Assis.Ter. Tech Solutions S.r.l. er et italiensk høyteknologisk selskap som spesialiserer seg på design, salg og støtte av moderne industrielle maskiner, med et spesielt fokus på innovative teknologier som lasermaskiner, 3D-printere, industrielle roboter og andre løsninger for automatisering. Vi rådgir våre kunder med de mest avanserte teknologiske løsningene på markedet, og samarbeider tett og ut...
Portefølje (25)
...Vi er en logistikkoperatør som arbeider over hele Europa, Vest-Asia og Nord-Afrika. Basert på godt optimalisert logistikk og ergonomi, kan EL ROMANO skryte av et svært høyt nivå av kundeservice. Vi har mange suksesser, og selvfølgelig er de største våre fornøyde oppdragsgivere, som veldig ofte kommer til oss gjennom anbefalinger, og dette viser noe. Vi har et team av ekte spesialister som venter på dine logistikkutfordringer. Vårt selskap har for å sertifisere sin verdi oppnådd et CERTIFIKAT ISO 9001:2015 og et INNOVASJONSCERTIFIKAT. Velkommen til hele tilbudet fra EL ROMANO!
Portefølje (30)
Frankrike, Paris
...Den tekniske støtten fra AUBERON TECHNOLOGIES er designet for å tilby rask og effektiv assistanse til våre kunder. Enten du trenger hjelp med installasjonen av skjermen din, råd om bruken av produktene våre, eller løsninger på tekniske problemer, er vårt supportteam klart til å hjelpe deg. Med kundeservice 24/7 og dyp teknisk ekspertise, forplikter vi oss til å sikre at skjermene dine fungerer perfekt til enhver tid. Stol på vår tekniske støtte for å gi deg sinnsro og maksimere verdien av investeringen din.
Portefølje (59)
Frankrike, Marquette-Lez-Lille
... løsninger er designet for å tilby den beste brukeropplevelsen mulig, samtidig som de sikrer trygge transaksjoner og rask kundeservice. For å lære mer om hvordan våre kiosker kan transformere din drive-tjeneste, besøk nettstedet vårt eller kontakt oss direkte. Hos [Navn på ditt selskap] er vi forpliktet til å gi deg banebrytende løsninger som møter behovene til din virksomhet.
Portefølje (15)
Frankrike, Saint-Cézaire-Sur-Siagne
... kunder trygghet. Samtidig håndterer vårt ADV-team kundeforhold med profesjonalitet og responsivitet, og sørger for at hver forespørsel blir behandlet raskt og effektivt. Deres ekspertise innen ordrebehandling og kundeservice gjør dem til verdifulle partnere for enhver bedrift som ønsker å optimalisere sin forsyningskjede. Stol på vår logistikk- og ADV-tjeneste for å sikre en eksepsjonell kundeopplevelse i hver fase av prosessen.
Portefølje (8)
Tyskland, Markdorf
... gjennomtenkte forretningsprosesser og dermed for økt konkurranseevne. Enten det gjelder maskin- og anleggsbygging, utstyr- og apparatbygging, kjøretøybygging eller leverandørindustri: ERP-løsningen støtter deg i • Kunde- og ordretilpasset produksjon • Konstruksjon og produksjon av enkeltkomponenter og serieprodukter • Utvikling, konstruksjon og bygging av store anlegg som prosjekt • Montering av småserier • Prototyping • Styring av underleverandører • Ettermarkedstjenester • Teknisk kundeservice...
Portefølje (5)
Frankrike, Colombelles
...Industrialisering. Normativ godkjenning. Industriell støtte. Håndtering av forsyninger. Kvalifisering og oppfølging av underleverandører. Produksjon av små, mellomstore og store serier. RoHS- og SnPb-teknologi. Tilknyttede tester. Oppfølging, styring og oppgradering av produkter (Utdaterte produkter). Håndtering av kundeservice. Vanlig produksjon Små, mellomstore og store serier. Kundebase Sektorer: Industri, Elektrisk, Elektronikk, Bilutstyr, Multimedia, Medisinsk, Sikkerhet, Kommunikasjon, HMI, Hyperfrekvens, Radiofrekvens, RFID, Luftfart og...
Portefølje (76)
Tyskland, Erlangen
... metoder for språkbehandling, da PDF-en (selv om den er digital) ikke er maskinlesbar som sådan. Språkbehandling eller Natural Language Processing er nå i stand til å hente ut den riktige datoen fra dokumentet og deretter viderebehandle dokumentet. Vi utvikler systemer for språkbehandling. Uansett om du ønsker å • gjøre bedriftskunnskap søkbar, • støtte kundeservice med en chatbot, eller • anvende...
Portefølje (6)
...Raskere kundeservice, enkel bestilling av varer, optimal utnyttelse – RADIUS støtter deg i det daglige arbeidet og sørger for mer effektivitet i driften fra første dag. Komfortabel rådgivning: Matchkode-søk, tabellariske oversikter, totalpris-sammenligning, lagerforespørsel, kjøretøydata Dekkoppbevaring: Lagring, omlagring, utlevering, dekkhistorikk, verkstedoppdrag, statistikker Online...
