...Lydisolering i callsentre er generelt blant tiltakene som iverksettes av callsentre. Fordi lydkvaliteten til personell som jobber i callsentre i støyende miljøer er viktig for kundetilfredshet og forretningsytelse. Lydisolering betyr å forhindre at lyd lekker fra utsiden til innsiden eller fra innsiden til utsiden. Passende lydisolering for callsentre sikrer at ansatte blir påvirket av utendørs støy så lite som mulig mens de utfører jobben sin.
Portefølje (86)
Albania, Tirana
...Vi tror på å tilby førsteklasses outsourcing over hele verden. Ikke rart at vi har eksepsjonell teknologi og ledelse. Dette er grunnen til at våre kunder kommer tilbake til oss med en tilfreds og takknemlig oppførsel. Hos Eurocom CX får du høykvalitets offshore outsourcing-tjenester samtidig som du holder budsjettet i sjakk og har en minimal tidsforskjell. Med det store kulturelle forholdet mellom Albania og Europa, har vi fordelen av å ha ingen kompliserte prosesser, spontan tilgjengelighet av ressurser, og lønnsarbitrasje.
Portefølje (3)
Portugal, Lisboa
... lenger nok å ha fornøyde kunder; hvis du virkelig vil at virksomheten din skal skille seg ut, må du skape dedikerte og entusiastiske fans: - Personlig kontakt, - Effektiv håndtering fra første kontakt, - Ultra-kvalitetsbehandling, - Bekreftelse av tilfredshet. DEFINISJON AV UBINAWEB-TJENESTER - Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice. - Underleverandør av call sentre, kundestøtte, kundeservice og telefon salg.
Portefølje (8)
Tyskland, München
... consultation discussions. Because every application is different. Whatever you need, talk to our industrial PC specialists! Call us at 089 / 85 63 150 or chat with us on our homepage compmall.de Høydenheter: Mellom 1HE og 7HE Datainnsamling: 2,5", 3,5" og 5,25" SATA Hovedkortkompatibilitet: Embedded Boards, Mainboards, Slot-CPUs og Backplanes Merker: iEi Inngangsspenning: AT/ATX, 12V, 24V og 90-264V Utvidelsesspor: 1 til 14 spor...
Portefølje (8)
Frankrike, Loire-Authion
...) for å jobbe eller lytte til musikk hvor som helst. Enkel samtalehåndtering Kontrollpanelet som er plassert på ledningen, har store knapper og LED-indikatorer som gjør det enkelt å kontrollere samtaler og musikk. Disse kontrollene lar deg ta opp og avslutte samtaler, justere volumet eller aktivere mikrofonmute. Plug-and-Play-installasjon Jabra Evolve 30 II er kompatibel med de fleste plattformer for Unified Communication eller VoIP-klienter. Det er bare å koble det til for at det skal fungere. EAN:GNN5399-829-309 Levering:24/48H...
Portefølje (65)
Tyskland, Altenstadt
...Bruker du mye tid på kundemøter eller i retten? For dine innringere betyr det ofte at du ikke er personlig tilgjengelig, og samtaler går rett og slett tapt.
Portefølje (16)
Frankrike, Berdh'uis
...Oppdag våre hodetelefoner designet for å passe alle arbeidsstiler for kontoransatte og call center. Dine behov for kommunikasjonsteknologi utvikler seg hele tiden. Så ikke vent lenger, besøk Bureautique-communication.fr Hvis du trenger råd før kjøp, er Anne Sophie, Solenne eller Mathilde tilgjengelige via e-post, chat eller telefon på 02 33 73 54 15. (Vi minner om at hos B&C er samtalen ikke...
Portefølje (4)
Malta, Ta´xbiex
... aktiviteten som genererer mest lønnsomhet og stole på oss med oppmerksomheten kunden din trenger, noe vi er eksperter på. Alle tjenestene vi tilbyr på call center-plattformen er tilgjengelige for deg, slik at du kan utvikle din tilpassede kampanje. Ved å lage en klassifisering basert på typen tjenestesamtaler som blir gjort, har du muligheten til å kreve: Inngående samtaletjenester: • Kundestøtte • Teknisk støtte • Kundefordel Utgående samtaletjenester: • Optimalisering av databaser • Telemarketing eller Telemarketing For mer informasjon, besøk vår nettside eller send oss en e-post.
Tyskland, München
... eller spille på tvers av flere kanaler. Hvis du allerede har et kreativt byrå eller et mediebyrå, koordinerer vi gjerne med dem for å tilpasse kreativiteten eller gjennomføringen av reklamen din, slik at CTA (Call-to-Action) og målgruppeinnsatsen blir optimalt tilpasset mediestrategien din.
Samsvarende produkter
Nettmedia
Nettmedia
Andre produkter
Reklamefilm
Reklamefilm
Portefølje (10)
We are a painting company located in 2042 Grünerløkka, 0505 Oslo. We perform all kinds of painting services with a high degree of professional integrity, and at very competitive prices. Everything from indoor painting and outdoor painting to sparkling, interior decorating, drywall, cabinet installation, power washing, wallpaper, gutters and fences. We do jobs for both residental and commercial clients, and we have years of experience in all aspects of the business. You can reach us at www.malermesteroslo.no, or by giving us a call. Dial 458 72 674 today!
