Produkter for business (801)

Ny Bedriftsprospeksjon - Overvåk Markedet Ditt

Ny Bedriftsprospeksjon - Overvåk Markedet Ditt

Motta sanntidsvarsler om nye bedriftsregistreringer. Filtrer etter ulike kriterier (sosial status, opprettelsesdato, postnummer osv.) Vær den første til å kontakte nye bedrifter.
Parkering rengjøring for bedrifter og enkeltpersoner i Bourg-la-Reine

Parkering rengjøring for bedrifter og enkeltpersoner i Bourg-la-Reine

Små eller store parkeringsplasser, lukkede eller åpne, innendørs eller utendørs - Dyp rengjøring av parkeringsplasser for bedrifter eller sameier. Én parkeringsplass eller flere hundre, våre rengjøringsagenter feier bort søppel, støvsuger støv og fjerner diverse merker. Propenet intervenerer i både utendørs og innendørs parkeringsplasser.
Fjern- og Kvalitetstelefonsekretærtjenester for Bedrifter

Fjern- og Kvalitetstelefonsekretærtjenester for Bedrifter

Telefonvakt for god fjernstyring av kundeforhold - For å håndtere kundeforholdet og bildet av bedriften din på best mulig måte, kan du overlate hele telefonsekretariatet til Mediphone teleservices, i henhold til dine instruksjoner og preferanser. For en fullstendig outsourcing av utgående og innkommende samtaler for din TPE eller PME, vil du ha tilgang til en profesjonell og høykvalitets telefonvakt, sikret av erfarne telefonsekretærer.
Adressefiler - Byggsektor - Prospekteringsverktøy

Adressefiler - Byggsektor - Prospekteringsverktøy

Vårt primære mål er å definere dine behov for å tilby deg skreddersydde løsninger og dermed designe de mest passende kommunikasjons-elementene for din bedrift.
BEGJÆRING OM SAMSVARSERKLÆRING - Kjøretøyregistrering

BEGJÆRING OM SAMSVARSERKLÆRING - Kjøretøyregistrering

Det europeiske samsvarserklæringen, eller certificate of conformity (COC), er et dokument som bekrefter at et gitt kjøretøy er bygget i samsvar med europeiske samsvarsregler. Dette dokumentet er nyttig for enhver bilist som ønsker å registrere et kjøretøy importert fra utlandet. NØDVENDIGE DOKUMENTER Signert mandat (klikkbar knapp for å gå til siden med alle cerfas) Vognkort for kjøretøyet Identifikasjon av kjøperen Bostedsbevis som er mindre enn 6 måneder gammelt
Lønn og Sosial Forvaltning med Compta Conseil - De Sosiale Oppdragene til Regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Lønn og Sosial Forvaltning med Compta Conseil - De Sosiale Oppdragene til Regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Det sosiale og lønnsadministrasjon er en del av oppdragene som tilbys av Compta conseil. Compta conseil håndterer følgende sosiale oppgaver: lønnsslipper, kommunikasjon med sosiale organer, nominativ sosial erklæring (DSN), unik bidrag til yrkesopplæring og lærlingordninger. Aurélie Dahan håndterer også følgende sporadiske oppgaver: - Arbeidskontrakt, - Søke om ansettelsesstøtte, - Etablere ordninger for ansattes spareordninger, - Forskning, utvelgelse og optimalisering av sosiale dekninger for ansatte og ledere, - Oppsigelse av kontrakt, - Prosedyre ved sykdom eller arbeidsulykker, - Bistand under kontroller (Arbeidstilsynet, URSSAF).
BANKFAGLIGHET FOR ENTREPRENØRER I FRANKRIKE - Investeringsanalyse og strategi, tilgang til internasjonale markeder

BANKFAGLIGHET FOR ENTREPRENØRER I FRANKRIKE - Investeringsanalyse og strategi, tilgang til internasjonale markeder

