Produkter for software (163)

Centaur Professional Multiteknologi - CDVI Sikker og Revolusjonerende Adgangskontrollsystemer

Centaur Professional Multiteknologi - CDVI Sikker og Revolusjonerende Adgangskontrollsystemer

Centaur Professional Multiteknologi adgangskontrollsystem gjør det mulig å administrere opptil 8196 adgangskort og 512 porter per sted (maksimalt antall steder som kan administreres er 64). Programvaren for adgangskontroll leveres med USB aktiveringsnøkkel, og dette systemet kan håndtere opptil 64 konsentratorer av modell CT-V900-A. Hver konsentrator kan kobles direkte til opptil 2 lesere med Wiegand-protokoll, og for hver konsentrator kan man også koble til opptil 3 ekspansjonsmoduler for lesere av modell CA-A470-A. Hver ekspansjonsmodul for lesere kan kobles til opptil 2 lesere, noe som skaper et system med 512 lesere per sted. Tilkoblingen fra konsentratoren til ekspansjonsmodulen skjer via RS-485 serielinje, akkurat som mellom ekspansjonsmodulene.
Autoware Automatiseringsløsninger - Løsninger for Kontinuerlig Kontroll av Anlegg og Prosesser

Autoware Automatiseringsløsninger - Løsninger for Kontinuerlig Kontroll av Anlegg og Prosesser

Løsninger for kontinuerlig kontroll av anlegg og prosesser Programmering av PLC: Sikring av overholdelse av driftsbetingelser og produksjonsspesifikasjoner takket være en metodisk PLC-programmering som er i samsvar med spesifikke standarder. HMI: Intuitive grensesnitt basert på standard programvare fra markedet. SCADA: Innsamling av anleggsdata og lesbare visualiseringer selv for komplekse prosesser. Sentralisering av eksisterende SCADA-systemer. Kontrollrom: Sentraliserte kontrolløsninger for full synlighet over prosessene. Mobile løsninger: HMI, SCADA og spesifikke applikasjoner tilgjengelig hvor som helst. Håndtering av alarmer: System som kontinuerlig overvåkes, og tiltak styres av informasjon kommunisert i sanntid til de ansvarlige for å gripe inn. Tilgjengeligheten av nøyaktige produksjonsdata i sanntid er en kritisk faktor for enhver produksjonsvirksomhet.
IT-støtte - Torino og omegn

IT-støtte - Torino og omegn

Web Lab-teamet er spesialisert på IT-konsultasjon, hovedsakelig rettet mot støtte for små og mellomstore bedrifter. Våre styrker: - Oppsett og konfigurasjon av lokale nettverk, kablet og Wi-Fi - Levering, konfigurasjon og støtte for stasjonære PC-er, bærbare PC-er, servere og arbeidsstasjoner - Konfigurasjon og administrasjon av e-post - Lokal og fjern støtte - Installasjon og støtte av programvare i Microsoft-miljø - Reparasjon og utvidelse av maskinvare - Programvareoppdateringer - Defragmentering av harddisker - Gjenoppretting av filer, data og katastrofegjenoppretting - Analyse og håndtering av datasikkerhet
Intempus

Intempus

En plattform for tidsmonitorering, som hjelper bedrifter med å observere og administrere ansattes arbeid, brukes hovedsakelig innen byggebransjen hvor også stykkpris-modellen er mye praktisert. Vårt team har jobbet i 5 år med utviklingen av plattformen på nett, med utgangspunkt i en MVP med mål om å overføre eksisterende funksjoner til et nytt, mer tiltalende grensesnitt, og deretter legge til nye funksjoner eller integrasjoner med tredjepartsverktøy. I 2019 begynte vi utviklingen av den mobile versjonen av plattformen, og etter bare to måneder lanserte vi den for å gi brukerne muligheten til å bruke den fra enhver enhet. Lasting Dynamics tilbyr ikke bare teknologitjenester, men også strategisk rådgivning: plattformen hadde i starten bare 1000 brukere, støttet av arbeidet til 4 personer. Ved slutten av vårt partnerskap hadde Intempus 30 ansatte og over 4000 aktive brukere.
ERP Dialogos - Den skreddersydde ledelsesløsningen for SMB-er

