Produkter for business (406)

Elektronisk forretningsfakturering - Sky-løsning

Elektronisk forretningsfakturering - Sky-løsning

eBIn Cloud Den ledende e-fakturaløsningen for behandling og arkivering av alle innkommende og/eller utgående B2B- og B2G-fakturaer i de formatene som er pålagt av e-faktura-reformen fra 2024. En moderne applikasjon for elektronisk fakturabehandling (API). Uansett hvilken bransje eller størrelse selskapet ditt har, kan du utstede, overføre, motta og behandle alle fakturaene dine elektronisk. eBIn Cloud er drevet av verdens ledende skykompani Amazon Web Services® (AWS). eBIn Cloud er en applikasjon (API) som omfatter flere fleksible tjenester, designet og utviklet for dematerialisering, validering, verifisering og sikring av elektroniske fakturaer. En fleksibel konfigurasjon av behandlingskjeder ved bruk av disse tjenestene (arbeidsflyter) gjør at eBIn Cloud kan tilpasse seg flere spesifikasjoner. Saas:Amazon Web Services Multi-format støtte:EDIFACT, XML CII, XML Factur-X Flerspråklig:EN, FR, RO, DL Arkivering:10 år Rapportering:Faktura Status Eksport:Innkommende, Utgående fakturaer Avansert søk:Flere kriterier
Ekspertise RADIO 4G/5G

Ekspertise RADIO 4G/5G

Vårt selskap spesialiserer seg på 4G- og 5G-teknologier. Vi har omfattende ekspertise innen distribusjon, administrasjon og optimalisering av disse moderne telekommunikasjonsnettene. Våre ingeniører har dyp kunnskap om protokoller, standarder og utstyr som brukes i 4G- og 5G-nettverk. Takket være vår erfaring er vi i stand til å tilby skreddersydde løsninger for å møte våre kunders spesifikke behov. Vi er forpliktet til å være i forkant av innovasjon innen dette stadig utviklende feltet. Enten det gjelder nettverksplanlegging, ytelsesoptimalisering eller feilsøking, er vi her for å tilby teknisk støtte av høy kvalitet.
Kurs

Kurs

Erfaringen til NGO ECTI er velkjent, med seniorfrivillige som tjener andre. Overalt i verden støtter de prosjektledere med oppfølging, opplæring, og de deler sine rike erfaringer innen alle profesjonelle områder, samtidig som de fremmer kunnskapsoverføring.
Gestion Conseil

Gestion Conseil

Tjenesten for «Gestion Conseil» er dedikert til optimalisering av innkjøp og forbedring av interne prosesser i bedrifter. Ved å gi strategisk rådgivning, hjelper denne tjenesten bedrifter med å identifisere muligheter for kostnadsreduksjon samtidig som kvaliteten på produkter og tjenester opprettholdes. Ekspertene innen «Gestion Conseil» jobber tett med interne team for å utvikle skreddersydde strategier som møter de spesifikke behovene til hver bedrift. Denne tjenesten er spesielt gunstig for bedrifter som ønsker å strømlinjeforme driften sin og maksimere lønnsomheten. Ved å fokusere på effektivitet og åpenhet, gjør «Gestion Conseil» det mulig for bedrifter å styrke forholdet til leverandører og sikre en trygg og konkurransedyktig forsyning.
Dypgående markedsanalyse - Forretningsplan

Dypgående markedsanalyse - Forretningsplan

Vi gjennomfører en grundig markedsanalyse der din bedrift opererer, og identifiserer trender, muligheter og utfordringer. Denne analysen fremhever levedyktigheten og potensialet til din virksomhet.
Solenergi for bedrifter - Vedlikehold og Overvåking

Solenergi for bedrifter - Vedlikehold og Overvåking

Regelmessig vedlikehold og overvåking av installasjoner for å sikre optimal ytelse. Bli med de mange selskapene som allerede har valgt solenergi med Habitat Panneaux Solaires. Kontakt oss i dag for å diskutere prosjektet ditt og finne ut hvordan vi kan hjelpe deg med å transformere energiforbruket ditt, samtidig som du drar nytte av betydelige skattefordeler og en langsiktig garanti.
Skreddersydde elektriske tjenester i Vannes for privatpersoner og bedrifter