Vi tilbyr deg tilgang til internasjonale markeder for å hjelpe deg med å utvikle virksomheten din globalt. Enten du ønsker å eksportere produktene dine til utlandet, etablere internasjonale partnerskap eller investere i fremvoksende markeder, har vi kompetansen og ressursene som trengs for å hjelpe deg med å lykkes. Hos Financisi er vi fast bestemt på å hjelpe deg med å realisere dine forretningsambisjoner med selvtillit og suksess. Bli med oss i dag og oppdag hvordan vår bankekspertise kan hjelpe deg med å nå nye høyder i virksomheten din.
internasjonalisere ditt kosmetikkmerke - forutsi regulatoriske krav innen kosmetikk

internasjonalisere ditt kosmetikkmerke - forutsi regulatoriske krav innen kosmetikk

følge deg på veien til internasjonalisering av produktene dine, hjelpe deg med å forstå de ulike lovgivningene
BWM Active Tourer BVA - 216d Business

BWM Active Tourer BVA - 216d Business

ADA Express, et bilutleiefirma, er glade for å tilby sin BMW Active Tourer BVA fra 2017!! Kjøretøyet er svært godt utstyrt: -GPS -Klimaanlegg -Panoramatak -Radio / Bluetooth / USB / Jack/12V -Hastighetsregulator og hastighetsbegrenser -Frontradar og bakradar -Kontinuerlig filskiftevarsling -Airbag/ABS/ESP/Servostyring Dieselbil med automatgir, en ekte kjørekomfort.
Kurer Paris-Provins for bedrifter og enkeltpersoner

Kurer Paris-Provins for bedrifter og enkeltpersoner

Coursier Paris-Province, Ekspresslevering for bedrifter og privatpersoner - Bor du eller jobber du i Paris eller i provinsen og må transportere en pakke eller et dokument med hast eller store varer eller skjøre materialer til eller fra provinsen, men vet ikke hvilken løsning du skal velge? Leter du etter en rask, pålitelig og rimelig tjeneste? De dedikerte agentene for vår tjeneste "coursier Paris-province" og "transportør Paris-province" står til din disposisjon for skreddersydde, raske leveranser og presise fraktløsninger i all sikkerhet. Vi kjenner våre kunder og har tilpasset oss deres behov og krav. Vår tjeneste "coursier Paris Province" garanterer en dedikert levering for økonomisk transport når som helst.
Telekom / IT-outsourcing - Outsourcing i Marokko

Telekom / IT-outsourcing - Outsourcing i Marokko

Eksternalisering Telekom / IT: Vi hjelper deg med å realisere dine eksternaliseringprosjekter for å skape verdi og optimalisere kostnadene dine. Kvalitet, Responsivitet og Ytelse er våre retningslinjer for å sammen bygge løsningen som passer for deg.
Verktøyopprettelse

Verktøyopprettelse

Opprettelsen av varige verktøy vil være avgjørende for suksessen til POS-rådgivning. På Excel først og fremst, vil det være mulig å overføre dem online: - Etablering av analytisk regnskap i selskapet og kategorisering av regnskaps- og kontantoperasjoner - Opprettelse av et kostnadsverktøy - Opprettelse av budsjettprosessen: budsjettprognose, sammenligning med det faktiske resultatet og avslutning av resultatet for inneværende år - Bygging av dashbord som muliggjør måling av ytelse i henhold til den ønskede strategien - Opprettelse av et verktøy for identifisering av HR-mål for ansatte og distribusjon av bonus/økning - Opprettelse av en forretningsplan (Strategi + Finans) over flere år - Opprettelse av et månedlig rapporteringsverktøy for å styre sin aktivitet og beslutninger
BYGG DIN VIRKSOMHET - Utfordrende forretningsmodeller

BYGG DIN VIRKSOMHET - Utfordrende forretningsmodeller

Vi analyserer grundig markedet ditt og får det til å "snakke" ved å identifisere utviklingsområder med stort potensial som er i tråd med dine mål. Vi utfordrer forretningsmodellen din, vi (gjen)legger de solide grunnlagene for ditt markedsføringskonsept, og vi gir deg muligheten til å oppnå lønnsom vekst.
Nettsted Opprettelse - Din utstillingsside for din virksomhet

Nettsted Opprettelse - Din utstillingsside for din virksomhet

Lag en nøkkelferdig nettside for alle yrkesområder, profesjonell og funksjonell. Tilbudet om opprettelse inkluderer blant annet: *Domene + hosting Opprettelse av maks 15 sider Bloggside Bildegallerier Legge til sosiale medier-knapper + Kundeanmeldelser 1 profesjonell e-post + 10 videresendinger SEO-modul Oppretting av Google my business Skreddersydd design Brukeropplæring Dette tilbudet tilpasses prosjektet du ønsker å sette i gang.
Studie og rådgivning

