Produkter for travel (58)

Kvalitetstjeneste

Kvalitetstjeneste

Quality Service fra ESINSA er en spesialisert teknisk løsning for å forbedre kvaliteten og sikkerheten til deres innstøpte forbindelsessystemer. Vårt team av eksperter utfører detaljerte inspeksjoner for å oppdage og korrigere monteringsfeil før anlegget settes i drift, noe som sparer tid og kostnader knyttet til korrektiv vedlikehold. Denne tjenesten er ideell for industrier som ønsker å maksimere operativ effektivitet og minimere risikoen for flyktige utslipp. Med fokus på bærekraft og kontinuerlig forbedring, forbedrer Quality Service fra ESINSA ikke bare operativ sikkerhet, men bidrar også til kampen mot klimaendringer ved å redusere utslippene. Ved å velge denne tjenesten velger du en løsning som oppfyller de høyeste standardene for kvalitet og ytelse, og sikrer integriteten til deres systemer og sikkerheten til deres personale.
Tidsporing-app

Tidsporing-app

Checkplus Presence er en app for registrering av arbeidstimer for ansatte og en programvare for styring og kontroll av arbeidede timer. Med vår digitale løsning kan du føre kontroll med effektiv hjemmearbeid og være forberedt på enhver arbeidsinspeksjon. I våre datasentre med høy tilgjengelighet vil dataene til ditt selskap bli lagret i 4 år, som loven krever. Siden 2006 har vi jobbet for å forbedre produktiviteten i HR-avdelingene. Vi tilbyr et sikkert sky-miljø hvor du kan lage kalendere, administrere skift, godta eller avslå forespørsel om fravær og ferie, utføre obligatorisk lønnsregistrering og kontrollere arbeidsfravær.
Ekspert lønnsrådgivning

Ekspert lønnsrådgivning

Vi antar at våre lønnstjenester hjelper deg med en av de mest verdifulle ressursene i selskapet ditt: Ansatte. Derfor tar vi oss av detaljene, og det er grunnen til at mange internasjonale selskaper stoler på oss. Vår tjeneste tar seg av alle lønnbehovene til en spansk bedrift. Vi vil også gi deg råd om hvilke kostnader som er involvert i å ansette folk i Spania, for eksempel betaler arbeidsgiveren rundt 30 % i trygdeavgift av den ansattes bruttolønn! Igjen kan vi gå gjennom alternativene med deg og gi deg den beste rådgivningen som passer for din bedrift. Med vår lønnstjeneste vil vi lage den månedlige rapporten og beregningene for deg og ordne alle trygdeavgifter og inntektsskattbetalinger som skal gjøres når de forfaller. Å ansette folk i Spania innebærer mye papirarbeid for å sikre at de ansatte og selskapet overholder spanske forskrifter; hvis dette ikke utføres korrekt, kan det føre til store bøter for selskapet. Vi kan gi deg råd om hva som må gjøres og ta deg gjennom de nødvendige registreringene. Ansatte i Spania er godt beskyttet, og derfor er det viktig at du gir dem den rette typen arbeidskontrakt som passer for dem og deg. Vi vil gi deg råd om den beste kontrakten som er passende. ROSCLAR vil administrere, bygge, beregne og validere alle trinnene i lønnen din. Vi tilbyr også Shadow payroll. GL fil Tilpasning Mange kunder ber oss om denne tjenesten, det er en personlig tjeneste som vi tilbyr til de kundene som ønsker en unik og spesiell fil. Hver fil er forskjellig fordi den lages etter kundens behov. Pengebevegelsestjeneste (lovpålagte betalinger og ansattbetalinger) Hvis du ikke har en bankkonto i Spania eller ønsker å stole på oss for denne delen av prosessen, tilbyr vi våre kunder muligheten til å bruke våre bankkontoer til å betale enten dine spanske ansatte eller lovpålagte tredjeparter (som trygdeetaten og skattemyndigheten). Hvis du vil vite mer om denne tjenesten, vennligst ta kontakt med oss via e-post. Kundens tillitskonto Noen kunder velger oss til å håndtere deres IKKE lovpålagte betalinger. Vi tilbyr dem muligheten til å åpne en dedikert bankkonto for deres behov, som leasingbetalinger, leie, telefonregninger osv. For å vite mer, send oss en e-post. Juridisk representant i Spania Avhengig av strukturen din og selskapsdannelsen, kan det hende du trenger at noen møter opp foran skattemyndigheten som din juridiske representant, eller du kan også trenge en spansk postadresse. Tjeneste for åpning av bedriftsbankkonto Hvis nødvendig, tilbyr vi deg muligheten til å åpne en bankkonto i ditt navn uten å måtte komme til Spania. Denne tjenesten gjøres på forespørsel, og for å vite mer kan du sende oss en e-post.
SEM

