Produkter for travel (197)

Garanti Risikovurdering

Garanti Risikovurdering

Analyse av Garanti Risiko er en omfattende rapport som gir en klar og konsis oversikt over den finansielle situasjonen til et selskap. Denne rapporten, som presenteres på bare to sider, inkluderer nøkkelinformasjon om solvens og kredittvurdering av innehaveren, noe som gjør det mulig for selskaper å raskt vurdere levedyktigheten av sine forretningsforhold. Med et vurderingssystem fra 0 til 10, gir denne analysen en objektiv vurdering av de finansielle risikoene knyttet til et selskap. Denne tjenesten er ideell for selskaper som trenger å ta raske beslutninger om åpning eller avvisning av nye kunder. Ved å gi en detaljert vurdering av den finansielle solvensen til et selskap, hjelper Analyse av Garanti Risiko selskaper med å minimere risikoen for betalingsmislighold og beskytte sin kontantstrøm. Denne rapporten er et uvurderlig verktøy for ethvert selskap som ønsker å opprettholde sikre og lønnsomme forretningsforhold.
Databeskyttelse (GDPR) - For selvstendig næringsdrivende, bedrifter og sameier

Databeskyttelse (GDPR) - For selvstendig næringsdrivende, bedrifter og sameier

Vi tilpasser din virksomhet til RGPD og LSSI på en enkel og komfortabel måte. Alt i skyen!
Pakke Tilbud for Trykking av Bedriftspapir - Visittkort - Presentasjonsmapper - Brevpapir

Pakke Tilbud for Trykking av Bedriftspapir - Visittkort - Presentasjonsmapper - Brevpapir

Bedriftsstasjonær trykkpakke, som tilbyr alt du trenger for å presentere et sammenhengende og profesjonelt merkevarebilde. Visittkort, Presentasjonsmapper – Dokumentholdere og Brevpapir, Grafisk design av elementene.
Juridisk Rådgivning

Juridisk Rådgivning

Vi hjelper bedriften din med alle juridiske, rettslige og kommersielle konflikter som måtte oppstå. Vi gir deg råd for å unngå ethvert administrativt, sivilrettslig og strafferettslig ansvar. Beskytt bedriften din før det er for sent med vår juridiske rådgivningstjeneste i Zaragoza. Vi gir juridisk rådgivning til både bosatte og ikke-bosatte. Vi har jobbet med alle typer bedrifter de siste årene, selvstendige næringsdrivende, små og mellomstore bedrifter og større selskaper. Kort sagt, vi beskytter bedriften din mot enhver juridisk risiko.
Prosesser - Vil du ha eksperter innen logistikkplanlegging og optimalisering?

Prosesser - Vil du ha eksperter innen logistikkplanlegging og optimalisering?

Vi støtter deg i optimaliseringen av logistikkprosessene, dimensjoneringen og riktig valg av ressurser samt deres organisering: - Håndtering av forsyningskjeden: fra etterspørsel til levering - Analyse av eksisterende styringssystemer - Revisjon av styringssystemer - Innkjøp: håndtering av bestillinger til leverandører. Både interne og eksterne - Lagerstyring: optimale nivåer, identifisering av produkter med lav eller ingen omsetning, … - Operasjoner innen intern logistikk: forsyninger til produksjon, leveranser fra produksjon til lager, … - Lagerstyring: fra mottak til utsendelse, inkludert inventar - Distribusjonsruter - Operasjoner innen omvendt logistikk - Verdiskapende operasjoner - Reorganisering av logistikkaktivitetene i selskapet
Business Intelligence - Forbedrer selskapets intelligenskvotient

Business Intelligence - Forbedrer selskapets intelligenskvotient

Vi tilbyr deg muligheten til å bruke teknologi for å forbedre beslutningstakingen din. I enhver bedrift er volumet av tilgjengelig informasjon svært stort. Med dette verktøyet kan du analysere den på en måte som forbedrer alle aspekter: kvalitet, effektivitet og tid. Det vil gjøre det mulig for deg å identifisere hva som kan endres eller modifiseres. Du vil gå inn i en prosess med kontinuerlig forbedring av informasjonsforvaltningen, og oppnå større komfort og sikkerhet i beslutningstakingen.
Skatteforvaltning

