Italia, Cerea
Distributør av produkter for neglefornyelse for skjønnhetssentre med et bredt katalog av tilbehør for manikyr og pedikyr, samt et utvalg av utstyr som freser, lamper og profesjonelle autoklaver av høy kvalitet. Gel og semi-permanente neglelakker uten hema og 22-free formel, unike på markedet. Nettbutikk med telefonstøtte og kontinuerlig opplæring. Frakt over hele Norge med ekspressbud på 24-48 timer og betaling også i 3 rater uten renter.
Portefølje (2)
Italia, Portici
...Mange års erfaring og en uforanderlig lidenskap, Omnia Racing Special Parts har valgt ut de beste merkene av tilbehør og spesialdeler for motorsykler som finnes på markedet. Vår B2B-plattform gjør det lettere for verksteder, team og butikker. Å kjøpe fra oss betyr: gunstige handelsbetingelser, stort lagerutvalg, rask ordrebehandling, telefonstøtte. Merker som Accostato, Afam, Aim, Akrapovic, Andreani...
Portefølje (9)
Italia, Recanati
... av grunnene til at millioner av mennesker i verden kan kommunisere via Esse-ti sine telefonsystemer. Fra oppmerksomheten mot nye markedsutviklinger har den nylig opprettede avdelingen LIFT COM, spesialisert på design og produksjon av alarmsystemer for heiser, blitt født. Nødsituasjon GSM/GPS-enhet og redningssystem HELPY OOPS Programvare- og maskinvaredesign Nøyaktige tester på 100 % av de produserte systemene Omfattende og profesjonelt nettverk av tekniske servicepunkter Kvalifisert telefonstøtte...
Italia, Castello Di Godego
Cekin srl, autorisert forhandler av Mimaki, tilbyr 12 måneders garanti på plottere. For alle modeller tilbyr Cekin s.r.l. inkludert i garantien, utskifting av reservedeler, on-site arbeidskraft (reiseutgifter ikke inkludert) og telefonstøtte. For plottere som ikke dekkes av garantien, vil det være mulig å inngå kontrakter for teknisk støtte via telefon og on-site. Takket være de solgte...
Italia, Porto Mantovano
Programvare for telematisk avgiftsbehandling for vin, øl, vingårder og bryggerier. Bruksrettighetene er tidsubegrensede, det er ingen avgifter for årlige fornyelser, og telefonstøtte er gratis. Programmene er intuitive og sjekker at de nødvendige betingelsene for den telematiske tolltjenesten overholdes.
... produktene våre over hele Europa med ekspresskurér. Styrkene til Serrandeonline er: gratis telefonstøtte 24 timer i døgnet, 365 dager i året, en serie installasjonsmanualer som kan lastes ned fra nettstedet, dedikert til de som ikke har noen erfaring i bransjen og ønsker å prøve seg på å montere et kit, en seksjon dedikert til spørsmål fra publikum, en etter-salgs tjeneste for å gi informasjon om produktene og forsendelsene, samt en seksjon dedikert til forskrifter knyttet til persienner og deres komponenter.
Italia, Bergamo
... tilhørende tjenestene som muliggjør kundelojalitet. Selskapet investerer kontinuerlig for å tilby et produkt som alltid er tilpasset den nyeste teknologien, og for å gi kundene profesjonell, rask og kompetent assistanse. Den direkte interaksjonen med alle brukere, takket være bruk av telefonstøtte, fjernassistanse og assistanse på stedet, sikrer kontinuerlig oppmerksomhet på problemene i den organisatoriske strukturen.
... våre anstrengelser på kundeservice og jobber for å være konkurransedyktige og effektive på hele produktutvalget. Vi er i stand til å dekke hele det nasjonale og globale markedet, med levering innen 24/48 timer, og vi tilbyr telefonstøtte med kontinuerlig åpningstid fra kl. 09.00 til kl. 18.00. Tlf. +39 081 844 40 85...

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play