SEM

I Focus Duck styrker vi din tilstedeværelse i søkemotorer og sosiale medier, slik at potensielle kunder raskt og effektivt kan finne deg.
Auditorium - For konferanser og arrangementer

Auditorium - For konferanser og arrangementer

Romslig sal for arrangementer og konferanser, med kapasitet på opptil 70 personer. Den har utmerket akustikk og alle nødvendige fasiliteter for presentasjoner, foredrag eller store workshops. Utstyrt med skjermer, høykvalitets lydsystemer, og mulighet for catering. Det naturlige lyset og den privilegerte beliggenheten bare noen minutter fra havet i forretningsdistriktet i Barcelona gjør det til det ideelle stedet for bedriftsarrangementer.
Offshore-selskaper med bankkonto - Ikke-resident IBC

Offshore-selskaper med bankkonto - Ikke-resident IBC

Inkorporering av offshore-selskaper med bankkonto, søknad om skattefritak, registrert kontor, årlig fornyelse, registrert agent, notariserte selskapsdokumenter.
Plukking

Plukking

Håndtering av varer, i samsvar med de strengeste retningslinjene fra våre kunder, er en av de skreddersydde tjenestene som tilbys av Nordlogway. Et høyt kvalifisert team gjør det mulig for oss å håndtere bestillingene deres med maksimal nøyaktighet. Vi har en helt datastyrt prosess for mottak av data, forberedelse, merking og utsendelse av varer. Våre tjenester inkluderer: - Lagerstyring: mottak, kontroll og plassering av varene deres. - Håndtering av paller, etter deres behov: sammensetting, omslutning og forsyning. - Bestillingshåndtering: forberedelse, merking og utsendelse. - Vertikal plukking: vi håndterer små gjenstander med maksimal pålitelighet.
E-postmarkedsføring for bedrifter i Vilanova i la Geltrú

E-postmarkedsføring for bedrifter i Vilanova i la Geltrú

Bruk e-postmarkedsføringskampanjer for å bygge lojalitet blant kundene og besøkende - Gjør dine nye produkter eller tjenester kjent og skap lojalitet hos kundene dine. E-postmarkedsføringskampanjer har alltid vært, og vil alltid være, en direkte informasjonskanal til kundene dine, hvor du kan tilby eksisterende kunder, som allerede har tillit til deg, forskjellige produkter eller nye tjenester som du vet vil være av interesse for dem. Hos Igrafiq har vi et team som designer nyhetsbrev og kan lage e-postmarkedsføringsmaler for din bedrift. Gjennom nyhetsbrevene holder du kundene dine informert og oppmerksomme på nye kjøpsmuligheter.
Forretningstranslasjoner på 16 språk - Vi oversetter eller skriver tekstene dine fra bunnen av på språkene du er interessert i.

Forretningstranslasjoner på 16 språk - Vi oversetter eller skriver tekstene dine fra bunnen av på språkene du er interessert i.

Oversettelse: vi oversetter dine tekniske tekster, markedsføringsmateriell, nettstedet ditt og appen din til engelsk og 15 andre språk. Vi leverer nøkkelferdige prosjekter; du setter et mål, og vi tar oss av hele prosessen med oversettelse. Forretningsskriving: glem angsten for det blanke arket, vi skriver innholdet du trenger for å få virksomheten din til å vokse. Vi har de riktige verktøyene for alle behov, copywriting, blogging, tekst til nettsider. Vår arbeidsmetode kalles System Q, en konsentrat av pålitelighet, presisjon og effektivitet. Rett på sak: budskapet ditt går rett til poenget.
Profesjonell Online Grafisk Design - Frigjør potensialet til merkevaren din med våre online grafiske designtjenester

Profesjonell Online Grafisk Design - Frigjør potensialet til merkevaren din med våre online grafiske designtjenester