Skatteforvaltning

Oppfyllelse av skatteforpliktelser.
Måleverktøy - Vi må forstå og klassifisere brukerne godt, og hjelpe til med å bygge et forhold

Måleverktøy - Vi må forstå og klassifisere brukerne godt, og hjelpe til med å bygge et forhold

I et CRM er kunde-/potensialinformasjon en sann skatt. Ved å berike informasjonen og bruke prediktive analyseteknikker kan vi maksimere våre forretnings- og markedsføringsresultater.
skatte-, arbeids- og regnskapsrådgivning for bedrifter og enkeltpersoner

skatte-, arbeids- og regnskapsrådgivning for bedrifter og enkeltpersoner

Mer enn 25 års erfaring som forvalter og rådgiver innen skatt, arbeidsliv og regnskap - Still ditt spørsmål til vår universelle rådgiver, skatte-, arbeids- og regnskapsrådgiver om eventuelle spørsmål innen skatterådgivning, arbeidsrådgivning for små og mellomstore bedrifter og privatpersoner. Bedre forhold mellom kvalitet og pris garantert.
Skreddersydd Online CRM/ERP Utvikling - CRM/ERP for Bedrifter og Frilansere

Skreddersydd Online CRM/ERP Utvikling - CRM/ERP for Bedrifter og Frilansere

Vi hjelper deg med å øke produktiviteten, redusere kostnader og arbeidstimer i bedriften din. Vi analyserer arbeidsystemet deres og utvikler spesifikke verktøy for å håndtere budsjetter, PDF-fakturaer, betalingssystemer, meldinger, statistikk, kalendere, private tilgang for kundene dine...
virtuelt kontor - Selskapsregistrering

virtuelt kontor - Selskapsregistrering

Domiciler selskapet ditt i Madrid, vi tilbyr et stort utvalg av tjenester, fra den mest grunnleggende til 30€ til å domicilere selskapet ditt i Madrid, Mexico D.F. og Miami i én kontrakt. - Telefonbetjening - Mottak av post og pakker - Personlig besøksservice - Tilgjengelighet av kontorer og møterom, osv. Vi har vært profesjonelle innen bedriftsservice siden 1991, og vi er ledende. www.hecop.es
IKT-rådgivning - Vi følger deg inn i den teknologiske verden

IKT-rådgivning - Vi følger deg inn i den teknologiske verden

Støtte til selskaper og ledere innen teknologisk rådgivning, med forslag til å øke produktiviteten og forbedre relasjoner hovedsakelig gjennom bruk av kommunikasjonsteknologier.
Møte- og konferanserom - Det perfekte stedet for møtene dine i Las Palmas de Gran Canaria

Møte- og konferanserom - Det perfekte stedet for møtene dine i Las Palmas de Gran Canaria

De høykvalitets møterommene i AX Business, som rommer opptil 150 personer, innfrir alle ønsker. Gi ideene dine den plassen de trenger for å blomstre – book ditt eksklusive konferanserom for dager eller timer. Alle rommene er utstyrt med moderne presentasjonsteknologi. Du bestemmer hvilken løsning som passer best for din virksomhet. Ved behov kan du også bestille catering samt sekretær- og resepsjonstjenester. Én telefon er alt som skal til for å sikre planleggingen av konferansen din.
Regnskapssporing for din bedrift i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Regnskapssporing for din bedrift i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Overlat regnskapet ditt til vårt team av eksperter innen regnskap og skatt, de vil gi deg råd og nødvendig støtte for å optimalisere lønnsomheten til bedriften din. Vi tilbyr skreddersydde tjenester som bokføringsoppgaver, føring av regnskapsbøker, samt avslutning og innlevering av årsregnskap.
Bedriftsdomiciliering - Virtuelt Kontor

Bedriftsdomiciliering - Virtuelt Kontor

Bedriftsdomicil, bedrifts- eller kommersielt hovedkontor. Vi tilbyr tre pakker avhengig av kravene og behovene til våre kunder. Be om informasjon.
Bedriftssalg - Spesialisert tjeneste for bedrifter

