...Utviklingen av den nye merkeidentiteten begynte med at HENRY & CO. satte seg ned med Nomadic Roots Nutrition for å bedre forstå, gjennom Circular Design Thinking-økter, verdiene og ambisjonene til oppstarten. Basert på det som ble uttrykt, skiftet HENRY & CO.s arbeid til å identifisere målgruppen, konstruere Personas som kunne arketypisere målgruppen, og studere konkurrentene.
Først etter å ha...
...Enten du prøver å digitalisere din eksisterende virksomhet eller lansere et nytt initiativ, er vi her for å hjelpe deg. Vårt team har kompetansen og erfaringen til å veilede deg i hver fase av prosessen.
...Tilpasningsalternativer: Våre SØTSAKER-BOKSER kan tilpasses med din logo ogdesign, slik at du kan promotere merkevaren din og skape en konsistent visuell opplevelse.
Konsistens i Presentasjon: Personlige SØTSAKER-BOKSER med din merkevares visuelle identitet bidrar til å skape en autentisk opplevelse for kundene og øke merkevaregjenkjenningen. Disse pakkene kan tilpasses i størrelse etter dine...