ERP Dialogos - Den skreddersydde ledelsesløsningen for SMB-er

Alle prosessene i bedriften din i ett system Fullt tilpassbar Konstant oppdatert I skyen, sikkerhet garantert Ingen kjøpskostnader Du betaler bare for det du trenger Månedlige avgifter
Programvareløsninger for Industri 4.0 - Programvareløsninger for synlighet og operativ kontroll av produksjonen

Programvareløsninger for Industri 4.0 - Programvareløsninger for synlighet og operativ kontroll av produksjonen

Programvareløsninger for synlighet og operativ kontroll av produksjon og forsyningskjede: - Analyse og Rådgivning: Den analytiske og rådgivende tilnærmingen til Autoware hjelper kunden med å forstå den virkelige naturen av problemet, fordi det er først da man kan foreslå den riktige og presise løsningen. - Kontroll av Industriell Produksjon: Maksimalt nivå av prosesseffektivitet og fleksibilitet i produksjonen. - Verdien av data i industrien: Data blir stadig mer en verdifull ressurs, da de i praksis fungerer som en forretningsdriver. - Business Care Assistanse: Et dedikert støtteprogram med en omfattende portefølje av tjenester, spesielt utviklet for å støtte hele livssyklusen til de installerte produksjonssystemene, og dermed bidra til å beskytte og forbedre hele kundens virksomhet.
Lekketestlederprogramvare - Lekketesting og strømmåling sporbarhet

Lekketestlederprogramvare - Lekketesting og strømmåling sporbarhet

Leak Test Manager er en programvareapplikasjon for PC som er kompatibel med Windows XP, 7, 8 og 10, og som gjør det mulig å koble ForTest-utstyr til en datamaskin via en RS232-tilkobling (eller Ethernet hvis dette er tilgjengelig som et alternativ på instrumentet). Funksjonene som tilbys av programvaren er som følger: Sanntidsvisning av data oppdaget av kontrollenheten Graf over trykk og nedgang i sanntid Sett testparametere direkte via programvaren Automatisk nedlasting av testresultater til Excel, Access eller CSV-filer Grensesnitt til strekkodeskanner for artikkelkodeoppfølging med testresultater Mulighet for å starte/stopp/endring av testprogrammer Historikk over resultatene med målte verdier Er det mulig å be om en demoversjon av programvaren for evalueringsformål?
IT-konsulenttjenester

IT-konsulenttjenester

Programvareutvikling: Java Spring Boot, Quarkus, .NET, Python Flask, Django, React, Angular, Blazor Infrastruktur: AWS, Azure, GCP DevOps: Jenkins, GitLab, Azure DevOps, AWS CodePipeline
Wgate - Kjøretøykontroll - Automatisk deteksjon og registrering av kjøretøy for lasting/losing

Wgate - Kjøretøykontroll - Automatisk deteksjon og registrering av kjøretøy for lasting/losing

Wgate er den digitale løsningen (Industri 4.0) fra Wise Ingeniørkunst og Programvareløsninger for håndtering av tilgang for kjøretøy i bedriften. Å effektivisere registreringsprosessene, vektmåling og lasting/lossing krever betydelig innovasjon i IT-prosedyrer og integrering av spesialutstyr. Wgate-løsningen gjør det mulig å: - administrere en portal som lar transportører reservere sin tilgang til bedriften; - gjenkjenne passet eller registreringsnummeret og aktivere tilgang ved automatisk åpning av bommene; - håndtere veiing og utstede lasteseddel, samtidig som man varsler via panel eller SMS operatøren som skal bistå kjøretøyet under lasting/lossing; - kontrollere via Wlog at materialet som lastes er korrekt og tidligere klargjort; - håndtere utreiseprosedyrer med eventuell utstedelse av leveringsdokument, pakkeliste og fraktpapirer.
Automatiserte lagre med palleoverføring - Design og bygging av automatiserte lagre for paller

