Tyrkia, Istanbul
Vår merkevare, Çocuk Oyun Evi, har vært aktiv siden 2019 og er et selskap som produserer moderne og arkitektoniske utendørs trelekegrupper laget av naturlige, helsemessig ufarlige materialer. Målet med vår merkevare er å være et selskap som produserer brukervennlige trelekegrupper som samtidig underholder barna og er tilpasset deres motoriske og fysiske utvikling. Som selskap er vår presisjon å produsere kvalitets trelekegrupper med førsteklasses håndverk og dedikasjon ved hjelp av den nyeste teknologien, slik at våre barn kan bruke dem komfortabelt.
Tyrkia, Sakarya
Samtek Automotive er et metallproduksjonsselskap som spesialiserer seg på produksjon av hjul og metallhjul for industriell bruk, som for møbler. Vi produserer under vårt eget merke, men vi kan også produsere under våre kunders merker for å imøtekomme deres produkter og merkevare. Siden vi er et industriselskap, har vi også et bredt spekter av produkter og løsninger for våre kunder, takket være...
Tyrkia, Bahcelievler/istanbul
... begynte SENKO Tekstil produksjonen i 2000. Vårt firma, som har som mål å bygge merkevare og produsere for sine egne merker fra første dag i tekstilbransjen, utfører design, produksjon og markedsføringsarbeid, og driver ledelse, design, FoU og planlegging på 18000 m², mens det profesjonelt opprettholder alle markedsføringsaktiviteter med et lager på 6000 m².
Tyrkia, Istanbul
...Bedre beslutninger, mer effektive strategier for raskere og bedre kvalitetstjenester, mer konkurransedyktige bedrifter, mer effektive institusjoner ... Veien til suksess "kunnskap" og muliggjort av effektiv bruk av dagens teknologi. Tyrkias få store selskaper som har som mål å være YONCA CASTOR, ble etablert i 1981 under navnet Yonca Rubber, for å møte behovet for Tyrkias elite merkevare. I 1999...
Tyrkia, Beylikdozu
... • Oppretting av merkevare og markedsføringsstrategi • Markedsføringsløsning • Markedsundersøkelse • Konkurranseanalyse • Trafikkanalyse og kontroll • Strategisk rådgivning innen PR • Målgruppeprofilering • Kundeforholdets livssyklus • CRM-rådgivning 02. Digital markedsføring • Optimalisering av konverteringsrate • Google/YouTube annonsering (En Google-partner) • Facebook/Instagram annonsering...
Tyrkia, Manisa
Som en del av Biz ORTANCALAR MAKİNE-familien produserer vi landbruksmaskiner i Manisa, Tyrkia. Vårt hovedmål er å være en problemløser for bøndene våre. Basert på interessen vi har sett i vårt land, leter vi også etter forretnings- og løsningspartnere i utlandet. Hvis ønskelig kan vi også produsere under deres merkevare eller som et samarbeid.
Tyrkia, Istanbul
...Berk Ticaret har startet sine handelsaktiviteter med detaljhandel e-handel operasjoner i Fatih, Istanbul. I dag har de patentert sitt merkevare, ÇiftÇorap Ç&Ç, og driver to e-handelsnettsteder, belkorsesi.com og et annet nettsted, og selger på fem forskjellige B2C-nettsteder både innenlands og utenlands. Med sine to e-handelsnettsteder gir de erfarne tjenester til to land. De fortsetter å selge...
Portefølje (6)
Tyrkia, Eskisehir
Vi er et uavhengig reklamebyrå som vet at suksess ikke oppnås med flygende ballongideer, men med sterke kommunikasjonsstrategier som har beina på jorden. Vi legger bort utdaterte standarder og utvikler skreddersydde prosjekter for hver merkevare, og kombinerer moderne kreativitet med innovative markedsføringsløsninger. Vi tenker annerledes, skaper forskjeller og får forskjellen til å bli lagt merke til.
... kvalitet som grunnprinsipp for mer leveverdige rom. BİOFİS er en verdensomspennende merkevare som aldri er fornøyd med suksessen av de tjenestene som tilbys, er oppmerksom på endrede behov, og med sin fleksible struktur og utviklende teknologi, designer produkter og tjenester som tilfører verdi til kundenes liv og skiller dem fra mengden.
Tyrkia, Istanbul-Anadolu
VI som Grafhum; Vi ser fremtiden som en representasjon av å dele suksess og liv sammen. Mens vi vokser vår merkevare, tror vi på å være sammen med våre ansatte, handle profesjonelt og dele gode og dårlige dager sammen. Når vi gjør produksjonsbevegelser som former fremtiden, har vi tatt i bruk ikke bare eksportorienterte, men også riktig kvalitet og tidsriktig service. Skilt; Skilt er alltid en...
