Produkter for travel (58)

Tidsregistrering og Ferieadministrasjon

Tidsregistrering og Ferieadministrasjon

Checkplus Presence er en app for tilstedeværelseskontroll for ansatte og en programvare for tidsregistrering og medarbeiderhåndtering. Med vår applikasjon er du forberedt på enhver arbeidsinspeksjon, vi lagrer dataene i 4 år som angitt av gjeldende regelverk i datasentre med høy tilgjengelighet. Siden starten har vi jobbet for å forbedre produktiviteten i HR-avdelingene. Vi tilbyr et skybasert miljø hvor du kan lage kalendere, administrere skift, godta eller avslå forespørsel om fravær og ferie, samt generere lønnsregistre og rapporter om arbeidsfravær.
Webdesign

Webdesign

Hos Focus Duck designer vi moderne, tilpassede nettsteder som er laget for å skille seg ut på Internett. Fokuser på virksomheten din med en profesjonell nettside som representerer merkevaren din og lar deg nå kundene dine. Kontakt oss i dag, så jobber vi sammen for å gi bedriften din den synligheten den fortjener!
Trykking av Artikler for Bedrifter og Nettbutikker - Tilpass artikler for din nettbutikk eller virksomhet

Trykking av Artikler for Bedrifter og Nettbutikker - Tilpass artikler for din nettbutikk eller virksomhet

Design og trykking av esker for frakt til nettbutikker, e-handel, stort utvalg av størrelser, finish og priser. Poser til butikker, tilpass posene dine med bildet av butikken din. Informasjonsvinyl for vinduer, informer stort i vinduet ditt når du har salg eller annen kampanje. Etiketter og klistremerker for produktene dine.
Prosesser - Vil du ha eksperter innen logistikkplanlegging og optimalisering?

Prosesser - Vil du ha eksperter innen logistikkplanlegging og optimalisering?

Vi støtter deg i optimaliseringen av logistikkprosessene, dimensjoneringen og riktig valg av ressurser samt deres organisering: - Håndtering av forsyningskjeden: fra etterspørsel til levering - Analyse av eksisterende styringssystemer - Revisjon av styringssystemer - Innkjøp: håndtering av bestillinger til leverandører. Både interne og eksterne - Lagerstyring: optimale nivåer, identifisering av produkter med lav eller ingen omsetning, … - Operasjoner innen intern logistikk: forsyninger til produksjon, leveranser fra produksjon til lager, … - Lagerstyring: fra mottak til utsendelse, inkludert inventar - Distribusjonsruter - Operasjoner innen omvendt logistikk - Verdiskapende operasjoner - Reorganisering av logistikkaktivitetene i selskapet
Business Intelligence - Forbedrer selskapets intelligenskvotient

Business Intelligence - Forbedrer selskapets intelligenskvotient

Vi tilbyr deg muligheten til å bruke teknologi for å forbedre beslutningstakingen din. I enhver bedrift er volumet av tilgjengelig informasjon svært stort. Med dette verktøyet kan du analysere den på en måte som forbedrer alle aspekter: kvalitet, effektivitet og tid. Det vil gjøre det mulig for deg å identifisere hva som kan endres eller modifiseres. Du vil gå inn i en prosess med kontinuerlig forbedring av informasjonsforvaltningen, og oppnå større komfort og sikkerhet i beslutningstakingen.
Regnskapssporing for din bedrift i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Regnskapssporing for din bedrift i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Overlat regnskapet ditt til vårt team av eksperter innen regnskap og skatt, de vil gi deg råd og nødvendig støtte for å optimalisere lønnsomheten til bedriften din. Vi tilbyr skreddersydde tjenester som bokføringsoppgaver, føring av regnskapsbøker, samt avslutning og innlevering av årsregnskap.
Salg på internasjonale markedsplasser - Støtte for internasjonalt salg gjennom markedsplasser

Salg på internasjonale markedsplasser - Støtte for internasjonalt salg gjennom markedsplasser

Fra Co.Mark vil vi ta oss av: - Å undersøke og velge det riktige markedet. - Registrere og opprette selgerkontoen før salg på markedsplasser. - Konfigurere og velge listen over produkter du skal selge på markedsplasser. - Håndtere ditt lager og priser. - Håndtere bestillingene. - Promotere produktene gjennom internasjonale markedsplasser. - Håndtere rapporter, målinger og resultater.
SME NETTSTED DESIGN - NETTSTEDET FOR BEDRIFTER

