Produkter for software (4175)

Datautvekslingsprogramvare - miOPC - Datautvekslingsprogramvare - miOPC

Datautvekslingsprogramvare - miOPC - Datautvekslingsprogramvare - miOPC

OPC UA (Open Platform Communications Unified Architecture) er en standard for kommunikasjon innen industriell automatisering - mer presist: et maskin-til-maskin kommunikasjonsprotokoll for industriell automatisering. Serveren muliggjør tverr-operativsystem datadeling mellom for eksempel vekter og høyere nivå systemer som ERP eller MES systemer. miOPC er egnet for eksempel for Combics, Signum, Midrics og IS plattformer. Med miOPC tilbyr Minebea Intec, som en innovasjonsleder, en ny løsning for markedet som tar et viktig skritt mot standardisering og kundeadferd. Dine fordeler: — Enkel tilkobling av eksisterende vekter via Ethernet TCP/IP eller seriell RS232 — Standard OPC UA vekterprofil i henhold til OPC Foundation: "OPC UA Compendium Specification for Weighing" — Datasikkerhet gjennom kryptering — Enkel, intuitiv betjening Funksjoner: datadeling Applikasjoner: industriell (mat, farmasi, emballasje), Ethernet, TCP, industrielle nettverk, OPC servertilkobling Operativsystem: Windows
Mario & Sonic: London 2012

Mario & Sonic: London 2012

En rekke nye idretter, inkludert fotball og ridning, debuterer i Wii-versjonen. I tillegg finnes det også klassiske olympiske disipliner som friidrett, vannsport og bordtennis. De nye idrettene vil sørge for enda mer intense konkurranser blant venner og familie, både i enspiller- og flerspillermodus! Det helt nye utvalget av drømmedisipliner, som finner sted i populære Mario- og Sonic-verdenene, tilbyr en unik sportsopplevelse som kun kan oppleves i Mario & Sonic ved de olympiske leker: London 2012. Mario & Sonic ved de olympiske leker: London 2012 lanseres for første gang også for Nintendos nye håndholdte system 3DS og inneholder over 50 typiske olympiske disipliner som kan spilles både i enspiller- og flerspillermodus. Med den revolusjonerende grafikken uten 3D-briller og en unik kontrollopplevelse får universet til Mario og Sonic bokstavelig talt en helt ny dimensjon. Spillet tilbyr derfor mange nye og spennende muligheter for å vinne de ettertraktede gullmedaljene! 19 millioner solgte eksemplarer, to videospill-superstjerner og verdens største sportsbegivenhet: toppfranchisen er tilbake og begeistrer i Mario & Sonic ved de olympiske leker: London 2012 - eksklusivt for Wii og for første gang på Nintendo 3DS. Spillene er tilbake - større og bedre enn noen gang. De tilbyr fantastisk flerspillerunderholdning og ren begeistring for venner og familie. Funksjoner: Mulighet for å spille - Nintendo 3DS - En ny dimensjon i Mario & Sonic-universet: Glede deg til et enormt utvalg av mer enn 50 olympiske arrangementer i praktfull 3D. - Få mest mulig ut av den uovertrufne berørings- og skyvepad-kontrollen, og sikre deg gullmedaljen med vippe, blåse og rope. Engasjerende spilldybde - Nintendo 3DS - Dykk fullt inn i enspiller-historie-modus og spill med alle karakterene. - Møt teamet til Dr. Eggman og Bowser i dette spennende eventyret.
Et mykt bord, laget av polykarbonat, modulært

Et mykt bord, laget av polykarbonat, modulært

Den berøringsfølsomme POLYANA-bordet er laget i Frankrike. Dens struktur i polykarbonat gjør den myk å ta på og lett, spesielt tilpasset for mediebiblioteker. Den finnes i bordformat, eller som pult ved hjelp av føtter for å vinkle skjermen, og også som lavt bord. Den tilbys med skjerm på 40" eller 55" etter valg, i hvilken som helst RAL-farge på forespørsel. PC-delen kan tilpasses, standard-PC-en er en i5 med 8 GB RAM og en SSD-harddisk på 120 GB. Prisen er svært attraktiv, spesielt for et bord laget i Frankrike og med 3 års verkstedgaranti. Stort multi-touch-skjerm Kompatibel med PMR Lysstyrke 350 lm eller 700 lm etter valg Herdet glass 4mm Tilgjengelig også som Android-spiller Oppløsning: 1920 x 1080 Lysstyrke: 350cd/m2 eller 700cd/m² Kontrast: 1200:1 Synsvinkel: 178° CPU: Intel Core i5 Harddisk: 120 GB, SSD
Elektroniske forretningsdokumentutvekslingsløsninger - Nettjenester