Automatiserte lagre med palleoverføring - Design og bygging av automatiserte lagre for paller

Wise Ingegneria e Soluzioni Software studerer, designer, bygger og installerer maskiner og anlegg som opererer innenfor intern fabrikklogistikk. Vårt tilbud har som mål å optimalisere plassene, samt å håndtere og rasjonalisere bevegelsene av lastene gjennom en omfattende serie av anleggsløsninger tilpasset kundens behov. Industri 4.0 anvendt på industriell logistikk og intern bevegelse.
OPC-UAC - OPC UA programvareklient

OPC-UAC - OPC UA programvareklient

OPC-UAC er et bibliotek for tilkobling av Windows-applikasjoner med OPC UA-servere. Biblioteket gir et enkelt grensesnitt som støtter operasjoner for lesing, skriving og overvåking av endringer i verdiene til variablene. Fordelene med OPC-UAC Enkelt: Bruken av OPC-UAC-biblioteket er betydelig forenklet, spesielt i konfigurasjonsfasen der programvaren tillater browsing av elementene som tilbys av de tilkoblede OPC-serverne i nettverket. Fleksibelt: Takket være bruken av den standardiserte teknologien OPC-UA, gjør OPC-UAC det mulig for prosjektene deres i C/C++, C#, VB å kommunisere med et bredt utvalg av enheter fra forskjellige merker og modeller.
Kmeet - Planlegg, Del, Oppdag

Kmeet - Planlegg, Del, Oppdag

En flerspråklig skyplattform som kan tilpasses i alle aspekter av sluttbrukeren for å utføre aktiviteter innen kundeservice, undersøkelser, leadgenerering og én-til-én markedsføring, med mulighet for å tilpasse type undersøkelse, bannere, vedlegg og målgruppe. Plattformen kan sende direkte tilgangslinker via SMS eller e-post som kan programmeres gjennom et integrert kalender system, og gir mulighet for presis kontroll over resultatene takket være rapportene som genereres av plattformen og muligheten til å trekke ut data (svar, kontakter, brukerprofilering, geolokalisering…) for deretter å integrere dem med de analyse systemene som allerede brukes av kunden.
Colocation-server Italia - Hosting av servere i Roma

Colocation-server Italia - Hosting av servere i Roma

Bolig- og kolokasjonstjenester er designet for selskaper som trenger å bruke sitt eget maskinvare eller har dedikerte datasenter-tjenester. Faktisk lar de deg lage tilpassede løsninger. Datasenter administrert av fagfolk Våre operatører er tilgjengelige når du trenger støtte, har minst 10 års erfaring, jobber med hundrevis av servere og har avansert kunnskap om maskinvare og programvare.
Industrielle programvareløsninger på Wonderware-plattformen - Autoware og Wonderware fra Schneider Electric

Industrielle programvareløsninger på Wonderware-plattformen - Autoware og Wonderware fra Schneider Electric

Wonderware: Wonderware utvikler innovative og pålitelige industrielle programvareløsninger for å forbedre forretningsdriften til selskaper av alle størrelser. Hvorfor Wonderware? Wonderware-programvareplattformen er responsiv, skreddersydd for utvikling av HMI-overvåkingsapplikasjoner, SCADA, MES og Industrial IoT på enhver enhet. Autoware og Wonderware: Autoware er den eneste godkjente partneren i Italia og den italienske partneren med høyest nivå av sertifiseringer. Autoware har valgt Wonderware for å støtte, spesielt selskaper innen mat og drikke og CPG, for å forbedre og optimalisere hele produksjons- og forsyningskjeden. Egenskaper ved Wonderware-plattformen Enkel ingeniørkunst Sanntidsintelligens Operativ smidighet Redusert total eierkostnad Standardisering på bedriftsnivå Kontinuerlig prosessforbedring Wonderware er markedsleder innen løsninger for Industri 4.0
Webdesign - Webdesignbyrå Roma

