Italia, Ozieri Sassari
Iki-Cloud er et IT-konsulentselskap med base på Sardinia, spesialisert på å tilby høykvalitets tjenester innen sky-løsninger og Oracle-databaser. Som Oracle-partner tilbyr vi avanserte ferdigheter for å håndtere kompleksiteten i Oracle-databaser og maksimere fordelene med Oracle-sky-løsninger. Vi opererer eksternt fra Logudoro HUB, noe som muliggjør effektiv integrasjon og støtte for bedrifter uav...
Portefølje (19)
...Våre ansatte i resepsjons- og besøkstjenesten er en integrert del av sikkerhetskonseptet til våre kunder. I henhold til de spesifikke kravene fra kundene varierer kvalifikasjonene fra teknisk utdanning til fremmedspråk. Kundefordeler • Kontrollerte mottak av besøkende • Koordinert formidling av samtaler via telefonanlegget • Sikret drift av det interne informasjonsenteret (Help Desk) • Kontinuerlig adgangskontroll støttet av tekniske systemer...
Portefølje (5)
Storbritannia, London
... LEASING Dedikerte Utviklingsteam BPO Tjenestelevering Etterspørsel Generering & Inntektsvekst B2B Lead Generering Digital Bevissthet LinkedIn Kampanjestyring & Automatisering Markedsundersøkelser & Spørreundersøkelser Kundeopplevelse & Støttetjeneste Kundebehandling & Støtte Teknisk Støtte IT Help Desk...
...informasjonshotline, beredskapstjeneste, help desk / 1. nivå support, sekretariatstjeneste Firmaadresser: En oppdatert database bestående av firmaadresser fra den målrettede målgruppen, som er selektert etter bransjer, firmastørrelser eller region, er fundamentet for en vellykket markedsføringskampanje. Enten det er for en utsendelse eller for telemarketing. Salg av firmaadresser, tilgjengelig med kontaktpersoner på ledelsesnivå, rådgivning i seleksjon av målgruppen, berikelse av eksisterende databaser, verifisering og oppdatering av egne kundedatabaser.
Portugal, Leça Da Palmeira, Matosinhos
... virkeligheten, utvikler vi globale løsninger med tanke på de spesifikke behovene til din virksomhet. Vertikale løsninger for: - Sko - Distribusjon - Industri - Detaljhandel - Tjenester - Tekstiler - Bekledning Programvare og tjenester: - ERP - Integrert butikkadministrasjon – BackOffice og POS - Mobilitetsløsninger for selv-salg, forhåndssalg og tilknyttede kataloger - Kontroll og overvåking i produksjonen - Programvare for personaladministrasjon - Teknisk støtte og Help Desk - Systemingeniør...
Portefølje (10)
Spania, Santiago De Compostela
Spansk selskap som tilbyr tjenester innen TIC-sektoren siden 2002, som tilbyr: - IT-konsulenttjenester - Utvikling og integrasjon av programvare - Teknologisk outsourcing Stor tilstedeværelse i offentlig sektor. (e-Administrasjon, e-Regjering, e-Helse, Help Desk, Kontakt Sentre,...) For tiden har vi 7 kontorer. Hovedkontoret ligger i Santiago de Compostela, og vi har også kontorer i A Coruña...
Spania, Gijón/Xixón
Firma dedikert til IT-teknisk service, IT-tjenester, hovedsakelig til forebyggende vedlikehold av datasystemer, nettverk og kommunikasjon, virtualisering av servere, overvåking og inventar av datasystemer, IT-sikkerhet, rådgivning både innen mikroinformatikk og infrastrukturforvaltning, help-desk-tjeneste og fjernassistanse. TecnoGestión har vært på IT-markedet siden 1998, og søker strategier som...
... omfattende støtte innen IT-outsourcing. I tillegg tilbyr vi omfattende rådgivning innen IT samt kontinuerlig IT-oppfølging for bedrifter i form av fjernhjelp. Vi sikrer korrekt drift av IT-infrastrukturen, overvåker og reagerer på alle avvik. Hver dag løser vi en rekke IT-relaterte problemer gjennom help desk. Vi er her for å sikre kontinuitet i driften av våre kunders IT-systemer. Ta kontakt og tilpass KAMLEGITs tilbud til dine individuelle behov og forventninger. Vi inviterer deg til å bli kjent med vårt tilbud tilgjengelig på siden kamlegit.pl...
Storbritannia, London
Administrert IT-støtte og IT-løsninger i City of London. Rask respons og umiddelbar IT-støtte help desk for å holde teknologien i virksomheten din i live. Vi jobber med små bedrifter som har mellom 5 og 100 brukere. IT-administrasjon inkludert Microsoft Office 365, Azure, servere, datamaskiner og bærbare datamaskiner. Proaktiv IT-støtte inkludert: katastrofegjenoppretting, databeskyttelse og cybersikkerhet, systemovervåking og varsling. IT Support UK har levert IT-tjenester siden 2004. ISO27001 og Cyber Essentials sertifisert.
Italia, Napoli
... på 35 år, er styrker for en gruppe som er aktiv på seks steder (Napoli, Milano, Roma, Palermo, Catanzaro, Tirana), som opererer på 25 språk døgnet rundt og utfører sin ITSM, HELP DESK, SERVICE DESK-virksomhet over hele verden, i rundt hundre land. Innovaways tilbud er delt inn i tre områder: IT Service Management, Informasjonsteknologi og Business Process Outsourcing.
