Produkter for software (4186)

Karnevalspill

Karnevalspill

Produktinformasjon "Carnival Games (Kode i boksen)" Carnival Games bringer festen tilbake for hele familien - nå for første gang på Nintendo Switch! Med fan-favoritter og helt nye minispill i en pakke, tilbyr Carnival Games moro for alle og kan spilles alene eller med tre andre spillere. Oppnå homeruns, stable den høyeste kakehaugen og få hesten din over målstreken. Totalt 20 minispill vil umiddelbart fenge deg og vennene dine, gang på gang! Og med Nintendo Switch kan Carnival Games-opplevelsen nytes hvor som helst og når som helst. EN MOROAKTIG VARIASJON AV CARNIVAL GAMES FOR ALLE: Som på en livaktig fornøyelsespark! Carnival Games skiller seg ut med spennende minispill som du kan spille om og om igjen. Klassiske minispill som å skyte basketballer ("Basktet-Ballaballa") og å felle uhøflige klovner ("Klovn-Parade") vil være med, sammen med helt nye attraksjoner som å konkurrere med flygende droner ("Lysfart") og kosmisk bowling ("Kosmos-Kegling"). Med totalt 20 spill tilbyr Carnival Games en fantastisk tid for alle. CARNIVAL GAMES OVERALT: Med Nintendo Switch er Carnival Games et spill for alle og overalt. Enten på en stor eller liten skjerm, kan du nyte Carnival Games hvor som helst du ønsker å spille. EN FLERSPIELER-FEST: Ta med familien og vennene dine for å ha det moro på en ekte Carnival Games-fest. Opptil 4 spillere kan delta samtidig for å øke moroa i alle 20 spillene. SPILL, VINN, FÅ BELØNNINGER: Spill spill, vinn billetter og bytt dem mot nye antrekk for dine Carnival-gjest-karakterer. Kle dem opp for å tilpasse dem til din stil, eller vær så vill som du kan med sprø hodeplagg, skjorter og bukser. Merk: Kun nedlastingskode i boksen! Ingen datamedia inkludert.
Windows Server 2008 R2 RDS - 10 Bruker CALs

Windows Server 2008 R2 RDS - 10 Bruker CALs

Fjernskrivbordstjenester (RDS) tilbyr omfattende funksjoner: -Vere forenhetlig RD Web Access -Med RemoteApp-rettigheter og -filtre bestemmer du hvilke applikasjoner brukerne kan se -Bitmap-akselerasjon for 3D-applikasjoner og andre medier, som for eksempel Silverlight og Flash -Forbedret administrasjon av Remote Desktop Session Host-servere inkludert App-V for RDS -Skalerbar, enhetlig tilkoblingsmegler for både sesjons-skrivebord og VDI-skrivebord Bruker-CAL: En bruker-CAL gir en bestemt bruker rett til å bruke et hvilket som helst antall enheter, som for eksempel firm PC, privat PC, mobiltelefon osv., fra hvilke de kan få tilgang til serverprogramvaren. Denne lisens typen bør du velge når en bruker ikke bare får tilgang til den aktuelle serveren med én enhet, og for eksempel bruker sin PC i tillegg til sin smarttelefon for å hente e-poster, eller bruker et nettbrett som sekundær enhet. Produsent: Microsoft Tilstand: Ny Varighet: Permanent gyldig Språk: Alle språk Frakt: E-post
Virtuell Montering

Virtuell Montering

En ekte driver for immersiv simulering, TechViz Virtual Assembly-alternativet fungerer direkte fra din native 3D-applikasjon (som Dassault Systemes Catia V5 eller Solidworks HTC Vive), i sanntid. Kompatibel med mer enn 200 3D-applikasjoner, gjør denne VR-programvareløsningen det mulig med en interaktiv opplevelse ved å simulere fysisk interaksjon av objekter i 3D. Ideell for å forbedre monteringsprosesser, validere vedlikeholdsoperasjoner eller redusere tekniske risikoer. TechVizs Virtual Assembly fungerer med vår 3D-visualiseringsprogramvare TechViz XL. TechViz XL er en programvare for virtuell prototyping som fungerer som en driver for å fange direkte din 3D-modell. Virtual Assembly-alternativet til denne immersive 3D-visualiseringsprogramvaren har en universell delgjenkjenningsmotor som tillater delvalg og manipulering. Applikasjonskoblinger som CATIA Connector, Navisworks Connector... brukt i tillegg til Virtual Assembly-alternativet gir delinformasjon, slik de er definert i PLM-databasen.
Yrket som Android-utvikler