Portefølje (11)
Italia, Meda
...En flerspråklig skyplattform som kan tilpasses i alle aspekter av sluttbrukeren for å utføre aktiviteter innen kundeservice, undersøkelser, leadgenerering og én-til-én markedsføring, med mulighet for å tilpasse type undersøkelse, bannere, vedlegg og målgruppe. Plattformen kan sende direkte tilgangslinker via SMS eller e-post som kan programmeres gjennom et integrert kalender system, og gir...
Portefølje (3)
Spania, Barcelona
e-doceo læringssuite er en total løsning for fjernundervisning og blandet læring som optimaliserer alle prosesser for oppretting, administrasjon og distribusjon av undervisningsinnhold. I SaaS-modus kan du få tilgang til alle modulene i e-doceo-serien (LMS, forfatterverktøy, rask læring, virtuell klasse, osv.) og du kan opprette, administrere og distribuere ditt undervisningsinnhold for blandet l...
Portefølje (5)
Belgia, Gavere
...Da Clicktouch bruker flere forskjellige teknologier, hvor hver har sine egne fordeler, er vi i stand til å kombinere disse ulike produktene. Utvikling fra design til sluttprodukt Full integrasjon og montering Kundeservice for maskinvare og programvare Overlegg, bæreplater, skjermer, … Eksempler Projisert kapasitiv berøringsskjerm i kombinasjon med en preget membrantastatur Skreddersydde PCAP...
Portefølje (17)
Tyskland, Borstel-Hohenraden
... anleggsbyggere til store konsern. Organisatorisk sikres det i bruker- og kundeservice at kontakten for støtteoppgaver alltid skjer gjennom den sentrale helpdesk-løsningen, da den er bindeleddet til spesialistene. Den utfører den såkalte "første nivå støtten". Ubyråkratisk støtte og hurtighet står i fokus her. Det overordnede målet er å opprettholde forretningsprosessene. EcholoN Help Desk-programvaren er den optimale støtten for ansatte og kunder.
Portefølje (10)
Tyskland, Berlin
...-maskinvare gjør det enkelt å sette flåten din i drift på kort tid. Med Cynatix Fleet kan du kalkulere kostnader på en transparent og pålitelig måte på forhånd – uten skjulte tilleggskostnader, uten overraskelser. Hard- og programvare, garantiytelser og kundeservice – alt inkludert. Serverplassering: Tyskland SSL-kryptering: Ja GDPR-kompatibel: Ja Leveranseinnhold: OBD2-kontakt1 inkl. SIM-kort (allerede aktivert) Frakt: Gratis frakt i Tyskland (DHL) Pengene-tilbake-garanti: Ja (30 dager) Kundeservice: Ja...
Portefølje (4)
...Gjennom inngåelsen av din vedlikeholds- og supportavtale med ConmatiX, får du tilgang til vår kjente kundeservice. SOFTWAREVEDLIKEHOLD: Gjennom oppdaterings- og vedlikeholdspakker holder du programvaren din alltid oppdatert og retter eventuelle programvarefeil. Programvaren er tilgjengelig for deg både via Siemens GTAC-portalen og gjennom FTP-serverne til ConmatiX. BRUKERSTØTTE: Gjennom rådgivning fra våre konsulenter støtter vi deg direkte i bruken av programvaren. I tillegg til programvareproblemer, løser vi sammen med deg også bruksfeil og gir deg tips og triks innen de ulike fagområdene.
Portefølje (10)
Storbritannia, Poole
...Det betyr at leietakeren kan henvende seg når det passer dem, og i sitt eget tempo. Henvendelser Online er enkel å implementere og har en enkel og sikker REST-integrasjon med enhver online kundeserviceportal. Keyfax Henvendelser Online tilbyr en elegant alternativ kanal inn til din Boligforening eller lokale myndigheter. Dette frigjør kundeservice-rådgivere til å håndtere mer komplekse henvendelser, eller til å gi beboere som trenger det, mer hjelp.
Portefølje (5)
...ERP-programvare fra Microsoft for små og mellomstore bedrifter. Microsoft Dynamics 365 Business Central er en omfattende programvareløsning for bedriftsledelse, utviklet spesielt for små og mellomstore bedrifter. Den integrerer ulike funksjoner og verktøy for å automatisere forretningsprosesser, administrere data og få innsikt i bedriftsytelsen. Løsningen er basert på Microsofts skyteknologi og tilbyr en fleksibel og skalerbar plattform for økonomistyring, salg, innkjøp, lagerstyring, produksjon, prosjektledelse, kundeservice og mer.
Portefølje (1)
H&S Software Solutions GmbH & Co. KG med hovedkontor i Rheine er spesialisert på konseptualisering og utvikling av moderne programvareløsninger. Som retningslinje brukes alltid de praktiske problemstillingene til våre kunder. Med ADASMA har vi utviklet en av de mest intuitive vedlikeholds- og service-løsningene på markedet. Programvareløsningen kjennetegnes av enkel betjening, ryddige grensesnitt ...
