Misjon Å sikre tilgang til pålitelig mat og kvalitets landbruksprodukter som er nødvendige for vårt land og verdensmarkedene, å sørge for bærekraftig bruk av landbruks- og økologiske ressurser, samt å fastsette og implementere politikk for å heve levestandarden i landlige områder. Visjon Innen mat og landbruk; å maksimere tilfredsheten til produsenter og forbrukere, å gjøre Tyrkia til en regional leder og en global aktør i verden.
Portefølje (3)
Tyrkia, Atakum/samsun
...grenknusere, teinnsamlingsmotorer, jordbor, olivenriste maskiner, alle hageredskaper, osv. landbruksutstyr og deres reservedeler. som er kjent som førsteklasses og profesjonelle i kategorien, tilbyr forbrukerens forespørsel og behov. VI ER ET SELSKAP som har som mål å se glade forbrukere i hvert eneste felt. I denne sammenhengen adopterer vi en-til-en-forbrukerrelasjon som en enkelt strategi. Ved å...
|TR| SEKİZ MİMARLIK MÜHENDİSLİK A.Ş tilbyr kvalitet i Tyrkia med stor disiplin og grundighet, i samsvar med internasjonale standarder, til verdens forbrukere. SEKİZ MİMARLIK MÜHENDİSLİK A.Ş er en av lokomotivene i den eksportrettede byggebransjen i Tyrkia. For informasjon og forespørseler angående vår eksport, kan du kontakte oss via www.sekizmimarlik.com. |ENG| For Arkitektur og Ingeniørfag...
... markedsføringskommunikasjon innenfor de komplekse systemene av dagens digitale markedsføringstrender. I denne raskt skiftende verden av teknologi og markedsføringsintegrasjoner som påvirker hvordan forbrukere interagerer med online innhold, designer vi bærekraftige og meningsfulle strategier for merker. Vi utvikler datadrevne løsninger og skaper vinnende digitale markedsføringsstrategier ved å analysere forbrukernes kjøpsatferdsmønstre.
Siden 1999 har vi vært et selskap som produserer kjemikalier for industri og tekniske tjenester (vedlikehold-beskyttelse-tilsetningsstoffer og rengjøring). Våre produkter distribueres til forbrukere i innlandet gjennom forhandlerkanaler, mens vår eksport til utlandet tilbys på markedet via distributører basert på land.
Espaş Cosmetics ble etablert i 2000 for å tilby kvalitative produkter med en utmerket serviceforståelse innen kosmetikksektoren, og har presentert Ixora-merket til forbrukernes anerkjennelse. Espaş Cosmetics er et viktig varemerke som blir nevnt og foretrukket av forbrukere i sektoren med et felles leverandørnettverk og kjedebutikker i Tyrkia og verden. Espaş Cosmetics, som har som mål prinsippet...
Tyrkia, Izmir
... til bønder og til og med forbrukere, samt å lede agri-teknologi og bærekraftig vekst. Samarbeid og samarbeid med alle interessenter er en nødvendighet for bærekraft. Naras har derfor som mål å skape en sterk verdikjede gjennom alle sine interessenter. Naras, som viser sin besluttsomhet og dedikasjon til kvalitet og innovasjon gjennom sitt verdifulle partnerskap, har som mål å bli et universelt...
Tyrkia, Antalya
... produktsortiment og kvalitet styrker de sin posisjon i bransjen dag for dag. Vår visjon er å være et av de første merkene som kommer til tankene når man snakker om "Kvalitets Glassbalkongsystemer". Å anerkjenne det tyrkiske merket i verdensmarkedet som "Kvalitets Glassbalkongsystemer". Vår misjon er å tilby våre forbrukere de beste produktene og tjenestene innen glassbalkonger og vinterhager. Å...
...er 2500 m2 og er planlagt å være i drift 24/7. Vår månedlige totale produksjonskapasitet er 1.200.000 ferdige produkter, og investeringer er planlagt for å doble kapasiteten vår i 2. kvartal 2022. Vårt mål er å åpne vår andre fabrikk i Istanbul i 2023, for å betjene forbrukere i forskjellige produktgrupper i tråd med markedets behov.
Portefølje (2)
...BİRELİN, et ledende merke i Tyrkias kvinneklærindustri siden 1996 med sin strategi "å tilby kvalitets- og innovative produkter gjennom høy design", fokuserer på kundetilfredshet med sitt produktsortiment og rike kolleksjoner. Med et bredt utvalg av både stilige og uformelle produkter, er BİRELİN tilgjengelig for forbrukere i BİRELİN-butikker og på nett. BİRELİN, som for tiden tilbyr tjenester til kunder gjennom 33 butikker i utlandet i Aserbajdsjan, Kina, Russland, Ukraina, Hviterussland, Kasakhstan og snart åpner i USA, gir sysselsettingsmuligheter til 450 personer.