Elektroniske forretningsdokumentutvekslingsløsninger - Nettjenester

eBDX Cloud gir deg en rekke nettjenester: kommunikasjon, oversettelse, validering, arkivering og revisjon. Disse nettjenestene, organisert i Workflow, lar deg nøyaktig møte dine EDI-spesifikasjoner og oppnå den ønskede løsningen. eBDX Cloud integrerer alle internasjonale normer og standarder samt alle kommunikasjonsprotokoller definert i "interoperability charter". Våre tjenester er basert på Amazon Web Service ® (AWS), den ledende leverandøren av skytjenester, noe som sikrer et høyt sikkerhetsnivå. Saas:Amazon Web Services Multi-protokoll kommunikasjon:API, OFTP2, AS2, X400 Multi-standarder & formater:Any to Any Arkivering:Dokument Back-up Rapportering:Revisjonsrapporter
Teknisk assistanse og opprettelse av nettsteder eller webapplikasjoner

Teknisk assistanse og opprettelse av nettsteder eller webapplikasjoner

Den tekniske støtten og webdesigntjenesten som tilbys av et selskap - Vi tilbyr teknisk støtte og opprettelse av nettsteder eller webapplikasjoner. Vi leverer tjenester innen design, utvikling og administrasjon av nettsteder for kunder i mange bransjer. Denne tjenesten er rettet mot små og mellomstore bedrifter. Vi tilbyr et utvalg av tjenester for å hjelpe deg med å opprette, vedlikeholde og utvikle din online tilstedeværelse. Uansett hva dine behov er, har vi løsningene som passer for hver bedrift.
perbit Software

perbit Software

Det pålitelige HR-verktøyet for bedrifter i alle størrelser - Selvforklarende og klart til bruk: perbit er en omfattende HR-programvare som forenkler alle personalprosesser i din bedrift.
ADMINISTRASJON - Programvare

ADMINISTRASJON - Programvare

Dette "Administrasjons"-modulet gjør det mulig å håndtere de administrative oppgavene for ditt eller dine selskaper: Regnskap: Registrering av regnskapsdokumenter, Utarbeidelse av rapporter, Tilpassbart kontoplan, Offisielle og tilpassede rapporter Fakturering Håndtering av påminnelser Håndtering av oppgaver mellom kolleger Dokumenthåndtering som gjør det mulig å arkivere de administrative dokumentene for ditt eller dine selskaper
Tidsstyring og CNIL - Programvare

Tidsstyring og CNIL - Programvare

Regulering angående implementering av et system for arbeidstidshåndtering CNIL og programvare for arbeidstidshåndtering Enhver implementering av et system for arbeidstidshåndtering krever en erklæring til Den nasjonale kommisjonen for informasjonsteknologi og friheter (CNIL). For å gjøre dette må du sende inn en søknad om tillatelse til CNIL (erklæringsveiledning). Det finnes en forenklet norm nr. 42 (Vedtak nr. 02-001 av 8. januar 2002) angående automatiserte behandlinger av personopplysninger som gjennomføres på arbeidsplasser for håndtering av adgangskontroll til lokaler, arbeidstider og kantinedrift. Med den forenklede normen nr. 42 blir implementeringen av et system for arbeidstidshåndtering lettere (klikk her). På den annen side oppsummerer CNIL også hva man bør vite om bruk av ID-kort på arbeidsplassen. For mer informasjon, klikk her. IRP og arbeidstidshåndtering Enhver implementering av et system for håndtering av arbeidstid...
Adams - Programvare for Dynamisk Multi-Body Simulering (MBS), Kinematikk, Bevegelsesanalyse, Fleksible Legemer

Adams - Programvare for Dynamisk Multi-Body Simulering (MBS), Kinematikk, Bevegelsesanalyse, Fleksible Legemer

Adams er et verktøy for multikroppssimulering og brukes til simulering av mekaniske systemer, samt analyserer bevegelsesadferden til tredimensjonale mekaniske systemer. Adams brukes til simulering av mekaniske systemer og analyserer bevegelsesadferden til tredimensjonale mekaniske systemer på en realistisk måte, med hensyn til alle fysiske interaksjoner. Adams inkluderer, for eksempel, fleksible legemer og elastiske komponenter, og tar hensyn til friksjon samt komplekse kontaktforhold. For alle komponenter kan krefter, posisjoner, hastigheter og akselerasjoner bestemmes og vises.
Programvareutvikling: DropanGo - Reservasjonsprogramvaren

