Spania, Barcelona
...Forbrukerne er klare for digitalt engasjement i handelsrommet. Mobile enheter brukes ofte i kjøpsprosessen, og mulighetene for å hjelpe til med å utdanne, informere og underholde er uendelige. I tillegg kan innsamling av data i disse nøkkeløyeblikkene være et utrolig læringsverktøy for merkene. Vi bruker digitale markedsføringstaktikker for å hjelpe til med å omdanne nysgjerrighet til handling.
Portefølje (6)
Spania, Vitoria
...Markedsstudier er nødvendige for å ta riktige beslutninger før man gjør store investeringer. Innhenting av relevant informasjon krever eksperter som vet hvordan man velger og tolker statistiske data og markedsinformasjon. I dag finnes det mye informasjon på internett, men det er mer komplisert å få tak i sannferdig, oppdatert og spesifikk informasjon knyttet til din virksomhet...
Portefølje (2)
Spania, Valencia
Hos Rethink er vi spesialister i utvikling av strategier for kundetiltrekking og -lojalitet for kjøpesentre og idrettsklubber. Vi har bred erfaring i bransjen og har egne, spesialiserte verktøy for utvikling av aktiviteten. Gjennom vår programvare, som er spesielt designet for å møte bransjens behov, kan vi hente ut relevante data om kundene deres og deres atferd.
Spania, Montbrió Del Camp
... etter tjenestene eller produktene dine. Vi behandler hvert prosjekt av〖Webdesign〗som det fortjener, som noe unikt. For dette gjennomfører vi en markedsundersøkelse og en nøkkelordanalyse basert på data, og tilbyr en strategi for suksess. Vi bruker de beste og mest avanserte verktøyene for nøkkelordforskning for å gi våre kunder suksess i deres nettvirksomhet. Med bruk av SEO, kombinert med profesjonell webdesign, oppnår vi de beste resultatene. Merkeovervåking. Håndtering av sosiale medier. Oppsett og design av tilpasset profil. Annonsering på sosiale medier for personer nær din virksomhet.
...), forsoning av problemer med data.* Identifisering og anskaffelse av nye datakilder.* Løsning av dataintegritetsproblemer gjennom forretnings- og tekniske aktører.* MDM (Master Data Management) / EIM (Enterprise Information Management) / DQ (Data query)* Opprettelse av verdidata, opprettelse og vedlikehold av forretningsmetadata, referanser.
Digital skilting med kunstig intelligens. Mål: Å påvirke kundens kjøpsbeslutning på salgsstedet med digital skilting med kunstig intelligens. Hvordan vi oppnår dette: Ved å innhente mønstre av kunnskap om de ulike variablene som påvirker kunden på salgsstedet, og basert på innsamlede data fokusere handlinger: for eksempel Interne forhold i selskapet som: lager, salg, produkter...
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play