...HEINZELMANN Service.Desk er akkurat det du trenger det skal være - en ITSM-programvare, IT-tjenesteprogramvare, programvare for feilhåndtering, servicedesk eller helpdesk. Tilbyr funksjoner for registrering av feil, problemer, tjenesteforespørsel eller oppgaver i service- og feilmeldinger. Den modulære designen og åpne strukturen hjelper selskaper med å kartlegge individuelle prosesser og behov...
Portefølje (2)
Tyskland, Borstel-Hohenraden
...EcholoN Helpdesk-programvaren har sitt fokus på intern IT med brukerstøtte og gir også full støtte til ekstern kundestøtte. Dermed er EcholoN grensesnittet mellom IT-avdelingen og kollegene, samt at helpdesk-teamet fungerer som et sentralt kontaktpunkt for kunden. EcholoN kan brukes i alle typer virksomheter, fra små eller mellomstore tjenesteleverandører, handelsbedrifter eller maskin- og...
Portefølje (10)
Tyskland, Ebersbach-Neugersdorf
...Bruker du telefonanlegg XY? Ingen problem. Ønsker du også et kundeportal? Ingen problem. Billettservice Støtte E-post Forespørsel Helpdesk Grunnleggende funksjoner: Billetter, billetttyper, prioritering, tildeling E-post-til-billett: via IMAP, SMTP Telefonanleggsintegrasjon: alle produsenter (integrasjonsdybde varierer avhengig av produsent) Andre integrasjoner: git, tidsregistrering Sikkerhet: SQL-injeksjonsbeskyttelse, XSS-beskyttelse, hashet og saltet passordkryptering PDF-eksport: etter individuell layout Tilgangskontroll: kan implementeres etter dine spesifikasjoner...
Portefølje (23)
... består av ansatte som har ansvar for installasjon, vedlikehold og support av PC-er og tilleggsutstyr, servere, nettverk, sikkerhet og telefoni. Programvareteamet er ansvarlig for utvikling og vedlikehold av våre DiAS - DMS - CRM og FIN - ERP programvareløsninger. Til slutt har kundeserviceteamet ansvar for helpdesk. Disse personene organiserer også opplæring og sørger for telefonveiledning av våre kunder ved spørsmål eller problemer.
Tyskland, Marktredwitz
Vår service i oversikt Prosjektledelse - Intelligent programmering for fremtiden - Fremragende Remote Helpdesk-system for deres SPS samt robotikksystem - Sanntidsovervåking av produksjonen deres ved hjelp av IoT - Mulighetsstudier - Rådgivning for alle automatiseringstemaer Våre kurs for deg! S7 Grunnleggende SPS nybegynnerkurs – Kurset for SPS nybegynnere og omstillere uten forkunnskaper. S7...
Portefølje (5)
Vår virksomhet består i å støtte selskaper i å finne den rette IT-partneren for deres prosjekter. Basert på vår langvarige erfaring innen IT-outsourcing, IT-prosjektledelse, IT-konsultasjon, IT-presales, systemingeniør, support og helpdesk med mer, imøtekommer vi deres behov og ønsker. Vårt mål er alltid å muliggjøre langsiktige og vellykkede partnerskap mellom våre kunder og IT-partnere, ved å...
Belgia, Marquain
TITE-LIVE er det største europeiske selskapet som spesialiserer seg på programvare for medieindustrien (bøker, papirvarer, CD-er, multimedia, diverse .. .) TITE-LIVE møter behovene til bokbransjen (og mediene) gjennom sitt forretningssystem Medialog for bokhandlere og det tilknyttede kassesystemet. Tilbudte tjenester: helpdesk, rådgivning, installasjon og opplæring.
Nederland, Spijkenisse
Yoobi er bedriftsprogramvare i skyen. Integrert programvare for CRM, timeregistrering, tidsregistrering, ferieadministrasjon, planlegging, fakturering i ett. Prosjektstyringsverktøy og faktureringsprogram. Vi har en helpdesk i Nederland, og vi tilbyr også tidsregistreringssystemet og online fakturering på engelsk, tysk og fransk. Med Yoobi har du en allsidig løsning for registrering av timer...
Portefølje (3)
Frankrike, Aix En Provence
PYTHEAS tilbyr sine kunder over hele verden programvare for inventar, parkadministrasjon og helpdesk. Vår programvare PYTHEAS Service Desk er modulær og tilbyr som standard alle ITIL-prosesser som inventaradministrasjon, parkadministrasjon, hendelseshåndtering, forespørselshåndtering, tjenestekatalogadministrasjon, problemhåndtering, konfigurasjonsadministrasjon (CMDB) osv. Dette er en enkel...