SME NETTSTED DESIGN - NETTSTEDET FOR BEDRIFTER

HVA VIL DU OPPNÅ? En nettside for bedrifter som ønsker å ha en online tilstedeværelse, med kontaktinformasjon, skjema for å be om mer informasjon og innsamling av e-poster for senere utsendelse av e-postkampanjer. Med dette formatet presenterer du deg for publikum som en bedrift med et profesjonelt bilde av virksomheten din, og detaljerer både tjenestene og produktene som selskapet tilbyr. En SMB-nettside er 100 % integrert med sosiale medier og klar til å bli rangert på Google. Det er den mest hensiktsmessige måten å nå din ideelle kunde på og vise frem allerede utførte arbeider eller prosjekter av stor omfang.
Integrert kommersiell ledelse og regnskapsløsning - Sage 50 er den perfekte løsningen for å automatisere hele virksomheten din.

Integrert kommersiell ledelse og regnskapsløsning - Sage 50 er den perfekte løsningen for å automatisere hele virksomheten din.

Det mest brukte fakturerings- og regnskapsprogrammet for SMB i Spania. Sage 50 cloud er den naturlige utviklingen av de kjente ContaPlus, FacturaPlus og Eurowin. En ideell løsning for SMB og frilansere.
Bonus for Selvstendige Selskapsmedlemmer - Du kan nå søke om bonusene som trygdesystemet tidligere ikke tillot.

Bonus for Selvstendige Selskapsmedlemmer - Du kan nå søke om bonusene som trygdesystemet tidligere ikke tillot.

Hvis du registrerte deg som selvstendig næringsdrivende mellom 08/09/2016 og 08/09/2020 og oppfylte kravene for den flate satsen, kan du søke om de bonuser som trygdeordningen ikke tillot. Og i noen tilfeller er beløpet opptil 5.224,84€. Som følge av den nylige rettspraksisen fra Høyesterett har trygdeordningen endret kriteriene og tillater disse bonusene til selvstendig næringsdrivende. Vi analyserer saken din, uten kostnad og uten forpliktelse. Kontakt oss via WhatsApp Vet du ikke om du er selvstendig næringsdrivende? Vi forklarer det for deg Mer informasjon på vår nettside ... https://servetconsulting.com/especial-autonomos-societarios/
5S & LEAN MANUFACTURING - Arbeidsprosesser med 5S og Lean manufacturing-prosedyrer

5S & LEAN MANUFACTURING - Arbeidsprosesser med 5S og Lean manufacturing-prosedyrer

Løsninger for industriell Lean manufacturing: Visuelle styringsplater og tavler, industrielle skrivebords etikett skrivere, bærbare etiketterings- og merkemaskiner, gulvmerking - Helhetlige prosjekter for gulvmerking - Forhåndstrykte skilt for gulv - Skreddersydde Lean tavler og KPI-er - Opplærings- og kompetansehevende kurs - Skilt og merking av nødutganger, produksjonsprosesser, arbeidsceller, elektriske brytere, rørmerking, og identifikasjon av eiendeler og utstyr. - Effektivitetsindikatorer: indikatorer for maks nivå, indikatorer for min nivå, trikolor materialerstatningsindikator, områder for lagring og FIFO-linjer, kanban-kort og kaizen-tavler.
Bobil for 5 personer - Utleie av bobiler i Spania

Bobil for 5 personer - Utleie av bobiler i Spania

Vi er din kontakt i Spania for å leie din bobil til din neste ferie!
Rekruttering av personale for bedrifter - Levering av personale til SMB, bedrifter og frilansere

Rekruttering av personale for bedrifter - Levering av personale til SMB, bedrifter og frilansere

Hvis bedriften din trenger å rekruttere personale til et midlertidig arbeid, en langsiktig stilling eller på grunn av økt produksjon, har vi et bredt spekter av profiler fra ulike yrker som vi vil velge den perfekte kandidaten for bedriften din fra.
Ingeniørtjenester - Europa - Asia APCA

Ingeniørtjenester - Europa - Asia APCA

Ingeniørtjenester, industriell rådgivning
Internasjonal Handelstjeneste - Import og Eksport av Produkter