Tyrkia, Istanbul
... rettmessige verdi i forbrukernes øyne, investerer vi kontinuerlig i vårt merke og handler for å heve tilliten til oss i alle prosjektene vi gjennomfører. Den stadig økende konkurransen i landets økonomi gjør det viktigere enn noen gang for selskaper å skape sterke merker. Gülsan Alüminyum er ikke bare en foretrukket merkevare for innenlandsk forbruk, men også på vei til å bli en produktgruppe som eksporteres til flere av verdens ledende land med sine aluminiumprofiler. Tilliten til Gülsan har ikke bare vært begrenset til Tyrkias grenser, men har også blitt utvidet til over 30 land på 5 kontinenter.
... deg for vårt selskap og våre produkter. I denne forbindelse har vi en månedlig produksjonskapasitet på 30 000 enheter for produksjon av luftfjærer og leverer 40 000 typer reservedeler. Vi hjelper våre partnere med å minimere fraktkostnadene, rask levering, høy standard produktkvalitet, privat merkevare og kundetilfredshet. Du kan finne alle produktene dine i ett selskap; vi er ditt innkjøpskontor i Tyrkia. Vårt selskaps slogan er: Gode relasjoner begynner med tillit.
... og pålitelige produkter til sine kunder, vil fortsette sine kundetilfredshetsfokuserte tjenester med økende prestasjoner i fremtiden takket være sitt dynamiske personale, sterke merkevare og stadig utviklende struktur.
Portefølje (1)
Tyrkia, Ankara
Som Andome Web tilbyr vi tjenester innen skreddersydde nettsteder, bedriftsnettsteder, SEO-optimalisering og Google AdSense-administrasjon. Med vår innovative designforståelse jobber vi for at du eller din merkevare skal fremstå mer profesjonelt. Hvis du også ønsker å bli mer profesjonell i din virksomhet, kan du ta kontakt med oss.
Tyrkia, Istanbul
...Akçay Çeyiz har overført sin bransjeerfaring fra 1990 til Evlen Home Collection-merket og har en sterk forhandlerorganisasjon i Anatolia. Gjennom franchising-arbeid øker de sin markedsinntrengning for hver dag som går, og med sin nettbutikk når de gradvis ut til målgruppen over hele verden. Takket være salgsorganisasjonen i Gulf-landene, Midtøsten, Nord-Afrika, de tyrkiske republikkene og Balkan, møter Evlen Home Collection-produktene sine kunder på tre kontinenter, og blir mer og mer en global merkevare med en konkurransedyktig prisstrategi for hver dag som går.
Tyrkia, Mersin
...Bedriftsnettsteder som representerer institusjoner omfatter nettsteder til organisasjoner som driver økonomisk virksomhet eller tilbyr offentlig tjeneste. Veien til å bli en anerkjent og pålitelig merkevare for disse organisasjonene går gjennom godt utformede nettsteder som representerer dem på riktig måte. Bedriftsvirksomheter må inkludere mye informasjon om seg selv på sine nettsteder. Mersin webdesign...
Tyrkia, Ankara
UGM RENT A CAR, som vil bringe en annen forståelse til korttidsutleie av biler, har som mål å betjene sine kunder med en forståelse som skiller seg ut i bransjen og gjør en forskjell. Den ble opprettet med tanke på forventningene til kunder som leier for forretnings- eller private formål, en merkevare som har en institusjonell struktur i tråd med deres forventninger, men som de også opplever som...
... forbrukernes foretrukne merkevare, ikke bare som innenlandsk forbruk, men også som en produktgruppe som eksporteres til flere av verdens ledende land. Tilliten til Devecioğlu har ikke bare vært begrenset til Tyrkias grenser, men har også bevist seg selv i utlandet.
Portefølje (10)
Tyrkia, Bursa
... og utvidet sitt produktsortiment, og har dermed skapt en varig merkeverdi både på innenlandske og utenlandske markeder. Som en merkevare kjent for sin tjenestekvalitet og tillit, har den vedtatt å opprettholde denne visjonen; med fokus på kundetilfredshet, har den påtatt seg en misjon for å ivareta menneskelige faktorer, arbeidssikkerhet og miljøverdier.
Tyrkia, Bursa
... pikésett. Ved å følge med på nyvinningene i bransjen, har KUPON HOME utviklet sin teknologiske infrastruktur for kontinuerlig utvikling og utvidet sitt produktsortiment, og har dermed skapt en varig merkeverdi både på innenlandske og utenlandske markeder. Med en anerkjent tjenestekvalitet og som en pålitelig merkevare, har de vedtatt å opprettholde denne visjonen, og har påtatt seg et oppdrag som...
Tyrkia, Gaziantep
... informert om prosessene og hjelper dem med å tilpasse seg endringene i bransjen. I tillegg tilbyr våre laboratorier teknisk støtte til kundene våre innen produktutvikling og emballasjedesign. Daffodil anti-aldringskrem, våtservietter, lommetørklær, sjampo, hånd- og ansiktskrem, ungdommelig krem, bleier, barneblekrem, sminkefjerningsservietter er produkter vi produserer, samt merkevare- og...