..."Vårt selskap, som produserer med den nyeste teknologien i verden, støtter bransjen med FoU-arbeid." Case anser det som en ufravikelig prinsipp å levere den høyeste avkastningen fra produktene til forbrukerne, og vil absolutt ikke gi avkall på sine prinsipper i denne saken. Case har besluttet å utvide sitt produktsortiment, og opprettholder den samme kvaliteten og serviceforståelsen. Vi takker alle forbrukere, både innenlands og utenlands, og sender våre respekt og kjærlighet...
... uten å miste denne kulturen. På dette punktet har det blitt en matbedrift med en voksende, utviklende og vellykket bedriftsidentitet. Vi kan utvikle følelsesmessige bånd med mange forbrukere med vårt brede utvalg av produkter som vi kan henvende oss til for enhver smak. Vårt merke, som bringer lykkelige øyeblikk til forbrukere i alle aldre, støtter også denne tesen med de utførte studiene. Vi har som mål å opprettholde kontinuiteten i å være det mest vellykkede selskapet innen bakeriprodukter i matsektoren dag for dag, med profesjonelt personale i produksjons- og administrasjonsavdelingene.
...Vi, som Pakten Health Products Co., er produsent av babybleier, voksenbleier, voksenbukser, våtservietter, sengetøy, flytende såpe og babyshampoo i Gaziantep, Tyrkia siden 2000. Pakten's største prinsipp er å produsere kvalitetsprodukter og å bringe sine forbrukere sammen med produkter av den nyeste teknologien. Ved å eksportere 70 prosent av sine produserte produkter, har Pakten vært blant de...
... laserklipper som det har lagt til sine investeringer, fortsetter å forbedre sin produksjon og produktkvalitet kontinuerlig. Traktor Frontlaster og Tilbehør, Gravemaskin, Kombinert Korn Såmaskin, Pneumatisk Såmaskin Alparslan Landbruk, som produserer en systematisk kombinert treskemaskin, lagringsmobil enkel- og dobbeltbånd blandemaskin, tilbyr sine forbrukere mer teknologiske produkter i hver ny periode.
Portefølje (2)
Nextone har som mål å gi forbrukere over hele verden tilgang til plaster og sårpleieprodukter av høyeste kvalitet. For å oppnå dette målet produserer de sine produkter med kontinuerlig forskning og utvikling av høyeste kvalitet. Produktkvaliteten er godkjent av ISO 9001:2005, CE-sertifikat og T.C. Helsedepartementets kontroller. Nextone-merket kobler helse sentre, sykehus, apotek og utvalgte supermarkeder med forbrukere over hele verden gjennom produkter av høyeste kvalitet.
Tyrkia, Istanbul
NAPPA som selskap har en lang historie i sin reise frem til i dag, og har startet sin reise for å presentere helt nye produkter til forbrukere og direkte lærklesektor på slutten av 60-tallet. NAPPA åpnet sin første butikk i KAPALIÇARŞI (Istanbul), som har vært sentrum for finans, håndverk og handel i Middelhavet og Nærøsten i århundrer med sine historiske trekk som er unike i verden. Målet er å...
... våre kan nå. Våre kunder kan også dra nytte av informasjon om produktene og våre etter-salgs muligheter etter kjøpet. Innenfor rammen av ansvarlig markedsføringspraksis, har vi en tilnærming som tar hensyn til sosiale forskjeller i kommunikasjonen av våre produkter og tjenester, respekterer menneskerettigheter, og deler rettferdig, transparent, åpen og korrekt informasjon. Vi gjennomfører prosjekter for å øke bevisstheten blant kunder og forbrukere om miljømessige og sosiale spørsmål.
Tyrkia, Istanbul/tuzla
... næringsverdier når de trengs, ved å nøye velge og bearbeide dem uten å miste deres egenskaper og uten tilsetningsstoffer. Hva er frysetørking? På grunn av den økende etterspørselen etter naturlige matvarer har forbrukervanene endret seg, og som et resultat er preferansene også rettet mot sunn mat. I så fall blir frysetørket mat det beste alternativet. I dag foretrekker forbrukere økologiske og produkter...
... den nyeste teknologien i verden, støtter bransjen med FoU-arbeid." Case anser det som en ufravikelig prinsipp å levere den høyeste avkastningen fra produktene til forbrukeren, og vil absolutt ikke gi avkall på sine prinsipper i denne saken. Case har besluttet å utvide sitt produktsortiment, og vil igjen adoptere samme kvalitet og serviceforståelse. Vi takker alle forbrukere, både innenlands og utenlands, og sender våre respekt og kjærlighet...