Programvareutvikling: DropanGo - Reservasjonsprogramvaren

Hold oversikten - med denne super enkle reservasjonsprogramvaren. Test ut DropanGo gratis og uforpliktende nå. Hold oversikten - med denne super enkle reservasjonsprogramvaren reduserer du den organisatoriske belastningen og ventetidene for leverandørene ved levering av varer betydelig. Du får i sanntid vite hvilken leverandør som leverer hvilke produkter og i hvilken mengde. Endringer fra leveringsstedet blir sendt via SMS. Har du spørsmål? Ring oss (+49 731 4939 1000) eller send en e-post (service@prontoweb.de).
Full Stack Webutvikler - Programvaredesigner

Full Stack Webutvikler - Programvaredesigner

Full stack webutvikler med 11 års erfaring. Oppretting av nettsteder, mobilapper, SEO og CRM-integrasjon. Skreddersydde løsninger for din suksess.
datastøtte

datastøtte

Ved Computer Support Centre spesialiserer vi oss på banebrytende IT-tjenester som driver innovasjon og effektivitet. Vårt ekspertteam leverer skreddersydde løsninger for å møte dine unike forretningsbehov og teknologiske utfordringer.
Nett- og app-løsninger, basert på Microsoft-teknologier

Nett- og app-løsninger, basert på Microsoft-teknologier

Programvare for mennesker! Snakk med oss om ditt kommende prosjekt. Vi tilbyr web- og app-løsninger basert på Microsoft-teknologier og hosting-løsninger.
Regnskapsprogramvare

Regnskapsprogramvare

Vår regnskapsprogramvare er designet for å forenkle prosessen med økonomisk styring av din bedrift. Med vår programvare kan du registrere finansielle transaksjoner på en tidsriktig og nøyaktig måte, overvåke de finansielle resultatene og generere detaljerte rapporter. Dette lar deg ta informerte beslutninger basert på data og forbedre den samlede drifts effektiviteten. Vår regnskapsprogramvare er svært tilpassbar, noe som lar deg skreddersy den til de spesifikke behovene til din bedrift. Med et intuitivt grensesnitt og avanserte funksjoner gir vår programvare deg en helhetlig oversikt over dine finansielle operasjoner, og hjelper deg med å ta mer informerte og strategiske beslutninger. Oppdag hvordan vår regnskapsprogramvare kan transformere din bedrift og føre den til suksess.
Programvareselskap

Programvareselskap

Anfix er en plattform for bedrifts- og regnskapsadministrasjon i skyen, designet for å lette hverdagen til små og mellomstore bedrifter, selvstendig næringsdrivende og regnskapsførere. Med et intuitivt grensesnitt og avanserte verktøy, gjør Anfix det mulig å administrere regnskap, fakturering og økonomi på en effektiv og sikker måte fra hvor som helst. Blant de viktigste funksjonene, skiller automatiseringen av repetitive oppgaver seg ut, som oppretting av fakturaer, bankavstemming og generering av finansielle rapporter, noe som bidrar til å spare tid og redusere menneskelige feil. Plattformen er designet for å overholde skatteregler og tilby oppdatert informasjon i sanntid, noe som gir brukerne full kontroll over inntektene og utgiftene sine. I tillegg gir Anfix verktøy for samarbeid med regnskapsførere, noe som letter informasjonsutveksling og forenkler kommunikasjonen i prosessen med regnskapsadministrasjon. Med sitt fokus på enkelhet og fleksibilitet, har Anfix blitt en ideell løsning for de som ønsker å forbedre effektiviteten i sine regnskaps- og administrative prosesser, uten tekniske komplikasjoner. Oppsummert kombinerer Anfix teknologi og erfaring for å tilby en helhetlig løsning for bedriftsadministrasjon i skyen, som hjelper bedrifter med å ta informerte beslutninger, optimalisere ressursene sine og vokse med selvtillit.
Lag en profesjonell nettside - Tilpasset nettside, optimalisert for ytelse og SEO

Lag en profesjonell nettside - Tilpasset nettside, optimalisert for ytelse og SEO

Vi tilbyr tjenester for å lage profesjonelle nettsider, skreddersydd for alle typer virksomheter. Fra presentasjonsnettsider til komplekse portaler, er våre løsninger optimalisert for ytelse, moderne design og brukervennlighet. Hvert prosjekt er designet for å være responsivt, og tilpasser seg perfekt til enhver enhet. I tillegg integrerer vi de nyeste SEO-standardene for å sikre økt synlighet i søkemotorer. Dra nytte av kontinuerlig teknisk støtte og et dedikert team som veileder deg i hvert steg av utviklingsprosessen.
Skreddersydd programvareutvikling - Fullstendig levering av en skreddersydd programvareutvikling

