Produkter for travel (197)

Utdanningskontrakter i vekselvirkning - Besparelser på over 4.000 i lønnskostnader

Utdanningskontrakter i vekselvirkning - Besparelser på over 4.000 i lønnskostnader

Utvid arbeidsstyrken i selskapet ditt og oppnå besparelser på over 4.000 € per år per ansatt. Vi er ledende innen forvaltning av denne kontrakten!
Regnskapsrådgivning

Regnskapsrådgivning

I ASHLOC CONSULTORES, S.L. tilbyr vi tjenester som regnskapsrådgivning i Zaragoza, og vi har høyt kvalifisert personale. Vi tilbyr også tjenester innen skatterådgivning og arbeidsrettslig rådgivning i Zaragoza. En regnskapsrådgiver er en profesjonell som behersker den generelle regnskapsplanen på en metodisk måte for å handle spesielt innen den administrative delen av en bedrift, og utfører oppgaver relatert til skatteoppgjør, skattekontroll, bokføring, utarbeidelse av rapporter, osv.
ERP - System for planlegging av bedriftsressurser

ERP - System for planlegging av bedriftsressurser

Hos Merlos er vi teknologiske rådgivere og partnere med de ledende programvarefirmaene innen forretningsstyring. Vi analyserer egenskapene til din virksomhet for å tilby deg det ERP-systemet som best passer behovene til ditt selskap. Våre programmer lar deg håndtere alle områder med presisjon og effektivitet: innkjøp, salg, fakturering, bestillinger, lager… Optimaliser alle forretningsprosesser og kontroller arbeidsflyten på en enkel og effektiv måte. Alt med ett enkelt program. Vi tar oss av å integrere det med annen forretningsprogramvare (CRM, Business Intelligence, Forhåndssalg / Selvbetjening,…).
Prosjekter - Møter ikke logistikken i selskapet ditt behovene dine?

Prosjekter - Møter ikke logistikken i selskapet ditt behovene dine?

Vi tilpasser oss kundenes behov med dedikerte og skreddersydde logistikkprosjekter: - Design av nye lagre - Ombygging av eksisterende lagre - Design av distribusjonsruter - Re-konfigurering av eksisterende distribusjonsruter - Styringssystemer: etterspørsel, lagerbeholdning, lager (SGA/WMS), booking av last og lossing, ruter - Systemer for produktidentifikasjon - Logistikk for e-handel - Logistikkplan for oppstartsbedrifter og nye selskaper
Opprettelse av SL-selskap i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Opprettelse av SL-selskap i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Amedia Partners er et konsulentfirma basert i Barcelona som tilbyr rådgivning og tjenester for oppstart av virksomheter i Spania. Takket være vårt nettverk av samarbeidspartnere og vår erfaring, kan vi tilby deg førsteklasses, raske og effektive tjenester slik at prosjektet ditt kan gjennomføres under de beste forhold.
Kontorutleie Las Palmas de Gran Canaria - Leie kontorer i henhold til dine krav. Ring oss, kom innom.

Kontorutleie Las Palmas de Gran Canaria - Leie kontorer i henhold til dine krav. Ring oss, kom innom.

Flytt inn med en gang og kom i gang! Det er vårt motto. For med oss leier du ikke bare et kontor – alt er inkludert: skrivebord og skap, høyhastighets internett, telefon og den nyeste kontorteknologien. Du må selvfølgelig ikke gå glipp av resepsjon og avslapningsområder. Rengjøringen av ditt komplette kontor skjer helt automatisk. Nå er det bare å sette opp firmasignalet på bygningen, så er du klar til å starte!
Salg på internasjonale markedsplasser - Støtte for internasjonalt salg gjennom markedsplasser

Salg på internasjonale markedsplasser - Støtte for internasjonalt salg gjennom markedsplasser

Fra Co.Mark vil vi ta oss av: - Å undersøke og velge det riktige markedet. - Registrere og opprette selgerkontoen før salg på markedsplasser. - Konfigurere og velge listen over produkter du skal selge på markedsplasser. - Håndtere ditt lager og priser. - Håndtere bestillingene. - Promotere produktene gjennom internasjonale markedsplasser. - Håndtere rapporter, målinger og resultater.
LUFTFOTOGRAFI MED DRONER FOR BEDRIFTER