Skreddersydde elektriske tjenester i Vannes for privatpersoner og bedrifter

Elektriske nødsituasjoner 6d/7: elektriker som intervenerer raskt i Vannes - Er du på jakt etter en profesjonell elektriker i Vannes? Vårt elektrisitetsfirma er her for å imøtekomme alle dine elektriske behov, enten det gjelder installasjon, reparasjon eller vedlikehold av dine elektriske systemer. Vi er stolte av å tilby elektriske tjenester av høy kvalitet til konkurransedyktige priser, ved kun å bruke utstyr og materialer av høy kvalitet for å sikre sikkerheten og påliteligheten til våre elektriske installasjoner. Vårt team av kvalifiserte og erfarne elektrikere er opplært til å løse alle elektriske problemer, enten de er små eller store. Vi tilbyr et komplett utvalg av elektriske tjenester, inkludert installasjon og reparasjon av elektriske systemer, elektrisk samsvar, installasjon av elektrisk oppvarming, elektrisk renovering, montering av belysning og smarthusløsninger. Vi betjener Vannes og nærliggende byer, som Saint-Avé, Auray, Sarzeau og Elven.
Bedriftsløsning i IdF

Bedriftsløsning i IdF

La deg bli kjørt av en privat sjåfør til din destinasjon Velg våre førsteklasses forretningstjenester. Enten det er for konferanser eller møter med kundene dine, tilbyr JTS en eksepsjonell tjeneste som vil få deg til å komme tilbake. JTS-opplevelsen: En tjeneste av høyeste kvalitet Våre sjåfører, som er pent kledd og høyt kvalifiserte, redefinerer komfort og luksus. Opplev gleden av å reise i en Mercedes E-klasse, omgitt av luksus og komfort. Nyt våre attraktive tilbud og turer i de mest luksuriøse kjøretøyene til fordelaktige priser. Din komfort er vår prioritet! Hvorfor velge JTS som bedriftsjåfør? Flåte av luksusbiler for forretningsmøter, finansielle turer og bedriftsarrangementer. 60 minutters gratis ventetid på flyplasser og 15 minutter på andre steder. Høyt kvalifiserte og profesjonelle sjåfører for en komfortabel og minneverdig reise.
Kasseapparat - Den Smarte Kasseapparatet for Effektiv Håndtering av Din Virksomhet

Kasseapparat - Den Smarte Kasseapparatet for Effektiv Håndtering av Din Virksomhet

Oppdag SmartCaisse Pro, den ideelle løsningen for moderne handelsfolk som ønsker å optimalisere administrasjonen av sitt salgssted. Utviklet for å møte behovene til små og mellomstore bedrifter, kombinerer SmartCaisse Pro brukervennlighet, robusthet og avanserte funksjoner for å tilby en smidig og effektiv salgsopplevelse. Nøkkelfunksjoner: Intuitivt Grensesnitt: Et brukervennlig grensesnitt som gjør det enkelt å komme i gang og bruke systemet uten anstrengelse, selv for nye ansatte. Lagerstyring: Følg lagerbeholdningen din i sanntid, motta varsler om påfylling og unngå lagerutsolgte varer. Rapporter og Analyser: Få tilgang til detaljerte rapporter om salg, produktprestasjoner og kjøpstrender for å ta informerte beslutninger. Sikker Betaling: Integrer enkelt betalinger med kredittkort, mobil og kontanter med avanserte sikkerhetsalternativer for å beskytte transaksjonene dine.
Veiledning for Bedriftsstipend

Veiledning for Bedriftsstipend

Å starte eller utvikle en bedrift krever tid, menneskelige ressurser, men også finansiering. Last ned vår guide og oppdag et sett med tilskudd du kan være kvalifisert for, som kan hjelpe deg med å strukturere og utvikle bedriften din under gode forhold.
Administrativ Outsourcing - Bedriftstjenester - Administrativ Ledelse

