Tyskland, Borstel-Hohenraden
... anleggsbyggere til store konsern. Organisatorisk sikres det i bruker- og kundeservice at kontakten for støtteoppgaver alltid skjer gjennom den sentrale helpdesk-løsningen, da den er bindeleddet til spesialistene. Den utfører den såkalte "første nivå støtten". Ubyråkratisk støtte og hurtighet står i fokus her. Det overordnede målet er å opprettholde forretningsprosessene. EcholoN Help Desk-programvaren er den optimale støtten for ansatte og kunder.
Portefølje (10)
... - Bilingual telefonmottak Våre perfekt tospråklige resepsjonister vil ta imot dine utenlandske kontakter med samme profesjonalitet. - Outsourcing av kundeservice › Mottaksnumre (0.800...): Vi kan tilby å håndtere telefonmottaket for et grønt, blått eller indigo nummer, for alle typer oppdrag. Vi kan også gi deg disse forskjellige numrene som vil hjelpe deg med å forbedre bildet av selskapet ditt og beholde kundene dine. › Hot Line – Kundeservice – 1. nivå Help Desk: Håndtering av dine samtaler fra...
Portefølje (3)
...Våre ansatte i resepsjons- og besøkstjenesten er en integrert del av sikkerhetskonseptet til våre kunder. I henhold til de spesifikke kravene fra kundene varierer kvalifikasjonene fra teknisk utdanning til fremmedspråk. Kundefordeler • Kontrollerte mottak av besøkende • Koordinert formidling av samtaler via telefonanlegget • Sikret drift av det interne informasjonsenteret (Help Desk) • Kontinuerlig adgangskontroll støttet av tekniske systemer...
Portefølje (5)
...Online- og interne opplæringer for kundeservice, salg, resepsjon, hotline og servicesentre Telefonopplæring for kundeservice, resepsjon, sekretariat, callsenter, hotline, help desk og salg - dette har vært vår kjernekompetanse i over 25 år. Vi tilpasser deres interne seminar etter deres individuelle behov, enten fysisk eller live online.
Samsvarende produkter
Telefontrening
Telefontrening
Portefølje (1)
Storbritannia, London
... LEASING Dedikerte Utviklingsteam BPO Tjenestelevering Etterspørsel Generering & Inntektsvekst B2B Lead Generering Digital Bevissthet LinkedIn Kampanjestyring & Automatisering Markedsundersøkelser & Spørreundersøkelser Kundeopplevelse & Støttetjeneste Kundebehandling & Støtte Teknisk Støtte IT Help Desk...
Storbritannia, London
... vi den nyeste og beste help desk-programvaren for å overvåke hver henvendelse og sikre kvaliteten på tjenesten. Hjemmebrukere Vi fikser ikke bare laptopen, stasjonære datamaskiner eller enheten din, vi gir også full service, rengjør og returnerer utstyret slik at det er som nytt. Du blir informert hvert steg på veien ved hjelp av vår help desk-programvare, og vi sender deg til og med et bilde av utstyret ditt når det ankommer til oss. Hvis datamaskinen eller enheten din trenger deler, vil vi alltid informere deg på forhånd slik at det ikke kommer noen ubehagelige overraskelser.
...informasjonshotline, beredskapstjeneste, help desk / 1. nivå support, sekretariatstjeneste Firmaadresser: En oppdatert database bestående av firmaadresser fra den målrettede målgruppen, som er selektert etter bransjer, firmastørrelser eller region, er fundamentet for en vellykket markedsføringskampanje. Enten det er for en utsendelse eller for telemarketing. Salg av firmaadresser, tilgjengelig med kontaktpersoner på ledelsesnivå, rådgivning i seleksjon av målgruppen, berikelse av eksisterende databaser, verifisering og oppdatering av egne kundedatabaser.
Spania, Santiago De Compostela
Spansk selskap som tilbyr tjenester innen TIC-sektoren siden 2002, som tilbyr: - IT-konsulenttjenester - Utvikling og integrasjon av programvare - Teknologisk outsourcing Stor tilstedeværelse i offentlig sektor. (e-Administrasjon, e-Regjering, e-Helse, Help Desk, Kontakt Sentre,...) For tiden har vi 7 kontorer. Hovedkontoret ligger i Santiago de Compostela, og vi har også kontorer i A Coruña...
... omfattende støtte innen IT-outsourcing. I tillegg tilbyr vi omfattende rådgivning innen IT samt kontinuerlig IT-oppfølging for bedrifter i form av fjernhjelp. Vi sikrer korrekt drift av IT-infrastrukturen, overvåker og reagerer på alle avvik. Hver dag løser vi en rekke IT-relaterte problemer gjennom help desk. Vi er her for å sikre kontinuitet i driften av våre kunders IT-systemer. Ta kontakt og tilpass KAMLEGITs tilbud til dine individuelle behov og forventninger. Vi inviterer deg til å bli kjent med vårt tilbud tilgjengelig på siden kamlegit.pl...
Storbritannia, London
Administrert IT-støtte og IT-løsninger i City of London. Rask respons og umiddelbar IT-støtte help desk for å holde teknologien i virksomheten din i live. Vi jobber med små bedrifter som har mellom 5 og 100 brukere. IT-administrasjon inkludert Microsoft Office 365, Azure, servere, datamaskiner og bærbare datamaskiner. Proaktiv IT-støtte inkludert: katastrofegjenoppretting, databeskyttelse og cybersikkerhet, systemovervåking og varsling. IT Support UK har levert IT-tjenester siden 2004. ISO27001 og Cyber Essentials sertifisert.