Yrket som Android-utvikler

Hva er en Android-utvikler? En Android-utvikler programmerer kun applikasjoner for nettbrett og smarttelefoner som kjører med operativsystemet Android utviklet av Google. Android er det mest brukte operativsystemet for mobilutvikling i verden med nesten 80 % markedsandel. Det har et stort fellesskap av utviklere, noe som gjør utviklingen veldig dynamisk. Hva er oppgavene til en Android-utvikler? Hovedoppgaven til en Android-utvikler er å utvikle en mobilapplikasjon med Android-språket. I sitt arbeid er han/hun involvert i flere oppgaver: - Utarbeidelse av spesifikasjonsdokument eller behovsanalyse - Arbeid med smidig metode - Gjennomføring av teammøter med prosjektleder og Scrum Master - Utvikling av front-end grensesnitt
Utvikling av Innebygde Enheter - Fordelene med å Outsource Din Innebygde Utvikling

Utvikling av Innebygde Enheter - Fordelene med å Outsource Din Innebygde Utvikling

Design og utvikling av innebygde systemer krever en grundig forståelse av det underliggende språket, prosessorarkitekturen og verktøyene. Utviklere av innebygde systemer må bygge pålitelige og tilpasningsdyktige systemer, derfor bruker de ofte ulike automatiseringsverktøy som formell verifisering og dekninganalyse. Hvis du ikke har de nødvendige ressursene for denne oppgaven, ikke nøl med å kontakte oss. Nosycom kan hjelpe deg!
bevegelseskontrollkomponenter

bevegelseskontrollkomponenter

bevegelseskontrollkomponenter BLDC-motorer, servomotorer, DC-motorer, FOC Sinus- og blokkombinert
Oracle Database Enterprise Edition - Brukt

Oracle Database Enterprise Edition - Brukt

Lisensmetode: Prosessor Perpetual. Full lisens for alle databasefunksjoner og tilleggsmuligheter. Versjon: den nyeste (for øyeblikket: Longterm Release 19c og Innovation Release 21c).
Lagerstyring - Nøyaktig Lageroppfølging

Lagerstyring - Nøyaktig Lageroppfølging

Forbedre lagerstyringen med sanntidssporing for å unngå utsolgte varer.
Digital Postrom

Digital Postrom

Sikre fordeler ved å gå over til elektronisk informasjon Den gule posten blir færre, for stadig oftere sender forretningspartnere heller en e-post. Dette åpner for høye effektivitetspotensialer, spesielt med tanke på en digital posttjeneste som et knutepunkt for kommunikasjon. Men siden det fortsatt havner mye papir i innboksen, bør det absolutt implementeres en digital arkivering av innkommende post for å unngå bruk av forskjellige medier. Post Scan-tjenesten fra Gehring Group tilbyr verdifull hjelp ‒ tidsriktig og regelmessig.
AIDA Web Selvbetjening

AIDA Web Selvbetjening

AIDA Web Selvbetjening er et tilleggsmodule for AIDA tidsregistrerings-/tidsforvaltningsløsningen, som ansatte kan få tilgang til direkte fra sin PC-arbeidsplass via nettleser. Etter innlogging (med passord) har ansatte tilgang til en rekke funksjoner i menyer - fra innsyn i egne tidskontoer til direkte bookingmuligheter. Vår webapplikasjon er modulær og kan tilpasses individuelt. Aktivering av funksjoner skjer individuelt for hver ansatt, det vil si at hver ansatt kun ser og har tilgang til det som er tillatt for dem.
CASH-TRENDS

