Frankrike, Lyon
...Borne tactile de satisfaction EXPRESSYON pour comptoir Expressyon er en profesjonell applikasjon for tilfredshetsundersøkelser for terminaler, nettbrett, smarttelefoner eller e-poster, som lar deg lage dine egne tilpassede og grafiske spørreundersøkelser, og enkelt analysere svarene online. EXPRESSYON gjør det mulig å måle følelsen til kundene dine med et enkelt trykk, via smiley-spørsmål...
Portefølje (33)
Portugal, Lisboa
...Vi gjennomfører telefonundersøkelser i Frankrike fra våre lokaler i Lisboa (Portugal). Undersøkelser og meningsmålinger blant privatpersoner (B2C): - Kundetilfredshetsundersøkelser på vegne av bedrifter (banker, forsikringsselskaper, helseforsikringer). - Bruksstudier innen dagligvarehandel. - Barometre og avstemninger om oppsigelser (telefoni, elektrisitet, gass, energi). - Barometre for...
Portefølje (8)
Belgia, Bruxelles
...IntoTheMinds er et undersøkelsesinstitutt basert i Frankrike og Belgia. Undersøkelser kan gjennomføres i alle land takket være våre B2B- og B2C-paneler. Uansett hva slags prosjekt du har, vil vi kunne tilby deg et representativt utvalg. Du vil også motta støtte fra A til Å i gjennomføringen av undersøkelsen. Fra formuleringen av spørsmålene til den statistiske analysen av resultatene, inkludert valg av måleskalaer, sørger IntoTheMinds for full prosjektledelse. Velg roen ved å overlate prosjektet ditt til det mest grundige undersøkelsesinstituttet på markedet.
Portefølje (4)
Frankrike, Paris
...IntoTheMinds er et undersøkelsesinstitutt basert i Frankrike og Belgia. Undersøkelser kan gjennomføres i alle land takket være våre B2B- og B2C-paneler. Uansett hva slags prosjekt du har, vil vi kunne tilby deg et representativt utvalg. Du vil også motta støtte fra A til Å i gjennomføringen av undersøkelsen. Fra formuleringen av spørsmålene til den statistiske analysen av resultatene, inkludert valg av måleskalaer, sørger IntoTheMinds for full prosjektledelse. Velg roen ved å overlate prosjektet ditt til det mest grundige undersøkelsesinstituttet på markedet.
Portefølje (4)
Belgia, Bruxelles
I over to tiår har Sonecom-kontoret vært den foretrukne partneren for mange institusjoner og organisasjoner når det gjelder gjennomføring av undersøkelser, meningsmålinger og dybdeanalyser. Vår tilnærming er vitenskapelig og pragmatisk. Vår samarbeidsfilosofi er basert på en grundig forståelse av behovene og implementeringen av en skreddersydd løsning som kombinerer teknisk kompetanse og kreativitet. Takket være pålitelige og nyanserte resultater gir rapportene våre en reell informasjonsverdi.
Statistiske undersøkelser og analyser både for studenter (skriving av avhandlinger) og for selskaper, dvs. selskapsutvikling, opplæring av personale, opprettelse av spørreskjemaer, skriving av statistiske studier. Opprettelse av infografikker.
Frankrike, Nantes
Gide har siden 1995 støttet fagfolk innen markedsundersøkelser, sosiale studier og meningsmålinger med banebrytende teknologiske løsninger: - Oppsett av multimodale og multikanal online undersøkelser - Statistisk analyse, databehandling - Dashbord for visualisering av undersøkelsesresultater Gide tilbyr skreddersydde løsninger og støtter sine kunder gjennom hele produksjonskjeden for studier...
Frankrike, Lyon
... (Life Science, Industri, Tjenester…). Vi tilbyr tjenester innen behandling, revisjon, statistisk rådgivning, og til slutt opplæring gjennom vårt godkjente opplæringssenter. Ekspertise, allsidighet og fleksibilitet er blant våre største styrker, som våre partnere setter stor pris på. Ikke nøl med å besøke nettstedet vårt for å se nærmere på våre intervensjonsmetoder og typene oppdrag vi jobber med! Vi står til disposisjon for enhver mer spesifikk forespørsel.