Internasjonal Handelstjeneste - Import og Eksport av Produkter

Kommersiell Mellomledd Eksport og Import av Produkter Produksjon av Produkter i Kina og Europa Kommersiell Markedsføring Rådgivning til Bedrifter
Bedriftsnettsteddesign for selskaper og frilansere - Skreddersydd nettstedsdesign i Barcelona for bedrifter

Bedriftsnettsteddesign for selskaper og frilansere - Skreddersydd nettstedsdesign i Barcelona for bedrifter

Skreddersydde nettsidedesign for bedrifter, selvstendig næringsdrivende og små og mellomstore bedrifter. Profesjonelt design av nettsteder tilpasset bedriftens profil, som formidler verdi og et solid inntrykk. Vi legger spesiell vekt på dine mål, målgruppe, innhold, form, arkitektur og funksjonalitet, uten å gå på bekostning av responsivt design. Løsninger innen skreddersydd webdesign, redesign av nettsteder, landingssider, mikrosider, optimalisering, SEO on-page, sosiale medier, kataloger, nyhetsbrev, nettpromotering, vedlikehold og forbedringsplaner.
Webdesign - Digitaliser virksomheten din og selg på nettet

Webdesign - Digitaliser virksomheten din og selg på nettet

I dagens samfunn er det uakseptabelt at en bedrift ikke er på internett. Det er enklere enn man tror, og det vil gjøre det mulig å selge produktene og tjenestene dine 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Vi lager moderne og attraktive nettsider, responsive (de tilpasser seg alle typer enheter: PC-er, nettbrett og mobiltelefoner) og selvadministrerende. Også nettbutikker med produktkatalog, handlekurv, betalingsløsning og mye mer! Ta kontakt med oss for en gratis konsultasjon!
Reelle og Virtuelle Stands og Arrangementer - Designutviklinger og Løsninger for Bedrifter og Institusjoner

Reelle og Virtuelle Stands og Arrangementer - Designutviklinger og Løsninger for Bedrifter og Institusjoner

. EVI | Interaktive Virtuelle Rom . Stands . Utstillinger, Kongresser og bedriftsarrangementer . Butikker, showrooms, hoteller, kontorer, Eiendom . Scenografier, POP, BTL, Live Markedsføring . Utvikling av bedrifts- og reklamekonsepter . Arkitektur & Design . Linje home+office
Overføringer

Overføringer

(Enkeltturer) samlet på flyplasser, kongresser, hoteller, restauranter, villaer.
Pakke Tilbud for Trykking av Bedriftspapir - Visittkort - Presentasjonsmapper - Brevpapir

Pakke Tilbud for Trykking av Bedriftspapir - Visittkort - Presentasjonsmapper - Brevpapir

Bedriftsstasjonær trykkpakke, som tilbyr alt du trenger for å presentere et sammenhengende og profesjonelt merkevarebilde. Visittkort, Presentasjonsmapper – Dokumentholdere og Brevpapir, Grafisk design av elementene.
ERP - System for planlegging av bedriftsressurser

ERP - System for planlegging av bedriftsressurser

Hos Merlos er vi teknologiske rådgivere og partnere med de ledende programvarefirmaene innen forretningsstyring. Vi analyserer egenskapene til din virksomhet for å tilby deg det ERP-systemet som best passer behovene til ditt selskap. Våre programmer lar deg håndtere alle områder med presisjon og effektivitet: innkjøp, salg, fakturering, bestillinger, lager… Optimaliser alle forretningsprosesser og kontroller arbeidsflyten på en enkel og effektiv måte. Alt med ett enkelt program. Vi tar oss av å integrere det med annen forretningsprogramvare (CRM, Business Intelligence, Forhåndssalg / Selvbetjening,…).
Prosjekter - Møter ikke logistikken i selskapet ditt behovene dine?

Prosjekter - Møter ikke logistikken i selskapet ditt behovene dine?