CASH-TRENDS

CASH-TRENDS gir deg alle data fra de enkelte årsregnskapene til et selskap i en ryddig og oversiktlig form, og dette med høyest mulig kvalitet. Balanseanalyse fra de viktigste årsregnskapstallene i et selskap er avgjørende for å drive et selskap med suksess. CASH-TRENDS gir deg alle data i en ryddig og oversiktlig form. Med denne programvaren kan du beregne totalt 94 nøkkeltall, lage bevegelsesbalanser og komprimere regnskapene dine helt ned til kontantstrømoppstillingen. CASH-TRENDS tar hensyn til retningslinjene fra RLG eller BiRiLiG.
synko BarScan: Skanningsløsningen for Microsoft Dynamics 365

synko BarScan: Skanningsløsningen for Microsoft Dynamics 365

synko BarScan er den fullt integrerte skannerløsningen i Microsoft Dynamics 365 Business Central - synko BarScan er den fullt integrerte skannerløsningen i Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision). Med synko BarScan registrerer dine ansatte informasjon med mobile lesere der hvor den oppstår – og det ved enkelt å skanne 1D-, 2D-strekkoder i ulike formater eller ved å lese RFID-etiketter. synko BarScan basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision) brukes med suksess til å støtte prosesser innen varehåndtering, produksjon og kontantsalg. Med synko BarScan får du et modent skannersystem som ikke etterlater noe å ønske. Rask tilgang til oppdaterte data uten kommunikasjonskostnader: Data er raskere tilgjengelige for beslutninger Enkel å bruke: Effektiv arbeid, begeistring blant ansatte Reduksjon av feil: Reduksjon av feil Fleksibelt tilpassbart: Modent skannersystem Transparent selskap: Fullstendig transparens, beholdninger etter FIFO
Ansys

Ansys

Ansys programvarefamilie tilbyr førsteklasses løsninger for nesten enhver simuleringsoppgave. Bak programvaren står ANSYS, Inc. (Nasdaq ANSS), den ledende utvikleren av simulerings teknologi. Simulering fra A til Å: Funksjonaliteten til Ansys programvaresuite omfatter alle arbeids trinn i en numerisk simulering. Ansys imponerer med kraftige løsnings teknologier for struktur mekanikk, strømnings mekanikk, elektromagnetikk, multiphysikk og system simulering, samt temperatur felt og optikk. CADFEM er sertifisert Ansys Elite Channel Partner og har vært nært knyttet til Ansys siden 1985. Over 130 Ansys spesialister pluss et globalt nettverk garanterer en effektiv bruk av programvaren og sikrer investeringen. De viktigste pakkene: Ansys Mechanical
Bestilling og Prosjektplanlegging

Bestilling og Prosjektplanlegging

Bestillings- og Prosjektplanlegging
SOTI MobiControl

SOTI MobiControl

SOTI er den ledende løsningen for Mobile Device Management (MDM) innen industri-smarttelefoner, skrivere og IoT-enheter. Vi støtter i innkjøp, planlegging og integrasjon. Å samle en rekke mobile enheter av forskjellige modeller, med ulike operativsystemer og applikasjoner, utgjør en reell utfordring for bedrifter. SOTI har derfor utviklet en omfattende plattform for å administrere alle mobile enheter innen en virksomhet. Med SOTIs forretningsløsning "MobiControl" samles nesten alle tråder på ett punkt, noe som muliggjør en klart oversiktlig administrasjon samt betydelig økt sikkerhet selv for komplekse mobilitetsinfrastrukturer innen selskapet. Vi leverer med SOTI: - Utrulling og konfigurasjon av enheter - Administrasjon av enheter og applikasjoner - Effektive sikkerhetsstrategier - Support Programvare: MDM Levering: Sky-løsning
SIMCENTER TESTLAB

SIMCENTER TESTLAB

Simcenter Testlab-programvaren gir deg en integrert løsning for innsamling og analyse av testdataene dine.
MOBIL SIKKERHET ANDROID - Kun for Android-enheter

MOBIL SIKKERHET ANDROID - Kun for Android-enheter

MOBIL SIKKERHET ANDROID Passer også for utdaterte Android-systemer. Pris 9,95€ for 1 Android i 12 måneder Pris 29,95€ for 3 Android-enheter i 12 måneder Pris 49,95€ for 5 Android-enheter i 12 måneder Funksjoner: Beskyttelse mot Android-virus Beskyttelse for surfing og phishing Lokalisering og alarm Kontroll og beskyttelse av passord Systemkrav: Android 5.0 og nyere
ITA mobil: Intradag Markedsapp.