LUFTFOTOGRAFI MED DRONER FOR BEDRIFTER

Et selskap må formidle en følelse av tillit til kundene sine gjennom bildene det presenterer, og en av de mest effektive måtene å gjøre dette på er å ha en feilfri audiovisuell presentasjon.
Oversettelser fra fransk til spansk - Handel, markedsføring, turisme, platerindustrien

Oversettelser fra fransk til spansk - Handel, markedsføring, turisme, platerindustrien

Profesjonelle oversettelser fra fransk til spansk: økonomi, handel, administrasjon, turisme, markedsføring, plateindustri, bilmekanikk.
Personalledelse og lederskap

Personalledelse og lederskap

 Generere en ny kultur for lederskap i lederteamet, som formidles til resten av organisasjonen.  Endre atferden til medlemmene i lederteamet mot en ledelsesstil som tar hensyn til selskapets verdier.  Kjenne til de organisatoriske forholdene og de motiverende nøklene for lederteamet som fremmer atferdsendring.  Utvikle individuelle og kollektive lederskapskapasiteter.  Fremme operativ effektivitet.
SME NETTSTED DESIGN - NETTSTEDET FOR BEDRIFTER

SME NETTSTED DESIGN - NETTSTEDET FOR BEDRIFTER

HVA VIL DU OPPNÅ? En nettside for bedrifter som ønsker å ha en online tilstedeværelse, med kontaktinformasjon, skjema for å be om mer informasjon og innsamling av e-poster for senere utsendelse av e-postkampanjer. Med dette formatet presenterer du deg for publikum som en bedrift med et profesjonelt bilde av virksomheten din, og detaljerer både tjenestene og produktene som selskapet tilbyr. En SMB-nettside er 100 % integrert med sosiale medier og klar til å bli rangert på Google. Det er den mest hensiktsmessige måten å nå din ideelle kunde på og vise frem allerede utførte arbeider eller prosjekter av stor omfang.
Arbeidsnærværs kontroll

Arbeidsnærværs kontroll

Checkplus Presence er en programvare for arbeidsnærvær og medarbeiderhåndtering. Med vår applikasjon er du forberedt på enhver inspeksjon, vi lagrer dataene i 4 år som angitt av gjeldende lovgivning i datasentre med høy tilgjengelighet. Siden vår oppstart har vi jobbet for å forbedre ytelsen til HR-avdelingene. Vi tilbyr et sikkert sky-miljø hvor du kan godta eller avslå ferie- og fraværforespørsel, lage kalendere, administrere skift, kontrollere arbeidsfravær og utføre obligatorisk lønnsregistrering.
Kontorutleie i Castellón - Virtuelt Kontor 99€/måned

Kontorutleie i Castellón - Virtuelt Kontor 99€/måned

Inkluderer forretningsadresse, telefonservice med eksklusivt nummer og privat kontor 10 timer i måneden. Ingen startinvestering. Ingen vedlikeholdskostnader, internett og rengjøring – alt inkludert! Vi har flere alternativer for virtuelle kontorer. Ring for mer informasjon på 964 201 476.
SALAS - Multifunksjonelle

SALAS - Multifunksjonelle

Vi har et allsidig rom som møter våre kunders krav til arbeidsøkter, opplæring, foredrag, arrangementer...
Integrert kommersiell ledelse og regnskapsløsning - Sage 50 er den perfekte løsningen for å automatisere hele virksomheten din.

Integrert kommersiell ledelse og regnskapsløsning - Sage 50 er den perfekte løsningen for å automatisere hele virksomheten din.

