... en brukervennlig plattform og enestående støtte, gjør Supsis integreringen av digital kommunikasjon i den daglige driften enkel og grei. Hva kan du gjøre med Supsis? Forskning viser at 60 % av kundene opplever lange ventetider når de ringer kundeservice, noe som er frustrerende for dem. Supsis gir kundene dine følelsen av å snakke med en live operatør 24/7. Utenom arbeidstid kan kundene få svar på spørsmålene sine via SMS eller e-post. Kostnadene for kundeservice reduseres, tid spares, kundekonverteringer økes, og viktigst av alt, kundene dine blir fornøyde og glade.
myi® Mining, Fiber, Garn, Tekstil, Lær, Petroleumsprodukter Produksjonsindustri og Handel er et produsent- og handelsfirma. myi® har kontorer og produksjonsenheter i Italia, Portugal, Tyskland, Kina og Tyrkia. Hovedaktiviteter og produkter er; operatør av 2 marmorbrudd og 2 marmor- og natursteinsfabrikker i Tyrkia, produsent av garn i Tyrkia, eier av 6 polyesterfiberlinjer i Suzhou, Kina, har joint venture med hjemmetekstilgruppe i Tyrkia og Kina. I tillegg har vi også et sterkt innkjøpsteam som er klare til å gi tjenester, prisfordeler og kvalitetsprodukter etter dine behov.
Tyrkia, Izmir
Som operatør i den stadig voksende og utviklende globale industrirengjøringssektoren, produserer og eksporterer Euromak maskiner av verdensklasse med sine ekspertressurser, etter-salgsservice og kontinuerlig utviklende teknologi. Euromak er et merke som forstår sektoren og produserer for sektoren med sin avanserte produksjonslinje, ekspertansatte og erfaring i bransjen. Det har blitt et kvalitets...
... ledende merker, og blitt anerkjent som en av hovedaktørene som former operatør kol og pano systemer-sektoren, og dermed blitt en frykt for konkurrentene. Med sin interesse, ekspertise og erfaring har de klart å oppnå en ledende posisjon foran konkurrentene på kort tid, ved å opprettholde den modulære strukturen i sine kol- og pano-design, samt å tilby estetikk, holdbarhet, pris og evnen til å imøtekomme...
... inn informasjon fra søkere. Basert på innhentede opplysninger om skipspersonell, identifiseres passende skip i henhold til de ønskede egenskapene. Det gjennomføres konsultasjoner med skipspersonellet for å velge riktig skip og riktig operatør. Deretter blir skipspersonellet henvist til relevante firmaer, med nødvendige betingelser oppfylt, basert på bilaterale samtaler med virksomhetene. Ved oppstart av ansettelsen følges det opp om avtalen er overholdt, og skipspersonellet blir jevnlig kontaktet i løpet av kontraktsperioden. Hvis det oppstår problemer, vil vårt firma ta ansvar.

europages-appen er her!

Bruk vår forbedrede leverandørsøk eller lag dine henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen for kjøpere.

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play