Webdesign - Webdesignbyrå Roma

Webdesignbyrået i Roma - Opprettelse av profesjonelle nettsteder - E-handel - Institusjonelle blogger - Nettapplikasjoner - Mobilapper - Grafisk design
Programvare for prefabrikkerte sandwichpaneler schnellcad

Programvare for prefabrikkerte sandwichpaneler schnellcad

Programvaren, utviklet av Schnell Home-ingeniører, gjør produksjonen og installasjonen av prefabrikkerte sandwichpaneler mye enklere. Programvaren fungerer med AutoCAD og beregner m² av isolerende paneler, det valgfrie nettet, mengdene av materialer og nødvendige arbeidstimer; utfører produksjonslisten ved å liste opp antall og dimensjoner av de forskjellige sandwichpanelene som skal produseres; produserer tegningene som skal brukes på stedet for montering og kutting av polystyrenpaneler (EPS); kuttene beregnes for å optimalisere produksjonen og minimere avfall.
GDATA TOTAL PROTECTION - Windows PC-versjon

GDATA TOTAL PROTECTION - Windows PC-versjon

GDATA TOTAL PROTECTION Den beste løsningen for privatpersoner og frilansere med det beste forholdet mellom forsvarseffektivitet og kostnad. Pris 49,95€ 1 Pc Windows for 1 års lisens Pris 57,95€ 2 Pc Windows for 1 års lisens Pris 65,95€ 3 Pc Windows for 1 års lisens Funksjoner: Beskyttelse mot virus, ransomware og malware og andre trusler som exploit-angrep Beskyttelse mot spam og phishing-forsøk Beskyttelse for nettbank og netthandel Kraftig brannmur Beskyttelse for mindreårige Backup i skyen Lagring av krypterte sikkerhetskopier lokalt eller eksternt Passordbehandling Tilgangskontroll som blokkerer uautoriserte enheter Systemkrav Installasjonskrav for operativsystem Windows 10 / 8.x / 7: min. 2 GB RAM (32 & 64 bit).
SEO-konsultasjon - SEO-byrå Roma

SEO-konsultasjon - SEO-byrå Roma

SEO-byrået i Roma - Optimalisering av nettsteder for søkemotorer - SEO-tekstforfatting - Linkbygging
Windows 10 Professional - Windows 10 Professional 32/64 Bit - Microsoft-lisens

Windows 10 Professional - Windows 10 Professional 32/64 Bit - Microsoft-lisens

Windows 10 Professional er egnet for både 32-bit og 64-bit. 100% original Microsoft-lisens. Kontakt oss for rabatter dedikert til forhandlere. Her er våre tjenester: - Frakt innen få sekunder etter kjøp via e-post "dermed reduseres også miljøpåvirkningen med fravær av frakt" - Gratis spesialisert IT-hjelp på norsk - Sikker betaling - Fornøyd eller pengene tilbake - 100% originale lisenser
Sikkerhetsdatablad Programvare - HazEX Suite

Sikkerhetsdatablad Programvare - HazEX Suite

Modulær og konfigurerbar, HazEX gjør det mulig å forene den lovgivningsmessige kompleksiteten med lineære og intuitive programvareløsninger, noe som letter optimaliseringen av aktiviteter knyttet til risikovurdering og oppretting av sikkerhetsdatablad, i samsvar med EHS-regelverket.
Oppgrader til Windows 10 Professional