Tyskland, Ingolstadt
... vår hosting-/PrivateCloud-løsning. Våre ansatte sikrer driften av deres IT og er tilgjengelige ved feil. Innen IT-sikkerhet støtter våre spesialister med rådgivning og løsninger for å beskytte dataene og systemene deres mot truslene fra svindelaktige spam-e-poster (phishing), virus og trojanere, usikre nettsteder og ukjent programvare fra internett. Men også sikring av tilgjengelighet ved...
Belgia, Wichelen
...Pakken ble spesifikt utviklet for å styre og følge opp produksjon og logistikk. All maskinvare du trenger: Objective leverer all nødvendig maskinvare for ditt system: servere, RF- og RFID-utstyr, operatørstasjoner, identifikasjonssystemer, ... Vi tar oss av både konfigurasjon, installasjon og integrasjon. Varig støtte: Også etter implementeringen kan du fortsatt stole på oss. Du kan kontakte vår helpdesk 24 timer i døgnet, 7 dager i uken. Vi løser problemer via fjernovervåking eller kommer på stedet.
Storbritannia, London
...Eksempler på noen av tjenestene vi tilbyr via partnere inkluderer følgende: - spamfiltrering - maskinvare - programvare - telefonsystemer - bredbånd - kontorombygging og innredning - flyttesøk - samt andre spesialiserte applikasjoner...
Belgia, Grâce-Hollogne
... tilbyr vi en helpdesk og opplæring som svarer på dine tekniske og bruksrelaterte spørsmål. Gjennom årene har vår erfaring blitt formet innen ulike bransjer som farmasøytisk industri, næringsmiddelindustri, industriell sektor, handel og HORECA-sektoren.
Nederland, Didam
DO-IT Automatisering er den komplette ICT-spesialisten i Gelderland med gjennomtenkte, bedre ICT-løsninger for SMB. Vårt team av nettverksspesialister og rådgivere organiserer din totale kontorautomatisering med A-kvalitet maskinvare og programvare så effektivt som mulig. Våre helpdesk-medarbeidere er lett tilgjengelige for støtte og overvåker nettverket og serverne dine eksternt ved hjelp av...
Luxembourg, Strassen
Account-IT.lu : Informasjonsbehandling. Din spesialist på regnskapsprogrammer, fakturering, lagerstyring, budsjettstyring, balansehåndtering og bankkontoadministrasjon. Installasjon - Skreddersydde kurs - Helpdesk - Fjernassistanse (telefonisk eller ved fjernkontroll av datamaskinen din).
Belgia, Antwerpen
...Bit by bit er en organisasjon som har vært aktiv i 25 år innen IT-utdanning, programvareutvikling og konsulenttjenester. Vi er et team av engasjerte erfaringskonsulenter innen kunnskapsoverføring. Vi gir råd og støtte til blant annet HR- og IT-avdelinger samt avdelingsledere, i opprettelsen av store eller små opplæringsprogrammer. Vårt verktøy? Forberedende analyser, nivåtester, innledende samtaler, modulært oppbygd undervisningspakke, kontinuerlig justering, fleksibel planlegging, 12t/12t helpdesk og evaluering samt ROI-møter.
Luxembourg, Differdange
Programvareutviklere siden 1991, hovedsakelig dedikert til kontinuerlig utvikling av våre flaggskipprodukter, tilbyr vi opplæringskurs, installasjon og brukerstøtte gjennom vår helpdesk. Vi utfører også spesifikke utviklinger på Windows, mobile enheter og nettet. Vi tilbyr omfattende vedlikeholdsavtaler med ubegrenset bruk av vår helpdesk, fjernintervensjon eller på stedet, med alle programvareoppdateringer inkludert.
Belgia, Mariakerke
... for kvalitetsmessige IT-løsninger og -tjenester. Vi har alle tjenester under ett tak for ICT, forretningsprogramvare og skyløsninger. Vi tilbyr både rådgivning, konsulenttjenester, implementeringer samt support og helpdesk.
Storbritannia, Peterborough
... forpliktelser, og vi vil gjerne hjelpe deg med eventuelle spørsmål du måtte ha. NetSupport Manager, Fjernkontroll NetSupport DNA, Eiendomsforvaltning NetSupport School, Windows Klasseromsadministrasjon NetSupport Assist, Mac og Linux Klasseromsadministrasjon NetSupport ServiceDesk, Nettleserbasert Helpdesk NetSupport Notify, Desktop Varsling NetSupport Protect, Desktop Sikkerhet NetSupport 24-7, On-demand støtte og samarbeid NetSupport Business Continuity...
Belgia, Wilrijk
... elektronisk meldingsutveksling), full digitalisering av dokumentflyten med CORSA, fullverdig CRM eller xRM for relasjonsforvaltning og markedsføringskampanjer, men også helpdesk-funksjonaliteter og prosjektadministrasjon via genesisWorld, statistiske og analysemuligheter med DIMASYS i8 Business Intelligence-verktøyet, integrasjon med SLIM4 for avansert lageroptimalisering og prognoser (selv om dette er rettet mot en begrenset gruppe av våre kunder) og et Taskcentre som intelligent varsler og kommuniserer på alle mulige måter.