Studie og rådgivning

Studie og rådgivning er essensielle tjenester for å optimalisere dine logistikkoperasjoner og forbedre effektiviteten i din forsyningskjede. MTA GOPIC FRANCE tilbyr skreddersydde studie- og rådgivningstjenester, tilpasset de spesifikke behovene til hver kunde. Vårt team av eksperter analyserer dine nåværende prosesser og foreslår innovative løsninger for å forbedre ytelsen og redusere kostnadene. Ved å samarbeide med oss, får du tilgang til dyp ekspertise og strategiske anbefalinger for å maksimere effektiviteten i dine operasjoner. Våre studie- og rådgivningstjenester gjør det mulig for deg å ta informerte beslutninger, noe som styrker din konkurranseevne i markedet. Stol på MTA GOPIC FRANCE for å hjelpe deg med å optimalisere din logistikkjede og nå dine forretningsmål.
Eiendomsekspert for vurdering av bedrifter og kontorer - Ekspertise innen næringseiendom i Puy de Dôme

Eiendomsekspert for vurdering av bedrifter og kontorer - Ekspertise innen næringseiendom i Puy de Dôme

Ch ekspertise setter 20 års erfaring innen eiendomsvurdering og vurdering av profesjonelle eiendommer til din disposisjon. Denne erfaringen og våre kvalifikasjoner gjør oss i stand til å gi markedsverdien av din bedrift eller dine profesjonelle lokaler.
Engangsmissjoner

Engangsmissjoner

De punktvise oppdragene som tilbys av POS Conseil er varierte. Her er en oversikt, men listen er ikke uttømmende! - Styring av resultat - Faktureringssyklus, arbeidskapital - Implementering av forretningsgjennomgang - Gjennomgang og optimalisering av faste kostnader (generelle kostnader) - Gjennomgang av juridisk form - Forhandlinger med leverandører: Kostnadsreduksjon / Optimalisering av innkjøp - Svar på anbud - Beregning av kostnader - Opplæring i Office-pakken (Excel, Word, fra nybegynner til ekspert) - Utvikling av beslutningsstøtteverktøy - Automatisering av gjentakende oppgaver
Administrative formaliteter - opprettelse av virksomhet

Administrative formaliteter - opprettelse av virksomhet

Vi hjelper deg med alle administrative prosedyrer knyttet til opprettelsen av din bedrift, som registrering hos relevante myndigheter, utarbeidelse av vedtektene, publisering av den juridiske kunngjøringen osv.
LEGG TIL EN MEDEIER - Kjøretøyregistrering

LEGG TIL EN MEDEIER - Kjøretøyregistrering

Hvis du ønsker å legge til en av følgende personer på ditt registreringsbevis, vil dette bli ansett som en endring av innehaver Barn Forelder Ekteskap/samboerskap Annen person etter eget valg (for eksempel: en venn) Kun adressen til hovedinnehaveren vil bli nevnt hvis de 2 personene ikke bor på samme adresse. NØDVENDIGE DOKUMENTER: Signert mandat NØDVENDIGE DOKUMENTER Bostedsbevis som er mindre enn 6 måneder gammelt Skjema cerfa nr. 13750 som brukes til registreringssøknad Originalt registreringsbevis (vognkort) Bevis på gyldig teknisk kontroll hvis kjøretøyet er over 4 år gammelt, med mindre det er unntatt fra kontroll Ekteskapsattest eller familiebok (hvis ekteskap eller barn) Gyldig identitetsbevis Forsikringsbevis for kjøretøyet Førerkort for alle berørte personer
Hva er en kontorsjef?

Hva er en kontorsjef?

