Østerrike, Wien
Skreddersydde Contact Center-løsninger for din bedrift. Laget i Østerrike. Profesjonell dialog for salg og kundeservice. Inn- og utgående telefonitjenester I innkommende sektor besvarer våre call-agenter enkle til komplekse henvendelser innen kundeservice, som for eksempel forespørsel om fakturering, reklamasjoner, bestillinger, tekniske spørsmål, påmeldinger til kundeklubb og spørsmål, samt mye...
Portefølje (7)
Malta, Ta´xbiex
... aktiviteten som genererer mest lønnsomhet og stole på oss med oppmerksomheten kunden din trenger, noe vi er eksperter på. Alle tjenestene vi tilbyr på call center-plattformen er tilgjengelige for deg, slik at du kan utvikle din tilpassede kampanje. Ved å lage en klassifisering basert på typen tjenestesamtaler som blir gjort, har du muligheten til å kreve: Inngående samtaletjenester: • Kundestøtte • Teknisk støtte • Kundefordel Utgående samtaletjenester: • Optimalisering av databaser • Telemarketing eller Telemarketing For mer informasjon, besøk vår nettside eller send oss en e-post.
Tyskland, Altenstadt
Koble sammen som en telefonsentral eller ta opp samtaler enkelt. Dine fordeler i oversikt: - Spesielt lange servicetider - Også rand- og spesialtider dekkes, valgfritt 24/7-service - Sekundnøyaktig avregning, kostnadsgjennomsiktighet - Produktivt og uforstyrret arbeid - Lettelse for bedriften din i hektiske perioder, som ferie-/sykefravær - Støtte som resepsjon, telefonsentral, 24-timers h...
Portefølje (16)
Frankrike, Dun Le Palestel
Basert på min yrkeserfaring tilbyr selskapet Central Téléphonique Excellence eksepsjonelle tjenester. Våre stikkord er:  Tilgjengelighet,  Effektivitet,  Tids- og kostnadsbesparelser. Central Téléphonique Excellence opererer innen sekretariat og sentralbord, både for innkommende og utgående samtaler. Vårt personale sikrer en kvalitetsmessig telefonmottakelse, filtrerer samtaler og tar meldi...
Samsvarende produkter
Call Center - Kundeservice
Call Center - Kundeservice
Portefølje (1)
Telekommunikasjonstjenester, utgående, inngående, telefon salg, distribusjon, call center-tjenester, helpdesk, kundeservice, forretningsprosessledelse. Tjenestene innen kundeservice omfatter dialogorienterte medier som telefon, e-post og internett. cca24 er en moderne outsourcing-leverandør som tilbyr skreddersydde helhetlige løsninger for oppdragsgivere og kunder - inkludert komplette prosesskjeder. Dette inkluderer aktiviteter som kundekonsultasjon, backoffice, kundegjenvinning og styring av salgsoppgaver.
...Lead-generering; Lead management; Avtaleplanlegging og salgsstyring; Deltakeraktivering; e-post- og søkemotormarkedsføring; Database-tjenester og CRM; Service-linjer; Help Desk; Call Center-konsultasjon Fast størrelse innen direkte markedsføring på det tyske markedet; Operativ salgsstøtte; Våre integrerte løsninger går langt utover den tradisjonelle call center-/direkte markedsføringsmetoden; Innovativ markedsføringsmix gir en betydelig, merkbar merverdi...

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play