Skreddersydd programvareutvikling - Fullstendig levering av en skreddersydd programvareutvikling

Hva tilbyr vi? - Fullstendig levering av en skreddersydd programvareutvikling, fra forretningsanalyse til drift og applikasjon - Systemdesign basert på dine behov og begrensninger - Hele team av analytikere, utviklere eller testere
Programvareutvikling

Programvareutvikling

White Label Advisory tilbyr deg de beste rådgivningene og passende konsulenter med dokumentert "programvareutvikling" ekspertise for prosjektene dine.
Enterprise Dynamics®

Enterprise Dynamics®

Enterprise Dynamics® er den ledende simuleringsprogramvareplattformen for design og implementering av simuleringsløsninger innen industri, logistikk og transport.
Responsiv webdesign, mobilkompatible nettsteder

Responsiv webdesign, mobilkompatible nettsteder

Responsiv webdesign, nettsteder kompatible med mobile enheter - Responsiv webdesign, webdesign kompatibel med mobile enheter - webdesign Vi lager nettsteder med responsiv webdesign, kompatible både på datamaskiner og mobile enheter: smarttelefoner og nettbrett. Bare å være på internett er ikke lenger nok, vi lager responsiv nettsteder som er tilgjengelige og navigerbare på alle mobile enheter (smarttelefoner og nettbrett). Vi utvikler nettsteder med responsiv webdesign, fordi stadig flere bruker smarttelefoner og nettbrett for å få tilgang til, arbeide med og surfe på internett. Vi er her for å lage et nettsted med responsiv webdesign til deg!
Windows Server 2008 Standard

Windows Server 2008 Standard

Ytelsesforbedring Windows Server 2008 Standard-programvaren tilbyr forbedret ytelse for webservere med avanserte teknologier: TCP/IP-nettverksstakken og SMB-filoverføringsprotokollen er forbedret for å øke ytelsen til webserveren. Andre proprietære teknologier gjør Windows Server 2008 Standard enda mer pålitelig. Beste løsning for bedrifter Med Windows Server 2008 Standard kan du dra nytte av de nyeste teknologiske utviklingene innen IT for din bedriftsinfrastruktur. Det gir en sterkere og mer kraftfull web- og applikasjonsplattform for utvikling av tilkoblede applikasjoner og tjenester, og hjelper utviklere med å utvikle og forenkle miljøforvaltningen. Forenklet administrasjon Ifølge Microsoft er Windows Server 2008 Standard-programvaren enklere og klarere enn Windows Server 2003. Det er en ideell løsning for å forbedre administrasjonen av serveren din. Produsent: Microsoft Tilstand: Ny Varighet: Permanent gyldig Språk: Alle språk Frakt: E-post
Programvare for Oppretting av Nettsteder

Programvare for Oppretting av Nettsteder

Design nettstedet ditt med Odoo uten å bruke dyre og kompliserte koblinger. Du kan kombinere alle dine webkreasjoner på én plattform: - lage et flott visningsvindu for tjenestene dine - starte nettbutikken din - administrere bloggen din - håndtere dine online avtaler - lage en e-læringsplattform
Programvare for skipsbyggingsindustrien

Programvare for skipsbyggingsindustrien

Description - Small and medium sized shipyard customized ERP system - Low-cost/high-efficiency systems can be utilized to secure competitiveness in orders through cost reduction. - Maximize production efficiency through cloud-based drawing management Automatically extract BOM based on 2D drawings - Minimize waste of time and resources by linking materials management and ordering systems Features · Material specification storage, data call function, design drawing (dxf) registration view function. · Generation of POR (Purchase Request) through BOM linkage, conversion to data slip form for each department, and order management through integration (Inventory inquiry) · Implement a history function that enables follow-up by data change process. · Report and enter sales management information such as order, shipment, estimate, and collection information in real time. · Processing by project and task and uploading work data by department.
Microsoft Windows 11 Home

Microsoft Windows 11 Home

Windows 11 Home operativsystem
ERP-administrasjonsprogramvare - Personlig oppmerksomhet og et team som alltid er klart til å hjelpe

ERP-administrasjonsprogramvare - Personlig oppmerksomhet og et team som alltid er klart til å hjelpe