Tyrkia, Gaziantep
...Aziz Halı, som har vært en merkevare siden 1984 og har klart å nå mange regioner og husholdninger, etablerte sin egen produksjonsfabrikk i 1984 og har blitt en av de etablerte selskapene som betjener teppeindustrien med sitt ekspertteam. Vårt selskap, som har 100 % eksport, har gjort kundetilfredshet, levering, innovasjoner og kvalitet til sine prinsipper, og har bevist dette gjennom innovasjonsarbeid og F&U designprosjekter. I tillegg har det vært vårt eneste mål å sikre kvalitet ved å etablere oss på toppen av bransjen.
...vårt mål er å gi dere den beste servicen så raskt som mulig. Fortsettelsen av våre kommersielle forhold med firmaene vi har samarbeidet med i mange år, skyldes gjensidig forståelse og vårt fokus på maksimal service. For å kunne tilby dere en mer nærliggende tjeneste, utvikler vi Workwear Partner for å imøtekomme deres forespørseler om engrosprodukter. I tillegg vil vi tilby tjenester gjennom vår merkevare Wawaskeesh på e-handelsplattformer. I vårt 21. år ser vi frem til å dele vår kvalitet og erfaringer med dere i våre nye merkevareprosjekter og håper på å bli kjent med dere...
Tyrkia, Konya
... interessenter og ansatte som vi samarbeider med i prosjekter, og vi ønsker å skape gjensidig nytte. KUT-SAN er en ny virksomhet. Den har et ungt og dynamisk team. Tyrkia har tatt et stort skritt for å bevise seg selv. Denne unge organisasjonen har som mål å nå det europeiske handelsvolumet og markedet. Den har et ønske og en innsats for å bruke landets og Europas ressurser på en idealistisk måte. Hovedmålet for disse unge entreprenørene er å vinne mennesker. Vi ønsker å opprettholde og øke vår pålitelighet og preferanse som merkevare, og vi har som mål å vinne våre kunders hjerter.
Rivasol ®-familien har klart å bli en ledende merkevare innen produksjon av Rød Kalifornisk Orm (Eisenia Fetida) og Organisk Fast Ormegjødsel, og har oppnådd denne ledelsen gjennom sin egen FoU, markedsføring og merkevarebyggingskompetanse. Rivasol ®-familien bygger sin bærekraftige vekst på; 5 års erfaring og bransjekunnskap, våre bedriftsverdier som alltid prioriterer å tilby produsenter og...
Portefølje (3)
Buzlu Konfeksiyon Giyim San. ve Tic. A.Ş. har i 10 år vært en suksessfull aktør i tekstilbransjen, og vi representerer vårt selskap med stolthet både nasjonalt og internasjonalt. Vår egen merkevare, BUZLU, tilbys i utlandet med den beste kvaliteten og de mest konkurransedyktige prisene, og vi sørger for problemfri levering. De importerte stoffene og fibrene våre blir nøye omdannet til dresser av...
... produktene når kundene våre i god stand. Alle våre produkter bruker vannbasert lakk og vannbasert maling som ikke er skadelig for menneskers helse. Hvis ønskelig kan vi designe produktene spesialtilpasset dere, eller vi kan inkludere deres merkevare på de kjøpte produktene. De mest solgte produktene våre er vegghyller, monitorheiser, notatbokheiser, vegghyller og barneromshyller. De mest brukte materialene våre er MDF, bøk massivpanel, furu massivpanel, gran massivpanel, bøk kryssfiner, poppel kryssfiner, bjørk kryssfiner og sponplater. Når du velger oss, har du gjort et godt valg.
Portefølje (1)
... etableringen har vi hatt som mål å være et ambisiøst selskap og merkevare i vår bransje, og vi nærmer oss dette målet med sikre skritt for hver dag som går. Gelişimnet har som mål å tilby design, programvare og rådgivningstjenester som overstiger dine behov, for å tilfredsstille både deg og kundene dine. Internett, som er vår tids oppfinnelse, åpner stadig nye forretningsområder og skaper nye...
... ansatte, kunder og samarbeidende selskaper.\n\nVISJON: Å delta i lokal og regional konkurranse for å bli en ledende og foretrukket merkevare i denne sektoren.\n\nMISJON: Å bli en foretrukket merkevare ved å oppnå kundetilfredshet, tillit, respekt for arbeid, besluttsomhet, oppriktighet og ved å jobbe stabilt og dedikert."}...
Tyrkia, İstanbul
Skala Holding Unaturlig. Full kjemi I 2008 startet Skala Holding sine første aktiviteter på det europeiske markedet, og i 2015 begynte de å operere på det tyrkiske markedet. Primært produserer Skala Kimya bilpleiekjemikalier, og i vekstfasen har de også begynt å produsere industrielle vedlikeholdskemikalier. En annen merkevare etablert under Skala Holding er Krafting Kimya, som har begynt å...

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play