Administrativ Outsourcing - Bedriftstjenester - Administrativ Ledelse

ADV CONSEILS : Partneren du trenger for din administrative outsourcing! 5 gode grunner til å benytte seg av administrativ outsourcing: 1 - Optimalisere tiden din 2 - Redusere kostnadene dine 3 - Et eksternt og objektivt blikk 4 - Jobbe med en pålitelig partner 5 - Dra nytte av kompetanse og erfaring ADV CONSEILS, en administrativ outsourcing og ikke-utømmende tjenester i hjertet av dine bekymringer. Ikke nøl med å kontakte oss for å definere behovene dine sammen.
Microsoft Dynamics 365 - Komplett suite av forretningsledelsesløsninger

Microsoft Dynamics 365 - Komplett suite av forretningsledelsesløsninger

Intelligente forretningsapplikasjoner for planlegging av bedriftsressurser og kundehåndtering, løsninger designet spesifikt for små og mellomstore bedrifter: Forenkler daglige operasjoner, Optimaliserer forretningsprosesser, Forbedrer prosjektledelse og hjelper med å ta informerte beslutninger.
Bedriftsvurdering

Bedriftsvurdering

Å opprette en bedrift krever mye av grunnleggerne: tid og kompetanse! Det er vanskelig å ha alle nødvendige ferdigheter for å starte et slikt prosjekt: Juridisk kunnskap (selskapsrett og skatt); Markedsføringskunnskap; Sosial kunnskap (lederens ordning og personalledelse); IT-kunnskap; Regnskaps- og finanskunnskap; Relasjonell kompetanse; Osv… Ønsker du å få hjelp til å etablere selskapet ditt for å unngå konsekvensene av beslutninger tatt uten dyp juridisk kunnskap. Du leter etter en partner som kan hjelpe deg med å organisere og styre prosjektet ditt; i stand til å støtte deg i dine administrative prosesser og søk etter finansiering.
Bedriftsspill - For studenter, selskaper eller personer i karriereskifte

Bedriftsspill - For studenter, selskaper eller personer i karriereskifte

Bedriftsspill som bruker flere pedagogiske verktøy: brett, kort, simuleringer osv. Spillene leveres med en svært detaljert guide samt alle nødvendige materialer. Tilgjengelige temaer: innkjøp, salg, markedsføring, teamledelse, kommunikasjon, bedriftskunnskap, kreativitet & innovasjon, økonomi & bedriftsledelse, ERP & GPAO, nettbasert pedagogisk ERP, hygiene, sikkerhet, bærekraft, lean og problemløsning, lean construction, logistikk & forsyningskjede, prosjektledelse, bedriftsytelse, kvalitet, menneskelige ressurser.
Digital Markedsføring - Data og Forretningssignaler

Digital Markedsføring - Data og Forretningssignaler

Digitale Markedsføringsløsninger
Kurer Paris-Provins for bedrifter og enkeltpersoner

Kurer Paris-Provins for bedrifter og enkeltpersoner

Coursier Paris-Province, Ekspresslevering for bedrifter og privatpersoner - Bor du eller jobber du i Paris eller i provinsen og må transportere en pakke eller et dokument med hast eller store varer eller skjøre materialer til eller fra provinsen, men vet ikke hvilken løsning du skal velge? Leter du etter en rask, pålitelig og rimelig tjeneste? De dedikerte agentene for vår tjeneste "coursier Paris-province" og "transportør Paris-province" står til din disposisjon for skreddersydde, raske leveranser og presise fraktløsninger i all sikkerhet. Vi kjenner våre kunder og har tilpasset oss deres behov og krav. Vår tjeneste "coursier Paris Province" garanterer en dedikert levering for økonomisk transport når som helst.
Profesjonell Engelsk Opplæring - Kurs i Forretningsengelsk