Belgia, Tamines
Ambulansepersonell innen medisinsk helsevesen, administrer virksomheten din med programvaren AMBUGEST Programvaren AMBUGEST er det uunnværlige og nødvendige verktøyet for DEG, profesjonell innen medisinsk helsevesen. Tidsbesparelse = pengebesparelse = kontroll over virksomheten din ... i kundeadministrasjon, kjøretøypark, fakturering, tredjepartsbetaling, betalingspåminnelser, inkasso.... ... Utgaver og overføringer av regnskapsjournaler ... Statistikk - Helpdesk og vedlikehold 7 dager i uken... ... Sikkert nettverksarbeid og flermannsbruk...
Frankrike, Paris
dydu utgir en programvare som gjør det mulig å implementere en dialogstrategi med brukerne. Den gjør det enkelt å opprette og administrere intelligente samtaleroboter, enten de er chatbots, voicebots eller callbots. Disse applikasjonene kan håndtere et uendelig antall bruksområder: kundeservice, helpdesk, besøkende mottak, støtte til ansatte (HR, IT), produktanbefalinger, transaksjoner, smarthus...
Tsjekkia, Praha 10
... lønns- og HR-programvare. Vi dekker for tiden: Tsjekkia, Slovakia, Polen, Ungarn, Romania, Bulgaria, Østerrike, Serbia, Russland, Ukraina med et nettverk av våre fullt eide filialer som tilbyr feilfrie, effektive tjenester og et bredt spekter av medprodukter som er egnet for moderne ledere, hovedsakelig: Sentral ledelse; ASP - Application Service Providing; IP - Integrasjonsplattform; Konsoliderte rapporter; Helpdesk; Rådgivningstjenester. Spesialiteter: Human Resources, Lønnsbehandling, Outsourcing, Programvareutvikling, ISV, Konsulenttjenester, Sentral prosjektledelse, Application Service Providing.
Storbritannia, London
...-systemene dine og internettforbindelsen, slik at du kan fokusere på virksomheten din. Våre IT-outsourcingløsninger inkluderer alle aspekter av IT-støtte: · Sikkerhet - vi beskytter systemene dine mot virus og sikkerhetskopierer dataene dine · Støtte - 24 x 7 helpdesk-støtte og proaktiv systemovervåking · Internettforbindelse - ADSL/SDSL/Leie Linje internettleveranse og overvåking · Maskinvare - vi anskaffer og vedlikeholder skrivebordet og kontoserverne dine · Programvare - vi reviderer og administrerer alle programvarelisensene dine...
Belgia, Melle
...Løsningsleverandør og IT-partner for alle SMB-er og organisasjoner som trenger teknisk kunnskap innen smartkortapplikasjoner eller som ønsker å utvikle, installere og sikre nettverkssystemer. Tjenestetilbudet inkluderer Application Engineering (programvareutvikling), Systems & Security (nettverksløsninger), Application Hosting (programvare som en tjeneste, transaksjonstjenester) og Service & Support (helpdesk, installasjon og utrulling på stedet).
Tyskland, Oberursel
Som produsent og kildekodeeier av den åpne kildekoden helpdesk-programvaren OTRS, tilbyr OTRS AG blant annet administrerte tjenester, støtte, tilpasset utvikling, rådgivning og opplæring.
Tyskland, Langenhagen
Systemhus for skreddersydde IT-løsninger, med tjenester for oppbygging av IT-miljøer som rådgivning, konsolidering, implementering, overvåking og helpdesk. Hosting og DATEV-støtte.
...SAP tjenestepartner for systemprosjekt tjenester rådgivning - lisenssalg - implementering - opplæring - støtte SAP støtte og helpdesk SAP Cloud / Non Cloud - løsninger - SAP rådgivning...
Tyskland, München
...-løsningstilbyder innen Desktop System Management, HelpDesk Management og IT-prosessrådgivning globalt. Fokus for tjenestene og løsningene ligger innen programvarefordeling, Help Desk Management, patch- og sikkerhetsadministrasjon, eiendomsforvaltning, endringsledelse, serveradministrasjon og tjenestenivåadministrasjon.
Tyskland, Viereth-Trunstadt
Internett-tjenester; Internett via satellitt, Internett-leverandører; E-postleverandører; Internett-telefoni; VPN-løsninger; Telefonsystemer; Satellittmottaksanlegg; Helpdesk, callsentre; Webhosting; Webdesign. Internettbyrået Schott har etablert seg i markedet med sine produkter innen internett, samt dataoverføringer via satellitt, og har oppnådd et svært godt rykte. Hovedvirksomhetsområdet er utvikling av programmer, verktøy og løsninger knyttet til internett via satellitt 1-veis og 2-veis systemer, samt internettbaserte programmer og databaser for privat- og bedriftskunder over hele Europa.
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play