Nødoppringning
Denne appen har som mål å muliggjøre tidsriktige varsler til pårørende gjennom regelmessige forespørsel, slik at de kan reagere i nødstilfeller.
Outbound - Utgående Samtaler
Vi spesialiserer oss i outbound innen Business to Business (B2B) og har mange års erfaring med seriøs og faglig håndtering av bedriftskunder.
Next
Kallesystemer
Med mikroSYSTs påkallingssystemer styrer og kontrollerer du alle vare- og trafikstrømmer i bedriften din. Optimaliser prosessene dine og reduser gjenn...
Mystery Calls - Utgående Anropstjenester
Nosycom tilbyr en rekke tjenester innen ekstern telefonservice, uansett hvilken type virksomhet du har. Siden 1997 har byrået opparbeidet seg betydeli...
Call Center
Vårt fokus er avtaleinngåelse og salg innen B2B-segmentet. Siden 1998 har vi med vår spesialkompetanse innen avtaleinngåelse, datainnsamling, menings...
Lysanrop og Søsteranrop
Lysalarmsystemer sikrer en hundre prosent pålitelig kommunikasjon mellom pleiepersonell og pasienter eller beboere. SEC-COM sørger for at det ikke fi...
Skog Nødoppringingssystem
Etter en lengre utviklingsperiode har firmaet terra-Fernwirktechnik nå igjen et BG-kompatibelt skog-nødsystem. Montering og igangsetting av den først...
Inngående Call Center - Bestillingshotline
Med vårt innkommende callsenter utvider vi kundeservicen din, hjelpesenteret, servicesenteret eller bestillingshotline.
Nødoppringingssystemer, ellio - det intelligente hjem nødoppringingssystemet, nødoppringingssystemer for eldre og helsetjenester, nødoppringingssystem
ellio oppdager selvstendig langvarig inaktivitet i eldre personers hjem og informerer deretter pårørende eller omsorgspersoner via en app.
Inngående Call Center
Bruker du mye tid på kundemøter eller i retten? For dine innringere betyr det ofte at du ikke er personlig tilgjengelig, og samtaler går rett og slett...
Call center: Utgående samtaler
Ceres er et callsenter spesialisert på B2B avtaleinngåelse. Hovedaktiviteten til vårt callsenter i Charleroi er å sette opp avtaler for selgere. Mer ...
Samleoppringning
Ønsker du å kontakte en av kundene dine for å følge opp utestående betalinger, men har ikke tid eller ressurser internt? Call Collect-tjenesten fra Eu...
Utgående Anropstjeneste - Utnytt vår ekspertise til å håndtere dine utgående anrop
Enten du er en bedrift eller en privatperson, kan du benytte deg av tjenestene til et anerkjent callsenter som Médiphone Téléservices for å håndtere d...
Jayex Connect Pasientoppringing
Moderniser ventetidsopplevelsen din ved å skape et rom som viser pasientene viktig informasjon de ellers kan overse. Rydd opp i ventområdet ved å fje...
Warden Call - Hjelpealarmer for omsorgsboliger og støttet bolig
Folknoll vaktanrop-systemer gjør det mulig for beboere, besøkende og ansatte å få hjelp i tilfelle nød eller andre uforutsette hendelser. De kan også ...
Trådløs Kall Fjernkontroll for Kødisplay - Interiørdesign
34,80 €
Trådløs fjernkontroll for elektronisk kødisplay. Den fungerer via radio på standardfrekvensen 433,92 MHz, og er utstyrt med en rød knapp for å gå vide...
Nødsentral
Vårt spesialiserte personale mottar detaljerte rapporter og iverksetter umiddelbart de tiltakene som er avtalt med kunden.
Personlige Søkesystemer - Reparasjon av Anropsmottakere
Reparasjon av dine personalsøkssystemer, pagere fra produsenter som Funkwerk, Ascom, Ericsson, Multitone, Ackermann, Nira og mange flere.
LUNA 4D - Hjem Nødoppringingsenhet
LUNA 4D - Den konkurransedyktige teleassistanse-løsningen. Vår stasjonære nødanropsenhet LUNA 4D garanterer sikkerheten til mennesker i deres hjem.
Call Center Management - Rådgivning
Ingenting slår gode relasjoner. Dette gjelder også, spesielt, forholdet mellom selskaper og deres kunder.
KUNDESERVICE OG STØTTE - Innkommende og utgående samtaler
«Vær alltid der, alltid hjelp» KUNDESERVICE OG KUNDESTØTTE Vi har alle sagt eller hørt setningen: «produktet deres er bra, men det som mangler er ser...
Erfaren Call Center - Call Center
Kjære kunde I vårt Call Center-selskap utvikler vi tilpassede kampanjer for våre kunder. Call center-tjenester tilpasses deg og behovene til ditt sel...
Call Center - Anropsmottak
Vi tilbyr en tjeneste som gir fordelene av ekstra personale uten kostnadene ved ansettelse, opplæring og ledelse. Vår tjeneste er fleksibel og bidrar ...
Anbud
Spesialisert i Utarbeidelse/Svar/Søknad på offentlige og private anbud...
Trådløst ringesystem/pager UB2001F-10
Dette systemet er designet for å gjøre kommunikasjon enklere, enten det er fra gjest til personale i restauranter, pasient til sykepleier på sykehus, ...
Oppdag nye forretningsmuligheter
Oppdag nye forretningsmuligheter...
Rutinemessig anropsovervåking av heis nødtelefonssystemer
Overvåking av de lovpålagte 3-dagers rutineanropene for heis nødoppringninger...
Telesekretærtjeneste - Kundeservice - Klagehåndtering - Back Office - Anropshåndtering (Inngående/Ungående)
850,00 €
Optimaliser din administrative håndtering med vår eksterne Tele-sekretærtjeneste. Fra Madagaskar tilbyr vi skreddersydd støtte: e-posthåndtering, avta...
Kundestøtte og kundeservice i vårt hus
Selv etter installasjonen av et av våre systemer, står vi til disposisjon for kunden for reparasjoner, vedlikehold og UVV-kontroller. Det er opprette...
Next
ANROPS TERMINALER - Utstyr
0,00 €
Et salgsanropspunkt alltid tilgjengelig Optimaliser omsetningen din (Våre statistikker viser en gjennomsnittlig økning på 5 % allerede det første året...

europages-appen er her!

Bruk vår forbedrede leverandørsøk eller lag dine henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen for kjøpere.

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play