Ønsker du å forbedre den visuelle identiteten til bedriften din? Vårt team av eksperter innen grafisk design er her for å hjelpe deg. Vi tilbyr profesjonelle grafiske designtjenester på nett tilpasset dine behov. Perfekt integrasjon Med vårt interne designteam og våre toppmoderne trykkerifasiliteter, tilbyr vi en helhetlig løsning for alle dine design- og trykke behov. Fra konsept til ferdigstilling, har vi alt dekket. Kreativ erfaring Våre talentfulle designere er eksperter på å skape imponerende visuelle effekter som fanger publikum ditt og kommuniserer budskapet ditt effektivt. Enten du trenger en logo, en brosjyre, et flygeblad eller et visittkort, eller design til å bruke på noen av våre produkter, vil vi gi liv til ideene dine. Skreddersydde løsninger Hver bedrift er unik, og vi forstår viktigheten av å skille seg ut. Våre grafiske designere vil jobbe tett med deg.
ISO-konsultasjon - ISO-sertifisering, ISO-revisjon, ISO-vedlikehold, ISO-opplæring

ISO-konsultasjon - ISO-sertifisering, ISO-revisjon, ISO-vedlikehold, ISO-opplæring

ISO-konsultasjon for å oppnå ISO-sertifisering, intern ISO-revisjon, ISO-vedlikehold og ISO-opplæring.
INDUSTRIELL SIKKERHETSSKILTNING - Sikkerhets- og hygiene skilt for å redde liv

INDUSTRIELL SIKKERHETSSKILTNING - Sikkerhets- og hygiene skilt for å redde liv

Systemer for sikkerhets- og hygienemerking i industrien: - Gulvmerking - Merkestolper - Merking av lukkede rom - Rørmerking - Spesialmerking - Prosjekter for rørmerking - Retractable posts – Veggmonterte utvidbare bånd
Beskatning for bedrifter og enkeltpersoner i Spania - Gratis og skreddersydde tilbud

Beskatning for bedrifter og enkeltpersoner i Spania - Gratis og skreddersydde tilbud

Optimaliser skatten for bedriften din. Våre skatterådgivere gir deg råd og tar seg av dokumentene som skal presenteres for den spanske skattemyndigheten: selskapsbeskatning, inntektsskatt, skatt på økonomiske aktiviteter, merverdiavgiftsrapportering, osv. Våre skatteeksperter tar også hånd om beskatningen av enkeltpersoner i Spania: søknad om skattemessig bosted, inntektsskatt, innlevering av Modell 720, rådgivning om ordningen for innvandrere kjent som "Beckham".
Enterprise Resource Planning-system, POS - Enterprise Resource Planning-system, POS

Enterprise Resource Planning-system, POS - Enterprise Resource Planning-system, POS

Våre programmer lar deg håndtere alle områdene med presisjon og effektivitet: innkjøp, salg, fakturering, bestillinger, lagre… Optimaliser alle forretningsprosesser og kontroller arbeidsflyten på en veldig enkel og effektiv måte. Alt med ett enkelt program. Vi tar oss av å integrere det med annen bedriftsprogramvare (CRM, Business Intelligence, Forhåndssalg / Selvbetjening,…). Tilleggsfunksjoner: 1- WMS, Logistikk og distribusjon – Lagerstyring med plasseringer, Håndtering av distribusjon. 2- Produksjon – Håndtering av ressurser og behov, planlegging av produksjoner. 3- Sporbarhet – Implementering av sporbarhet i alle prosesser og produkter i selskapet. 4- POS – Salgssteder. 5- Catering / Mat – Håndtering av ernæringsinformasjon, allergener og tekniske datablad.
DES|Digital Enterprise Show - Den ledende begivenheten om digital transformasjon

DES|Digital Enterprise Show - Den ledende begivenheten om digital transformasjon

DES | Digital Enterprise Show er arrangementet der synergien mellom kunnskap og erfaring oppnås, der nye måter å drive virksomhet på, implementere nye løsninger og ideer oppstår. Den globale messen med over 200 av verdens beste teknologiselskaper, kongressen med 500 av verdens beste digitale eksperter, som samles i Málaga for å diskutere hvordan det digitale endrer virksomheten, for å tilegne seg den avgjørende kunnskapen, ferdighetene og løsningene for å forme fremtiden til sine industrier.
Design av bedriftsimage for selskaper - Vi hjelper deg med å bygge det beste bildet for ditt selskap eller virksomhet.