Oppgrader til Windows 10 Professional

Windows 10 Professional Upgrade, med denne lisensen kan du oppgradere ditt gamle operativsystem (7, 8, 8.1 eller Windows 10 Home) til Windows 10 Professional, den er egnet for både 32-bit og 64-bit. 100% original Microsoft-lisens. Kontakt oss for rabatter dedikert til forhandlere. Her er våre tjenester: - Frakt etter noen sekunder fra kjøp via e-post "dermed reduseres også miljøpåvirkningen med fravær av frakt" - Gratis spesialisert støtte PÅ ITALIENSK - Sikker betaling - Fornøyd eller pengene tilbake - 100% originale lisenser
Integrerte betalingssystemer - Integrerte systemer for salg og automatiske betalinger

Integrerte betalingssystemer - Integrerte systemer for salg og automatiske betalinger

Integrert betalingssystem med automatisk innkreving uten operatørintervensjon
NSTLabelEditor - Programvare for å skrive ut etiketter og bånd

NSTLabelEditor - Programvare for å skrive ut etiketter og bånd

NstLabelEditor er en integrert editor for design og utskrift av etiketter med termotransferprintere (f.eks. Toshiba TEC ™). Inntasting av kuttemål gjøres enklere med en praktisk forhåndsvisning som viser utsikten av det ferdige eksemplaret og muliggjør automatisk beregning av etikettene som skal skrives ut. NstLabelEditor beregner antall bånd som skal skrives ut og de tilgjengelige utskriftsområdene, og unngår dermed sløsing med tid, bånd og øker kvaliteten. NSTLabel Editor er et produkt for å tegne og skrive ut etiketter og bånd, det benytter den mest avanserte informasjonsteknologien: det er enkelt og brukervennlig, men også komplett og profesjonelt. Inntasting av kuttemål gjør forhåndsvisningen av det endelige produktet enklere, samt den automatiske beregningen av antall etiketter som skal skrives ut. NstLabelEditor beregner antall etiketter som skal skrives ut og de trygge utskriftsområdene, og sparer dermed tid og bånd og øker kvaliteten.
Selvbetjeningsledelse 2018

Selvbetjeningsledelse 2018

La nuova interfaccia di Self Service Management 2018 risponde ancora alle tue esigenze di sempre. Ma lo fa meglio. In modo più intuitivo, decisamente più bello e più flessibile. Quello che PIUSI ti offre è la possibilità di continuare a lavorare con la gamma Self Service Management 1.0 ma dandoti più potenzialità e più efficienza. Perché nuovo non significa difficile da capire. Nella sezione “Impianto” puoi inserire ogni parametro utile ad identificare i tuoi dispositivi. Inserisci comodamente il nome del dispositivo attraverso un campo libero, il serial number della tua colonnina e seleziona la famiglia di dispositivi a cui appartiene. - Icone dettagliate che illustrano i tuoi dispositivi per riconoscerli immediatamente alla prima occhiata - panoramica completa dei tuoi dispositivi installati - codice univoco di identificazione del dispositivo appena configurato - finestra pop-up per selezionare i parametri - calendario per la selezione del periodo di interesse,
COALA - COALA

COALA - COALA

COALA er en loggstyringsløsning (lokalt) som hjelper bedrifter med å håndtere innsamling, rapportering, arkivering og mer. Laget for å løse problemene med loggregistrering og arkivering, revisjon, kontroll og logganalyse.
Teknisk Støtte Tjenester