Profesjonell Engelsk Opplæring - Kurs i Forretningsengelsk

Våre kurs i engelsk gjør det mulig å tilnærme seg forholdet til det engelske språket i ditt daglige arbeid på en veldig konkret måte: situasjonsøvelser, oppgaver og erfaringsutveksling mellom deltakerne. For øyeblikket har vi etablert et titalls workshops i profesjonell engelsk i Paris og Île de France. Men hvis du har spesifikke behov, ikke nøl med å kontakte oss. Hvem er workshopene i engelsk rettet mot? Til alle som i bedriften bruker engelsk daglig og føler behov for å forbedre sin ytelse på konkrete punkter. Hvem leder kursene og workshopene? Våre workshops ledes av konsulenter som har engelsk som morsmål, og som alle er spesialiserte innen ulike områder: salg, markedsføring, kommunikasjon, salg, finans, menneskelige ressurser og IT. Markedsføring Aktive Møteferdigheter Forhandling Bud på anbud Forretningsskriving Ferdigheter
Generell Rengjøring - For Bedrifter og Hjem

Generell Rengjøring - For Bedrifter og Hjem

Enten det gjelder administrative bygninger, kjøpesentre eller andre, gir våre medarbeidere sitt beste for å sikre kvaliteten på arbeidet som utføres. Vår erfaring og vårt profesjonalitet hjelper oss med å tilpasse arbeidsprogrammet vårt for å imøtekomme dine behov. Våre daglige oppgaver består av å rengjøre kontorene dine, gulvene, heisene, trappene, toalettene osv. I tillegg har våre medarbeidere fått spesialopplæring i rengjøring av IT-utstyret ditt.
SIKKERHET FOR PRIVATPERSONER OG BEDRIFTER

SIKKERHET FOR PRIVATPERSONER OG BEDRIFTER

Enten det er for et husholdningsbehov eller til din bedrift, kan våre eksperter finne den rette løsningen for din situasjon!
Bedriftsopprettelse - Alterethics bedriftsopprettelsestjenester

Bedriftsopprettelse - Alterethics bedriftsopprettelsestjenester

Alterethic tilbyr deg, gjennom nesten 30 års erfaring med TPE/SME/grupper, en effektiv tverrfaglig tilnærming i støtten til prosjektledere. Medarbeiderne i Alterethic stiller sine tverrfaglige kompetanser til disposisjon for å fremme suksessen til et prosjekt for opprettelse av virksomhet. Prosjektleder Hjelp til opprettelse Innovativt ungt selskap
Bedriftsløsninger

Bedriftsløsninger

Vi tilbyr en komplett tjeneste for bedrifter Enten du er en liten bedrift eller en stor gruppe, tilbyr ALLO VTC ROISSY CDG tilpassede løsninger for å organisere og overvåke reisebehovene til dine ansatte over hele Frankrike. For dine forretningsreiser I dag tilbyr vi et nytt perspektiv på dine forretningsreiser. Basert på et forhold bygget på tillit og ekspertise, stiller vi til disposisjon en skreddersydd tjeneste tilpasset dine behov. For et bedriftsarrangement Planlegger selskapet ditt å organisere et arrangement? Ta kontakt med våre tjenester for Privat Sjåfør. Vi planlegger og organiserer alle overføringer og tilgjengelighet for dine ansatte eller kunder. Dra nytte av våre ''Business solution'' priser med en VTC-sjåfør spesielt utdannet for denne funksjonen. Fordelene med ''BUSINESS SOLUTION'' Krev en tjeneste av høy kvalitet
Skreddersydd Bedriftsnettapp

Skreddersydd Bedriftsnettapp

En skreddersydd webapplikasjon er en programvare utviklet spesifikt for å møte de spesifikke behovene til en bedrift, en organisasjon eller en enkeltperson. I motsetning til generiske eller forhåndslagde webapplikasjoner, er en skreddersydd webapplikasjon designet og utviklet basert på dine krav. Du sikrer deg en tilpasset løsning som kan tilpasses utviklingen av din bedrift.
Bedriftsutskrift - Utskrift