Danmark, Odense
... forskjellige arbeidsområder, er det svært viktig at man har en beskrivende tekst for hvert enkelt arbeidsområde. Typisk pleier man å si at en tekst gjerne skal ha en lengde på minimum 400 ord. Vi setter opp webdesignet ut fra hver enkelt kundes ønsker og sørger for at det er fokusert på CTA’er (Call To Actions) som gjør det enkelt for nettsidens besøkende å konvertere til kunder (les om webdesign...
Marokko, Casablanca
For at enhver bedrift skal utvikle seg, må den kontinuerlig generere nye potensielle kunder, nå ut til nye klienter og bygge videre på eksisterende kundeforhold. TEAM2F Call Center tilbyr tjenester for generering av potensielle kunder og B2B-salg internasjonalt, som kan hjelpe deg med å bygge og opprettholde verdifulle forretnings- og kundeforhold. TEAM2F CALL er et callsenter spesialisert på...
Tyskland, Lüdenscheid
... til deg! * betaler våre ansatte rettferdig, fordi bare motiverte mennesker gjør ordentlig arbeid! * utdanner, slik at våre barn har en fremtid! * betaler ærlig våre skatter, slik at fellesskapet kan finansieres. * har ikke et CALL Center, men motiverte ansatte som raskt svarer på dine spørsmål! * behandler våre leverandører rettferdig, fordi man sammen oppnår mer! * jobber etter prinsippene til ærlige kjøpmenn, fordi vi er overbevist om det! * hjelper deg!
Portefølje (3)
Østerrike, Wien
... i personlig kontakt med kunden kan individuelle behov, bekymringer og misforståelser adresseres. Våre kundeservicekonsulenter lytter og tilpasser seg kunden. Resultatet er mange nye og begeistrede kunder! Vi er fortsatt overbevist om at god service krever rådgivning og dialog – også i den digitale verden! I tillegg til telefonisk kundekontakt tilbyr vi også vår støtte innen backoffice-sektoren. Vårt skriftlige team behandler dine henvendelser via e-post og post.
Portefølje (7)
Polen, Parysów
... plassere funksjonelle paneler på veggene gjør at akustikken i rommene blir riktig. Dette er derfor et nødvendig tiltak, og de akustiske panelene i butikkene tilhørende selskapet er tilgjengelige i ulike varianter og har absolutt rimelige priser. Ikke bare for musikere Demping av lyder og reduksjon av ekko er også nyttig i andre miljøer, derfor brukes akustiske paneler og diffusorer for eksempel i call...
Romania, Bacau
... dermed en hyggelig opplevelse med hver enkelt kunde. Outsourcing-industrien er i kontinuerlig utvikling og endring for å imøtekomme kundenes krav. Vi streber etter å holde tritt med denne utviklingen, slik at vi kan forutsi muligheter for optimalisering. Vår langsiktige visjon og strategi er å sikre at Eurocall forblir et innovativt selskap innen outsourcing- og kontakt-senter-markedet. Eurocall er dedikert til å bygge langsiktige relasjoner ved å tilby fleksible kontakt-senter- og outsourcingsløsninger som gir maksimal verdi til våre kunder.
Storbritannia, Coventry
Curtain Call er din beste destinasjon for skreddersydde gardiner og persienner i West Midlands-området. Vi er stolte av å være spesialister på elegante, sofistikerte gardiner og persienner, og tilbyr et enestående utvalg av fantastiske mønstre, materialer og design som vil livne opp og komplementere hjemmets dekor. Vår omfattende kunnskap om de nyeste stilene og trendene gjør at vi kan imøtekomme et bredt spekter av kunder, fra boligeiere til interiørdesignere.
Storbritannia, Waterbeach
Lookout Call of Cambridge er skaperne av en alarm for enslige arbeidere som brukes av mer enn 18 000 enslige arbeidere over hele Storbritannia. Dette enkle, men effektive mobilebaserte systemet sikrer at hver enslig arbeider, sen arbeider eller hjemmearbeider alltid er registrert. Lookout Call varsler kolleger umiddelbart hvis en arbeider er forsinket fra en avtale, eller trenger nødhjelp.
... følger deg gjennom hele prosessen, leder og utfører de nødvendige tiltakene for å sette i gang en maskin for å skaffe kunder som øker salget for din lille bedrift eller nettbutikk, og for dette bruker vi vår egen metodikk for Inbound Marketing: 3-trinnsmetoden. Du vil få tilgang til sanntidsrapporter om utviklingen, slik at du til enhver tid kjenner til dine lønnsomhets- og synlighetsindikatorer...
Ukraina, Lviv
... analytisk team støtter deg, for eksempel med dataregistrering, -sammenligning, -koding, samt med dokumentrelaterte oppgaver. Finans & HR. Et pålitelig og erfarent team håndterer dine finans- og personalrelaterte oppgaver, slik at du kan fokusere på kjernevirksomheten.