Det mest brukte fakturerings- og regnskapsprogrammet for SMB i Spania. Sage 50 cloud er den naturlige utviklingen av de kjente ContaPlus, FacturaPlus og Eurowin. En ideell løsning for SMB og frilansere.
Bedriftstjenester

Bedriftstjenester

Hos Detectives Tercer Grado tilbyr vi et bredt spekter av etterforskningstjenester innen arbeids- og næringslivsområdet, som gjør det mulig å håndtere enhver type intern eller ekstern problematikk forårsaket av ansatte, kunder eller leverandører. Hvis du er bekymret for at det kan oppstå en uregelmessig situasjon i bedriften din som påvirker produktiviteten eller sikkerheten, ikke nøl med å ta kontakt med oss.
Facebook Workshop - Praktisk Facebook Workshop fra Profilen

Facebook Workshop - Praktisk Facebook Workshop fra Profilen

{"Específicamente dirigido a":"Spesielt rettet mot","Aprender a crear y gestionar una FanPage":"Lære å opprette og administrere en FanPage","Familiarizarse aprendiendo sus características y principales diferencias entre Perfil y Página":"Bli kjent med og lære om funksjonene og hovedforskjellene mellom Profil og Side","Objetivos":"Målsettinger","Conocer los fundamentos y origen de Facebook con enfoque profesional":"Bli kjent med grunnleggende prinsipper og opprinnelse til Facebook med profesjonelt fokus","Comercios, tiendas, pymes y micropymes, profesionales independientes, autónomos, emprendedores; gestorías, asesorías, despachos, academias, responsables de gerentes de negocios, de espacios colectivos, de asociaciones, etc. En definitiva, responsables de actividades con fines comerciales o proyección profesional y de atención al público.":"Butikker, små og mellomstore bedrifter, frilansere, selvstendige næringsdrivende, gründere; byråer, rådgivningstjenester, kontorer, akademier, ledere av forretningsledere, fellesrom, foreninger osv. Kort sagt, de som er ansvarlige for aktiviteter med kommersielle formål eller profesjonell utvikling og kundeservice.","Acercarnos sin miedo y con confianza a la Configuración de Facebook":"Nærme oss Facebook-innstillingene uten frykt og med selvtillit"}
Era plan - DP Era plan: modul for planlegging av skift og team

Era plan - DP Era plan: modul for planlegging av skift og team

SDP Era plan: valgfritt modul for planlegging av skift og team • Planlegging av skift og oppgaver. • Beregning av planlegging basert på produktivitet, arbeidsbelastning og belegg. • Assistert håndtering av vikarer. • Kontroll av planlegging i henhold til tariffavtaler og ansattes preferanser. • Utskrifter av planleggingen. • Varsler om skiftendringer til de ansatte. Fordeler: • Økt produktivitet: tilpasning av tjenestekapasiteten til den faktiske etterspørselen. • Planleggingsanalyse etter kostnadssenter.
Hotellpraksis i Spania: Offentlig relasjoner/Resepsjon på Lan

Hotellpraksis i Spania: Offentlig relasjoner/Resepsjon på Lan

• Du vil jobbe 40 timer i uken med 2 fridager • Gratis kost og losji tilbys av hotellet • Du vil motta en godtgjørelse på € 180 per måned • Praktikantperiode: minimum 2 måneder • Start på din praksis i utlandet: fra nå av eller senere Dine Oppgaver • Ønske gjestene velkommen, innsjekking og omvisning på hotellet • Kunderelasjonshåndtering • Forberedelse av internasjonal korrespondanse • Ønske gjestene velkommen i lobbyområdet og inngangen til hotellets restaurant • Klagehåndtering • Informere gjester om hotellets tjenester • Håndtere reservasjoner, forberedelse av fakturaer og utsjekking Din Profil • Student/praktikant innen hotellledelse, fremmedspråk, kommunikasjon, økonomi, PR, markedsføringsledelse, osv. • Åpen, selvsikker, kommunikativ og vennlig fremtoning • Du er i godt humør og liker å samhandle med internasjonale gjester • Engelskferdigheter er påkrevd, ytterligere fremmedspråk er en fordel
Forklaringsvideoer - Animerte videomarkedsføring

