Tyskland, Saalfeld
... oppgradering (SFZ; MFZ; TFZ; TBM) - Maskinflytting - Korte responstider for feilsøking og reparasjoner - Teknologisk ombygging til andre komponenter - Vedlikeholdsavtaler og inspeksjoner over hele verden for alle SAMAG-serier - På den sikre siden med oss! - Reservedelsleveranser med kort varsel - Internasjonale servicepartnere - Fjerndiagnostikk via Ethernet-grensesnitt - 24/7 Service desk - Skreddersydd service for ditt maskinpark - Opplæring og utdanning av våre spesialister – På huset eller direkte på din lokasjon!
Portefølje (39)
Tyskland, Borstel-Hohenraden
...Service Desk-løsningen inneholder mange konfigurasjonsmuligheter. EcholoN gjør det mulig å opprette, delegere, prioritere, spore, gjennomgå og administrere oppgaver, prosesser/billetter, forespørsel av enhver art (programvarefeil, prosjektoppgaver, endringsønsker, forbedringer osv.). Dermed muliggjør EcholoN Service Desk en profesjonell, systematisk og effektiv feil-, oppgave- og kvalitetsstyring.
Portefølje (10)
Tyskland, Halle
...Støtte for nettportaler og IT-tjenester For digitale kundepaneler og IT-tjenester, eller interne støtte- og rådgivningsplattformer, er det avgjørende at vår service desk lever opp til forventningene: å ta tak i spørsmål og problemer, gi brukerne en trygg følelse og organisere løsninger. Vanligvis oppnås en løsning allerede ved første kontakt gjennom bruk av FAQ-er eller fjernskrivebordsforbindelser. Som en enkelt kontaktpunkt overvåker vi alle prosesser frem til problemet er løst.
Portefølje (5)
Nederland, Oldenzaal
...Systematiske transportalternativer til Tyskland er: Palltransport, Volumtransport, Lengdetransport og Byleveranser. Pålitelig tilgang, korte kommunikasjonslinjer og klar tilbakemelding om statusen på transportoppdraget ditt. Hos Systematic kan vi enkelt kontaktes via telefon og online. Du kan alltid stole på oppdatert informasjon og støtte fra vår EU Service Desk.
Portefølje (7)
Sveits, Petit Lancy 1
...Å outsource tjenester handler først og fremst om å stole på en partner. DCS tar over for din bedrift og håndterer prosjektene dine: administrasjon, sekretariat, resepsjon, telefonvakt, administrativ ledelse, service desk, IT-leverandør… Du sparer tid, du får kontroll over kostnadene dine, og du når målene dine.
Portefølje (3)
Storbritannia, Sheffield
... overvåker og optimaliserer vi proaktivt skyplattformen din, i stedet for bare å trå til når ting går galt. Vi vil trene teamet ditt slik at de kan få mest mulig ut av våre skytjenester for migrering. Overlegen støtte Med et dedikert Customer Success Team tildelt kontoen din, sikrer vi at du mottar de høyest mulige SLA-ene i bransjen. Vår dedikerte Service Desk er tilgjengelig 24/7 for sky-kunder som...
Portefølje (6)
Tyskland, Kaiserslautern
...Vår service desk er tilgjengelig for deg når som helst Vi tilbyr deg omfattende støtte i henhold til din serviceavtale i de avtalte servicetidene. Vårt mål er å ta hensyn til dine behov og sørge for at arbeidsplassene dine alltid er operative.
Portefølje (9)
... en brukerstudie utført av techconsult ble programvaren kåret til mester i kategorien IT Service Desk. Brukere av HEINZELMANN er mange offentlige forvaltninger og organisasjoner samt mellomstore bedrifter, men også store selskaper.
Portefølje (2)
Tyskland, Ottweiler
...Systemadministrasjon, Backup-/gjenoppretting, lagringsadministrasjon, Service Desk / NOC, e-post- og webtjenester, fjern tjenester, administrert backup GRASS-MERKUR begynte tidlig å tilpasse sin egen datasenterdrift samt IT-tjenesteforvaltning i henhold til ITIL®. Kundene kan bestille utvidelser av ønskede tjenester som ikke er en del av kravene ved oppstart, men som kan vise seg å være svært...