Teknisk Støtte Tjenester

Den tekniske supporttjenesten til Assis.Ter. Tech Solutions tilbyr vedlikehold og assistanse, både på stedet og eksternt, for alle maskiner som er solgt og installert. Vårt team av kvalifiserte teknikere er tilgjengelig for å rykke ut innen 48 timer etter mottak av meldingen, og garanterer målrettede og nøyaktige løsninger for rask gjenoppretting av maskinene. Tjenestene inkluderer aktiv teknisk support 24/7, installasjon, feilsøking og rådgivning for oppgradering eller tilpasning av eksisterende systemer. Takket være denne omfattende tekniske støtten kan bedrifter sikre lang levetid og effektivitet for sine maskiner, og dermed forbedre sine operative evner generelt. Blant spesialiseringene til Assis.Ter. Tech Solutions inngår også intervensjon på industrielle laser kuttemaskiner, for hvilke vi tilbyr profesjonelle reparasjoner og målrettede tekniske løsninger. Med over tretti års erfaring er vi pålitelige leverandører av industrielle artikler og assistanse for industrier av alle størrelser. Våre teknikere håndterer mekaniske, elektriske og termohydrauliske feil og utfører funksjonstester på alle maskiner etter hver reparasjon eller installasjon. For situasjoner som ikke krever fysisk intervensjon, tilbyr vi rådgivning eksternt via telefon- og telematisk support, med kvalifisert personale alltid tilgjengelig.
Digitale Løsninger

Digitale Løsninger

Fra programvare for oppretting av koder som skal skrives ut på emballasje, til håndtering av maler for utskrift av etiketter, og videre til overvåking av hele produksjonslinjen, kan Digital Solutions-divisjonen i nimax tilby et bredt spekter av løsninger for å få de ulike systemene og avdelingene på linjen deres til å kommunisere med hverandre, uten behov for kompliserte prosedyrer, samtidig som produksjonsaktivitetene maksimeres og kostnadene optimaliseres.
SOFTWARE PLANET TIME ENTERPRISE - TIDSPROGRAMVARE FOR TIDSPORING PERSONALFORVALTNING KOSTNADSSENTRE

SOFTWARE PLANET TIME ENTERPRISE - TIDSPROGRAMVARE FOR TIDSPORING PERSONALFORVALTNING KOSTNADSSENTRE

REGISTRERING AV TILSTEDEVÆRELSE HÅNDTERING AV MENNESKELIGE RESURSER KOSTNADSENTER En enkel, men komplett tilstedeværelseshåndtering Med over 4000 installasjoner over hele landet, er Planet Time Enterprise uten tvil blant markedslederne innen tilstedeværelseshåndtering. Den raffinerte og uforlignelige beregningsmotoren, det store antallet tilgjengelige parametere, den totale fleksibiliteten i datainnsamlingsfasen som kan komme fra adgangskontrollere, fra nettet eller fra apper for smarttelefoner og nettbrett, samt muligheten til å eksportere data i hvilket som helst format og til enhver lønnssystem som for øyeblikket er tilgjengelig på markedet, gjør Planet Time Enterprise til den komplette og definitive løsningen. Det spiller ingen rolle om selskapet er offentlig eller privat, lite eller stort, Planet Time Enterprise tilbyr alltid det beste når det gjelder ytelse, fleksibilitet og enkelhet.
Lag din profesjonelle e-post

Lag din profesjonelle e-post

Lag din tilpassede e-post med Boma Software Hvis du leter etter en profesjonell e-postadresse, er Boma Software den ideelle løsningen. Her er hvorfor du bør velge vår bedrifts-e-post: Tilpasset Adresse: I motsetning til gratisleverandører som tilbyr begrensede valg, vil du med Boma Software få en helt tilpasset e-postadresse. Dette er perfekt for din bedrift og vil bidra til å gi synlighet til merkevaren din. Du kan opprette ekstra e-postadresser for hvert område av virksomheten din (for eksempel support@din-bedrift.no, salg@din-bedrift.no). Inkludert Domene Høy Sikkerhet Enkel Migrering IMAP-protokoll For mer informasjon om oppsett, anbefaler vi at du kontakter vårt kundesenter. Vi er her for å hjelpe deg med å lage din tilpassede og sikre e-post! Profesjonell E-post er en tjeneste som inngår i vår hostingvirksomhet.
Microsoft-lisenser - Microsoft Office og Windows 10

Microsoft-lisenser - Microsoft Office og Windows 10

Microsoft-lisenser Home & Student Home & Business Windows 10 Pro Windows 10 Home