Bedriftsutskrift - Utskrift

Presse HP Indigo 7800 Nytt UPGRADE 7600 > 7800 Spesielle utskriftsfunksjoner Skriv ut på syntetiske medier og plastkort takket være den eksklusive One Shot fargeavsetningsteknologien. Skriv ut med relieffeffekter og preging på pressen for å redusere kostnadene sammenlignet med konvensjonelle metoder. Hvordan dra nytte av denne pressen Den unike One Shot Color-teknologien gjør det mulig å skrive ut på syntetiske materialer, lerret, lentikulære medier, plast adgangskort og andre spesialiserte applikasjoner. Bredt utvalg av medier Kompatibel med mer enn 2 800 medier, gjør pressen det mulig å tilby unike jobber, på mørke, transparente, metalliske medier, samt på resirkulerte, syntetiske og lentikulære medier, samt på papp for esker. Skriv ut på tykke medier opptil 400 g/m²
Hvorfor outsource administrativ ledelse - Outsourcing, et konkurransefortrinn for din bedrift

Hvorfor outsource administrativ ledelse - Outsourcing, et konkurransefortrinn for din bedrift

Ved å outsource en del eller hele din administrative forvaltning: • frigjør du deg fra tidkrevende oppgaver som hindrer utviklingen din • du kan bruke mer tid på å utvikle kundebasen din, og dermed øke omsetningen • du optimaliserer tiden din for å fokusere på nye aktiviteter som direkte genererer inntekter Finansielle gevinster: • Ingen ansettelsesutgifter, sosiale avgifter eller andre kostnader knyttet til ansatte • Billigere enn en midlertidig ansettelse eller vikar • Kontroll over budsjettet ditt Reaktivitet, fleksibilitet og smidighet: • Ingen rekrutteringsprosedyrer, ansettelsesformaliteter eller personalforvaltning • Tjenester tilpasset dine behov: noen timer per dag, uke eller måned. Engangs- eller faste oppdrag. Ingen tidsbegrensninger • På stedet eller hjemmefra
Støtte til Bedriftsleder - Ledelseskontroll

Støtte til Bedriftsleder - Ledelseskontroll

-Etablering av budsjett og kontroll av ledelse; -Etablering av forretningsplan og finansieringsplan; -Finansiell analyse og oppfølging av likviditet; -Assistanse til bedriftskomiteer; -Rådgivning innen IT; -Rådgivning innen ledelse; -Rådgivning om bærekraftig utvikling; -Juridisk rådgivning relatert til virksomheten.
Forretningsunivers

Forretningsunivers

Kvaliteten på arbeidslivet er en prioritet for bedrifter, og for medarbeiderne som tilbringer en stor del av tiden sin på kontoret. La oss ikke glemme at lønnsomheten ligger i velværet til disse ansatte, og kontorene fungerer også som et vindu til selskapet, da de reflekterer dets verdier og prinsipper. Butikker må tilby en opplevelse som både er visuell og sensorisk for å tiltrekke seg kunder og øke salget; en kunde som føler seg bra, er en kunde som kjøper. Nomos Universe vurderer alle disse aspektene og støtter deg i gjennomføringen av prosjektene dine.
Kontantforskudd for frilansere og små bedrifter

Kontantforskudd for frilansere og små bedrifter

En enkel og rask løsning for å få kontroll på likviditeten din. Over 2000 selvstendige har allerede stolt på Mansa. Slutt på likviditetsproblemer! 1/ Fyll hullene i likviditeten din hvis oppdragene eller faktureringen er spredt 2/ Motta et forskudd innen 48 timer og vent ikke lenger på at kundene betaler fakturaene dine
Juridisk oversettelse - Forretningsrett

Juridisk oversettelse - Forretningsrett

Tildeling Forespørsel Dommene, notater Avgjørelser
Engelsk trening for bedrifter - Engelsk kurs for bedrifter

Engelsk trening for bedrifter - Engelsk kurs for bedrifter

Beherskelse av engelsk er en fordel som styrker bedrifters internasjonale ambisjoner, uansett størrelse og bransje. Hos MEANZ gir vi ansatte og bedriftsledere muligheten til å utvikle seg i sitt eget tempo, og ikke minst å få opplæring som er tilpasset deres profesjonelle behov. MEANZ kan tilby flere engelskkurs for bedrifter, enten i våre lokaler, i et senter, eller til og med på avstand via videokonferanse.
Profesjonell Flytting / Bedriftstransport

Profesjonell Flytting / Bedriftstransport

Ja, Déménager tar seg av å flytte datastasjonene dine, arkivene dine, kontorene dine, ...