Produkter for software (6)

Koble til - ERP og eStore-integrasjon

Koble til - ERP og eStore-integrasjon

Connect er et produkt av integrerte to systemer - eStore og Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP. Connect-produktet er en standardisert versjon som tilbyr de mest nødvendige funksjonalitetene for små og mellomstore nettbedrifter. Connect er et utmerket produkt for å drive din digitale handelsvirksomhet. Det har allerede alt du trenger: PrestaShop eStore – en av de største, mest skalerbare, fleksible, modulære og populære plattformene i verden med tusenvis av funksjoner, som multishop, flerspråklig, osv. Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP – en skybasert, robust, brukervennlig forretningsledelsesløsning for små og mellomstore bedrifter. Arbeid fra alle hjørner av verden. Sanntids automatisert datautveksling mellom PrestaShop og ERP. For eksempel, eksport eller import av varer, prislister, lagerbeholdning, ordrestatus, kunder og bestillinger.
Løsning for booking av møterom

Løsning for booking av møterom

Booking-systemet for møterom hjelper til med å administrere reservasjoner av møterom gjennom en nettapplikasjon eller mobilapp - endre tid, invitere deltakere og finne rommet gjennom et etasjeplan. Med analyser kan du få verdifulle innsikter ved å analysere bruken av møterommene dine dag for dag.
Parkeringsadministrasjonsløsning - Parkeringsreservasjon

Parkeringsadministrasjonsløsning - Parkeringsreservasjon

Parkeringsbookingssystemet er en smart og kostnadseffektiv måte å administrere parkeringsplasser på og utnytte opptil 100 % av plassen. Parkeringsplasser kan reserveres på forhånd eller deles gjennom mobilappen, gruppert i forskjellige soner, eller tildelt eksklusivt til bestemte personer.
Bordreservasjonsløsning

Bordreservasjonsløsning

Bordbestilling gjør det mulig å administrere plassfordeling og øke utnyttelsen. Løsningen hjelper med å finne tilgjengelige skrivebord på forskjellige kontorgulv eller bygninger og bestille dem for den nødvendige tiden. Det interaktive kartet viser veien til skrivebordet eller hjelper til med å finne en kollega. Innsjekkingsmuligheter: - QR-kode - den mest kostnadseffektive måten å sjekke inn på - bare skann koden - Bestillingsenhet - den enkleste måten å sjekke inn på - bare trykk på knappen. - Kort - bruk kontorkortet ditt for å sjekke inn til skrivebordet ditt.
Bestilling av fjernarbeid - Mobilkontor

Bestilling av fjernarbeid - Mobilkontor

Med en mobil kontorløsning kan du etablere modellen for fjernarbeid. Du vil vise tilgjengeligheten din og arbeidstimer ved å bestille det mobile kontoret. I tillegg kan du alltid sjekke om teamkameratene dine jobber eksternt eller på stedet.
App-lokalisering

App-lokalisering

Mobilapper har muligheten til å nå brukere over hele verden. For å virkelig resonere med ulike målgrupper og etterlate et varig inntrykk, er lokalisering av appen avgjørende. Velkommen til [Lingua Nova Trade, din pålitelige partner for førsteklasses app-lokaliseringstjenester. Hvorfor app-lokalisering er viktig: - Global ekspansjon: App-lokalisering åpner døren til internasjonale markeder og utvider brukerbasen og inntektspotensialet ditt. - Brukerengasjement: Lokaliserte apper tilbyr en personlig og intens opplevelse som tar hensyn til brukernes kulturelle preferanser og språkvalg. - Konkurransedyktighet i markedet: Skil deg ut fra konkurrentene ved å tilby en fullt lokaliserte app som møter behovene og forventningene til målgruppen din.