Italia, San Giuliano Milanese
... eller retro stil, perfekte for butikker som ønsker å skille seg ut med sitt design. Det finnes mange andre mer nisjeorienterte typer, som skilt med bokstaver i kasser, eller de med bakgrunnsbelyste bokstaver, eller til og med LED-skjermer for videoskilt for de mest moderne butikkene. Eller typer Antikke Skilt, som gir en retro smak til virksomheter som ønsker det med Vintage-skilt, slik det er beskrevet i guiden. For å velge det mest passende skiltet for sin virksomhet, er det viktig å også vurdere bransjen man opererer i.
Portefølje (14)
Italia, Castelfidardo
...Innendørs skilt. Lysende panel med hvite LED-lamper av høy lysstyrke. Materialet og teknikken vi bruker for å lage dette skiltet, gir en jevn lysstyrke over hele overflaten. Total tykkelse ca. 2,5 cm. LED-lampene har en levetid på opptil 70.000 timer og har minimal strømforbruk. Strømforsyningen inne i panelet er 12 V. Det kan lages med aluminiumsramme eller integreres i innredede vegger, gipsplater osv. Ytre dimensjoner av produktet på bildet: cm. 205×156 Det er mulig å lage forskjellige formater.
Portefølje (8)
...Systemet er basert på et bredt spekter av aluminiumsprofiler som varierer i form, størrelse og låsemekanismer, og som kan svare raskt og nøyaktig på ulike krav.
Portefølje (8)
... Tjenester som tilbys GRAFISK REKLAME • Logo | Bedriftsmerke • Visittkort • Koordinert bilde • Brosjyrer | Folds • Personlige og bedriftsbrosjyrer • Flygeblader | Plakater | Affischer • Bokmerker | Postkort | Invitasjoner • Merkelapper | Klistremerker • Emballasje • Skilt | Reklamebannere • Roll up | Vindusdekor | Bannere • Infografikk SOSIALE MEDIER • Visuelle elementer for sosiale medier...
Italia, Senigallia
PROMOidea 2009, en kunnskapsrik aktør på markedet, tilbyr reklame- og promoteringstjenester i 360 grader, inkludert følgende tilgjengelige produkter: Brosjyrer, Flygeblader, Visittkort, PVC-bannere, Offset-Digital-Rotativ trykking, Distribusjon av reklame materiale dør-til-dør og Plassering av reklame på skjermene i de største kjøpesentrene, Lastbilreklame, Lys- og ikke-lys skilt, Nettsteder. Hele aktiviteten til PROMOidea 2009 og Claudio Quagliani drives med to prioriterte prinsipper: Maksimal kvalitet og en feilfri og transparent service. De beste prisene markedet kan tilby.
Populære land for denne søkefrasen