Bedriftssalg - Spesialisert tjeneste for bedrifter

Just-in-time-løsninger som passer til behovene i din virksomhet.
Datoreparasjon - Datoreparasjon for bedrifter og enkeltpersoner

Datoreparasjon - Datoreparasjon for bedrifter og enkeltpersoner

Har du et problem med datamaskinen din og vet ikke hvordan du skal løse det, eller vet ikke hvor du skal henvende deg? Ikke nøl med å kontakte oss på 91 737 62 51 eller 645 71 50 79, eller besøk nettsiden vår https://www.arreglamostuordenador.es/. Vi vil gi deg en løsning på problemet ditt.
Bedriftsrådgivning - Juridisk, skatte-, regnskaps-, finans- og arbeidsrådgivning

Bedriftsrådgivning - Juridisk, skatte-, regnskaps-, finans- og arbeidsrådgivning

Hos IGH Advokater og økonomer har vi et team dedikert til rådgivning for små og mellomstore bedrifter. Våre eksperter har støtte fra resten av spesialistene i IGH, noe som gjør at vi kan tilby en helhetlig og svært profesjonell tjeneste for din virksomhet.
OEE-systemer - OEE datainnsamlingssystem

OEE-systemer - OEE datainnsamlingssystem

Den strategiske partneren som vil forbedre produktiviteten i fabrikken din. Takket være brukervennligheten, den klare informasjonen som rapporteres, og fordelene ved digitalisering, kan vi oppnå: Forbedring av OEE Økt aktivitet Reduksjon av kostnader
Leadgenerering med AI - Vi genererer kontakter for din virksomhet på LinkedIn og WhatsApp

Leadgenerering med AI - Vi genererer kontakter for din virksomhet på LinkedIn og WhatsApp

Har du noen gang kjørt annonser på Google eller Meta? Hvis ja, hvor mye budsjett har du brukt for å få lite profilerte kontakter? Fra i dag, takket være bruken av kunstig intelligens og en vinnende kommunikasjonsstrategi, genererer vi i ADevolution 100% målrettede kontakter via LinkedIn og WhatsApp. Du trenger ikke lenger å bruke budsjett på kampanjer som ikke gir resultater. Snakk med en av våre dedikerte konsulenter som vil forklare hvordan vår tjeneste for automatisert kontaktgenerering via AI fungerer.
Spanske Oversettelsestjenester

Spanske Oversettelsestjenester

Spanske oversettelsestjenester fra enhver kilde. Engelsk, fransk, tysk, portugisisk, italiensk til spansk. AltaLingua er en leder innen oversettelse og tolking med over 10 års erfaring. Kvalitetsstyringssystemer basert på standardene ISO 9001:2015 og UNE-EN 17100:2015
Webdesign + Ecommerce

Webdesign + Ecommerce

Lag din nettbutikk med et webdesign og en e-handel som formidler dine bedriftsverdier og inviterer brukerne til å bli kjent med produktene og tjenestene dine. Vis forbrukerne alt du kan tilby dem på nettet. Vi designer et webkonsept som reflekterer selskapets verdier. Vi organiserer innholdet på en intuitiv og attraktiv måte for brukerne. Vi optimaliserer menyene for å tilby en smidig, enkel og komfortabel struktur for kunden. Vi designer en side med identiteten til merkevaren din. Vi studerer tekstene for at kommunikasjonen skal være klar, konsis og direkte. Vi tilbyr opptil to generelle revisjoner før den endelige leveransen og lanseringen av siden. Inkluderer design av 5 landingssider, inkludert hjemmesiden + 10 produkter lastet opp i e-handelen. (Vi vil vise dere hvordan prosessen med å laste opp et produkt fungerer, slik at dere kan gjøre det selv fra det øyeblikket vi leverer nettsiden deres.)
Nettveiledning - Vi håndterer dine skatteforpliktelser uten behov for reise

Nettveiledning - Vi håndterer dine skatteforpliktelser uten behov for reise

Nettkonsultasjon for bedrifter og frilansere. Skatteinnlevering, regnskap og lønn. Ingen reise nødvendig, fra ditt hjem eller kontor.
MEDELTING i BEDRIFTER