Forklaringsvideoer - Animerte videomarkedsføring

Vi er eksperter på å lage animerte videoer som fanger og kommuniserer. Fra å forklare komplekse konsepter til å promotere merkevaren din, vil våre videotjenester over hele Europa hjelpe deg med å skille deg ut, utdanne og fange publikum. Hva vi tilbyr: Innovative Forklaringsvideoer Slående Promotering og Markedsføring Visuell Utdanning og Opplæring Engasjerende Innhold for Sosiale Medier Visuelt Imponerende Bedriftspresentasjoner Vår kreativitet, erfaring og oppmerksomhet på detaljer kombineres for å levere videoer som får budskapet ditt til å skinne. Kontakt oss i dag, så tar vi visjonen din til neste nivå!
HOSPITALITETSTJENESTER - Leveringstjenester av alle slag for hotellvirksomheter

HOSPITALITETSTJENESTER - Leveringstjenester av alle slag for hotellvirksomheter

Olatu-Horma er et tjenesteselskap som gjør det mulig for restauranter og gastronomiske foreninger å få tilgang til produktene, tjenestene og ressursene dere trenger. I samarbeid med andre selskaper som jobber i vår bransje, tilbyr vi en helhetlig tjeneste for å gjøre ting enklere for våre kunder.
Lager-, transport- og distribusjonstjeneste - Dedikerte logistikktjenester

Lager-, transport- og distribusjonstjeneste - Dedikerte logistikktjenester

Logistikkservicefirma tilbyr et komplett utvalg av tjenester rettet mot lagring av varer per time, dag eller for en definert periode, samt dedikerte lokale og nasjonale leverings- og distribusjonstjenester.
Generelt tjenestetilbud

Generelt tjenestetilbud

Presentasjon av generelle tjenester; for mer informasjon, vennligst se tilpassede planer.
Fotovoltaiske installasjoner. - Fotovoltaiske installasjoner. Solpaneler. I hjem og bedrifter.

Fotovoltaiske installasjoner. - Fotovoltaiske installasjoner. Solpaneler. I hjem og bedrifter.

I Taypan Solutions utfører vi solcelleinstallasjoner for både privatpersoner og bedrifter, alltid tilpasset kundens behov og under veiledning av våre fagfolk med mange års erfaring i bransjen og utallige installasjoner bak seg. Målet med Taypan Solutions er å hjelpe våre kunder med å spare mest mulig penger hver måned på strømregningen ved hjelp av et rent og miljøvennlig energisystem, og gjøre solcelleinstallasjoner til det beste alternativet for å generere den elektrisiteten du trenger. Dette systemet er perfekt for privatkunder som ønsker å spare på strømforbruket i hjemmet, og også for bedrifter av alle størrelser som på grunn av sine behov bruker mye energi og dermed betaler mye penger hver måned på regningen. Kontakt oss for å motta et helt gratis tilbud. E-post: contacto@taypan.es Telefon: 658080826 Nettside: www.taypan.es
Bonus for Selvstendige Selskapsmedlemmer - Du kan nå søke om bonusene som trygdesystemet tidligere ikke tillot.

Bonus for Selvstendige Selskapsmedlemmer - Du kan nå søke om bonusene som trygdesystemet tidligere ikke tillot.

Hvis du registrerte deg som selvstendig næringsdrivende mellom 08/09/2016 og 08/09/2020 og oppfylte kravene for den flate satsen, kan du søke om de bonuser som trygdeordningen ikke tillot. Og i noen tilfeller er beløpet opptil 5.224,84€. Som følge av den nylige rettspraksisen fra Høyesterett har trygdeordningen endret kriteriene og tillater disse bonusene til selvstendig næringsdrivende. Vi analyserer saken din, uten kostnad og uten forpliktelse. Kontakt oss via WhatsApp Vet du ikke om du er selvstendig næringsdrivende? Vi forklarer det for deg Mer informasjon på vår nettside ... https://servetconsulting.com/especial-autonomos-societarios/
4. ANALYSE OG SALG AV LAGER. PRODUKTER AV ENHVER TYPE