ITA mobil: Intradag Markedsapp.

{"The data of the basic version is updated every 30 minutes. For receiving live data a data stream subscription is necessary. Furthermore an internet connection...":"Dataene i grunnversjonen oppdateres hvert 30. minutt. For å motta sanntidsdata er et datastream-abonnement nødvendig. Videre er en internettforbindelse...","Can I trade power with ITA mobile?":"Kan jeg handle strøm med ITA mobile?","With ITA mobile you can follow the market trends and events at intraday power exchanges, but actual trading is not possible.":"Med ITA mobile kan du følge markedstrender og hendelser på intradag strømmebørser, men faktisk handel er ikke mulig.","The usage of mobile ITA is explained when you start it for the first time. The instructions can be reopened under “Settings” using “Introduction” at any time.":"Bruken av mobil ITA forklares når du starter den for første gang. Instruksjonene kan gjenåpnes under “Innstillinger” ved å bruke “Introduksjon” når som helst.","What is included in the basic version?":"Hva er inkludert i grunnversjonen?","The basic version contains an overview of available contracts, traded volumes, prices and open orders at the intraday market of EPEX SPOT. All data is updated every half hour.":"Grunnversjonen inneholder en oversikt over tilgjengelige kontrakter, omsatte volum, priser og åpne ordre på intradagmarkedet til EPEX SPOT. Alle data oppdateres hvert 30. minutt.","Where can I get ITA mobile?":"Hvor kan jeg få tak i ITA mobile?","How do I use ITA mobile?":"Hvordan bruker jeg ITA mobile?","ITA mobile is available for iPhone and iPad in the App Store and for Android in the Play Store. The Android version is supported by advertising, but can be used free of charge in the basic version.":"ITA mobile er tilgjengelig for iPhone og iPad i App Store og for Android i Play Store. Android-versjonen støttes av annonsering, men kan brukes gratis i grunnversjonen.","The data is updated only every now and then.":"Dataene oppdateres bare av og til."}
Mobilapper med Flutter og Swift - Mobilapper for: Sosiale nettverk, Helsevesen, Utdanning, Finans

Mobilapper med Flutter og Swift - Mobilapper for: Sosiale nettverk, Helsevesen, Utdanning, Finans

Utviklingen av mobilapper er en av våre kjernekompetanser. Som et offshore outsourcing-selskap har vi utviklet løsninger for kunder over hele verden siden 2003. iOS og Android er kjent som de mest utbredte mobilplattformene. Utviklerne hos ISS Art har skapt en rekke mobile løsninger for disse plattformene innen følgende områder: - Sosiale nettverk - Helsevesen - Utdanning - Finans - Landbruk - Produksjon Swift og Flutter er de mest populære teknologiene vi velger for utvikling av mobilapper i dag, på grunn av deres betydelige fordeler. For eksempel brukes koden både for iOS og Android én gang, noe som reduserer kostnadene betydelig.   Vårt mobilutviklingsteam består av eksperter som analytikere, UX-designere, utviklere og kvalitetsledere, som leverer høykvalitetsprodukter som møter forventningene til våre kunder. Klar-til-bruk utviklingsverktøy for rask behandling: Det muliggjør rask levering av produktet til deg. Et team av 86 høyt kvalifiserte spesialister på ÉN plass: Vi har 86 eksperter (analytikere, UI/UX-spesialister, programvareutviklere). Godt koordinerte prosjektteam: Vi har en perfekt bygget prosess for dannelse av prosjektteam. Nøkkelferdige løsninger med 100% intern kvalitetskontroll: Brukervennlig og sikkert på backend. Produkter av verdensstandard – support- og forbedringsvennlige: Løsninger etter verdensstandarder er lette å støtte. Høy vurdering: 4,8+ av 5 på Clutch og 100% på UpWork.
Lønningsadministrasjonsspot