Portefølje (1)
Tyskland, Pfaffenhofen
...Fra produksjon til lagerstyring og kundeservice - med automation.PRO får du et 360-graders blikk på virksomheten din. Løsningen vår integrerer alle viktige funksjoner fra CRM, MES, PPS, ERP, BDE, serienummerhåndtering og tidsregistrering sømløst. Unødvendige grensesnitt er dermed en saga blott, og potensielle feilkilder minimeres. Du har også fleksibiliteten til å implementere utvalgte moduler...
Samsvarende produkter
automation.PRO
automation.PRO
Portefølje (1)
...Bransjeløsningen støtter produksjonsbedrifter i implementeringen av smidige prosesser mellom materiallager og produksjon, samt i håndteringen av ettermarked og kundeservice.
Portefølje (6)
Sveits, Bonstetten
...Intuitiv betjening, lave oppfølgingskostnader, modulær oppbygging og høy tilpasningsevne er bare noen av fordelene som HS/3 HOTELSOFTWARE har å tilby. 3 forskjellige utgaver og et bredt spekter av tilleggsmoduler og grensesnitt oppfyller behovene og kravene til hoteller i alle størrelser. I dagens samfunn er rask og kompetent kundeservice alfa og omega. Vi er stolte av å kunne tilby pålitelig støtte direkte fra Sveits. Les videre og lær mer om HS/3 HOTELSOFTWARE, eller test den uforpliktende 30-dagers demoversjonen nå.
Samsvarende produkter
HS/3 Hotellprogramvare
HS/3 Hotellprogramvare
Andre produkter
Salgsstedssystem
Salgsstedssystem
Portefølje (3)
Tyskland, Cloppenburg
... Bedre kontroll: • Optimaliserte prosesser • Klar oversikt over finansdata • Selvbetjeningsrapportverktøy Høyere marginer: • Identifisering av toppkunder og nye salgs muligheter • Effektiv kundelojalitet • Profesjonell kundeservice Mer vekst: • Forenkling av internasjonale forretninger • Produktivt, sted uavhengig samarbeid • Fleksible implementeringsalternativer...
Samsvarende produkter
Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV
Portefølje (1)
Polen, Rzeszów
... tilnærming og kundeservice Det som skiller CAD-INNOVATION fra andre, er den individuelle tilnærmingen til kunden. Selskapet tilpasser sine tjenester til de spesifikke behovene til hver bedrift, og tilbyr skreddersydde løsninger. Ingeniørteamet holder jevnlig kontakt med kunden i alle faser av prosjektgjennomføringen, og sikrer full teknisk støtte og rådgivning. • Fordeler med samarbeid med CAD...
Portefølje (1)
...Programvare for kontororganisering i byggebransjen, bygningsservice TGA: for SHK-sektoren (sanitær, oppvarming, klima), kjøling, anleggsbygging og teknisk kundeservice.
Portefølje (1)
Tyskland, Estenfeld
...robuste maskiner forbedrer tilgjengeligheten til produksjonslinjen din - Fleksibilitet: Kompakte enheter for enkel integrering i eksisterende prosesser - Sporbarhet: Sømløs oppfølging av varene dine - Overholdelse: Oppfyllelse av alle merkekrav - Erfaring: Tiår med ekspertise og intensiv kundeservice - Teknologisk lederskap: Høykvalitets, pålitelige og effektive løsninger - Kundetilfredshet: Langvarige systemer, omfattende støtte, individuell rådgivning - Styrking av merkevaren: Enhetlige, høykvalitets merkinger Vi sørger for at produksjonslinjen din fungerer jevnt og effektivt.
Portefølje (53)
...skreddersydd forhåndssalgstøtte, garantier for å starte et kjøleprosjekt på best mulig måte, støtte på stedet under installasjonen, komplette kundeservice-tjenester og ledelsesrådgivning i henhold til gjeldende retningslinjer. Selskapet har over 30.000 installerte maskiner, mer enn 60 års erfaring, betjener over 35 land i verden og er en del av den internasjonale gruppen MITA Group.
Portefølje (97)
Frankrike, Décines
...digiCONTACTS, etablert i 2006, er en programvareutvikler for Call Center og enhetlige løsninger for IP-telefoni. digiCONTACTS har utviklet et komplett, effektivt og skalerbart system for å samle alle behovene til en bedrift i en og samme infrastruktur, enten det gjelder vanlig telefoni (administrativ) eller spesialiserte sentre - kundeservice og/eller salgsfremmende aktiviteter - og kan i dag...
Kypros, Limassol
... inspirert oss, er utviklingen og de ulike kravene i POS-markedet og hvordan en bedrift kan følge denne utviklingen og alltid være ett skritt foran. Derfor tilbyr vi utmerkede høykvalitetsprodukter innen POS, alltid en del av den ideelle løsningen for enhver type butikk, med tanke på ettermarkedstjenester når det gjelder utvikling av POS-programvare, evolusjon og teknisk støtte for POS. PDS...

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play