Design av bedriftsimage for selskaper - Vi hjelper deg med å bygge det beste bildet for ditt selskap eller virksomhet.

Vi hjelper deg med å bygge bildet av selskapet ditt, skille deg ut i din bransje og være relevant og gjenkjennelig.
Operasjoner - Trenger du eksperter til å håndtere logistikken i selskapet ditt?

Operasjoner - Trenger du eksperter til å håndtere logistikken i selskapet ditt?

Vi gir ikke bare råd, men vi blir også deres logistikkavdeling, alltid med filosofien om forbedring og optimalisering som muliggjør økt produktivitet og reduserte kostnader i alle prosesser innen logistikk tjenester. - Operasjonsledelse - Nye selskaper - Logistikk coaching - In-house logistikkopplæring
Industriell gaffeltruck - Den beste løsningen for din bedrift

Industriell gaffeltruck - Den beste løsningen for din bedrift

Válida Lift sine heiser tilpasser seg alle typer rom og behov, og kan transportere fra 150 kg til 5.000 kg. Effektive og sikre, er de designet for transport av varer. Derfor er deres struktur og mekanismer utviklet for å tåle hverdagens krav uten problemer. Vi har forskjellige modeller og overflater, samt konfigurasjoner og effekter for å finne den løsningen som passer best til det du leter etter.
Bachelorprogram i Internasjonal Business

Bachelorprogram i Internasjonal Business

Bachelorgraden i Internasjonal Business gir studentene kunnskap spesifikt tilpasset ledelse av virksomheter, organisasjoner og institusjoner i konteksten av internasjonalisering. Denne graden gjør det også mulig for studentene å lære de viktigste språkene som brukes i næringslivet, siden den undervises helt på engelsk og inkluderer flere språk for næringsliv-emner, inkludert tysk, fransk, italiensk, russisk og kinesisk.
Konsulentnettsted til salgs + Google My Business - Konsulentnettsted + Google Maps-listing til salgs

Konsulentnettsted til salgs + Google My Business - Konsulentnettsted + Google Maps-listing til salgs

Selges: nettside for online forvaltning for Barcelona, Madrid, osv. Første posisjoner "forvaltning Barcelona". Uten tvil en stor mulighet for de som ønsker synlighet på internett og nye kunder. Kontakt via nettsiden. Kun interesserte i kjøp. Google Maps (Mybusiness) med mer enn 10 års erfaring kan inkluderes.
Entreprenørens Oppmerksomhetspunkt (PAE) - Nettbehandling via Enkelt Elektronisk Dokument (DUE)

Entreprenørens Oppmerksomhetspunkt (PAE) - Nettbehandling via Enkelt Elektronisk Dokument (DUE)

Tjenester vi tilbyr som PAE: 1. Informasjon om egenskaper, lovrammer, de viktigste handelsaspektene, skattefordeler, regnskapsaspekter, behandlingssystemer, gjeldende regelverk for de ulike juridiske formene i handelsretten. 2. Stiftelse av selskaper gjennom elektronisk behandling, ved bruk av DUE. Denne tjenesten er gratis. 3. Informasjon om støtteordninger og insentiver for opprettelse av selskaper som er relevante for prosjektet. 4. Generell informasjon om gjeldende trygdesystem, kriterier for tilknytning, medlemskap, innbetalinger, osv. 5. Generell informasjon om emner av interesse, som: Finansiering, beskatning, arbeidskontrakter, internasjonalisering, forskning, teknologisk utvikling og innovasjon, bedrifts samarbeid, osv. 6. Reservasjon av selskapsnavn for personlig behandling av SLNE.
Skatteforvaltning

Skatteforvaltning

Oppfyllelse av skatteforpliktelser.
Skreddersydd Online CRM/ERP Utvikling - CRM/ERP for Bedrifter og Frilansere

Skreddersydd Online CRM/ERP Utvikling - CRM/ERP for Bedrifter og Frilansere

Vi hjelper deg med å øke produktiviteten, redusere kostnader og arbeidstimer i bedriften din. Vi analyserer arbeidsystemet deres og utvikler spesifikke verktøy for å håndtere budsjetter, PDF-fakturaer, betalingssystemer, meldinger, statistikk, kalendere, private tilgang for kundene dine...
IKT-rådgivning - Vi følger deg inn i den teknologiske verden