Lønningsadministrasjonsspot

SalarisAdministratieSpot.nl gjør lønnsadministrasjon enkelt og bekymringsfritt for bedrifter av alle størrelser. Vår plattform garanterer rask og feilfri lønnsbehandling, slik at du kan fokusere på din bedrift og ansatte. Enten du er en liten virksomhet eller en stor organisasjon, tilbyr vi verktøyene og ekspertisen for å organisere lønnsadministrasjonen din profesjonelt. Med vår skybaserte løsning har du 24/7 tilgang til lønnsinformasjonen din, med optimal sikkerhet. Vårt intuitive grensesnitt sørger for at hver lønnsberegning skjer nøyaktig og i tide. Velg SalarisAdministratieSpot.nl og opplev hvordan vi gjør lønnsadministrasjonen din enklere og mer effektiv.
Erpspot

Erpspot

CRMSpot.nl gjør kundeadministrasjon smartere og enklere å realisere. Med vår brukervennlige CRM-programvare får du umiddelbar tilgang til kraftige funksjoner som er spesielt designet for å støtte din bedrift, fra små team til store organisasjoner. Enten du ønsker å skape oversikt, styrke kundeinteraksjoner eller ta datadrevne beslutninger, tilbyr vi løsningen som passer for deg. Plattformen vår hjelper deg med å få mest mulig ut av hver kundeinteraksjon. Spar tid, utdyp kunde-relasjoner og utnytt muligheter optimalt med vårt fleksible system. Med et brukervennlig grensesnitt, dyp innsikt i kundedata, 24/7 pålitelig tilgang og sømløse integrasjoner med andre forretningsverktøy, støtter vi deg på veien mot suksess. Hos CRMSpot.nl begynner din vei til effektiv kundeadministrasjon. Enten du har store ambisjoner eller ønsker å jobbe med en mer effektiv arbeidsflyt, er vi klare til å støtte deg. Start i dag og oppdag hvor enkelt kundeadministrasjon kan være med CRMSpot.nl!
Hrmspot

Hrmspot

HRMSpot.nl tilbyr effektive og fleksible HRM-løsninger for enhver bedrift. Vi tror at HR-prosesser ikke trenger å være kompliserte. Vår plattform leverer smart, brukervennlig HRM-programvare for å gjøre personaladministrasjon enkelt og effektivt. Enten du er en voksende bedrift eller en etablert organisasjon, støtter vi deg i å optimalisere HR-funksjoner, fra rekruttering og onboarding til lønnsadministrasjon. Vår misjon er å hjelpe bedrifter med å strømlinjeforme sine HR-prosesser og få verdifulle innsikter, slik at de kan fokusere på det som virkelig betyr noe: deres ansatte. Med løsninger som vokser med bedriften din, tilbyr vi verktøyene for å holde personaladministrasjonen profesjonell og oversiktlig. Takket være vår skybaserte løsning har du alltid og overalt tilgang til HR-dataene dine. Med en oppetid på 99,9 % og strenge sikkerhetsstandarder forblir dataene dine beskyttet. Start i dag med smartere HR-administrasjon og oppdag hvordan HRMSpot.nl kan hjelpe deg med å gjøre personaladministrasjon enklere og mer effektiv.
K.Manager

K.Manager

K.M Solution spesialiserer seg på å levere tilpassede web- og mobilutviklingstjenester, og skaper alle typer nettsteder, inkludert bedrifts-, e-handels- og utdanningsplattformer. Vi utvikler også ERP-systemer skreddersydd for å effektivisere forretningsledelsesprosesser, noe som forbedrer produktiviteten og drifts effektiviteten. Med vår ekspertise innen SEO og digital markedsføring, hjelper vi kunder med å forbedre sin online synlighet og brukerengasjement. Vårt team tilbyr helhetlige løsninger, fra design og utvikling til oppsett av nettverksinfrastruktur, og sikrer en smidig digital transformasjon for bedrifter.
Design og oppretting av nettsider