Tyrkia, Istanbul
...betjener sine kunder med sin sterke e-handelsidentitet. Evasist; Lover å tilby et bredt utvalg av produkter innen kjøkken, hjemmetekstiler, hjemmedekorasjon, komplementære møbler, lysekroner, bad, elektriske apparater og hjemmelivskategorier. Sloganet til Evasist, som er klar til å møte kundene sine med sitt nye butikkonsept som spesielt vil begeistre kvinnelige forbrukere, er "Din Hjemmeassistent...
Tyrkia, Istanbul
... å tilfredsstille kravene fra verdensomspennende forbrukere og oppnå best mulig ytelse mellom Zilan og kundene. Zilan har for tiden oppnådd alle teknologisertifikatene som brukes over hele verden. Merkevarestrategi: Zilans globale merkevarestrategi har som mål å posisjonere selskapet som et internasjonalt merke.
... teknologiske systemer som har økt kapasiteten vår med 100 %. Dette har gjort oss til en voksende, utviklende og vellykket matbedrift med en sterk bedriftsidentitet. Med vårt brede produktspekter kan vi skape følelsesmessige bånd med mange forbrukere. Vårt merke gir lykkelige øyeblikk til forbrukere i alle aldre, og dette støttes også av vårt arbeid. Våre produkter er produsert under kvalitets- og...
... et halvt århundre. Våre produkter er produsert med dagens teknologi og når nå forbrukere fra hele verden. Vi legger stor vekt på miljøet og menneskers helse; derfor er vår anlegg innrettet for å forhindre forurensning, beskytte miljøet og ivareta hygiene. Spesielt våre sesamfrø, tahini og tahini halva er i høy etterspørsel i både innenlandske og internasjonale markeder. Vårt hovedmål er å være det første merket som kommer til tankene i matsektoren, og å bli et globalt merke innen sesamfrø, tahini og halva. Våre globale sertifikater er; ISO, HELAL, KOSHER.
... bringe det som finnes i naturen; smak, lukt, farge, tekstur osv., med alle sine fordeler, til bordene til våre forbrukere. For dette formålet blir alle produkter kontrollert i alle prosesser fra frø til bord, basert på den tyrkiske matkodeksen, lokale forskrifter og internasjonale standarder, og alle nødvendige betingelser i produksjonsprosessene blir oppfylt.
Vi tilbyr tjenester innen LCD- og plasma-TV-er fra LG, et merke som er svært populært blant forbrukere på grunn av sin høye ytelse. Vi betjener dere med vårt ekspertteam. Vi utfører alle typer vedlikehold og reparasjoner, og vi kontrollerer alt under garanti. Baygop Elektronik er autorisert LG TV-service i Istanbul, og vi betjener områdene Sultangazi, Arnavutköy, Esenler, Bayrampaşa, Gaziosmanpaşa og Eyüp. Våre tjenester fokuserer hovedsakelig på LG TV-service.
Tyrkia, Kahramanmarsh
... Forbrukere. Som et tyrkisk merke som konkurrerer med verdensmerker, gjorde Bambino mange industrielle investeringer i 2012, inkludert modernisering av produkter og emballasje som fikk selskapet til å gå raskere.
Tyrkia, Gaziantep
... effektivitet, oppfyller våre delings- og samfunnsansvar, og bygger tillitsbaserte relasjoner ved å etablere god kommunikasjon mellom kunder og forbrukere. Med vår kunnskap, ferdigheter og erfaringer har vi som mål å produsere kvalitetsprodukter og jobbe løsningsorientert, og med prinsippet om 'tillit' tar vi denne veien til det høyeste nivået av suksess. Gjennom innovative og bærekraftige investeringer ønsker vi å spille en aktiv rolle i sektoren. Vi sikrer kundetilfredshet uten å stille betingelser, og leverer til rett tid uten å gå på kompromiss med kvalitet.
Tyrkia, Akşehir
Ernæring er et av de viktigste elementene for et sunt og balansert liv. Basert på dette har vi som mål å tilby våre forbrukere de reneste, mest fordelaktige og ferskeste produktene til de som bryr seg om et sunt liv. Vi etablerte BAYSAL TOHUMCULUK GIDA HAYVANCILIK SANAYI TICARET LIMITED COMPANY i 2016 for å kombinere vår erfaring med tre generasjoner av landbrukserfaring. Vi produserer ulike...
Tyrkia, antalya
... forbrukere med fokus på kvalitetsservice. I dag tilbyr vi våre kunder nye modeller og merker av biler, og vi tror at tilfredse kunder vil ta oss videre. Vår beslutning som selskap er å fortsette med alle former for innovasjon og endring for å øke vår merkeverdi og gjøre dere enda lykkeligere. Atlas Oto Kiralama...
Tyrkia, Istanbul
Vi er et selskap som har som mål å se alle som lever på jorden som profesjonelle forbrukere og streber etter å plassere skomodeller ved føttene og i skoskapene til alle, uansett hvor du går ...

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play