IKT-rådgivning - Vi følger deg inn i den teknologiske verden

Støtte til selskaper og ledere innen teknologisk rådgivning, med forslag til å øke produktiviteten og forbedre relasjoner hovedsakelig gjennom bruk av kommunikasjonsteknologier.
Bedriftsrådgivning - Juridisk, skatte-, regnskaps-, finans- og arbeidsrådgivning

Bedriftsrådgivning - Juridisk, skatte-, regnskaps-, finans- og arbeidsrådgivning

Hos IGH Advokater og økonomer har vi et team dedikert til rådgivning for små og mellomstore bedrifter. Våre eksperter har støtte fra resten av spesialistene i IGH, noe som gjør at vi kan tilby en helhetlig og svært profesjonell tjeneste for din virksomhet.
OEE-systemer - OEE datainnsamlingssystem

OEE-systemer - OEE datainnsamlingssystem

Den strategiske partneren som vil forbedre produktiviteten i fabrikken din. Takket være brukervennligheten, den klare informasjonen som rapporteres, og fordelene ved digitalisering, kan vi oppnå: Forbedring av OEE Økt aktivitet Reduksjon av kostnader
Webdesign + Ecommerce

Webdesign + Ecommerce

Lag din nettbutikk med et webdesign og en e-handel som formidler dine bedriftsverdier og inviterer brukerne til å bli kjent med produktene og tjenestene dine. Vis forbrukerne alt du kan tilby dem på nettet. Vi designer et webkonsept som reflekterer selskapets verdier. Vi organiserer innholdet på en intuitiv og attraktiv måte for brukerne. Vi optimaliserer menyene for å tilby en smidig, enkel og komfortabel struktur for kunden. Vi designer en side med identiteten til merkevaren din. Vi studerer tekstene for at kommunikasjonen skal være klar, konsis og direkte. Vi tilbyr opptil to generelle revisjoner før den endelige leveransen og lanseringen av siden. Inkluderer design av 5 landingssider, inkludert hjemmesiden + 10 produkter lastet opp i e-handelen. (Vi vil vise dere hvordan prosessen med å laste opp et produkt fungerer, slik at dere kan gjøre det selv fra det øyeblikket vi leverer nettsiden deres.)
Outsourcing i utenrikshandel - Deltids eksportspesialist

Outsourcing i utenrikshandel - Deltids eksportspesialist

Tjeneste for outsourcing av eksportavdelingen for å øke internasjonalt salg. HVORFOR ER EXPORT SPECIALIST DEN BESTE LØSNINGEN FOR Å EXPORTERE? - Fordi selskapet ditt oppnår målbare resultater: våre eksportspesialister avslutter salg. - Fordi selskapet ditt sparer kostnader og tid: Co.Mark tilbyr egen metodikk og digitale analyseverktøy. - Fordi vi blir din internasjonale salgsarm: våre eksportledere jobber fra kontorene deres i teamet ditt. - Fordi vi tilbyr strategiske og operative verktøy utviklet gjennom mer enn 20 år.
LUFTFOTOGRAFI MED DRONER FOR BEDRIFTER

LUFTFOTOGRAFI MED DRONER FOR BEDRIFTER

Et selskap må formidle en følelse av tillit til kundene sine gjennom bildene det presenterer, og en av de mest effektive måtene å gjøre dette på er å ha en feilfri audiovisuell presentasjon.
Era plan - DP Era plan: modul for planlegging av skift og team

Era plan - DP Era plan: modul for planlegging av skift og team

SDP Era plan: valgfritt modul for planlegging av skift og team • Planlegging av skift og oppgaver. • Beregning av planlegging basert på produktivitet, arbeidsbelastning og belegg. • Assistert håndtering av vikarer. • Kontroll av planlegging i henhold til tariffavtaler og ansattes preferanser. • Utskrifter av planleggingen. • Varsler om skiftendringer til de ansatte. Fordeler: • Økt produktivitet: tilpasning av tjenestekapasiteten til den faktiske etterspørselen. • Planleggingsanalyse etter kostnadssenter.