Portefølje (10)
Belgia, Wingene
Easy Desk, De spesialist på kontorrekvisita og datatilbehør !!!! Hos oss finner du virkelig alt til ditt skrivebord, kontor eller firma. Vi tar også hånd om ditt handelstrykk og dine trykte gadgets ned til minste detalj. EASY DESK står for en unik blanding av dynamikk, kvalitet og service, alt til beste pris. Vi er overbevist om at vi også kan tilby din bedrift merverdi. Vårt profesjonelle team står til din disposisjon. Med vennlig hilsen Els, Leen, Charlotte, Annelies og Ann...
...innholdsmoderering, KYC, vennlig inkasso - DOKUMENTBEHANDLING: Arkivopptak og dokumentfond, indeksering, digitalisering av dokumenter, bildebehandling, OCR-behandling, kvalitetsredaksjonell inntasting, OLR-behandling - SERVICE DESK: Brukerstøtte, overvåking, IT-parksadministrasjon...
Storbritannia, Chingford
Vår IT-avdeling er en IT-tjenesteleverandør basert i London med over 20 års erfaring, som tilbyr kontinuerlig IT-støtte og nettverkskonsulenttjenester til bedrifter med mellom 5-250 ansatte. Vi tilbyr en ubegrenset IT-støttetjeneste som er unik for vår bransjesektor i Storbritannia. Vår service desk i London tilbyr telefon- og fjernsupport i løpet av normale arbeidstider, og vi tilbyr også en 24...
Storbritannia, London
... vi den nyeste og beste help desk-programvaren for å overvåke hver henvendelse og sikre kvaliteten på tjenesten. Hjemmebrukere Vi fikser ikke bare laptopen, stasjonære datamaskiner eller enheten din, vi gir også full service, rengjør og returnerer utstyret slik at det er som nytt. Du blir informert hvert steg på veien ved hjelp av vår help desk-programvare, og vi sender deg til og med et bilde av utstyret ditt når det ankommer til oss. Hvis datamaskinen eller enheten din trenger deler, vil vi alltid informere deg på forhånd slik at det ikke kommer noen ubehagelige overraskelser.
Tyskland, Nürnberg
... telefon salg; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Front-office outsourcing; Oppgaveorientert outsourcing.
Frankrike, Aix En Provence
PYTHEAS tilbyr sine kunder over hele verden programvare for inventar, parkadministrasjon og helpdesk. Vår programvare PYTHEAS Service Desk er modulær og tilbyr som standard alle ITIL-prosesser som inventaradministrasjon, parkadministrasjon, hendelseshåndtering, forespørselshåndtering, tjenestekatalogadministrasjon, problemhåndtering, konfigurasjonsadministrasjon (CMDB) osv. Dette er en enkel...
Italia, San Martino Buon Albergo
E-time Srl jobber med IT-konsulenttjenester og utvikling av programvare og web- og mobilapplikasjoner. Selskapet er til stede i Italia med to kontorer (Verona og Bari), og kjernevirksomheten og tjenestene til selskapet dreier seg om tre områder: - Billettering - IT-eiendomsforvaltning - IT-styring Noen av produktene vi jobber med: - OTRS (Billetterings- og service desk-plattform) - Docebo (e-læringsplattform)...
Spania, Gijón/Xixón
Firma dedikert til IT-teknisk service, IT-tjenester, hovedsakelig til forebyggende vedlikehold av datasystemer, nettverk og kommunikasjon, virtualisering av servere, overvåking og inventar av datasystemer, IT-sikkerhet, rådgivning både innen mikroinformatikk og infrastrukturforvaltning, help-desk-tjeneste og fjernassistanse. TecnoGestión har vært på IT-markedet siden 1998, og søker strategier som...
Espiral MS er et spansk selskap som produserer programvare. De lager to typer programvare: 1) ProactivaNET®, ITSM-programvare er et helhetlig verktøy for IT-tjenestestyring. ProactivaNET® Inventar og CMDB lar deg automatisk administrere nettverket ditt, og genererer et inventar som alltid holdes oppdatert, slik at du kan se hvordan IT-parken din står. ProactivaNET® Service Desk letter...
Belgia, Mont-Saint-Guibert
Vårt team av godt trente og sertifiserte teknikere og ingeniører jobber sammen for å sikre at dine IT-behov blir møtt. Våre tjenester inkluderer: Business Intelligence Service Desk Infrastruktur Administrerte tjenester Support for utrulling og migrering Opprettelse av nettside...