Vi tilpasser oss kundenes behov med dedikerte og skreddersydde logistikkprosjekter: - Design av nye lagre - Ombygging av eksisterende lagre - Design av distribusjonsruter - Re-konfigurering av eksisterende distribusjonsruter - Styringssystemer: etterspørsel, lagerbeholdning, lager (SGA/WMS), booking av last og lossing, ruter - Systemer for produktidentifikasjon - Logistikk for e-handel - Logistikkplan for oppstartsbedrifter og nye selskaper
Opprettelse av SL-selskap i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Opprettelse av SL-selskap i Spania - Gratis og skreddersydd tilbud

Amedia Partners er et konsulentfirma basert i Barcelona som tilbyr rådgivning og tjenester for oppstart av virksomheter i Spania. Takket være vårt nettverk av samarbeidspartnere og vår erfaring, kan vi tilby deg førsteklasses, raske og effektive tjenester slik at prosjektet ditt kan gjennomføres under de beste forhold.
Arbeidsnærværs kontroll

Arbeidsnærværs kontroll

Checkplus Presence er en programvare for arbeidsnærvær og medarbeiderhåndtering. Med vår applikasjon er du forberedt på enhver inspeksjon, vi lagrer dataene i 4 år som angitt av gjeldende lovgivning i datasentre med høy tilgjengelighet. Siden vår oppstart har vi jobbet for å forbedre ytelsen til HR-avdelingene. Vi tilbyr et sikkert sky-miljø hvor du kan godta eller avslå ferie- og fraværforespørsel, lage kalendere, administrere skift, kontrollere arbeidsfravær og utføre obligatorisk lønnsregistrering.
Bedriftsdesign - Logodesign, mapper, visittkort og mye mer.

Bedriftsdesign - Logodesign, mapper, visittkort og mye mer.

Takket være det komplette teamet av fagfolk som utgjør Igrafiq, kan vi ikke bare tilby deg design av bedriftsprofil, men vi går lenger. Vi tilbyr komplette løsninger for alle typer bedrifter, små og mellomstore bedrifter eller selvstendig næringsdrivende. Fra design eller redesign av en logo, til hele bedriftsprofilen, med kataloger, mapper, visittkort, bannere for å promotere produkter, klistremerker, bilreklame og mye mer.
Trykking av Bedriftskontor - Trykt kontorpapir og kontormateriell med logo eller merke

Trykking av Bedriftskontor - Trykt kontorpapir og kontormateriell med logo eller merke

Elementene for å trykke bedriftspapirvarer; (papir, konvolutter, mapper, dokumentholdere, filer, visittkort…) gir en ikke-invasiv måte å promotere merkevaren din på, da de brukes i daglige forretningsinteraksjoner. Enten det er ved å dele ut visittkort eller sende brev med konvolutt og papir med logo. Å ha bedriftspapirvarer trykket med logoen / merkevaren er en kostnadseffektiv måte å forbedre synligheten, profesjonaliteten og markedsføringsinnsatsen til selskapet ditt. En liten investering som kan gi betydelige fordeler når det gjelder merkevaregjenkjenning og kundelojalitet. Hver interaksjon blir en mulighet til å promotere bildet / merkevaren din og dermed virksomheten din. Trykt kontormateriell med merke / logo kan etterlate et varig inntrykk under nettverksarrangementer, møter eller konferanser.
Implementeringer - Trenger du ressurser for å sette i gang logistikkprosjektene dine?

Implementeringer - Trenger du ressurser for å sette i gang logistikkprosjektene dine?

Vi tilbyr et erfarent team for oppstart av prosjekter innen alle områder av forsyningskjeden. - Implementering av forbedringsprosjekter - Implementering av nye styringssystemer - Implementering av ny teknologi: RFiD, RF, PDA, Plukk med stemme, Plukk med visjon, Plukk-sett til lys, … - Leverandørvalg: RFI + RFQ + Utvelgelse + Driftsmanual + Kontrahering + Implementering - Oppstart av: – Lager: egne eller underleverandører – Prosesser relatert til forsyningskjeden: S&OP (Salgs- og driftsplanlegging), innkjøp, lagerstyring, … – Logistiske distribusjonssystemer – Prosesser for omvendt logistikk – Prosesser for intern logistikk – Organisering av transport: fra leverandører og til kunder
Nettmarkedsføring - Promoter bedriften din på internett

Nettmarkedsføring - Promoter bedriften din på internett

Selg på nettet! Vi hjelper deg. Reklamekampanjer på sosiale medier, promoter produktene/tjenestene dine på Facebook, Instagram og Google.