{"Nuestros puntos fuertes son:":"Våre styrker er:","- Adecuación del software a sus procesos de negocio, como especialistas y conocedores del producto intentaremos adecuar al máximo el estándar a sus necesidades.":"- Tilpasning av programvaren til deres forretningsprosesser; som spesialister og kjennere av produktet vil vi forsøke å tilpasse standarden mest mulig til deres behov.","- Finanzas.":"- Finans.","Un ERP contiene:":"Et ERP inneholder:","- CRM.":"- CRM.","- RR.HH.":"- HR.","- Business Intelligence.":"- Forretningsanalyse.","- Implantaciones rápidas en determinados sectores como: bienes de equipo, piezas y componentes, agro-alimentario, bodegas y alimentación y bebidas.":"- Rask implementering i bestemte sektorer som: utstyr, deler og komponenter, agro-mat, vinproduksjon og mat og drikke.","- Comercial.":"- Salg.","- Aprovisionamiento. (SCM).":"- Innkjøp. (SCM).","- Reingeniería de procesos ayudándoles a adoptar procesos más eficientes.":"- Prosessreengineering som hjelper dem med å ta i bruk mer effektive prosesser.","- Producción y Planificación.":"- Produksjon og Planlegging.","- Metodología de implantación contrastada y depurada, con proyectos implementados en más de 40 clientes con despliegues globales.":"- En velprøvd og raffinert implementeringsmetodikk, med prosjekter gjennomført hos mer enn 40 kunder med globale utrullinger.","- Orientada a procesos, si su forma de hacer negocio cambia usted podrá reconfigurar los procesos actuales y cambiar con facilidad.":"- Prosessorientert; hvis måten de driver forretning på endres, kan de enkelt rekonfigurere de nåværende prosessene."}
Sage - 360° Forretningsledelse Programvare

Sage - 360° Forretningsledelse Programvare

Administrasjonsprogramvare som passer for din bedrift, uansett størrelse: regnskap, finans, salgsledelse, ERP, lønn, HR…
XENIOS® – Den smarte programvareløsningen for komplekse automatiseringskrav.

XENIOS® – Den smarte programvareløsningen for komplekse automatiseringskrav.

Kombinasjonen av klassisk maskinstyring og sentral datamaskin muliggjør presist kontrollerbare og pålitelige produksjonsprosesser. Fra anleggsjustering til Industri 4.0-applikasjoner.
GDATA TOTAL PROTECTION - Windows PC-versjon

GDATA TOTAL PROTECTION - Windows PC-versjon

GDATA TOTAL PROTECTION Den beste løsningen for privatpersoner og frilansere med det beste forholdet mellom forsvarseffektivitet og kostnad. Pris 49,95€ 1 Pc Windows for 1 års lisens Pris 57,95€ 2 Pc Windows for 1 års lisens Pris 65,95€ 3 Pc Windows for 1 års lisens Funksjoner: Beskyttelse mot virus, ransomware og malware og andre trusler som exploit-angrep Beskyttelse mot spam og phishing-forsøk Beskyttelse for nettbank og netthandel Kraftig brannmur Beskyttelse for mindreårige Backup i skyen Lagring av krypterte sikkerhetskopier lokalt eller eksternt Passordbehandling Tilgangskontroll som blokkerer uautoriserte enheter Systemkrav Installasjonskrav for operativsystem Windows 10 / 8.x / 7: min. 2 GB RAM (32 & 64 bit).
Odoo Community Edition - Lisensfri forretningsstyringsprogramvare

Odoo Community Edition - Lisensfri forretningsstyringsprogramvare

Odoo er en nettapplikasjon som dekker alle behovene for styring av bedriften din. Åpen kildekode og uten gjentakende betaling for bruksrettigheter. Den har mer enn 30 grunnmoduler som kan utvide funksjonaliteten med tusenvis av allerede utviklede moduler og/eller skreddersydd programmering. Velg komponentene etter behovene dine og vokse i ditt eget tempo: Lager, produksjon, innkjøp, prosjekter, CRM, salg, fakturering, fravær, registreringer… I tillegg lar det helt intuitive grensesnittet deg spore alle data fra hvilken som helst skjerm med klare knapper og tilgang. Odoo kan brukes med hvilken som helst nettleser og fra hvilken som helst enhet. Du trenger bare en internettforbindelse. Online tilgang og applikasjon klar til bruk med sikkerhet gjennom innlogging per bruker.
usersoft-produkter

usersoft-produkter

Usersoft-programvaren omfatter 3 produktområder: usersoft_CBP, usersoft_CLOUD og usersoft_COL.