Nederland, Molenaarsgraaf
...Bestillinger som er gjort før midnatt, kan leveres tidlig neste dag? For Monta er det ingen problem! Ønsker kundene dine ikke å vente til neste dag på sendingen? Da kan du også velge levering samme dag – bestillinger som legges inn før kl. 12:00, vil bli levert samme dag. En annen populær alternativ er ønsket dato. Slik kan kundene dine selv bestemme hvilken dag og klokkeslett de ønsker å få bestillingen sin levert. I tillegg kan de angi hvis de foretrekker en bestemt leverandør. Dette skaper en positiv kundeopplevelse. Klikk her for alle leveringsalternativer.
Portefølje (61)
Nederland, Ulestraten (maastricht Region)
... betydelig verdi til de europeiske salgsaktivitetene til våre internasjonale kunder. Våre lagrings-, oppfyllings-, inventarforvaltning- og logistikkløsninger er alltid tilpasset de spesifikke behovene til våre kunder. Som et resultat skaper vi en strategisk konkurransefordel for våre kunder. Dette inkluderer en forbedret markedsposisjon, kundeopplevelse, omdømme og merkenavn. Med oss blir salg i Europa enklere, tryggere og mer lønnsomt!
Portefølje (2)
Nederland, Eindhoven
... laste ned et whitepaper, ta kontakt via telefon eller legge igjen en kontakt- eller tilbudsforespørsel. Kundeopplevelsen for en potensiell B2B-kunde er betydelig annerledes enn for en privatperson. I B2B-markedsføring må man, på grunn av kompleksiteten i B2B-tjenester/produkter og den høyere anskaffelsesverdien, også ta hensyn til en lengre kundeopplevelse, flere kontaktpunkter over flere kanaler...
Nederland, Rotterdam
...mobiltelefoni og andre smarte enheter spiller en stadig større rolle i forretningsmiljøet. Som ekspert på dette området tilbyr TelecoMKB Services innovative produkter for SMB-er. Vi står for våre normer; åpenhet, ærlighet, klarhet og vi handler pragmatisk. Vi legger stor vekt på personlig kontakt og er proaktive i rådgivning. TelecoMKB Services oversetter teknisk språk til forståelig norsk og kan støtte seg på bred teknisk kunnskap. Vi anser kundeopplevelse som svært viktig og streber derfor etter et høyt servicenivå.
Nederland, Baarn
...TRENING: Rettet mot å realisere utmerket kundeopplevelse. Treningene er interaktive, dynamiske og inspirerende. De fokuserer på kunnskap, innsikt, ferdigheter og atferdsendring. Utmerket kundeservice, utmerket kundeopplevelse og emosjonell påvirkning danner den røde tråden i treningene. FOREDRAGSHOLDER: Utmerket kundeservice kan du forklare en del av, men en del må du selv føle og oppleve. Foredragsholderen tar publikum med på dette. Han forklarer hvordan en selger, rådgiver eller alle som ønsker å betjene kunder utmerket kan realisere en utmerket kundeopplevelse.
Nederland, Maastricht
... er du garantert god tilgjengelighet. Fra små selvstendige til multinasjonale selskaper, vi garanterer din tilgjengelighet. Innen kundeopplevelse støtter vi organisasjoner med å forbedre kundeopplevelsen ved å optimalisere forretningsprosesser. Med vår unike tilnærming er du sikker på bedre kundeopplevelse og lavere kostnader. SpangenbergGroep leverer skreddersydde løsninger innen kundekontakt.
Nederland, Amsterdam
Vi er et digitalt byrå som samarbeider med bedrifter og merker for å navigere dem gjennom det raskt skiftende digitale landskapet. Og sammen finner vi måter å bruke ny teknologi på for å forbedre merkevarelojalitet, omsetning og kundeopplevelse.
Nederland, Den Haag
... fullt engasjert i historien din. Ved å følge de fire elementene oppdagelse, identitet, strategi og vekst, vil du kunne bygge en kraftfull kunde- og merkeopplevelse. Be A Legend hjelper med å skape og utvikle merker som knytter seg til og er i samsvar med virksomhetens primære mål. Vi er spesialiserte på kundeopplevelse, datadrevne strategier, markedsføring og kommunikasjon, og vi jobber i samarbeid med kundene våre for å bringe deres kundeopplevelse til liv: fra pre-boarding til lojale kunder. LA OSS STARTE NOE NYTT. SI HEI.
Nederland, Waddinxveen
... tjeneste på en vellykket måte? Vi hjelper med erfaring, entreprenørskap, lean-startup-tenkning og forretningsutviklingstjenester. KUNDEOPPLEVELSE Hva mener kundene mine egentlig om produktet eller tjenesten vår? Vi gir deg innsikten til å gi kundene dine WOW-faktoren, slik at du kan levere det kundene dine virkelig ønsker. KUNDEOPPLEVELSE Hva mener kundene mine egentlig om produktet eller tjenesten...
Nederland, De Goorn
Erinn rådgir organisasjoner innen juridisk og finansielle tjenester om hvordan de, med tanke på medarbeider- og kundeopplevelse, kan optimalisere innredningen av rommene i kontorbygget sitt, som arbeidsplasser, inngangspartier og møterom, med det endelige målet å redusere sykefravær, øke produktiviteten, tilfredse kunder og høyere omsetning.

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play