Tyskland, Bielefeld
... • Markedsføringssjekk o Måling av suksess for markedsføringsaktiviteter • Medarbeidertilfredshet o Medarbeiderperspektiv o Arbeidsmiljøindeks Datainnsamlingen skjer i form av telefonintervjuer (CATI) eller online (CAWI). Nyttiggjøring / Fordeler Informasjonsfordel: Du har alltid oversikt over markedet og kan raskt reagere på utviklinger og trender. Styrking av kundeforholdet: Du kan presist...
Belgia, Mont-Saint-Guibert
CluePoints tilbyr en sentral løsning for statistisk overvåking: den bruker unike statistiske algoritmer for å bestemme kvaliteten, nøyaktigheten og integriteten til dataene fra kliniske studier både under og etter gjennomføringen av studien.
Frankrike, Balma
...BVA er et innovativt og effektivt institutt. BVA er det 4. største forskningsinstituttet i Frankrike. BVA tilbyr pakker med studier og skreddersydde undersøkelser, både kvalitative og kvantitative, i Frankrike og internasjonalt, innen alle bransjer. BVA's oppdrag er å tilpasse sine løsninger til kundenes behov. Som et forsknings- og rådgivningsselskap, spesialist på atferd, er BVA anerkjent som...
Frankrike, La Rochelle
...TECHNI'SENS er et selskap spesialisert innen markedsundersøkelser og meningsmålinger. TECHNI'SENS er et ekspertfirma innen sensorisk analyse, forbrukerforskning og markedsstudier. Instituttets rolle er å støtte selskaper som markedsfører forbruksvarer, spesielt innen næringsmiddelindustrien, kosmetikk og dyrefôr, for å hjelpe dem med utvikling og forbedring av produktene sine.
...-samtaler. Innkommende og utgående samtaler. VOIP, CRM og statistiske rapporter. Flerspråklige samtaler og tjenester. - Oppdatering av databasen - Kvalifiseringssamtaler - Tilfredshetsundersøkelser - Cross-selling og upselling - Utvikling av porteføljer - Kundelojalitet og -bevaring - Tilfredshetsundersøkelser og meningsmålinger - Avtale om besøk/møter for salgsteam - Undersøkelser...
Portefølje (4)
Vi tilbyr bedrifter og byråer premium rom og lokaler for Markedsundersøkelser og Forskning (både i Barcelona og Madrid). Dette er rom som er hundre prosent tilpasset kundens behov, og vi tilbyr kvalitative tjenester og arrangementer for bedrifter. De er den perfekte scenen for å gjennomføre forskningsmetoder og markedsundersøkelser (intervjuer, fokusgrupper, osv.) og det ideelle stedet for å holde ethvert bedriftsarrangement (pressekonferanser, møter, presentasjoner, opplæring, workshops, teambuilding, osv.).
Spania, Paterna
... anerkjennelse: IRTIC (Institutt for Robotikk og Informasjons- og Kommunikasjonsteknologi ved Universitetet i Valencia) konsoliderer vi oss som et selskap med stort potensial og skiller oss ut fra resten ved vår vilje til å gjøre ting riktig.
Portefølje (4)
Hellas, Pefkohori
Siden der alle kan stemme på sitt land og dermed fremme det til toppen av listen.
...kontroller, feltmonitorering og rapportering er en selvfølge for oss. VÅRT KVALITETSLOFTE Kvaliteten på dataene vi samler inn, er viktig for oss. Den kontinuerlige utvekslingen mellom alle ansatte involvert i prosjektet er en viktig forutsetning for å oppfylle dette kravet.