Det er en multifasettert aktør, en ekte sveitsisk armékniv for bedriften som kan få tildelt oppgaver så varierte som styring av administrative operasjoner, generelle tjenester, forberedelse av rapporter eller intern organisering. Gitt mangfoldet av oppgaver, er de nødvendige ferdighetene svært varierte, fra allsidighet til selvstendighet, samt reaksjonsevne, organisasjonssans og fleksibilitet. Office manageren må også ha gode relasjonelle egenskaper og en perfekt forståelse av de ulike yrkene i selskapet, da dette er en tverrfaglig funksjon som kan bli bedt om å jobbe sammen med HR-avdelingen og den administrative og finansielle ledelsen, til og med som midlertidig direktør.
Juridisk oppdrag for Compta Conseil-kontoret - De juridiske oppdragene til regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Juridisk oppdrag for Compta Conseil-kontoret - De juridiske oppdragene til regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Compta conseil tilbyr deg juridiske oppdrag, fra opprettelsen av prosjektet ditt til omstrukturering i løpet av selskapets livssyklus: valg av juridisk form, opprettelse av selskap, årlig juridisk sekretariat og vedtektsendringer.
Sammenligningstabell for juridiske statusser

Sammenligningstabell for juridiske statusser

Vil du starte en bedrift, men er usikker på de forskjellige juridiske statusene som tilbys? Last ned sammenligningstabellen for juridiske status for å hjelpe deg med å ta det riktige valget.
Prospekteringspakke - Tilgang til B2B-databaser + Integrert ruting

Prospekteringspakke - Tilgang til B2B-databaser + Integrert ruting

Uforpliktende Ingen abonnement Kreditter som ikke utløper Uleverte e-poster refunderes etter kampanjene Enkelt & Gjennomsiktig: Kjøp e-postkreditter og bruk dem uten tidsbegrensning (1 sendt e-post = 1 brukt kreditt; 1 kjøpt og eksportert kontakt = 10 brukte kreditter)
Completel

Completel

Håndtering av Store Kunder Prosjekter (Levering).
Bedriftskonsulentpakke - Råd til Bedrifter

Bedriftskonsulentpakke - Råd til Bedrifter

Skreddersydd støtte innen ditt valgte område: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Oversettelse

Oversettelse

Takket være vårt omfattende nettverk av frilansoversettere over hele verden, kan vi tilby deg høykvalitets lokaliseringsløsninger på alle språk. Vår database inkluderer mer enn 300 fagfolk gruppert etter bransje, med morsmål og kulturell bakgrunn fra språket som skal oversettes. Språket, den interne kulturen samt teknologiene i din bedrift er i stadig utvikling. Kvaliteten og nøyaktigheten av uttalelsene fra dine medarbeidere er synonymt med kunnskap og mestring av ditt fag. Våre ressurser består av tolker/oversettere, noe som gjør oss i stand til å gjenskape de spesifikke terminologiene i din bedrift, både skriftlig og muntlig. Etikk - Konfidensialitet I henhold til profesjonell etikk er alle oversettere underlagt en streng taushetsplikt.
Bedriftstransport Lille

Bedriftstransport Lille

VTC-tjeneste for dine forretningsreiser i Lille.
Opprettelse og overtakelse av bedrifter

Opprettelse og overtakelse av bedrifter

opprettelse av selskaper, overtakelse av selskap, overdragelse av aksjer, formalitet for endring av daglig leder, overføring av selskapsadresse, budsjetterte regnskap, forretningsplan, hjelp til rekruttering, lønnsslipper, arbeidskontrakt
Lufthavn

Lufthavn

Til slutt tilbyr KREA-COGITO produkter relatert til luftfartssektoren, som heiser, rulletrapper og vedlikeholdsutstyr for flyplasser. Vi er stolte av å levere kvalitetsprodukter for å sikre sikkerheten og effektiviteten i luftfartsoperasjoner.
Express flyttetjeneste

Express flyttetjeneste

Express flyttetjeneste er perfekt for de som trenger å flytte raskt og effektivt. Denne tjenesten er designet for å imøtekomme akutte behov, og tilbyr en rask løsning uten å gå på kompromiss med kvaliteten. Våre erfarne team jobber flittig for å sikre en smidig og stressfri flytting, selv innen de strammeste tidsrammene. Med vår express flyttetjeneste kan du være trygg på at eiendelene dine vil bli transportert sikkert og ankomme til destinasjonen i tide. Vi forstår viktigheten av hastighet i visse situasjoner, derfor forplikter vi oss til å tilby en tjeneste som respekterer tidsbegrensningene dine, samtidig som vi opprettholder et høyt nivå av profesjonalitet. Velg vår tjeneste for en rask og pålitelig flytting.