4. ANALYSE OG SALG AV LAGER. PRODUKTER AV ENHVER TYPE

Håndtering av lager, foreldede varer, overskudd eller returnerte produkter - Vi gjør at disse lagerproblemene ikke blir en hodepine (finansiert kapital, logistikkostnader, forvaltningskostnader…). Fra Surus lnversa gjør vi raskt din bedrift til en kilde til verdiskaping for organisasjonen din. Med vår avanserte analyse- og prediksjonsløsning (BIG DATA), utviklet sammen med Piperlab, analyserer vi mønstrene i inventaret og lokaliserer typene av det, slik at du kan handle med pålitelig informasjon. Deretter håndterer vi salget i sekundærmarkeder gjennom vårt nettverk, som er ledende innen B2B-kjøpere på internasjonalt nivå, og ivaretar dine interesser (geografiske begrensninger, kjøpere eller merkevarebilde). Vi finner alltid den beste løsningen for salget. Fysiske inventarer Verdsettelse og taksering Håndtering av tilknyttede dokumenter (garantier, sertifiseringer) Avanserte prediktive analyser Parti- og klassifisering Salg i sekundærmarkeder Innbetaling og salgsdokumentasjon
Personlig rådgivning - Med mulighet for at arbeidet kan designes i våre lokaler

Personlig rådgivning - Med mulighet for at arbeidet kan designes i våre lokaler

Vårt personale er tilgjengelig for våre kunder for å gi råd om utførelsen av deres arbeid. I tillegg tilbyr vi muligheten for at oppdragene kan designes i våre lokaler, dersom de ikke har skanneutstyr. Gjennom fjernforbindelse kan teamet vårt vise deg fremdriften i arbeidet ditt i sanntid, samt at vi sender resultatet for din godkjenning/modifikasjon via telefon eller e-post.
5S & LEAN MANUFACTURING - Arbeidsprosesser med 5S og Lean manufacturing-prosedyrer

5S & LEAN MANUFACTURING - Arbeidsprosesser med 5S og Lean manufacturing-prosedyrer

Løsninger for industriell Lean manufacturing: Visuelle styringsplater og tavler, industrielle skrivebords etikett skrivere, bærbare etiketterings- og merkemaskiner, gulvmerking - Helhetlige prosjekter for gulvmerking - Forhåndstrykte skilt for gulv - Skreddersydde Lean tavler og KPI-er - Opplærings- og kompetansehevende kurs - Skilt og merking av nødutganger, produksjonsprosesser, arbeidsceller, elektriske brytere, rørmerking, og identifikasjon av eiendeler og utstyr. - Effektivitetsindikatorer: indikatorer for maks nivå, indikatorer for min nivå, trikolor materialerstatningsindikator, områder for lagring og FIFO-linjer, kanban-kort og kaizen-tavler.
Internasjonal handels- og logistikplattform - Innkjøpssenter, Forretningsmuligheter, Frakt- og kjøretøysutveksling

Internasjonal handels- og logistikplattform - Innkjøpssenter, Forretningsmuligheter, Frakt- og kjøretøysutveksling

Gjennom vår plattform for internasjonal handel og logistikk tilbyr vi alle bedrifter muligheten til å promotere produktene sine, finne forretningskontakter og dermed øke salget, forbedre kostnadene for råvarene og logistikken gjennom en lastebørs og kjøretøy. Vi jobber med 800 forskjellige sektorer/produkter/tjenester i 14 verktøy som produsenter, grossister, detaljister, handelsagenter, kjøpere, osv. I Innkjøpssentralen kan de informere oss om deres årlige innkjøpsbehov for råvarer, som vi vil samle og dermed forsøke å redusere prisene gjennom samlet innkjøp. Enhver behov fra deres bedrift kan de kommunisere til oss i seksjonen for Forretningsmuligheter. Vi stiller til disposisjon en lastebørs, kjøretøy og søk etter transportbedrifter slik at de kan informere andre om sine laster, ledige kjøretøy, finne transportører og be om pristilbud.
Bedriftsstrategisk Sikkerhetsøkosystem - Risikostyring for Bedriftssikkerhet - ESRM

Bedriftsstrategisk Sikkerhetsøkosystem - Risikostyring for Bedriftssikkerhet - ESRM

I dag må perspektivet på risiko i en bedrift eller institusjon være helhetlig, det vil si fra de enkle fysiske sikkerhetsrisikoene til de mer komplekse cybersikkerhetsrisikoene. ESRM er verktøyet som gir en bedriftsstyring av sikkerhetsrisikoene og en operativ mitigering, administrert av selve eieren av risikoen eller den kritiske prosessen.