MEDELTING i BEDRIFTER

Organisasjonsmegling er designet for å spare tid og penger for bedrifter, samtidig som alle involverte opplever økt tilfredshet. Vi foreslår megling i organisasjoner for å løse latente konflikter, samt som en forebyggende strategi mot fremtidige konflikter ved å løse de nåværende. I Funciona Mediación jobber vi med en dokumentert metodologi, som alltid tar utgangspunkt i tilpasning og skreddersøm av våre tjenester til den spesifikke situasjonen. Vi legger til rette for løsninger basert på konsensus og medansvar fra partene, noe som reduserer muligheten for eskalering av konfliktene.
Bedriftsstrategisk Sikkerhetsøkosystem - Forretningskontinuitetsledelse - BCM

Bedriftsstrategisk Sikkerhetsøkosystem - Forretningskontinuitetsledelse - BCM

Å opprettholde kontinuiteten i driften er en prioritet for å være leder og ikke miste markedsandeler ved en avbrudd. For dette må man kjenne til de kritiske prosessene i selskapet, forstå de finansielle og operative konsekvensene av hver av dem - BIA, ved en avbrudd, og ha en strategi samt en tilsvarende plan i tilfelle et disruptivt event.
Outsourcing i utenrikshandel - Deltids eksportspesialist

Outsourcing i utenrikshandel - Deltids eksportspesialist

Tjeneste for outsourcing av eksportavdelingen for å øke internasjonalt salg. HVORFOR ER EXPORT SPECIALIST DEN BESTE LØSNINGEN FOR Å EXPORTERE? - Fordi selskapet ditt oppnår målbare resultater: våre eksportspesialister avslutter salg. - Fordi selskapet ditt sparer kostnader og tid: Co.Mark tilbyr egen metodikk og digitale analyseverktøy. - Fordi vi blir din internasjonale salgsarm: våre eksportledere jobber fra kontorene deres i teamet ditt. - Fordi vi tilbyr strategiske og operative verktøy utviklet gjennom mer enn 20 år.
SKREDDERSYDD TELT - SPESIALTELT

SKREDDERSYDD TELT - SPESIALTELT

Produksjon og salg av telt for permanente eller midlertidige spesialapplikasjoner, tilpassede telt, industrielle telt, mottakelt, eventtelt.
Organisering av en uvanlig teambuilding i Madrid

Organisering av en uvanlig teambuilding i Madrid

Dykk inn i eventyret med våre teambuilding-aktiviteter i Madrid! Hos Madrid Insólito skaper vi unike og underholdende opplevelser for å styrke samholdet i bedriften din. Hva med en rally i elektriske tuk-tuks gjennom de livlige gatene i Madrid, et utendørs escape game for å møte spennende utfordringer, eller verksteder med lokale håndverkere for en autentisk dykking i madrilensk kultur? Våre uvanlige aktiviteter går langt utover bare å styrke teamkohesjonen. De er designet for å forene medarbeiderne dine, gi energi til seminarene dine over flere dager, og gi liv til bedriftskveldene dine.
Apotekkontoradministrasjon - Omfattende rådgivning for bedrifter

Apotekkontoradministrasjon - Omfattende rådgivning for bedrifter

Avanza Economistas er et rådgivningsfirma hvis filosofi er å tilby det beste alternativet til apoteket, gjennom omfattende økonomisk rådgivning innen alle områder av sektoren der spesialisert støtte er nødvendig, og tilbyr løsninger innen skatt, regnskap, arbeidsliv eller helse. - Eksperter på ledelse av apotek, skatte- og regnskapsrådgivning. - Helselovgivning, nye åpninger, flyttinger, salg av apotek, utvidelse av åpningstider, klager til myndighetene, sanksjoner. - Helhetlig rådgivning for apoteket, utføring av lønnsomhetsstudier og marginanalyser. - Utarbeidelse av skatteerklæringer og oppgjør (periodiske, månedlige, kvartalsvise og årlige) for de skattene apoteket er forpliktet til å levere. - Regnskapsledelse, utarbeidelse av regnskapet på en personlig måte og i kontinuerlig kontakt med apoteket, for riktig oppdatering og overholdelse av regnskapslovgivningen.