Tyrkia, Istanbul
... Samtidig vil jeg gjerne at du klargjør noen saker for meg: Hvor mange enheter av hver av disse varene ønsker du å bestille? 3-lags kirurgisk maske | ffp2 maske | ffp3 maske | ffp2 med ventil | ffp3 med ventil | overalls | kirurgiske drakter | antigen hurtigtestsett. For nå, la meg sende deg enhetsprisen på våre masker:...
Litauen, Kaunas
Vi er den ledende distributøren (i hele Europa) av Egusis, og vi kan derfor tilby ethvert pandemisk produkt. Derfor tilbyr vi et omfattende katalog av medisinsk utstyr for COVID-19: FFP2, N95, 3-lags kirurgiske masker, nitrilhansker, latexhansker, vinylhansker, sterile hansker, PVC-hansker, kirurgiske drakter, hetter, briller, desinfiserende kluter og testsett. Vi leverer også...
Tyrkia, Gaziantep
Vår bedrift, Safi Medikal Tekstil Sanayi, produserer masker. Vårt team på 80 personer har en daglig kapasitet på 600.000 enheter, og vi produserer Full Ultrasonisk Kirurgisk maske under NEOMASK-merket i samsvar med europeiske standarder, samt 450.000 enheter FFP2 PFE%95 masker daglig. NEOMASK, som er en elastisk kirurgisk maske, er laget uten allergifremkallende stoffer og latex, med 99% bakteriefiltrering, fleksibel struktur og ørevennlige elastikker. NEOMASK er engangsbruk og har 3-lags nonwoven teknologi med luftgjennomtrengelig struktur.
Portefølje (4)
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play