Erfaren Call Center - Call Center
Kjære kunde I vårt Call Center-selskap utvikler vi tilpassede kampanjer for våre kunder. Call center-tjenester tilpasses deg og behovene til ditt sel...
Call Center: Innkommende samtaletjenester - Overlat dine innkommende samtaletjenester til Nosycom
For outsourcing av dine innkommende samtaletjenester, velg Nosycom, et callsenter basert i Madagaskar. Tjenestene som tilbys er: telefonmottak, ordreb...
Call Center - Anropsmottak
Vi tilbyr en tjeneste som gir fordelene av ekstra personale uten kostnadene ved ansettelse, opplæring og ledelse. Vår tjeneste er fleksibel og bidrar ...
Lysanrop og Søsteranrop
Lysalarmsystemer sikrer en hundre prosent pålitelig kommunikasjon mellom pleiepersonell og pasienter eller beboere. SEC-COM sørger for at det ikke fi...
Inngående Call Center - Bestillingshotline
Med vårt innkommende callsenter utvider vi kundeservicen din, hjelpesenteret, servicesenteret eller bestillingshotline.
Next
ANROPS TERMINALER - Utstyr
0,00 €
Et salgsanropspunkt alltid tilgjengelig Optimaliser omsetningen din (Våre statistikker viser en gjennomsnittlig økning på 5 % allerede det første året...
DIALOGMARKETING FULL-SERVICE KUNDECENTER - Kundeservice-senter
Telefonmarkedsføring - nå en av de viktigste verktøyene som moderne direktemarkedsføring har å tilby. Som den nesten mest personlige metoden for å kom...
Nødoppringingssystemer, ellio - det intelligente hjem nødoppringingssystemet, nødoppringingssystemer for eldre og helsetjenester, nødoppringingssystem
ellio oppdager selvstendig langvarig inaktivitet i eldre personers hjem og informerer deretter pårørende eller omsorgspersoner via en app.
Nødoppringning
Denne appen har som mål å muliggjøre tidsriktige varsler til pårørende gjennom regelmessige forespørsel, slik at de kan reagere i nødstilfeller.
Call center: Utgående samtaler
Ceres er et callsenter spesialisert på B2B avtaleinngåelse. Hovedaktiviteten til vårt callsenter i Charleroi er å sette opp avtaler for selgere. Mer ...
Samleoppringning
Ønsker du å kontakte en av kundene dine for å følge opp utestående betalinger, men har ikke tid eller ressurser internt? Call Collect-tjenesten fra Eu...
Warden Call - Hjelpealarmer for omsorgsboliger og støttet bolig
Folknoll vaktanrop-systemer gjør det mulig for beboere, besøkende og ansatte å få hjelp i tilfelle nød eller andre uforutsette hendelser. De kan også ...
Nødsentral
Vårt spesialiserte personale mottar detaljerte rapporter og iverksetter umiddelbart de tiltakene som er avtalt med kunden.
Next
Kallesystemer
Med mikroSYSTs påkallingssystemer styrer og kontrollerer du alle vare- og trafikstrømmer i bedriften din. Optimaliser prosessene dine og reduser gjenn...
Call Center Management - Rådgivning
Ingenting slår gode relasjoner. Dette gjelder også, spesielt, forholdet mellom selskaper og deres kunder.
Anropsutsendelse
Velg et fruktbart samarbeid med Médiphone Téléservices, et erfarent callsenter. Uansett hvilken bransje du opererer i, vil vi ta oss av håndteringen a...
Call Center
Vårt fokus er avtaleinngåelse og salg innen B2B-segmentet. Siden 1998 har vi med vår spesialkompetanse innen avtaleinngåelse, datainnsamling, menings...
Call Center Tjeneste - Høykvalitets Call Center, samt Chat og E-post
Velkommen til Benefit-Partner, din pålitelige partner for utmerket kundeservice. Oppdag våre skreddersydde tjenester, fra profesjonell call-center-ser...
Call Center Tjeneste, 24/7, Nattjeneste
Vår call center-tjeneste for små og store bedrifter. Fullstendig eller på jobbdeling etter behov. Anropdirigering basert på etterspørsel og situasjon.
Anbud
Spesialisert i Utarbeidelse/Svar/Søknad på offentlige og private anbud...
Oppdag nye forretningsmuligheter
Oppdag nye forretningsmuligheter...
Rutinemessig anropsovervåking av heis nødtelefonssystemer
Overvåking av de lovpålagte 3-dagers rutineanropene for heis nødoppringninger...
Skog Nødoppringingssystem
Etter en lengre utviklingsperiode har firmaet terra-Fernwirktechnik nå igjen et BG-kompatibelt skog-nødsystem. Montering og igangsetting av den først...
Telesekretærtjeneste - Kundeservice - Klagehåndtering - Back Office - Anropshåndtering (Inngående/Ungående)
850,00 €
Optimaliser din administrative håndtering med vår eksterne Tele-sekretærtjeneste. Fra Madagaskar tilbyr vi skreddersydd støtte: e-posthåndtering, avta...
Kundestøtte og kundeservice i vårt hus
Selv etter installasjonen av et av våre systemer, står vi til disposisjon for kunden for reparasjoner, vedlikehold og UVV-kontroller. Det er opprette...
Kablet anropstastatur for kødisplay... - Innredning
166,80 €
Tastatur med LED-display med 3 sifre for kødisplay med 3 sifre. Det er utstyrt med et numerisk tastatur og 3 knapper: neste og forrige (+ og -), og gj...
Innkommende
Inbound tjenestetilbudet hos bkd kan deles inn i to områder: Kundeservice Kundesalgstjeneste...
Profesjonell melding fra 45€! - OPPRETT DINE VELKOMSTMELDINGER PÅ 4 TRINN
HAR DU ET SPESIFIKT OG UMIDDELBART BEHOV? Din bedrift vokser eller endrer navn, flytter, Ny telefoninstallasjon, endre åpningstider, nettstedet ditt e...
Jayex Connect Pasientoppringing
Moderniser ventetidsopplevelsen din ved å skape et rom som viser pasientene viktig informasjon de ellers kan overse. Rydd opp i ventområdet ved å fje...
Kundestøtte - Outsourcing av Kundestøtte
Våre kundestøttetjenester Vårt callsenter er spesialist på å tilby førsteklasses støtte på 3 språk (fransk, engelsk og portugisisk) for bransjer som:...

europages-appen er her!

Bruk vår forbedrede leverandørsøk eller lag dine henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen for kjøpere.

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play