Slovenia, Maribor
... undersøkelser - Markedsføringsautomatiseringsverktøy - Call-sentre - Personaladministrasjon - Tilpassede CRM-systemer og mer... Plattformer: - Nettapplikasjoner (nettlesere) - iOS (mobilapplikasjon) - Android (mobilapplikasjon)...
Spania, Santa Coloma De Cervelló
... omsorgsfullt forhold. Vi følger opp implementeringen for å sikre kontinuerlig forbedring av kundens aktivitet. Hos Nextt ønsker vi å gå utover programvaren. Vi tror fast på at det å følge kunden gjennom hele prosessen og svare på deres behov med den beste servicen, både teknologisk og menneskelig, er nøkkelen til suksess for både oss og kunden. Mer informasjon på www.nextt.es...
Nederland, Emmen
...vil ha en call to action på riktig sted, slik at besøkende raskt kan komme i kontakt med deg. Vi bruker de mest moderne teknikkene og sørger for at nettsiden din alltid er oppdatert. I tillegg realiserer vi nettbutikker, apper, nyhetsbrev og webhosting. Vi sørger også for at nettsiden din enkelt kan bli funnet. Vi bygger nettsider ved hjelp av WordPress, slik at du alltid kan administrere din...
Spania, Fuengirola
Vi er Softevolution.es. Et helhetlig bemanningsbyrå, spesialisert på kundetiltrekking, netthandel, webdesign og utvikling, mobilapplikasjoner, call center, strategiske partnerskap og mye mer. Vi har bred erfaring og kunder med resultater, og vi vet hva som skal til for å maksimere utbyttet av din virksomhet på nettet. Vi har utmerkede ressurser og verktøy som gjør at vi kan skille oss ut på mange...
Belgia, Gent
...Hva er tjenestene til SEBECO CALL CENTER? Profesjonell kundekontakt er og forblir avgjørende for enhver bedrift. Derfor ønsker SEBECO CALL CENTER å hjelpe deg med å forbedre hver kundekontakt, slik at kundeforholdene dine blomstrer. Vi fokuserer på følgende oppgaver: håndtering av din overbelastning 24 timer i døgnet, utvikling av din service- og/eller hjelpesenter, håndtering av kampanjer og e-handelsrespons, kartlegging av ditt markedsegment, innsamling av informasjon til din markedsdatabase, rekruttering av nye kunder, utdyping av ditt en-til-en-forhold med kundene dine, salg av produktene dine.
Belgia, Liege
Telemarketingsektoren vi opererer i er preget av sterk konkurranse som har vokst betydelig de siste 10 årene. Denne konkurransen og jakten på kunder for enhver pris har ført til avvik i håndteringen av menneskelige ressurser og kvaliteten på tjenestene til kundene. Derfor har vi besluttet å arbeide med SA8000-sertifisering for å demonstrere at call center-sektoren også kan være en kilde til...
Italia, Druento
... viktige punkter: Utmerkede produkter fra entry-level til profesjonelle Utmerket forhold mellom kvalitet og pris All vår kunnskap og støtte for før- og etter-salg. Bedriftsorganisasjon Teknisk støtte (Åpning av billett) Call-center (Grønt nummer 800.039.755) Lager og logistikk Administrasjonskontor Webutvikling Salgssteder...
Belgia, Liege
...Ingen flere overraskelser... Ingen flere "det var ikke planlagt"... Call Desk tar ansvar for ditt miljø, og et ansvar må tas. Fordi en løsning der alle tjenester er inkludert, er din beste garanti for kvalitet. Faktisk tar Call Desk seg av forebyggende vedlikehold, samt alle tekniske problemer som oppstår på din infrastruktur. Du vil raskt forstå at Call Desk har all interesse av at din IT "går" som et sveitsisk ur... Og at denne interessen også er din!
Storbritannia, Doncaster
... smarttelefonen din, så kobler vi deg til samtalen din - Ikke ring oss, vi ringer deg - ingen flere innringingsnumre. Gi oss telefonnummeret ditt, så ringer vi deg og setter deg inn i konferansesamtalen, uten at du trenger å vite konferanse-ID eller PIN-kode - Inviter alt fra 1 til 1 000 deltakere med ett klikk. Vi tar oss av det harde arbeidet og sørger for at alle kommer på samtalen din til rett tid, hver gang. Vi tar hensyn til tidsforskjeller, beste innringingsnumre (de billigste) per land og mye mer. Prøv MEETUPCALL gratis i 14 dager i dag.
Storbritannia, Guildford
Vår misjon er å tilby utmerkede, ærlige og pålitelige låsesmedtjenester. Vi sørger for at våre kunders hjem og næringseiendommer er tilgjengelige, trygge og sikre mot fremtidige trusler. Vi håndterer alle typer sikkerhetsnødsituasjoner og oppgraderer adgangssystemer. Vårt mål er å gi våre kunder den høyeste kvaliteten på låsesmedtjenester som kan tilbys.
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vår forbedrede leverandørsøk eller lag dine henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen for kjøpere.

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play