Frankrike, Cesson-Sevigné
... kontrast til Outbound Marketing eller utgående markedsføring, som innebærer å kontakte kunden, tradisjonelt brukt av selskaper. I dette tilfellet skjer kommunikasjonen fra annonsøren til forbrukeren, uten presis målretting.
Portefølje (11)
Frankrike, Lagord
...Kommunikasjon gjennom gjenstander er en effektiv måte å styrke kjennskapen til et merke, en bedrift eller en tjeneste. Et reklameobjekt må appellere til flest mulig kunder, da det lett integreres i deres hverdag. Formålet med Medieobjektet er å gi annonsøren muligheten til å ta plass, varig, i målgruppens daglige miljø for å generere en maksimal hukommelsesrate for merket. Tilpass og bestill online et bredt utvalg av bedriftsartikler og reklamegaver til dine arrangementer og lojalitetsgaver. 75 % av potensielle kunder og kunder husker merket knyttet til et reklameobjekt.
Portefølje (10)
Frankrike, Issy Les Moulineaux
...Te, som kaffe, er stimulerende og oppkvikkende drikker som har sin betydning i hverdagen. Faktisk er disse varme eller kalde drikkene spesielt populære. Å tilpasse en termos for kaffe eller te gir en positiv fremstilling av annonsøren, da de blir en aktør som tar ansvar for miljøet og bidrar til å bevare jorden.
Portefølje (91)
Frankrike, Paris
... frilans tekstforfatter på alle typer kommunikasjonsprosjekter, både i media (TV, radio, presse, reklame) og utenom media (web, direktesalg, postordre, detaljhandel, arrangement), uavhengig av målgruppe (BtoC, BtoB, intern), medium (video, trykk, web), emne (teknisk eller for allmennheten) og sektor for annonsøren (industri, mote, luksus, fritid, høyteknologi, mat, institusjon...). SOS REDAC er basert i Paris, men jobber eksternt for kunder spredt over hele Frankrike og i utlandet.
Frankrike, Paris
... med utgiverne. Salget skjer online på bare noen minutter med et auksjonssystem. Flere etterspørrere kan konkurrere om et tilbud på annonseplasser. Ad Exchange håndterer også online annonsekampanjer. Annonsøren har kontroll over destinasjonen for sine annonseplasser. Statistikk blir levert for å hjelpe dem med å analysere kampanjen ved slutten av den. For å sikre effektiviteten av kampanjene...
... et gyldig SIRET-nummer. Rådgiverens oppgave er å hjelpe annonsøren med å finne kjøper så raskt som mulig ved hjelp av et panel av råd og dedikerte hjelpemidler. Men det er mye mer enn det... Vår bloggdel vil gi alle tips og råd for å vedlikeholde båten sin, enten det gjelder skroget eller mekanikken.
Frankrike, Marseille
... deres kommunikasjonsmateriell. Duodaki gir råd til sine kunder om utforming av strategien på en systematisk måte. Duodaki utvikler originale og differensierende medier, inkludert merkevare-webdokumentarer, designet etter prinsippet om interaktiv fortelling. Disse differensierende mediene gjør det mulig å formidle verdiene til organisasjonen, fremheve kvinnene og mennene som er en del av den, og skape en sterk og følelsesmessig forbindelse mellom annonsøren og målgruppen.
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vårt forbedrede leverandørsøk eller opprett henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play