Belgia, Bruxelles
IntoTheMinds er et markedsundersøkelses- og rådgivningsfirma som ligger i Frankrike (Paris) og Belgia (Brussel). Vi gjennomfører prosjekter over hele Europa og for alle bransjer, inkludert: kundetilfredshetsundersøkelser, markedsundersøkelser i B2B og B2C, analyser av kundeopplevelsen, markedsstrategi, "data" analyser.
Portefølje (4)
Elfenbenskysten, Abidjan
...Elfenbenskysten, verdens største produsent av kakaobønner, med en gjennomsnittlig årlig produksjon på 1.200.000 tonn, som utgjør 41 % av det globale tilbudet. Vår studie, gjennom flere forskningsmetoder som benytter kvalitative og kvantitative tilnærminger som intervjuer og immersjoner, hadde som mål å forstå hverdagen til kakaoprodusentene, deres realiteter, prioriteringer, utfordringer osv...
Portefølje (21)
Frankrike, Paris
...Vårt kontor gjennomfører anerkjennelsesstudier i alle europeiske land. Vi er dessuten et av de eneste markedsundersøkelseskontorene som støtter deg både med anerkjennelsesundersøkelser i B2B og B2C. Vår B2B-panel gjør det mulig for oss å intervjue beslutningstakere i de fleste land. Metoder brukt: kvantitative (online undersøkelser) eller kvalitative (kvalitative intervjuer, mystery shopping...
Portefølje (4)
Vi har vært til stede i Italia siden 2010. Vi tilbyr kvantitative og kvalitative markedsundersøkelser, rekruttering av respondenter i Italia, prosjektledelse. Vi tilbyr: Online undersøkelser Telefonundersøkelser Intercept-undersøkelser Fokusgrupper Mystery shopping Etnografiske studier Dypdykk-intervjuer Rekruttering Online panel Analyse av sosiale medier...
Andre produkter
Online undersøkelser
Online undersøkelser
Portefølje (1)
Frankrike, Paris
... undersøkelser: Intervjuer, tester, gruppe- og mini-gruppemøter. Symbial tilbyr også interne undersøkelser, grundige intervjuer … Dine spørsmål: Hvilke egenskaper og profiler har dine fremtidige kunder? Hvor befinner kundene dine seg og hvilke tilgangsmidler har de? Derfor, forstå deres kjøpsmotivasjoner og kriterier for valg. Takket være markedsundersøkelser for eksempel. Våre løsninger...
Portefølje (1)
Italia, Torino
... aktiviteter innen opplæring, kommunikasjon, markedsføring, meningsmålinger, forskning og utvikling, og menneskelige ressurser. Fra briefingen med kunden til organiseringen av undersøkelsene, til gjennomføringen av intervjuer, rapporter, presentasjoner, studier og utleie av utstyrte lokaler, tilbyr personalet profesjonell assistanse av høy kvalitet, for alltid pålitelige og kvalitetsresultater.
Vi tilbyr bedrifter og byråer premium rom og lokaler for Markedsundersøkelser og Forskning (både i Barcelona og Madrid). Dette er rom som er hundre prosent tilpasset kundens behov, og vi tilbyr kvalitative tjenester og arrangementer for bedrifter. De er den perfekte scenen for å gjennomføre forskningsmetoder og markedsundersøkelser (intervjuer, fokusgrupper, osv.) og det ideelle stedet for å holde ethvert bedriftsarrangement (pressekonferanser, møter, presentasjoner, opplæring, workshops, teambuilding, osv.).
Frankrike, Rouen
Le Scribe Audio er en tjenesteleverandør spesialisert på transkripsjon av lyd til tekst. Tilbudet prosopopée består i å omforme opptak i lyd- eller videoformat til tekst, for eksempel for et referat eller en rapport. Mange intervjuer, både telefoniske og fysiske, behandles også i forbindelse med kvalitative studier (sosiologisk forskning eller markedsundersøkelse). Transkripsjonen gjør det mulig...
...vi bruker avansert og allsidig programvare, hvis anvendelse kan tillate både enkle og spesielt komplekse analyser. KVALITATIVE UNDERSØKELSER: • Fokusgrupper • Dypintervjuer • Semi-strukturerte personlige intervjuer • Image og konsept av merkevare og produkt • Merkevarebevissthet • Desk-analyse • Etnografiske undersøkelser • Mystery Shopping. KVANTITATIVE UNDERSØKELSER: • Markedsundersøkelser • Meningsmålinger • Exit Poll og valgprognoser • Kundetilfredshet • Kundelojalitet • Medieforskning (TV - Radio - Kino). ANDRE METODOLOGIER: Mystery Shopping, Geomarkedsanalyse.
Portugal, Lisboa
...Vi gjennomfører studier i det nasjonale og internasjonale markedet. Equação Lógica® markedsundersøkelser & innsikter er et portugisisk selskap for markedsstudier og rådgivning, grunnlagt i 2010. Vi er spesialiserte på Ad-Hoc-løsninger. Kvalitative markedsstudier, fokusgrupper, dybdeintervjuer og etnografiske intervjuer.
Markedsundersøkelse, Sveits, Zürich, motivforskning, gruppediskusjoner, fokusgrupper, dybdeintervjuer, kvalitative intervjuer, meningsforskning, markedsforskning, Ernest Dichter.
...intervjuer med veiledning, moderering, kvalitative telefonundersøkelser, pretester, gruppediskusjoner, workshops, hjemmebrukstester, CAPI-intervjuer, nettundersøkelser med leger, analyser, evalueringer og oppsummeringer av resultater.

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play