...Sosiale medier markedsføring er en profesjonell tjeneste tilbudt av Bilogic for å produsere en umiddelbar økning i synligheten til bedriften på sosiale nettverk. Tilstedeværelsen på sosiale nettverk, gitt deres nåværende utbredelse, er avgjørende for å øke populariteten og spredningen av et merke, et produkt eller en tjeneste. Dette er fordi, takket være sosiale nettverk, Facebook, Twitter og...
Portefølje (9)
... omveltning av salgssystemene og matdistribusjonen, men å avdekke alle alternative løsninger - vårt pay-off - biologisk nedbrytbare og komposterbare. Dette er formålet med vårt team som, med engasjement, søker etter løsninger som best tilpasser seg vanene til våre kunder. Revolusjonen ligger i materialene og deres avhending - raskt, enkelt og uten stress. Over 2.000 artikler av høy kvalitet for å gjøre kundens struktur unik og trendy. Vi kan finne den rette alternative løsningen for din nåværende emballasje og styrke ditt merke.
Portefølje (3)
Italia, Pianella
... sine kunder. På slutten av 1990-tallet, da Prisma var i sterk ekspansjon, følte de behovet for å utvikle sitt eget fargeblandingssystem. Fabrizio, den nåværende eieren som har overtatt etter sin far, har personlig tatt seg av dette prosjektet, noe som har ført til mange positive tilbakemeldinger fra kunder som ikke lenger var avhengige av store innkjøp av materiale takket være den smarte...
Grunnleggelsen av selskapet går tilbake til 1977, da moren til de nåværende eierne startet virksomheten. Etter å ha fullført studiene i 1985, omdannet de enkeltpersonforetaket til det nåværende selskapet Tramonte snc (ved å bruke familienavnet som merke). Plassert bare et steinkast fra Venezia, har selskapet vokst og modernisert seg i full respekt for miljøet, samtidig som det har bevart sine...
Italia, Bergamo
Den 11. februar 1969 ble Tecnolombarda i Bergamo grunnlagt for levering av materialer og utstyr. I 1976 ble selskapet omdannet til Tecno Lombarda Impianti. I 1999 ble den anleggstekniske delen skilt fra den kommersielle og produksjonsmessige; det nye selskapet, for å opprettholde vårt merke, tok det historiske navnet Tecnolombarda. I 2003 ble den nåværende lokasjonen anskaffet for raskt å kunne...
... konserveringssektoren. Ordet "Evoluzione" refererer til selskapets egenskap av å ha unge og dynamiske personer som en integrert del av arbeidsstyrken, som alltid er i takt med tiden, både når det gjelder kommersielle mellomledd og når det gjelder innføring av nye produkter og oppskrifter som best tilpasser seg det nåværende markedet, som alltid er åpent for nye behov.
Velkommen til Torrefazione Sorbìr. Marmirolo, en by i Mantova, huser selskapet Point Service. Fra sine tidlige dager har selskapets mål vært å tilby kundene sine en god kaffe: håndverksmessig og av høy kvalitet, samtidig som de opprettholder familieledelse for å ha direkte forhold til både nåværende og fremtidige kunder. Torrefazione Sorbir ble grunnlagt i 2009 i hjertet av Marmirolo, i provinsen Mantova. En brenneri med mål om å la folk oppdage og lære om smaking av god håndverkskaffe. Det første steget i opprettelsen av selskapets image var å skape navnet Sorbìr, et merke med mantovansk identitet.
Italia, Cerro Maggiore
... hver kunde med en bred og variert kolleksjon av damesko utelukkende laget i Italia. Kammi er et kjent merke av damesko laget i Italia som har over 150 butikker over hele Italia. Den høye kvaliteten er takket være italienske designere og skomakere som Kammi stoler på for å skape sine alltid moteriktige modeller som er i tråd med de nåværende trendene.

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play