Design og oppretting av nettsider

TEKNISKE DATA •Minne: 4 Gb RAM •DELL® ultrakraftige servere av nyeste generasjon •CPU Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2670 0 @ 2.60GHz (4 kjerner) •Dobbelt strømforsyning •MySQL-servere •Høye hastighets samtidige sikkerhetskopier (RAID 10) •SSD-disker (høyere webhastighet) •Båndbredde 100 Mbps Full Duplex Max •Dedikert IP 1 dedikert IPv4 IP inkludert •Selvbetjent Plesk-panel •Serverovervåking 24/7 •Redundante nettverk og infrastruktur •Ubegrenset trafikk •https (Sikker web) •Sikkerhetskopier INNHOLD FOR GRUNNLEGGENDE NETTSIDE: •5 seksjoner i menyer og undermenyer oHjem oHvem vi er oOpp til 25 produkter eller tjenester (samme side) oKontakt oStandard juridiske tekster eller tekster levert av kunden (Juridisk merknad, GDPR, Informasjonskapsler og Personvern). Jeg inkluderer standard juridiske tekster som i utgangspunktet dekker alle juridiske vilkår, men disse er kundens og/eller deres juridiske tjenesters ansvar. oInformasjon om informasjonskapsler
ERP-rådgivning: Oracle & SAP

ERP-rådgivning: Oracle & SAP

Øk effektiviteten i bedriften din med førsteklasses ERP-tjenester fra Excelencia Consulting! Våre skreddersydde Oracle ERP-løsninger tilbyr omfattende Application Value Management, inkludert vedlikehold, støtte, tjenesteforbedring og applikasjonsutvidelse. Dra nytte av vår ekspertise innen tekniske, funksjonelle og teknofunksjonelle krav, og reduser de totale driftskostnadene med 25-30% årlig. Med Excelencia Consulting ved din side optimaliserer du forretningsprosessene dine, øker produktiviteten og sikrer deg en konkurransefordel. Stol på vår erfaring og vårt engasjement for kvalitet. Oppdag nå hvordan vi kan ta bedriften din til neste nivå med våre ERP-managed-tjenester.
One Touch Booking - bookingshåndteringssystem for hoteller og B&B

One Touch Booking - bookingshåndteringssystem for hoteller og B&B

One Touch Booking er en nettplattform for håndtering av reservasjoner av hotellrom, B&B, gårdshoteller og romutleie. Med One Touch Booking kan du umiddelbart, på en enkel og effektiv måte, kontrollere alle aspekter av reservasjonsadministrasjonen ved å bruke én enkelt plattform. Den er komplett med mange funksjoner som vanligvis brukes av store hoteller. Målet med reservasjonsystemet er å være det mest kostnadseffektive, fleksible, omfattende og brukervennlige reservasjonsystemet tilgjengelig på markedet i dag. One Touch Booking-systemet er en bookingmotor som synkroniseres med alle de viktigste bookingtjenestene som booking.com, expedia og Airbnb. Det er mulig å administrere alle reservasjoner fra en enkelt portal, noe som unngår risikoen for overbooking. Alt dette til en liten månedlig avgift.
Quentic Juridisk Overholdelse

Quentic Juridisk Overholdelse

Quentic er programvaren for compliance management. Vurder det juridiske handlingsbehovet i forhold til de omfattende bestemmelsene fra arbeidsmiljø- og miljølovgivningen. Med Quentic Legal Compliance oppfyller du alle omsorgsplikter i samsvar med de omfattende bestemmelsene i arbeidsmiljø- og miljølovgivningen. Reduser ditt erstatningsansvar til et minimum. Quentic Legal Compliance gir deg oversikt i "paragrafjungelen" og letter vurderingen av det juridiske handlingsbehovet. Samtidig får du effektive verktøy for å sikre at virksomheten handler i samsvar med loven. Enhetlige, oppdaterte data gjør det mulig for deg å dokumentere lovlig handling når som helst på alle nivåer i selskapet.
AISbase®

AISbase®

Med vår Microsoft-sertifiserte applikasjon kan du sentralt styre salget, markedsføringen og nøkkelkundeadministrasjonen din.
TECEsmartwall

TECEsmartwall

TECEsmartwall – konfiguratøren for TECEprofil installasjonsvegger
EBP - Løsning for Forretningsledelse, Regnskap og Lønn

EBP - Løsning for Forretningsledelse, Regnskap og Lønn

EBP er fokusert på klarhet i grensesnittet og funksjonell rikdom. Med EBP-løsninger kan du være sikker på at du kan tilpasse programvaren til dine behov og din virksomhet.