Monaco, Monaco
...Spesialist på e-læringsstrategi siden 2004, Altissima Group stiller sine eksperter innen pedagogikk, grafikk og teknisk utvikling til disposisjon for å sikre den digitale transformasjonen av opplæringen sammen med deg. Vi støtter din opplæringstjeneste for å integrere og utvikle denne digitale dimensjonen gjennom oppdrag som: * Rådgivning om strategi * Administrasjon av LMS-plattform / Help desk...
Portefølje (10)
Frankrike, Belfort
Tyskland, Erlangen
...Aktiv telefon salg; Help Desk; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivisering av gamle kunder; E-posthåndtering; Faks-tjenester; Lead-håndtering; Gjenoppretting av kunder; Kundeforvaltning. Defacto call center GmbH er spesialist på utforming av call center-tjenester. Den nyeste teknologiske utstyringen, nøye personalrekruttering samt optimale prosesser gjør defacto til kvalitetsleder i Tyskland for komplekse call center-prosjekter.
Tyskland, Straubing
Som produsent og kildekodeeier av den åpne kildekoden help desk-programvaren OTRS, tilbyr OTRS AG blant annet administrerte tjenester, støtte, tilpasset utvikling, rådgivning og opplæring.
Italia, Paderno Dugnano
... fleksibilitet til din virksomhet. Tjenester for multikanals salgsstøtte: som help desk, back office, sosial strategi og tjenester for forretningskontinuitet (nødtjenester for å sikre levering av telefonitjenester i tilfelle avbrudd av telefoni på grunn av uventede feil, arbeidsplasser til leie ved Phonetica og nød-resepsjonist: for outsourcing av telefonanrop til støtte for bedriftens sentralbord). Tjenester av nyeste generasjon som støtte for e-handel: live chat, ordreoppfølging, ordrebehandling, e-posthåndtering, back office og trouble ticketing-tjenester.
Kundestøttetjenester; Telemarketing innkommende; E-post- og oppgavebehandling; Merverditjeneste; Dokumenthåndtering; Brevutsendelse; Fullføring Hotline- og servicetelefon, Help desk, Kundeoppretting, E-post- og oppgavebehandling, Dokumenthåndtering...
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Ordrebehandling i hele Europa; Ordrebehandling i nærområdet; Ordrebehandling innen Bayern; Internett-telefoni; Faks-tilkobling; Call-center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Ordrebehandling globalt; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; ACD-anlegg;...
Tyskland, München
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Call-center programvare; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Ordremottak innen Tyskland; ACD-anlegg; E-posttilkobling; Internett-tilbakekallingsknapp; IVR...
Tyskland, München
...-løsningstilbyder innen Desktop System Management, HelpDesk Management og IT-prosessrådgivning globalt. Fokus for tjenestene og løsningene ligger innen programvarefordeling, Help Desk Management, patch- og sikkerhetsadministrasjon, eiendomsforvaltning, endringsledelse, serveradministrasjon og tjenestenivåadministrasjon.
Tyskland, Vaterstetten
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Faks-tilkobling; Call-Center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppkjøp; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Ordremottak innen Tyskland; ACD-anlegg; E-post-tilkobling; CTI...
...Lead-generering; Lead management; Avtaleplanlegging og salgsstyring; Deltakeraktivering; e-post- og søkemotormarkedsføring; Database-tjenester og CRM; Service-linjer; Help Desk; Call Center-konsultasjon Fast størrelse innen direkte markedsføring på det tyske markedet; Operativ salgsstøtte; Våre integrerte løsninger går langt utover den tradisjonelle call center-/direkte markedsføringsmetoden; Innovativ markedsføringsmix gir en betydelig, merkbar merverdi...
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Internett-telefoni; Faks-tilkobling; Call Center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Oppgaveorientert outsourcing;...
Tyskland, Weiden i.d.OPf
...Forretningsmodell: eBusiness, Call Center, Logistikk Distribusjon & Markedsføring. Nærmere bestemt: Hot Line/Servicetelefon; teknisk servicelinje; ordre-/bestillingsmottak; Help Desk; kapasitetstilpasset outsourcing; ordrebehandling i hele Europa; ordrebehandling i nærområdet; ordrebehandling innen Bayern; fax-tilkobling; Call-Center programvare; responsbehandling; ordrebehandling globalt...
Programvareutvikling; Databaseutvikling; Programvareutviklingssystemer; Systemanalyser og -ingeniørarbeid; Konsulenttjenester og løsninger; Programmeringsspråk og verktøy; Internett-tjenester; Nettbaserte applikasjoner; Ledelsestjenester, planleggingstjenester; Sikkerhetsrådgivning; Databaseprogramvare; Windows; Datakonvertering og -behandling; Applikasjonstjenesteleverandører; Bildearkivering;... J2EE-utvikling; PHP; .NET; Butikkløsninger; Help Desk nettverksstøtte; Oracle-databaser; USSQL...
Frankrike, Nancy
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vår forbedrede leverandørsøk eller lag dine henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen for kjøpere.

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play