selv for å kunne tilby mer kvalitetsrike, økonomiske og enklere tjenester, samtidig som de alltid hever standardene. Motolux fortsetter å tilføre verdi til bransjen og skape nye muligheter med sitt brede produktsortiment...
Tyrkia, Istanbul
... vekststrategi fokusert på utenrikshandel. Som TANSAN importerer vi rustfrie stålprodukter fra mange land over hele verden, spesielt fra Europa og Østen. Våre rustfrie produkter finner anvendelse i sektorer som bilindustri, tekstilmaskiner, kjemi, petrokjemi, matteknologi, papirindustri, skipsindustri, tanker for flytende råvarer, medisinsk utstyr, industrielt kjøkkenutstyr, sukkerindustri, bygg og dekorasjon. TANSAN har valgt Afrika som målmarked for eksport og har primært fokusert på eksport av byggematerialer.
Tyrkia, Izmir
...Som Plastek PVC Bygg. San. Tic. Ltd. Sti. er vårt mål å opprettholde og styrke vår spesialiserte posisjon i plastindustrien ved å øke produksjonen av plast sveiseutstyr og produktutvalget. Selskapets utviklings- og vekststrategi er å bli et merke som skaper innovasjon og forskjell i den nasjonale og internasjonale voksende plastindustrien, basert på mange års erfaring og kunnskap innen plast...
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play