Storbritannia, London
1st IT Support London er et IT-selskap i London som ble grunnlagt i 2000 og har nesten 16 års erfaring med å støtte bedrifter av alle størrelser med IT-tjenester i London. Vi tilbyr fleksible IT-løsninger, administrerte IT-tjenester og rådgivning innen en rekke områder, inkludert oppsett og vedlikehold av IT-infrastruktur, skybaserte løsninger, help-desk støtte, innkjøp av maskinvare og...
Tyskland, Nürnberg
... telefon salg; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Front-office outsourcing; Oppgaveorientert outsourcing.
Tyskland, Straubing
Som produsent og kildekodeeier av den åpne kildekoden help desk-programvaren OTRS, tilbyr OTRS AG blant annet administrerte tjenester, støtte, tilpasset utvikling, rådgivning og opplæring.
Kundestøttetjenester; Telemarketing innkommende; E-post- og oppgavebehandling; Merverditjeneste; Dokumenthåndtering; Brevutsendelse; Fullføring Hotline- og servicetelefon, Help desk, Kundeoppretting, E-post- og oppgavebehandling, Dokumenthåndtering...
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Faks-tilkobling; Call-center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Tidsavhengig outsourcing; Front-office outsourcing; Oppgaveorientert outsourcing; Ordremottak innen Tyskland; ACD-anlegg; Dialer;... ...
Tyskland, Vaterstetten
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Faks-tilkobling; Call-Center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppkjøp; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Ordremottak innen Tyskland; ACD-anlegg; E-post-tilkobling; CTI...
...Hot Line/Servicetelefon; Ordre-/Bestillingsmottak; Aktiv telefon salg; Help Desk; Kapasitetsavhengig outsourcing; Faks-tilkobling; Call-center programvare; Klagehåndtering; Responsbehandling; Ordremottak globalt; Adressekvalifisering; Ny kundeoppkjøp; Avtaleinngåelse; Aktivering av gamle kunder; Fullstendig outsourcing; Tidsavhengig outsourcing; Front-office outsourcing;... Leadgenerering; Telemarketing; Telesalg; Inbound; Outbound; Call Center; Call-Center; Konsultasjon; Rådgivning; Opplæring; Salg;...
Tyskland, Erlangen
...Aktiv telefon salg; Help Desk; Klagehåndtering; Responsbehandling; Adressekvalifisering; Ny kundeoppnåelse; Avtaleinngåelse; Aktivisering av gamle kunder; E-posthåndtering; Faks-tjenester; Lead-håndtering; Gjenoppretting av kunder; Kundeforvaltning. Defacto call center GmbH er spesialist på utforming av call center-tjenester. Den nyeste teknologiske utstyringen, nøye personalrekruttering samt optimale prosesser gjør defacto til kvalitetsleder i Tyskland for komplekse call center-prosjekter.
Italia, Paderno Dugnano
... fleksibilitet til din virksomhet. Tjenester for multikanals salgsstøtte: som help desk, back office, sosial strategi og tjenester for forretningskontinuitet (nødtjenester for å sikre levering av telefonitjenester i tilfelle avbrudd av telefoni på grunn av uventede feil, arbeidsplasser til leie ved Phonetica og nød-resepsjonist: for outsourcing av telefonanrop til støtte for bedriftens sentralbord). Tjenester av nyeste generasjon som støtte for e-handel: live chat, ordreoppfølging, ordrebehandling, e-posthåndtering, back office og trouble ticketing-tjenester.
Italia, Napoli
METODI ITALIA SRL tilbyr profesjonelt et komplett spekter av tjenester med en unik spesialisering innen håndtering av komplekse utrullinger over hele landet på vegne av ledende kredittinstitusjoner og innen offentlig forvaltning, samt de viktigste leverandørene. Tjenester innen maskinvare, programvare og nettverksstøtte, utrulling og IMAC-tjenester (Installasjon, Flytting, Legge til og Endre), nettverksinfrastruktur, Help Desk og Call Center, Flåtestyring, Leverandørkjedeledelse.
...Lead-generering; Lead management; Avtaleplanlegging og salgsstyring; Deltakeraktivering; e-post- og søkemotormarkedsføring; Database-tjenester og CRM; Service-linjer; Help Desk; Call Center-konsultasjon Fast størrelse innen direkte markedsføring på det tyske markedet; Operativ salgsstøtte; Våre integrerte løsninger går langt utover den tradisjonelle call center-/direkte markedsføringsmetoden; Innovativ markedsføringsmix gir en betydelig, merkbar merverdi...
Programvareutvikling; Databaseutvikling; Programvareutviklingssystemer; Systemanalyser og -ingeniørarbeid; Konsulenttjenester og løsninger; Programmeringsspråk og verktøy; Internett-tjenester; Nettbaserte applikasjoner; Ledelsestjenester, planleggingstjenester; Sikkerhetsrådgivning; Databaseprogramvare; Windows; Datakonvertering og -behandling; Applikasjonstjenesteleverandører; Bildearkivering;... J2EE-utvikling; PHP; .NET; Butikkløsninger; Help Desk nettverksstøtte; Oracle-databaser; USSQL...
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play