Italia, Lariano
... - Assistanse tjenester, Service Desk, Kundeservice - Programvareløsninger - Programvareutvikling og systemstøtte på vegne av systemintegratorer - Applikasjonsintelligens - Sikkerhetsprogramvare - Salg av systemer og maskinvare periferiutstyr, men også opplæring, installasjon av systemer og mye mer. Vi er "IT på 360°".
Luxembourg, Esch-Sur-Alzette
Ubiclouder.com er spesialisten innen CRM med det beste forholdet mellom kvalitet og pris for handel, utgivelse og telekommunikasjon. Industrialiseringen av våre erfaringer gjennom utvidelser på Salesforce CRM, Desk, Service Cloud, Marketing Cloud, Pardot, Force.com gjør det mulig å øke kvaliteten og redusere kostnadene ved implementering og vedlikehold. Vi tilbyr flere avanserte tjenester som deduplisering av kundedatabaser, analyse av ordrebeholdningen for å forbedre salget, og innovative applikasjoner som sf-Radar, EU-Commerces, sf-Call, sf-Scan og mange flere... Ring oss!
Italia, Napoli
... på 35 år, er styrker for en gruppe som er aktiv på seks steder (Napoli, Milano, Roma, Palermo, Catanzaro, Tirana), som opererer på 25 språk døgnet rundt og utfører sin ITSM, HELP DESK, SERVICE DESK-virksomhet over hele verden, i rundt hundre land. Innovaways tilbud er delt inn i tre områder: IT Service Management, Informasjonsteknologi og Business Process Outsourcing.
Polen, Radom
...Telemarketing, også kjent som Call Center, gjør det mulig for selskaper å nå ut til kunder. En av funksjonene ved Telemarketing-tjenesten er kundeservice, og stadig flere selskaper benytter seg av denne samarbeidsmodellen. Inndrivelse av fordringer fungerer utmerket i kombinasjon med telefon, og flere og flere selskaper bruker Service desk/HelpDesk, noe som letter salgsstøtte, teknisk støtte og...
Storbritannia, Orpington
Institutter - Profesjonell, Aktiviteter for profesjonelle organisasjoner...
... nødvendige tollformaliter for varer i transitt i Italia› Vi tilbyr lasting og lossing av pakket eller bulklast, yachter, prosjektlaster ved alle italienske havner. Chartering Desk› Chartering av tørrlastskip av enhver størrelse over hele verden.
Sveits, Tägerwilen
SAP, SAP Managed Service, SAP Service Desk, SAP Cloud, HANA, ESKER, PMS,...
GMS ble grunnlagt i 2004 og spesialiserer seg på levering av høykvalitets og skreddersydde servicekonsepter innen audio-visuell teknologi, mediateknikk og globale videokonferansenettverk. GMS tilbyr individuelle service-desk løsninger, on-site støtte og konsepter innen telepresence og Unified Communications. På grunn av de høye kravene til global bedriftskommunikasjon, fokuserer GMS på...
...Lead-generering; Lead management; Avtaleplanlegging og salgsstyring; Deltakeraktivering; e-post- og søkemotormarkedsføring; Database-tjenester og CRM; Service-linjer; Help Desk; Call Center-konsultasjon Fast størrelse innen direkte markedsføring på det tyske markedet; Operativ salgsstøtte; Våre integrerte løsninger går langt utover den tradisjonelle call center-/direkte markedsføringsmetoden; Innovativ markedsføringsmix gir en betydelig, merkbar merverdi...
Tyskland, Weiden i.d.OPf
...adressekvalifisering; nykundeverving; avtaleinngåelse; aktivering av gamle kunder; fullstendig outsourcing; dialer; B2B programvare, nettbaserte kataloger, portaler, fellesskap, Java, .Net, XML, mobile løsninger, tjenesteforvaltning, hosting i eget datasenter. Full-service logistikk med lagring, global frakt, inkasso, disponering, distribusjon, markedsføring eBusiness, Call Center, Logistikk, Distribusjon og Markedsføring. Utvikling og drift av nettbaserte løsninger. Utvikling og markedsføring av mobilprogramvare. Servicelinjer, innkommende, telemarketing, utgående, service CRM, servicekonsultasjon.
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play