Romania, Bucuresti
... beslutninger. Effekten av markedsstudier kan kvantifiseres i omsetning, som rapporteres å ha økt med +29 % år-over-år av selskapene som gjennomfører dem. Studier og analyser av markedet som MKOR Consulting utfører: Studier av muligheter - Markedsstudier, Muligheter i nye markeder, Innovasjon og prognoser, Konkurranseanalyse, Mystery shopping B2B Strategi - Merkevarekjennskap, Merkevaretilfredshet og...
Nederland, Nijmegen
Velkommen til EM Forskning. Lite, men fint. Raskt og enkelt. Effektivt og virkningsfullt. Hos deg på stedet ved å ta arbeid av hendene dine, på avstand ved å utføre skreddersydd forskning for deg, eller en kombinasjon av begge når et bidrag til kvalitetsforbedringen i din bedrift er ønskelig. EM Forskning er her for deg. Ingen stort kontor med tunge strukturer og trege prosesser, men en liten og effektiv organisasjon som virkelig står klar for deg. Alt er fokusert på å være til best mulig hjelp for deg.
... seg av våre tjenester for å vurdere sine prestasjoner og analysere markedets dynamikk, for å diagnostisere og løse sine markedsførings- og salgsproblemer, samt for å identifisere og utnytte vekstmuligheter. Nielsen er til stede i mer enn 100 land. Hovedkontoret vårt ligger i New York, og våre viktigste regionale forretningssentre er plassert i Schaumburg (Illinois), Wavre (Belgia), Hongkong, Sydney (Australia), Buenos Aires (Argentina) og Nicosia (Kypros).
Belgia, Bruxelles
Frankrike, Paris
Pollyvox er løsningen for dine nettstudier som gir deg kvalifiserte paneldeltakere for å svare på studiene dine. Våre paneler er utelukkende dedikert til nettbasert kvantitativ forskning.
Frankrike, Nanterre
... klima, undersøkelser av intern kundetilfredshet (i bedrifter om problemstillinger knyttet til IT, organisering, interne prosesser...), eksterne kundetilfredshetsundersøkelser (B2B eller B2C), og rene meningsmålinger om spesifikke temaer. Vår store merverdi ligger også i opprettelsen av barometre og i den statistiske analysen av resultatene og dataene fra tilfredshetsundersøkelsen vi behandler.
... vårt og den individuelle tilnærmingen til hver kunde gjør at vi kan gjennomføre pålitelige undersøkelser og analyser. De mottatte rapportene og detaljerte utarbeidelsene blir et solid grunnlag for å ta riktige forretningsbeslutninger. Det viktigste punktet er kunden og hans eller hennes tilfredshet med kjøpet eller bruken av våre tjenester. Våre analyser i form av diagrammer og rapporter viser alt vi egentlig trenger for å forbedre salget vårt.
Hellas, New Ionia
Utvikling av statistiske analyser og databehandling. Den fremragende vitenskapelige kompetansen til våre samarbeidspartnere sikrer rask levering av analyser og garanterer påliteligheten av resultatene. Våre tjenester tilbys til studenter ved enhver universitetsfakultet for individuelle oppgaver i kurs, samt som en del av deres bacheloroppgave. Våre tjenester: • Design og utvikling av databaser egnet for statistiske analyser. • Elektronisk datainnsamling. • Import av data til regneark. • Behandling, analyse og tolkning av resultater. • Undersøkelse og testing av statistiske hypoteser.
Ukraina, Dnipropetrovsk
Global leverandør av kontaktsenter-tjenester innen både innkommende og utgående områder.
Call-senter, innkommende og utgående, telemarketing, e-postbehandling og faksbehandling, samt trening og coaching.
Tyskland, Recklinghausen
...Ved vår beliggenhet i Recklinghausen, NRW, tilbyr vi våre call center-tjenester 365 dager i året, 7 dager i uken og 24 timer i døgnet (24/7).
Portefølje (5)
Kommunikasjonsbyrå. Telefonservice, hotlines, bestillingsmottak, chatservice, nettstøtte, telesalg, kundeservice samt back-office, ordrebehandling og kredittforvaltning.
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play