Tyskland, Hamburg
...Vår forretningsmodell: Vi hjelper deg med utarbeidelse, planlegging og implementering av strategier for en vellykket kundereiseledelse. På forespørsel kan vi ta rollen som prosjektleder, etablere "beste praksis" og gi dine ansatte muligheten til videre gjennomføring og analyse. Vi benytter vanligvis to velprøvde verktøy: a) Net Promoter Score og b) Customer Effort Score. Vår nyeste utvikling omhandler monetisering av NPS med fokus på å øke kundelojaliteten samtidig som vi reduserer frafall.
Portefølje (1)
Tyskland, Stuttgart
...Hvordan styrking av deres eksisterende chatbot for kundestøtte med GPT-4-funksjoner og stemmeassistanse gjorde det mulig for en tsjekkisk bank å øke sin 30-dagers retensjonsrate med 7 %, Net Promoter Score (NPS) med 34 % og First Contact Resolution (FCR) med 60 %. Les mer > https://www.instinctools.com/success-stories/conversational-ai-chatbot-for-a-bank/...
Portefølje (6)
Frankrike, Paris
... Promoter Score (NPS) og med den digitale studien Qualisatis: - Kundetilfredshetsbarometer - Barometer for "Velvære og arbeidsmiljø" - Barometer for oppdagelse av psykosociale risikofaktorer på arbeidsplassen - Nasjonalt barometer for profesjonelle innen Generelle Tjenester - Hvitbok "Mottak 2020: Verdsette Mottak for å dynamisere Kunderelasjonen" - Publikasjon juni 2016...
Portefølje (1)
Tyskland, Aachen
... prosedyrer, for eksempel mystery shopping, butikkinspeksjoner og tilfredshetsstudier. Også NPS (Net Promoter Score) spiller ofte en viktig rolle i rådgivningen fra Multi-Value. Denne metrikken angir hvor "positivt" et selskap og dets ansatte håndterer sine kunder. Til tross for sin enkelhet gir NPS en effektiv måte å forutsi lønnsom vekst på.

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play